Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 19 mei 2016 @ 10:36:

[...]





Ik snap het, het valt ook echt absoluut niet mee... maar je kunt het idd niet beheersen wat hij doet. Hoe pijnlijk en moeilijk ook.

Het enige wat je kan doen is jezelf er tegen beschermen door idd niet meer af te spreken. Omdat je je dan gaat verheugen (ik heb het ook allemaal precies zo gehad idd dus ik snap wat je bedoelt) en dat je zodra die de deur uit loopt je al ronduit kut voelt.

Dat heb ik ook heel erg gehad. zelfs wanneer hij de kinderen thuis kwam brengen.. daarom mag hij niet meer binnenkomen van mij, omdat het dan steeds zo als vanouds lijkt terwijl het dat niet is. En hij toch weer vertrekt.

Dus bescherm jezelf.



En je hebt nu idd even geleerd dat je nog niet toe bent aan tinder en dates. Goed dat je het dan toch geprobeert hebt, toch? Dan weet je het ook.

Ik had dat destijds ook. Bleek veels te snel... dus ook verwijderd toen.

Dat punt komt vanzelf wel een keer.

Geef het de tijd. Jou tijd op jou manier. Niet op de manier dat mensen van je verwachten.

Althans... ik merk vaak dat ik stuit op onbegrip. Maar ik ben wel op het punt dat ik denk jammer dan. Mijn leven, mijn verdriet, mijn verwerkingsproces.

Schrijf hier van je af, zodat je het steeds wat minder bij familie of vrienden hoeft te doen. Hoe goed ze het ook met je voor hebben... uiteindelijk zullen zij het proces te lang vinden duren. Logisch, want zij voelen niet wat jij voelt.

Daarom. Hier van je af schrijven is altijd fijn, toch? Mensen in hetzelfde schuitje. Elkaar een beetje moed in praten. Dan moet het lukken.Heel gek want ik ben eerder nooit lang vrijgezel geweest of had altijd wel scharrels. Nu kan ik het gewoon niet! En ik ben inmiddels al dikke 4 maanden vrijgezel, ben dit niet van mezelf gewend. Ik walg ook ineens van kerels... alsof ik perfectie zoek, en dan niet in de zin van knapheid maar wel iemand waar ik op zou vallen qua uiterlijk en die alle eigenschappen zou hebben wat ik graag wil zoals iemand die betrouwbaar is, respect voor me heeft, mij aan kan voelen, kortom iemand die alles met mij wil delen.



Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan m'n ex denk, geen half uur! Ik kan echt niet loslaten en ben regelmatig misselijk. Ik ben echt ontzettend bang dat ik hier niet uit ga komen en dat ik hulp moet gaan zoeken. Maar voor eerst ben ik ontzettend blij dat ik hier van me af kan schrijven want inderdaad vriendinnen en mijn ouders zeggen heel simpel: laat die vent maar en laat hem los! Maar het stukje verdriet en loslaten beseffen ze niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:-LOEC schreef op 20 mei 2016 @ 16:55:

Afgezien van het bericht dat ik vannacht heb gestuurd, voel ik mij weer super verdrietig.. Ik denk constant maar weer aan het idee dat hij iemand anders leuk vindt. Wellicht dat meisje van stage. :(Agh jeetje, je kwam zo sterk over! Kijk naar je sterke woorden terug. Hoop dat vandaag een goede dag is voor jou!
Alle reacties Link kopieren
quote:Beertje_Pooh schreef op 21 mei 2016 @ 00:59:

pfff... ex heeft me de hele week al genegeerd en niks laten horen..



van alles gaat er door me heen, heeft die daar iemand leren kennen... is die mij nu compleet vergeten, heeft die zo hekel aan me dat hij niks meer van me wil weten..



ergste is nog, hij zou morgen zijn zoontje komen halen voor het weekend, maar zelfs hierover heeft hij niks gestuurd..



ik weet niet hoe laat hij in nederland is, ik weet niet eens precies waar die is.. en ik vertik het om er nu ook zelf naar te gaan vragen..



maar dit doet echt pijn, schijnbaar ben ik allang vergeten en misschien wel vervangen ofzo..Heb je inmiddels al iets gehoord? Sterk dat je zelf niks stuurd!! Misschien wacht ie daar express op. Mannen zijn heel simpel soms...
Alle reacties Link kopieren
ahh teddy ik begrijp je pijn zo goed! ik heb precies hetzelfde.. ik denk dat mijn ex zelfs elke minuut in mijn gedachte is, en ben heel bang dat ik het niet los kan laten, dat ik er nooit doorheen kom..



ik heb inmiddels iets gehoord, maar een vrij kort en zakelijk berichtje.



het doet zo ontzettend veel pijn dat hij schijnbaar echt zo ontzettend klaar met mij is, en elke keer ga ik daarmee geconfronteerd worden..



ik ben nog niet klaar om de liefde van mijn leven en mijn droomgezinnetje op te geven :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Beertje_Pooh schreef op 21 mei 2016 @ 10:24:

ahh teddy ik begrijp je pijn zo goed! ik heb precies hetzelfde.. ik denk dat mijn ex zelfs elke minuut in mijn gedachte is, en ben heel bang dat ik het niet los kan laten, dat ik er nooit doorheen kom..



ik heb inmiddels iets gehoord, maar een vrij kort en zakelijk berichtje.



het doet zo ontzettend veel pijn dat hij schijnbaar echt zo ontzettend klaar met mij is, en elke keer ga ik daarmee geconfronteerd worden..



ik ben nog niet klaar om de liefde van mijn leven en mijn droomgezinnetje op te geven :(Heb jij ook dat je gevoel ineens sterker voelt als in de relatie zelf? Het gevoel zoals je je in 't begin voelde, de vlinders zijn ineens terug. En dan voel ik me soms stom dat ik denk, had ik maar meer mijn best gedaan in de relatie en was er maar niet zo'n sleur in gekomen. Ik mis het hoe we het eerder hadden, zelfs de kleinste dingen.. bijvoorbeeld samen een kop koffie drinken om 8 uur of als ik thuis vanuit het werk kwam dat er een kop thee klaar stond.



En oh, zo herkenbaar dat gevoel dat hun verder gaan en alsof het ze niks uit maakt. Het lijkt alsof ze een hart van steen hebben!
Alle reacties Link kopieren
ja al mijn gevoelens voor hem zijn zoveel sterker, en alle vlinders.. natuurlijk hadden we problemen maar hadden we maar gepraat etc.



ik zit inderdaad ook telkens had ik maar dit, had ik maar dat... :(

de kleine dingen zijn inderdaad die je het meest mist, gewoon het simpel in bed liggen samen.

of ergens om lachen :(



ja echt he, alsof ze gewoon maar door kunnen gaan alsof we niet bestaan hebben, alsof er niks geweest is.. missen ze ons dan echt niet? zijn we zo slecht voor ze dat ze beter af alleen zijn..?



pfff wat een verschrikkelijke periode, waarom kunnen wij het niet gewoon achter ons laten en doorgaan, net zoals hun
Alle reacties Link kopieren
@Enchanted. Een break up is inderdaad een emotionele rollercoaster. Echt vreselijk zeg. Het ene moment voelt het alsof alles goed komt met mij en het ander moment lijkt het net alsof alles tegen zit.. :(



@Teddy. Vandaag gaat het al wat beter met mij. Gisteren heel de dag op de bank gelegen en series zitten kijken, omdat ik gewoon echt nergens zin in had.. Vandaag werd ik met een naar gevoel wakker, omdat ik over hem gedroomd heb. Maar ik heb mezelf uit mijn bed geschopt. Ik begrijp echt helemaal wat je bedoeld. Er gaat gewoon geen één dag voorbij dat ik niet aan hem denk! Soms wens ik gewoon dat ik mijn gevoelens en emotie uit kan uitzetten..



@Beertje_Pooh. Lijkt me lastig dat je nog steeds contact hebt met je ex vanwege jullie kind.. Hierdoor krijg je ook niet echt de ruimte om op jezelf te focussen en van hem los te komen.



Hoe is het nu met iedereen? Ik heb gisteren trouwens ook een vakantie geboekt naar China voor 2,5 week. Ik kwam er pas later achter dat ik vertrek op de verjaardag van mijn ex, hoe toevallig haha.
Alle reacties Link kopieren
@Beertje_Pooh. Ik weet precies hoe het is om in contact te moeten blijven met je ex. Het is zo naar omdat je hem daardoor gewoon niet uit je hoofd kan zetten en het lukt niet om verder te gaan met je leven (tenminste dat heb ik). Al gaat het om kleine zakelijke berichtjes, contact maakt je gewoon in de war en laat je weer aan alles denken wat je samen hebt beleefd. Om dan nog maar niet te spreken over contact in real life...



Ik ben er ook kapot van om mijn ex zo makkelijk door te zien gaan zonder maar ook enigszins naar me om te kijken. Hoe je plots zo afstandelijk kan doen naar iemand waar je zolang alles mee deelde, ik begrijp dat niet. Ik heb het er zo moeilijk mee en weet echt niet of ik ooit nog iemand ga vinden waar ik hetzelfde mee kan hebben als ik met mijn ex had. Ik heb er geen vertrouwen meer in, in de liefde. Ik kan me niet voorstellen dat ik het ooit zo nog hetzelfde ga voelen bij een andere man. Al zou ik het zo graag willen...
Wie niet waagt, die niet wint
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in een 'Up'. Nadat ik niet meer had gereageerd op zijn 'Hoe is het nu met je' voel ik mij best goed.

Ja, ik mis hem. We zagen elkaar alleen in de weekenden dus die vind ik nog steeds matig. Ik mis ook vooral het vele appen wat we altijd deden.

Donderdag zijn FB profiel gezien. En toen viel het mij eigenlijk op dat ie heel hard zijn best doet om het leven zo leuk te laten lijken.

Bij een statusupdate was hij met een meisje. Het deed geen pijn. Mijn hart zonk niet. Ik dacht alleen maar: 'Goh dit verbaast mij echt weer helemaal niks.'



Ik heb veel mooie dingen in het verschiet waar ik mij ontzettend aan vasthoud. En ik ben dan wel 1 liefde kwijt, maar ik heb ook zoveel liefde er voor terug gekregen. Vrienden die nu zoveel meer voor mij betekenen. Die meteen klaar staan voor mij. Ik waardeer het zo ontzettend.

Nogmaals, hij is iemand kwijt geraakt die zielsveel van hem hield. Ik ben iemand kwijt die niet meer van mij hield.

Hij is de verliezer. Niet ik.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Enchantedjejewell, wat schrijf jij dit mooi en inspirerend! Hoe jij het bekijkt, dat is de goede manier. Naar de positive aspecten kijken die je ervoor terug hebt gekregen en erover nadenken wat hij verliest. We verdienen ook gewoon beter, iemand die wel van ons houdt en wel bij ons wil zijn en alles doet om daar voor te vechten. Ik vind het knap dat je dit zo kan zien, dat kan ik nog niet. Maar dit inspireert me wel en maakt me sterker. Dank hiervoor!
Wie niet waagt, die niet wint
Alle reacties Link kopieren
Enchanted wat mooi gezegd! De woorden van: hij is iemand kwijt geraakt die zielsveel van hem hield en ik ben iemand kwijt die niet meer van mij houd. Die woorden maakten me op dat moment even zo sterk! Wauw.



Ooit beseffen ze wel dat ze een diamant hebben weg gegooit. Dankjewel voor je woorden! Ben weer eventjes positief.



Ik heb dit hele weekend wat te doen gelukkig. Krijg straks visite nog voor mijn verjaardag van 2 vriendinnen en morgen ga ik met 1 van die meiden relaxen in een spa (bronnenbad).



Gaan jullie nog iets leuks doen?
Alle reacties Link kopieren
Idd mooie woorden entchanted!

Helaas roept meneer hier nog steeds dat ie wel van me houdt. Irritant is dat... sowieso dat contact moeten hebben vanwege de kinderen is irritant.

Af en toe heb ik daardoor een terugval wat ik niet wil.

Dit weekend ga ik met de kinderen en vrienden naar een grote binnenspeeltuin.

Toch wel gezellig. Ik merk dat ik me sowieso wel goed vermaak steeds. Maar ik moet gewoon niet nadenken over dat hij met haar en mijn kinderen een nieuw gezin vormt. Dan val ik weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo alle berichten lees, heeft bijna iedereen nog contact met 'de ex'. Ik zit zo met een dubbel gevoel. Enerzijds zou ik zo graag contact willen hebben, in de hoop dat het goed zou komen tussen ons. Of in ieder geval om het idee te hebben dat ik hem niet kwijt ben. Anderzijds wil ik ook geen contact, omdat het mij alleen maar pijn, verdriet en (valse) hoop bezorgt.. In deze anderhalve week heb ik hem enkel één heel lang SMS gestuurd en hij mij ook. Sindsdien heb ik geen contact meer met hem gehad. Ik heb hem afgelopen woensdag wel per ongelijk gebeld, maar volgens mij drukte ik net op tijd weg voordat de telefoon overging (hoop ik). Een paar dagen voor de breuk liet hij nog weten dat hij gelukkig was met mij en dat hij dit niet kwijt wilde, nooit niet. Hoe kan iemand opeens zo van gedachte veranderen en het toch uitmaken :(. In zijn SMS geeft hij aan dat hij het persoonlijk jammer vond dat hij de keuze had moeten maken, maar dat het in overeenstemming was met zijn gevoel. Hij zou het achteraf gezien nodig hebben gehad om helemaal voor zichzelf te zijn en de dingen die hij tijdens de relatie heeft verwaarloosd, op te pakken (zijn woorden). 'In overeenstemming met mijn gevoel', betekent dat zijn gevoel voor mij weg is en het daarom heeft uitgemaakt? Ik begrijp er niets van..



Daarnaast geeft hij ook aan dat hij het super tof zou vinden om in de toekomst vrienden te zijn, maar dat hij hier geen garanties voor kan geven. Het is zo eerlijk dat het gewoon pijn doet. Maar bij elke break up wordt toch gezegd 'We kunnen vrienden blijven' of 'Ik wil graag vrienden met je blijven'. Waarom kan hij dat niet?! God damn..
Alle reacties Link kopieren
Ik kan (nu) ook geen vrienden zijn met mijn ex. Daarvoor hebben we een te groot verleden en zit er bij mij te veel gevoel. Mijn ex zegt ook dat ik nog "waardevol" ben, maar goed.

Ik ben gewoon een 'Alles of niets' type. Daarom zit vriendschap er van mijn kant niet in.

Ik heb dan ook geen contact met mijn ex. Na een escalatie toen het net uit was al het contact verbroken en sindsdien een stukje gelukkiger.

Het is moeilijk, maar wel prettiger. Ik merk dat ik er sneller vrede mee heb op deze manier.

Overigens zei mijn ex 1 dag voor het uitmaken nog heel serieus dat ik bij hem mocht wonen (ivm erg lastig zusje) en de dag erna was het uit. Mij een raadsel, maar mannen kunnen dat dus blijkbaar.



Ik denk trouwens ook dat die mijn ex ooit spijt gaat krijgen. Maar dan is het te laat. Dikke doei.

Move on gorgeous, there are men outside praying for your pretty, little heart.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t zo prettig om te lezen dat in vrijwel alle gevallen de man van te voren nog niks liet blijken.

Hier ben ik ook ten huwelijk gevraagd en vervolgens was t over.

Waar slaat dat huwelijksaanzoek dan op? Dat maakt me het meest boos.

Ik ben vooral nog erg boos op hoe alles gegaan is. En als ik ervoor kon kiezen geen contact meer met hem te hebben, dan deed ik dat gelijk.

Helaas niet mogelijk alleen.

Ik weet wel dat ik niet met hem terug wil zijn. Zoveel heb ik wel al "gewonnen" en geleerd in de afgelopen tijd.

Echter baal ik wel gigantisch van het feit dat onze omgang nu zo enorm stroef is, dat onze kinderen er onder te lijden hebben bijna.

Die hebben ons het eerste jaar nog gezellig met elkaar om zien gaan, we aten zelfs wel eens samen, en hadden samen uitstapjes als het nodig was en vierde samen de verjaardagen. En nu is dat sinds een paar maanden over. Omdat zijn nieuwe partner erachter kwam dat wij nog het bed deelde.

Maar ja. Ze besluit zelf bij hem te blijven. Niet mijn probleem zou je denken. Nou dus toch wel. Ze neemt het mij kwalijk ipv haar "vriend". Tussen aanhalingstekens, want als je zo lang bedonderd wordt door hem met zijn ex, dan stelt je relatie niks voor natuurlijk.

Dus als ik puur naar mij zelf kijk zou ik hem het liefst verbannen uit mijn leven.

Als ik naar onze kinderen kijk zou ik het liefst nog goed met hem omgaan.



Er zijn inderdaad genoeg andere mannen op de wereld. Maar ik denk voor vrouwen zonder kinderen makkelijker te realiseren als vrouwen met kinderen.

Er is dan toch altijd een bepaald "gedoe" bij...

We zullen zien.
Slechte dag hier, maar niet omwille van de ex. Of misschien toch een beetje... De jongen die ik wel erg leuk vind, vindt mij ook wel leuk. Maar hij is bang dat ik te snel en teveel ga willen gaan, en dat klopt ook wel. Hij geeft me de aandacht die ik mis, maar ik klamp mij er teveel aan vast. En ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan.

Hij wil me nog zien en afspreken, maar dat zal zeker niet elke week zijn en ik vind dat heel moeilijk. Het 'we zien wel' maakt me onzeker... Ik ben hier echt niet goed in. Ik zit in een kwetsbare positie, besef ik heel goed. Ik ben bang dat ik het zo graag wil, maar ook dat ik door zijn signaal bang ben om gekwetst te worden.
Alle reacties Link kopieren
probeer eerst jezelf een beetje fijner te voelen, de aandacht is fijn.. maar probeer het anders bij aandacht te houden. Denk je dat je er zelf 100 % aan toe bent iets op te bouwen met iemand nieuws? zonder gemis van je ex, of het vergelijken etc...



hier heb ik hetzelfde, nu twee mannen aan het "daten" eentje ben ik blijven slapen, maar voor mij is seks nog een stap te ver, dus alleen gezoend. Hij wil me vaker zien..

de ander is wat rustiger en vind mij leuk en wil me leren kennen.



ik merk zelf dat ik nog niet toe ben om iets nieuws te beginnen.. en wil eerst kijken hoe of wat. Het lijkt ook wel het gemis naar mijn ex sterker te maken. Ze zijn leuk de mannen, maar ze zijn mijn ex niet...



dus ik probeer langzaam aan te kijken wat iedere nieuwe dag te brengen heeft, maar ik moet mezelf echt wel heel erg inhouden om geen contact te zoeken met mijn ex :(
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Beertje, ik heb hetzelfde. Ik kan een andere man nog niet los zien van mijn ex. Ik weet ook niet wat voor man ik zou willen nu.
Bij mij lukt het wel om ze los te zien. Ik heb het echt gehad met de ex. En als de financiële dingen rond zijn (woensdag komen de huisbazen en dan zal het definitief opgelost geraken!), zal het zeker raar doen. Maar ik heb hem al 2 maand niet meer gezien, dus hij lijkt ook echt een vreemde geworden te zijn voor mij.

Ik ben nog triest. Triest om de toekomst die ik voor ogen had en om het feit dat alles opnieuw moet beginnen.

Maar kriebels voelen is ook wel fijn, denk ik. Ik voelde er toch al even een paar. Maar het zal inderdaad nog te vroeg zijn.

Ik kan het vandaag al wat relativeren. Morgen ook terug naar de therapeut. Ik kom er wel zeker? Gisteren was hard en zwaar, ik heb ontzettend veel gehuild, maar ik sta er nog!
Alle reacties Link kopieren
lastig is dat he mahara, ergens denk ik misschien dat het ook een teken is dat we er niet klaar voor zijn.. maar ik wil zo graag door, gelukkig en blij zijn..



goed dat je het elisia dat je het zo kunt zien en dat je al helemaal klaar bent met hem, weer een volgende stap gemaakt, super!



ik heb weer gedroomd over hem, en het voelt nu weer enorm zwaar.. moet me wederom inhouden geen appje te sturen, hij moet echt gaan voelen dat die me kwijt is.

maar wat is het moeilijk zeg, ik mis hem zo ontzettend.. gelukkig weer afleiding vandaag!
Natuurlijk mis je hem. Vergeet niet dat het mag... En dat het nog af en toe terug zal komen.

Ik miste de ex ook hoor gisteren, toen ik me rot voelde omwille van de 'date'. Stom hé? Maar hij kan NU helpen en mij weer helemaal gelukkig maken. Maar op termijn zal dit wellicht niet zo zijn.

Dan beter nu doorbijten, jezelf terugvinden en hopen dat je ooit achterom kan kijken en kan zeggen: oké, hier heb ik iets uit geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, ik heb het ook geprobeerd om een leuke vent te scoren op tinder en tijdens het daten vond ik het niks, vergeleek hem met mijn ex en voor mijn gevoel kan niemand aan hem tippen, terwijl er genoeg dingen waren wat niet leuk aan hem was. We zitten nog in ons droomwereldje en moeten van die roze wolk afspringen!



Voor mijn gevoel begint mijn ex ook als een vreemde aan te voelen. Omdat je al een tijdje uit elkaar bent, ik kan me het ook niet goed voorstellen dat wij zolang samen waren en ik me zo close voelde, terwijl hij nu zoveel afstand neemt en het niet moeilijk lijkt te hebben. Ik snap dat echt niet hé!



M'n ex was heel erg op zichzelf en was lang niet toe aan het close gedoe samen. Maar toch gaat ie opzoek op tinder, en zit inmiddels al op Snapchat iets wat ie eerder allemaal niks vond, waarmee hij nu aandacht wil trekken. Ik snap die kerels echt niet... en ohh, wat mis ik die vent toch nog steeds. Ik word elke week angstiger dat het weer een week verder is, hebben jullie dit ook nog? Inmiddels zit ik op de 18 weken. Het voeld zo beangstigend om afstand te nemen en verder te moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook verschrikkelijk.. die afstand het wordt steeds realistischer dat het over is, je komt steeds meer eruit zeg maar... je kan jezelf steeds minder een soort voor de gek houden, alsof je de realiteit echt onder ogen moet gaan komen. het is over, wat er was is er niet meer.



mijn ex appte vandaag over de nieuwe omgangsregeling. met nog vragen over mijn huis en of ik aan het werk ben. Ik weet niet zo goed te reageren, heb kort en zakelijk gereageerd.. Maar mijn hart en gevoel schreeuwt dat ik hem moet vertellen dat ik van hem hou en hem mis... maar betwijfel of ik daar wat mee opschiet.



ik wil eigenlijk helemaal niet verder, ik wil gewoon terug naar hoe het samen met hem was :(

is dat stiekem ook niet wat je toch een beetje hebt teddy?
En voor mij doet de afstand net goed... Het doet me beseffen dat er geen hoop meer is. Dat ik méér waard ben dan hoe hij zich nu gedraagt.



Maar als ik kon kiezen, dan had ik het ook anders willen zien lopen en had ik mijn leven graag verder met hem gezien....
Alle reacties Link kopieren
Dat is het vaak he meiden... je had het graag anders gezien. Dat wil niet zeggen dat je niet nu al kan beseffen dat jij en hij niet samen werken...

Ik vind dat zelf ooit lastig namelijk.

Natuurlijk had ik mijn gezin veeeeeel liever compleet gezien. Onze kinderen een vader en moeder die elke dag samen voor ze zorgen en er voor ze zijn. In plaats van ze "te moeten delen".

Maar als ik echt realistisch naar mezlf kijk, dan ben ik wel al tot besef gekomen dat los van hoe ik hem nog mis en ook echt nog van hem hou, ik niet meer met hem terug zou willen zijn.

Dus dat zijn 2 losse gevoelens. Raar dat dat kan, maar zo is het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven