Hoe fout is dit?

31-10-2014 23:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben via een vriendin achter gekomen dat mijn ex op een dating app zit. Ik heb dus een fake account aangemaakt. Zijn type vrouw fotos van een fb pagina afgehaald en erbij gedaan. En op zijn profiel gekeken. Zelf niet aangesproken. Hij spreekt haar dus aan, ik dus. En nu chat ik met hem als die andere vrouw. Ik hoop dat hij wat over mij gaat zeggen. en ik antwoorden krijg. Ook heb ik nu gevoel toch in zijn leven te zijn al is het op deze zieke manier. Heb hem nog niet gevraagd naar exen ect wil niet teveel opvallen. Ben ook bang dat hij me herkend aan schrijfstijl ed. Is dit heel erg fout en iemand misschien nog tips?
I'm Doing Me
En wat denk je hiermee te bereiken? Een ex is exit, hou dit ook zo.
Alle reacties Link kopieren
Heb je echt niets beters te doen met je tijd en energie?

Laat me raden, hij maakte het uit...
Tja, wat wil je hiermee bereiken? Het is je ex. Het zal uitkomen vroeg of laat en dan? Heb je dan je wraakactie? Heb je dan je gerechtigheid?

Verspil je tijd en energie niet langer aan dit puberale gedrag. Stop er toch gewoon mee en richt je op je eigen leven. Hier heb je werkelijk helemaal niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Dit is heel erg fout..
Heel fout. Waarom doe je jezelf dit aan? Ex is ex. De kans dat je de antwoorden gaat krijgen die jij wilt horen lijkt mij niet zo groot. Stop hiermee en ga wat leuks doen.
Alle reacties Link kopieren
Waar is het loepje op het nieuwe forum?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het oogje is het loepje
Wat kan jou het schelen wat een ex doet?

Daarvoor is het een ex.

Ga iets anders doen met je leven
Alle reacties Link kopieren
pfff, get a life zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij dat ik niet jouw ex ben.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 31 oktober 2014 @ 23:18:

Waar is het loepje op het nieuwe forum?Ja, dat is verstandig om te gebruiken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het uitgemaakt en ik hou nog heel veel van hem. Ik weet dat ik misschien geen antwoorden ga krijgen maar vind het ook fijn dat ik met het kan chatten al is het op deze manier. Hij heeft me overal geblokkeerd/verwijderd. I mis hem gewoon heel erg. Ik ga er ook snel mee stoppen :(
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 31 oktober 2014 @ 23:25:

Hij heeft het uitgemaakt en ik hou nog heel veel van hem. Ik weet dat ik misschien geen antwoorden ga krijgen maar vind het ook fijn dat ik met het kan chatten al is het op deze manier. Hij heeft me overal geblokkeerd/verwijderd. I mis hem gewoon heel erg. Ik ga er ook snel mee stoppen :(Je beseft zelf niet dat dit nogal ziekelijk gedrag is dat je vertoont?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Dat besef ik wel. Heb zelf letterlijk het woord ziek in de OP gebruikt. Weet dus heel goed dat dit fout en ziek is vandaar dat ik om tips vraag.
I'm Doing Me
Misschien geen antwoorden krijgen?

Geloof me die krijg je ook niet.

Als ie jou overal heeft geblokkeerd en verwijderd zal hij daar wel een reden voor gehad hebben.

Het missen en houden van gaat wel over
Je gebruikt dus de foto's van iemand anders voor je zieke spelletje?

Echt je spoort niet geen wonder dat je ex jou overal geblokkeert heeft.

Engerd!
Alle reacties Link kopieren
Ja dit is uiteindelijk zelfkwelling. Ik ga het account verwijderen, bedankt
I'm Doing Me
Tips? Nou ik heb er wel eentje..

GA NAAR EEN PSYCHOLOOG! Eng mens..
Lijkt me een strak plan om je account te verwijderen en je op je verdriet en verwerking te richten.
Alle reacties Link kopieren
Hij mist jou duidelijk niet. Hoe treurig is dat.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee...! Verstandig dat je je account hebt verwijderd. Lucht het op?

Hoe lang is het al uit tussen jullie? Waarom heeft hij jou op alles geblokkeerd? En hoe kwam je erachter dat je ex op een datingsite zit?
Meisje, wat maak jij het jezelf moeilijk.

Je komt hier steeds met vragen, waar je zelf het antwoord ook wel op weet. Je gedrag wordt langzamerhand een beetje dramatisch en sneu. Liefdesverdriet is normaal, jouw gedrag gaat inmiddels al veel verder.

Ga met iemand praten. Dit gaat niet goed zo.
Alle reacties Link kopieren
Dit is stalking... Het ergste is dat je ook nog durft te vragen of dit goed of fout is, goed FOUT, ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven