Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
quote:Teddy91 schreef op 30 april 2016 @ 14:40:

[...]

Helaas komen ze niet zomaar terug nee. Ik vraag me ook af hoe hun zo makkelijk kunnen negeren en verder gaan. Mijn ex zei laatst zelf je moet nu echt proberen door te gaan en los te laten hoor...



Dat deed pijn zeker om te horen? Hij wil precies zeggen dat hij dat al lang gedaan heeft. Maar toch blijven appjes sturen, eigenlijk klopt dat niet he?



Ik voel me ook al dagen misselijk en heb tussentijds mijn maandstonden gekregen, maar ik steek ook alles op de stress hoor!



Knuffels!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisia schreef op 30 april 2016 @ 16:49:

[...]





Dat deed pijn zeker om te horen? Hij wil precies zeggen dat hij dat al lang gedaan heeft. Maar toch blijven appjes sturen, eigenlijk klopt dat niet he?



Ik voel me ook al dagen misselijk en heb tussentijds mijn maandstonden gekregen, maar ik steek ook alles op de stress hoor!



Knuffels!

Klopt erg hé! En toen vroeg hij me of we binnenkort even konden borrelen en dat ie dan kon blijven slapen? Nou dat doe ik maar niet, hoe graag ik ook zou willen. En soms vraagt ie me ook om raad hoe hij iets moet regelen voor zichzelf, hij was gewend dat ik alles voor hem regelde en ging oplossen.



Waarom is loslaten voor ons zo moeilijk en voor onze exen niet? Ik snap dat echt niet. Vooral omdat je zo lang samen bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 30 april 2016 @ 16:42:

[...]





Ja als ik een SOA heb opgelopen dan is er maar 1 verklaring want hij is mijn enige bedpartner geweest.

En dan word ik echt zo boos. Dat is het ultieme verraad gewoon.

Ik denk dat het verwerken door de boosheid misschien wel makkelijker word. Dan zou ik hem namelijk echt never nooit meer terug willen als hij mij dat heeft aangedaan.



Het bloedverlies kan ook komen door de stress en daar gok ik dan maar op. Ik ga als ik een momentje heb de test doen, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben. Heb echt nergens last van. Ben alleen maar afgevallen vanwege geen eetlust dus ja.

To be continued....Ja laat weten hoe het gaat. Het jammere van een SOA-test is dat je er vaak wel 5 werkdagen op moet wachten, zit nu zelf ook met de handen in het haar. Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 30 april 2016 @ 17:25:

[...]



Klopt erg hé! En toen vroeg hij me of we binnenkort even konden borrelen en dat ie dan kon blijven slapen? Nou dat doe ik maar niet, hoe graag ik ook zou willen. En soms vraagt ie me ook om raad hoe hij iets moet regelen voor zichzelf, hij was gewend dat ik alles voor hem regelde en ging oplossen.



Waarom is loslaten voor ons zo moeilijk en voor onze exen niet? Ik snap dat echt niet. Vooral omdat je zo lang samen bent geweest.Zeker niet bij hem blijven slapen, en bij de volgende vragen om advies ook gewoon reageren dat hij het zelf maar moet uitzoeken... Hij heeft het uitgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo hoor ben ik eigenlijk mog blijer dat ik gezegd heb dat hij geen contact met mij mag opnemen. Anders had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gehad als jullie.

Ik weet overigens niet waarom mannen zo makkelijk door kunnen gaan. Ik zou willen dat ik het wist.
She needed a hero. So that's what she became.
Teddy waarom heb je het zo nodig dat je ex het moeilijk heeft? Wat heb jij daaraan? Mijn ex heeft het drie weken geleden uitgemaakt en het gaat een lange weg worden denk ik want ik hou meer van hem dan van wat dan ook ter wereld, maar het helpt mij in ieder geval een beetje om me te richten op mijn gevoel in plaats van op dat van hem. En om houden van los te koppelen van doodongelukkig zijn. Ik heb nu ook momenten waarop ik me goed of zelfs gelukkig voel, maar op die momenten hou ik niet minder van mijn ex dan op de momenten dat ik van ellende opgekruld op bed lig te huilen in zijn oude t-shirt.



Dat hij nu doorgaat betekent niet dat het niets voor hem heeft betekent. Probeer jezelf daar niet mee te kwellen. En probeer je te richten op wat jij gaat doen, niet op wat hij doet.



(Ik heb zelf geen idee trouwens wat ik nu ga doen, dat is wel jammer haha. Hebben jullie mooie toekomstplannen? Ik stel me zo voor dat dat zou helpen.)



En hebben jullie nog hoop dat het weer goed komt? Ik weet dat het tussen mij en mijn ex niet op korte termijn goed zal komen (de omstandigheden zijn er op dit moment gewoon niet naar) maar ik hoop er zo op dat het ooit wel zal kunnen. Dat maakt me echt gek, zorgt ervoor dat ik hem niet goed kan loslaten.
Ik heb ook die hoop, ook al denk ik dat hij dat helemaal niet meer heeft. Dus ik probeer mezelf zo weinig mogelijk toe te laten om te hopen...

Teddy wat jij zegt dat hij loslaat, is eigenlijk niet waar hé. Hij laat je niet los, hij houdt je precies achter de hand. Hij wil weten of jij nog beschikbaar bent voor hem. En ja, dat ben je nog. En eerlijk? Ik zou ook zo reageren. Ik zou hem ook toelaten. Omdat ik het zo graag wil. Maar je leest toch overal dat ze pas beseffen wat ze kwijt zijn, als we echt met ons leven doorgaan... Makkelijk gezegd he? Je gevoel zegt iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het tussen ons nog goedkomt. Ik durf hem niet meer te vertrouwen met mijn hart. Ik zou willen dat hij de pijn voelde die ik voel, maar dat is niet zo. Daarom probeer ik het los te laten.



Mijn toekomstplannen zijn afstuderen en dan misschien 1 jaar aupair gaan doen. Eerst was ik er heel zeker van, maar op dit moment heb ik zoveel lieve mensen om mij heen die mij steunen dat het mij doet twijfelen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 30 april 2016 @ 18:39:

Ik denk niet dat het tussen ons nog goedkomt. Ik durf hem niet meer te vertrouwen met mijn hart. Ik zou willen dat hij de pijn voelde die ik voel, maar dat is niet zo. Daarom probeer ik het los te laten.



Mijn toekomstplannen zijn afstuderen en dan misschien 1 jaar aupair gaan doen. Eerst was ik er heel zeker van, maar op dit moment heb ik zoveel lieve mensen om mij heen die mij steunen dat het mij doet twijfelen.



Misschien juist wel goed hoor, een jaar aupair gaan doen.

Dan ben je letterlijk weg en in een andere situatie.. kan je misschien een ander inzicht geven.



Ook ik heb weer een beetje een terugval. Ik had mijn ex al een tijd niet gesproken, ondanks onze kinderen...

Nu smste hij me ineens weer dingen over dat hij hoopt dat het goed met me gaat. Dat onze band nooit stuk zal gaan.

En nu ben ik weer boos en verdrietig. En ik baal dat ik mezelf daardoor laat naar beneden trekken weer terwijl ik me een tijdje wat beter voelde.

Ik ben dus ook weer heel boos geworden.

Wat een gedoe.



Als ik de optie had een jaar naar t buitenland te gaan dan deed ik het direct! Helaas niet mogelijk hier met mn 2 schatten van kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja iedereen zegt dat ik het moet doen, maar het is mij wel duidelijk dat het gewoon een enorme vlucht van de situatie was die nu een klein beetje uit de hand begint te lopen. Ik voer al Skypegesprekken en alles.

Het is wel heel gaaf hoor, maar ik heb zulke lieve vriendinnen... dat vind ik moeilijk om achter te laten.

Ik twijfel nu ook gewoon aan alles. Door de situatie.



Overigens test gedaan en die was godzijdank negatief. Het bloedverlies is ook nagenoeg weg.

Toch maar even in de gaten houden.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Kwam er net achter dat die van mij al met iemand anders heeft geslapen en haar overduidelijk probeert te versieren.

Ik vertrouwde het toen al niet.

Ik sta te trillen. Ik ben kwaad en kotsmisselijk. Heb de neiging om hem op te bellen, maar dat helpt niks natuurlijk.

Godsamme he.

Na 7 1/2 jaar mag je op zich wel iets langer wachten tot je een ander neukt.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 30 april 2016 @ 21:54:

Kwam er net achter dat die van mij al met iemand anders heeft geslapen en haar overduidelijk probeert te versieren.

Ik vertrouwde het toen al niet.

Ik sta te trillen. Ik ben kwaad en kotsmisselijk. Heb de neiging om hem op te bellen, maar dat helpt niks natuurlijk.

Godsamme he.

Na 7 1/2 jaar mag je op zich wel iets langer wachten tot je een ander neukt.



ik weet hoe je je voelt..heel heel afgrijselijk. Ik heb toen wel gebeld en er zelfs heen gereden en letterlijk staan vechten uit boosheid. Ik heb er niks mee bereikt.

Probeer je boosheid op een andere manier te uiten. Bel een vriendin. Ga een rondje lopen/rennen. Gooi iets kapot...
Alle reacties Link kopieren
Vriendin gebeld. Die komen met allemaal onzin als 'Misschien gaat ie er zo wel mee om'

Wat een bullshit.

De dag nadat het uit was ging hij al koffie met haar drinken. 1 fucking dag. 1!!!!!!

2 weken heeft ie niet eens kunnen wachten. Walgelijk. Echt walgelijk.



Zelfde vriendin is ook een vriendin van hem. Hij had vanochtend geappt en wilde binnenkort bij haar langskomen om dingen te bespreken. Zal er wel over gaan wat ie nu met mij moet aangezien we áltijd met zijn 4en dingen deden en JA NU KAN DAT NIET MEER HE. FUCKING NAAIER.



Sorry voor caps.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 30 april 2016 @ 22:33:

Vriendin gebeld. Die komen met allemaal onzin als 'Misschien gaat ie er zo wel mee om'

Wat een bullshit.

De dag nadat het uit was ging hij al koffie met haar drinken. 1 fucking dag. 1!!!!!!

2 weken heeft ie niet eens kunnen wachten. Walgelijk. Echt walgelijk.



Zelfde vriendin is ook een vriendin van hem. Hij had vanochtend geappt en wilde binnenkort bij haar langskomen om dingen te bespreken. Zal er wel over gaan wat ie nu met mij moet aangezien we áltijd met zijn 4en dingen deden en JA NU KAN DAT NIET MEER HE. FUCKING NAAIER.



Sorry voor caps.

Wat een klotezooi dat je er zo achter moest komen, wat vreselijk kut!! Ik leef zo met je mee want ik herken zo ongelofelijk veel, hij zo snel een ander... Te herkenbaar, krijg echt een stoot in mb maag als ik je verhaal lees nu. Echt ongelofelijk hoe snel hij gaat, eikel, bah. Echt 1 dag, flikker op.

Gaat het meid? Wat ben je aan het doen? Ga hardlopen. Schreeuwen onder de dekens. Wat een kutzooi om hier achter te komen maar jij bent sterker dan dit en beter. Heel dikke knuffel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 30 april 2016 @ 21:54:

Kwam er net achter dat die van mij al met iemand anders heeft geslapen en haar overduidelijk probeert te versieren.

Ik vertrouwde het toen al niet.

Ik sta te trillen. Ik ben kwaad en kotsmisselijk. Heb de neiging om hem op te bellen, maar dat helpt niks natuurlijk.

Godsamme he.

Na 7 1/2 jaar mag je op zich wel iets langer wachten tot je een ander neukt.Dit meen je niet. Lieverd dikke knuffel!! Je bent niet alleen, wij zijn er voor jou! Wat een klootzak!@#/%. Ik weet niet wat je hier aan kunt doen, maar bel of zoek hem niet op denk ik? Schrijf het van je af meid... xxx :(
Alle reacties Link kopieren
quote:jasse schreef op 30 april 2016 @ 18:09:

Teddy waarom heb je het zo nodig dat je ex het moeilijk heeft? Wat heb jij daaraan? Mijn ex heeft het drie weken geleden uitgemaakt en het gaat een lange weg worden denk ik want ik hou meer van hem dan van wat dan ook ter wereld, maar het helpt mij in ieder geval een beetje om me te richten op mijn gevoel in plaats van op dat van hem. En om houden van los te koppelen van doodongelukkig zijn. Ik heb nu ook momenten waarop ik me goed of zelfs gelukkig voel, maar op die momenten hou ik niet minder van mijn ex dan op de momenten dat ik van ellende opgekruld op bed lig te huilen in zijn oude t-shirt.



Dat hij nu doorgaat betekent niet dat het niets voor hem heeft betekent. Probeer jezelf daar niet mee te kwellen. En probeer je te richten op wat jij gaat doen, niet op wat hij doet.



(Ik heb zelf geen idee trouwens wat ik nu ga doen, dat is wel jammer haha. Hebben jullie mooie toekomstplannen? Ik stel me zo voor dat dat zou helpen.)



En hebben jullie nog hoop dat het weer goed komt? Ik weet dat het tussen mij en mijn ex niet op korte termijn goed zal komen (de omstandigheden zijn er op dit moment gewoon niet naar) maar ik hoop er zo op dat het ooit wel zal kunnen. Dat maakt me echt gek, zorgt ervoor dat ik hem niet goed kan loslaten.Bedankt voor je tip. Ik moet me inderdaad meer gaan richten op MIJN gevoel en MIJN doelen. Want wat maakt het ook nog uit of hij het er wel of niet moeilijk mee heeft. Rationeel denken is soms nog erg lastig voor me. Trouwens, je komt over als een sterke vrouw! Ben trots op je. Maar nee, ik heb geen hoop dat het nog goed komt.. Ik heb het moeilijk maar ik zou niet terug willen denk ik. Het was meer geven dan nemen! En dat hij stiekem begon te blowen was ook een hak in het vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn lief.

Ik heb hem van Facebook gegooid. Kan zijn profiel niet meer zien.

Ik hoef hem noooooit meer te zien of te spreken. Dit is het laagste van het laagste. Erger dan dit had ie niet kunnen doen.



Ik rage vooral tegen een vriend en ben naar buiten gegaan om te lopen. Nu wel weer iets gekalmeerd, maar wat een klap recht in mijn gezicht dit. Jezus.

En dan wilde hij nog vrienden blijven want ik was "Zooooo belangrijk in zijn leven"

Stik er in man.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 01 mei 2016 @ 00:27:

Jullie zijn lief.

Ik heb hem van Facebook gegooid. Kan zijn profiel niet meer zien.

Ik hoef hem noooooit meer te zien of te spreken. Dit is het laagste van het laagste. Erger dan dit had ie niet kunnen doen.



Ik rage vooral tegen een vriend en ben naar buiten gegaan om te lopen. Nu wel weer iets gekalmeerd, maar wat een klap recht in mijn gezicht dit. Jezus.

En dan wilde hij nog vrienden blijven want ik was "Zooooo belangrijk in zijn leven"

Stik er in man.Dat zeggen ze allemaal dat ze vrienden willen blijven, waarom ze dit zeggen: dan hebben ze je achter de hand! Goed dat je even een stukje hebt gelopen, beter dan contact zoeken en schelden. Doe alsof het je niks doet en dat je verder gaat, ookal doet het enorm pijn! Laat je niet kennen lieverd. Ik snap echt niet dat je zo snel boven op een ander kan gaan, respectloos!! Je verdiend zoveel beter!! 'X
Alle reacties Link kopieren
:( echt klote meis. Zo boos/verdrietig/gechoqueerd voel ik me nog steeds maar het wordt wel wat minder. Het blijft knagen dat hij zo snel een ander had maar dat is zijn ding en haar probleem (chique hoor wippen met een kerel die net 1 dag vrijgezel was, score hoor meid!).



Probeer te slapen. Denk heel veel aan de meiden van dit topic, heb echt vertrouwen dat we hier sterker uitkomen ooit!
Alle reacties Link kopieren
Ja en ze is nog echt lelijk ook!

Maar dan ook echt! Met van die neppe wenkbrauwen en een kop vol plamuur.



Ik ben zo blij dat ik het contact heb verbroken. Ik walg van hem. Vriendschap mijn ass.

Het is inderdaad om ons nog gewoon achter de hand te houden, maar daar laat ik mij niet voor gebruiken. Ik vind hem echt walgelijk.



Wij verdienen allemaal beter! Die exen van ons zijn stuk voor stuk troosteloze stukken vreten. Walgelijke onderkruipsels. We zijn veel en veel te goed voor ze!
She needed a hero. So that's what she became.
Oh wat erg! En pijnlijk! Maar fantastisch die strijdlust die je nu in je hebt! Echt goed om te horen.

Ik ben er redelijk zeker van dat die ex van mij dat ook al gedaan heeft. Maar ik weet niets meer van hem, wat het ergens wel gemakkelijk maakt. Maar tegelijk ook moeilijk hoor!

Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het er echt wel moeilijk mee, maar ik vind dit echt zo laag dat dat gevoel overheerst.

En dan nog het gore lef om vrienden te willen zijn. Dat vind ik het ergst.



Hoorde van mijn beste vriendin dat ie toch ineens op de verjaardag van haar vriend wil komen. Hij had eerder tegen ons beide gezegd dat ie dat niet zou doen.

Als hij die snollenkop meeneemt dan kom ik niet. Ik sla haar echt op haar geplamuurde rotkop.

Als ze niet mee gaat ga ik wel gewoon. En dan ga ik er fantastisch uit zien. Stik er in. Kijk maar goed wat je mist, kut hond.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Teddy! Ik snap precies hoe je je voelt, alles is kut en je weet niet hoe je verder moet zonder hem. Ik ga op dit moment precies door hetzelfde heen maar blijf sterk. Contact verbreken helpt echt, al is het in het begin heel moeilijk. Na een poosje zal je minder aan hem denken. Als je hem blijft zien en contact met hem blijft houden word je elke keer aan hem herinnert, dat helpt niet.



Ik zou het liefst ook al het contact met m'n ex verbreken maar moet helaas nog met hem op examenreis want we zitten in dezelfde vriendengroep, zucht zo kan ik hem toch niet vergeten en verder met m'n leven. Geloof me, het is echt beter zonder contact al is het moeilijk. Je wordt er echt sterker door als je hem loslaat en je eigen leven weer opbouwt!



Succes!
Wie niet waagt, die niet wint
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 01 mei 2016 @ 00:27:

Jullie zijn lief.

Ik heb hem van Facebook gegooid. Kan zijn profiel niet meer zien.

Ik hoef hem noooooit meer te zien of te spreken. Dit is het laagste van het laagste. Erger dan dit had ie niet kunnen doen.



Ik rage vooral tegen een vriend en ben naar buiten gegaan om te lopen. Nu wel weer iets gekalmeerd, maar wat een klap recht in mijn gezicht dit. Jezus.

En dan wilde hij nog vrienden blijven want ik was "Zooooo belangrijk in zijn leven"

Stik er in man.





Dat is zoooo goed lopen, dan krijg je een wat prettiger gevoel. Ook veel gedaan in het begin. Blijf met alle macht uit zijn doen en laten, wel dicht bij je eigen doen en laten blijven. Vrienden worden kan helemaal toch niet als jij gevoelens hebt die je elke keer pijn doen.

Door de terugval snel een paar stappen vooruit omdat je afknapt...! Haal je kracht naar boven voor JOU!

Cold Turkey! Geeft rustmomenten!



XXX
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Hoe gaat het nu enchanted? X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven