Hoe herstel je een contact?

27-02-2015 17:17 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 februari 2015 @ 18:02:

[...]







Allemaal!!!

Let it gooooo Let ik Goooooooooooo



Nederlands mag ook

Laat het lossssssssssss laat het losssssssssssssssssssssssssIs dit Kumbaya 2.0?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 27 februari 2015 @ 18:07:

[...]





Is dit Kumbaya 2.0?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je nog met haar willen?

Ik ken je situatie niet, maar wat staat je voor sóórt contact voor ogen. Is het een kennis? wil je méér? Is het net uit met haar en zoekt ze nu (terecht) afstand om haar eigen weg uit te stippelen?

Je schrijft dat het puur vriendschappelijk is, maar wat staat je dan in de weg om haar keuze te respecteren voor nu? Dat is ook vriendschap.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 februari 2015 @ 18:02:

[...]







Allemaal!!!

Let it gooooo Let ik Goooooooooooo



Nederlands mag ook

Laat het lossssssssssss laat het losssssssssssssssssssssssssNeeeeee, ik ben de hele middag al platgegooid met laaaaat t los, laat t gaaaaaaan, mama is een baviaaaaan door mijn dochter
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Oké, dus samenvatting; jullie hebben één date gehad. Zij kwam er via een vriendin waarmee jij een match had achter dat je nog actief was op Tinder en vond dit niet oké en wou je niet meer daten. Vervolgens wil jij het goedmaken met een videoclip? Trekken jullie niet een beetje snel conclusies samen? Ik zou het lekker even laten.
The more we own, the more enslaved we become
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je hier gewoon een excuus neerpennen, of voor jezelf. Dan is het in ieder geval uit je systeem. In soortgelijke situaties als jij in zit nu , heeft mij dat erg geholpen. Ze hoeft je boodschap niet echt te lezen om m (voor jou!!) te laten werken.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Dit is inderdaad erg fout gedrag.



Laat haar met rust!
Kijkende naar je vorige topic zou ik het echt niet doen. Je lijkt echt een hulpeloze puppy zo, en dat is over het algemeen echt héél onaantrekkelijk. Laat haar toch met rust, zoek een ander. Ik snap niet zo goed waarom je je aan haar vast blijft klampen?

Geen kaartje, al helemaaaaal geen videoclip en die ruimte die jij haar zogenaamd gunt is geen ruimte. Weetje waarom? Omdat zij niet verder wilde met jou. Ze heeft nooit aangegeven dat ze even tijd wilde en dat het daarna weer goed kwam. Ze heeft het af laten weten door dat tindergedoe, en jij ziet dat als ''ruimte geven'' omdat je haar nu eindelijk met rust laat.

Echt waar stop met zo afhankelijk te zijn, tenzij je een ''meesteres'' zoekt (ja die uit de docu's van sbs6), schat ik je kansen slecht in als je op deze manier blijft doorgaan bij vrouwen.

Succes .
Alle reacties Link kopieren
Zo'n videoclip zou ik echt niet doen hoor. Dalijk zet ze hem op FB met een berichtje dat jij haar stalkt/lastig valt ofzo? Als het een paar keer gedeeld wordt ziet half Nederland je voorbijkomen op FB;) Laat dat meisje gewoon lekker met rust zeg. Ze heeft je niet voor niets overal geblokkeerd?!
Creep.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 27 februari 2015 @ 18:05:

TO heeft zijn vorige topics net gewist, welke loepert kan er effe een samenvatting geven..?Zijn date die hij pas één keer had gezien was boos dat hij nog op Tinder zat.

Alle reacties Link kopieren
Wil je haar alleen omdat zij jou nu niet wil?
Alle reacties Link kopieren
En To, in je vorige topic vroeg je advies of je een kaartje moest sturen, en nu open je wéér een topic maar dan met de vraag of je een video-clip op moet gaan nemen. Heb je het advies uit het vorige topic wel gelezen? Wat wij de beste oplossing vinden hebben we daar ook al gezegd: iets met laten gaan...
anoniem_213052 wijzigde dit bericht op 27-02-2015 18:48
Reden: Tiepvouwtjuh
% gewijzigd

Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 27 februari 2015 @ 18:45:

[...]





Zijn date die hij pas één keer had gezien was boos dat hij nog op Tinder zat.

En toen een tijd geen contact, toen weer wel even, toen sloef hij door met berichtjes en nu is ze het zat

Beetje dat idee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
1 date, toen bleek hij nog op tinder te zitten, zij kwam daar achter en heeft het toen afgekapt. Kennelijk heeff hij daarna nog nare dingen geZegd ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 februari 2015 @ 18:47:

[...]



En toen een tijd geen contact, toen weer wel even, toen sloef hij door met berichtjes en nu is ze het zat

Beetje dat ideeThanks, goede aanvulling vanuit een goed geheugen

Alleen de OP gelezen. Gokje: je wilt neuken?
Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 27 februari 2015 @ 18:45:

[...]





Zijn date die hij pas één keer had gezien was boos dat hij nog op Tinder zat.Dat vind ik dan ook weer raar. Bij een 1e date hoef je toch niet direct van tinder of iets anders relatie achtigs af?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik krijg toch wel de kriebels van jouw 2 topics, brrrr. Je komt bij mij over als een stalker. And guess what? Mensen houden daar niet van!



Laat dat arme meisje asjeblieft met rust, ze wil jou niet. Dan krijg jij misschien jouw rust en zij de hare.



Dit was niks, dit is niks en dit word niks. Hoe kan dit hele gebeuren een basis zijn voor een (vriendschappelijke) relatie? It's not going to happen.
Respectloos ook, dat jij voor haar gaat bepalen dat ze overtuigd moet worden om weer contact aan te gaan.



*rilt*
Alle reacties Link kopieren
Laat haar met rust! Ik heb ook zo'n geval in mn leven (man wil ik het nieteens noemen) serieus op elke social media app zoekt hij mij op (waarbij ik hem na de eerste 'hey' meteen weer blokkeer) op facebook heeft hij 8 accounts gemaakt en hoe vaak ik ook zeg IK WIL GEEN CONTACT hij blijft door gaan.



Dus als zij contact wil zoekt zij jou wel op, geen kaartjes/mailtjes/clipjes/appjes, laat haar gewoon want hoe meer moeite jij gaat doen hoe meer het gaat irriteren
Oh ja, zo één heb ik er ook. Om de paar maanden komt er weer een 'hoe gaat het nu met je, ik vind het zó vervelend dat we geen contact meer hebben, nu ben ik écht écht anders'. Ik reageer nooit. En hij blijft het proberen.
Same here, ben zwaar geschoffeerd door een voormalige vriend. Om de haverklap stuurt ie nog een mail met knock knock, hallo hoe is het, waar ben je?

Ik reageer niet.



Dus als zij aangeeft IK WIL NIET heb daar dan respect voor en laat haar met rust.
Alle reacties Link kopieren
-
TO



kwalijke zaak maar dat wist je waarschijnlijk al.



ik denk dat je gevangen zit in je romantische gevoelens... althans je DENKT dat het romantische gevoelens zijn, maar dat zijn het niet.

ik denk eerder dat je geobsedeerd bent door je hoop dat ze ooit nog een keertje met je wilt praten... als een soort queeste.



is niet per definitie stalkers gedrag in juridisch opzicht.maar het vertoont wel veel trekjes ervan.

dat is kwalijk en dat weet je zelf ook.



ga professionele hulp zoeken want ik geef je op een blaadje dat dat meisje niet meer wil en jij daardoor steeds verder in de knoop zult raken. zonde van jullie tijd en wellicht mis je nu de kans bij iemand anders.



je bent emotioneel afhankelijk geworden van een droombeeld dat je van haar hebt en dat is echt zorgwekkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven