Hoe kom ik hier weg??

17-11-2011 20:20 736 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke dit is moeilijk maar ik snap mezelf echt niet weet dat veel mensen het niet zullen snappen.



Ik ben mezelf kwijtgeraakt in een relatie. Ik kan niet weg. Ik wordt behandeld als shit maar ik blijf. Als ik op het punt sta naar het station te lopen houdt iets me tegen. En blijf ik.



Hoe kom ik weg? Ik heb mijn baan. vrienden en alles opgegeven voor hem. Al 7 jaar lang.



Ben destijds van huis weggelopen was minderjarig en moest onder toezichtstelling van bureau jeugdzorg. Ik ben toen naar hem gegaan en eigenlijk daar 7 jaar lang gebleven. Niks gedaan, geen opleiding geen werk nee ik was zijn huisvrouwtje. Zat echt alleen maar binnen gingen nooit ergens heen.



Hij zegt dat ik lelijk dik en walgelijk ben en ik geloof hem daarom wil en kan ik ook niet weg voel me zonder hem leeg en alsof mijn leven geen zin heeft maar als ik bij hem ben ben ik ook ongelukkig.



3 jaar geleden heb ik het contact met men moeder hersteld waar hij heel boos om was. Ik had toen ik weg liep problemen met mijn stiefvader ze zijn nu niet meer samen. Ik kan bij haar terrecht altijd dat weet ik maar hoe hoe neem ik die stap. Als ik de deur uitga om weg naar het station naar men moeder te gaan barst ik onder het lopen in tranen uit bel hem op en smeek of ik terug mag komen. Hij gelooft me ook niet meer als ik zeg dat ik wegga.



Hoe hoe hoe neem ik de stap om weg te gaan??Ik heb vandaag al vier uurtjes getwijfeld. Mijn gezicht ziet er heel eng uit van al het huilen, gezwollen gezicht ogen. Maar ik kan het niet meer maar weggaan lukt ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf bij elkaar rapen en gaan. Nu. Geen excuses meer zoeken, je houdt vooral jezelf voor de gek. En vast.
Alle reacties Link kopieren
Weet je moeder van alles? Kan zij je niet over de streep trekken?

Waar is je zelfrespect??
Alle reacties Link kopieren
Oh lieve lieve schat, wat zal je je eenzaam voelen. Lieverd, durf je hulp te zoeken zodat iemand je kan helpen met je zelfvertrouwen en een beslissing te nemen wat je gaat doen in de toekomst?



Dikke hug alvast.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Bel je moeder als hij er niet is en bespreek met haar en plan van aanpak. Zij kent jou en hem. Zij zou wel eens een goed plan kunnen hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 november 2011 @ 20:29:

Bel je moeder als hij er niet is en bespreek met haar en plan van aanpak. Zij kent jou en hem. Zij zou wel eens een goed plan kunnen hebben.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder kent hem niet alleen van mijn verhalen. En ze weet niet wat er aan de hand is. Ik heb ook geen supergoede band met men moeder. We zijn geen praters, laat je emoties zien soort familie.



Ik wil het ook niet met haar bespreken ik wil gewoon weg kunnen gaan zonder me zo ellendig te voelen.



Het is moeilijk uit te leggen. Iedereen kan zeggen ga gewoon weg kon ik dat maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 november 2011 @ 20:24:

Oh lieve lieve schat, wat zal je je eenzaam voelen. Lieverd, durf je hulp te zoeken zodat iemand je kan helpen met je zelfvertrouwen en een beslissing te nemen wat je gaat doen in de toekomst?



Dikke hug alvast.





Lief van je.



Wat voor hulp?
Alle reacties Link kopieren
http://www.chathulp.nu/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar www.stoploverboys.nu

Ik zeg niet dat jouw kerel een loverboy is, maar je zit wel enorm in zijn tang. De organisatie heeft een hulplijn die je kunt bellen, ik weet zeker dat ze tips voor je hebben om weg te komen! Kies voor jezelf, JIJ bent het belangrijkste dat je hebt!!
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle reacties Link kopieren
Is er écht helemaal niemand die je vertrouwt? Iemand op je werk? Een vriendin? Een buurvrouw?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als je sterk genoeg was om al die jaren met hem te overleven, ben je nu ook sterk genoeg om weg te gaan.



Je kan het! Talloze vrouwen zijn je voorgegaan. Je kan het, echt!



Gewoon gaan. Het is een sprong in het diepe en het onbekende, maar je moet wel... blijven is ook geen optie, en dat weet je best.



Alle reacties Link kopieren
Mijn plan van aanpak zou zijn:

-Met moeder overleggen of je tijdelijk daar terecht kunt

-Koffers pakken en vertrekken

- Zo snel mogelijk werk zoeken

- Een beetje sparen en dan een huisje voor jezelf gaan huren

- Een nieuw leven voor jezelf opbouwen



En al het contact met hem verbreken! Hoe moeilijk dat ook is. Je verdient beter en kunt beter krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjoepertje schreef op 17 november 2011 @ 20:39:

Als je sterk genoeg was om al die jaren met hem te overleven, ben je nu ook sterk genoeg om weg te gaan.



Je kan het! Talloze vrouwen zijn je voorgegaan. Je kan het, echt!



Gewoon gaan. Het is een sprong in het diepe en het onbekende, maar je moet wel... blijven is ook geen optie, en dat weet je best.



Ook helemaal eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me een loser heb alles opgegeven voor hem. Ik ben 22 geen enkele opleiding afgerond geen werkervaring geen rijbewijs gewoon helemaal niks bereikt voor hem.



Als ik hem kwijt ben ben ik alles kwijt want ik heb niks anders.



Hij wrijft het me ook constant in men gezicht, ik heb niks kan niks heb gefaald.



Ik ben ook afhankelijk van hem heb geen eigen inkomen heb gewoon niks.



Als ik nu weg ga voelt het hoe gek het ook klinkt als falen en hij hij heeft alles nog zijn huisje, zijn baan, zijn vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjoepertje schreef op 17 november 2011 @ 20:39:

Als je sterk genoeg was om al die jaren met hem te overleven, ben je nu ook sterk genoeg om weg te gaan.



Je kan het! Talloze vrouwen zijn je voorgegaan. Je kan het, echt!



Gewoon gaan. Het is een sprong in het diepe en het onbekende, maar je moet wel... blijven is ook geen optie, en dat weet je best.









Ik krijg hier tranen



ik ga een douche nemen me toonbaar proberen te maken met makeup en ik ga ik hoop echt dat ik het red tot het station.



Waar ik bang voor ben is als ik bij men moeder ben hoe ik de nacht, dagen weken ga doorkomen. Weet zeker dat ik in ga storten.
Alle reacties Link kopieren
Denk aan het volgende: je bent 22, je hebt mogelijk nog 60 jaar te leven. Dat is bijna 9 keer zo lang als je nu met hem samen woont!! Dan heb je toch heel veel te winnen door bij hem weg te gaan, en helemaal niks te verliezen!



Kan je niet je moeder bellen, vragen of je ene tijdje bij haar kan komen wonen en dan vragen of ze je wil komen ophalen op een moment dat hij er niet is?
Alle reacties Link kopieren
Je mag ook best instorten!

Maar daarna moet je hulp zoeken en toekomstplannen gaan maken. Je hebt nog een heel leven voor je en die kan er zo mooi uit zien!
Alle reacties Link kopieren
Instorten is niet erg, tuurlijk zul je verdriet hebben, maar dat weet je, dat dat gaat gebeuren. Maar je moet niet terug gaan!
Alle reacties Link kopieren
Indien geen vrienden je moeder bellen en door de zure appel heen bijten en je mobiel 7 dagen uitzetten of telefoontjes negeren en naar psyq en praten. Als je uit den haag komt vibd ik geen probleem om af te spreken en te fungeren als klankbord. Dat kan prettig zijn. Ik ben neutraal en je kunt tenminste je verhaal kwijt. Daarna plan van aanpak. Schrijf je in op woonnet-haaglanden. Werk je of werkloos ?



Succes



Soulmate82
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 22,het goede nieuws is dat je alsnog een opleiding kunt afmaken,een baan kunt zoeken,een rijbewijs kunt halen etc.

Je hebt nog een heel leven voor je.!

Je leven kan er alleen maar op vooruit gaan als je bij hem weggaat.

Er is er maar 1 een grote loser en dat is hij.

Hij heeft een baan en een huis maar dat alles kun jij binnenkort ook hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:joladila schreef op 17 november 2011 @ 20:47:

[...]





Ik krijg hier tranen



ik ga een douche nemen me toonbaar proberen te maken met makeup en ik ga ik hoop echt dat ik het red tot het station.



Waar ik bang voor ben is als ik bij men moeder ben hoe ik de nacht, dagen weken ga doorkomen. Weet zeker dat ik in ga storten.





Het gaat je lukken. Zelfs ik heb het gered, na 8,5 jaar geestelijk en lichamelijk mishandeld te zijn in een relatie. En toen had ik het forum niet eens.



Je kan het. Het zal niet makkelijk zijn maar stapje voor stapje ga jij het ook redden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ga alsjeblieft naar je moeder!



En neem dan de tip van soulmate aan: zet je mobiel uit en ga alsjeblieft niet terug naar hem. Ook niet om dingen uit te praten of spullen te halen of wat dan ook! Ga hem voorlopig helemaal uit de weg!
Alle reacties Link kopieren
TO, kies aub nu voor jezelf.



Deze man is niet goed voor je, hij maakt je emotioneel kapot, hij probeert jou wijs te maken dat jij niet zonder hem kan...

Ik snap dat als iemand steeds iets tegen je zegt, dat je het gaat geloven...



Probeer NU sterk te zijn, kies voor jezelf!!! Raap jezelf bij elkaar, neem je spulletjes die voor jou belangrijk zijn mee, en ga naar het station, naar je moeder.

In zover het voor jou goed voelt, praat met haar, zoek voor jezelf hulp (psych) om van je af te praten, even alles in je hoofd op een rijtje zetten.



Later kun je altijd nog een opleiding volgen, maar kies nu alsjeblieft voor jezelf!

Mocht het moeilijk zijn, zet dan even je telefoon uit als je veilig bij je moeder bent, Even tijd voor jezelf.



Heel erg veel kracht en sterkte gewenst, en mocht je instorten, laat het maar even komen meisje, alles wat je al die tijd hebt opgekropt moet er uit!
quote:joladila schreef op 17 november 2011 @ 20:45:

Ik voel me een loser heb alles opgegeven voor hem. Ik ben 22 geen enkele opleiding afgerond geen werkervaring geen rijbewijs gewoon helemaal niks bereikt voor hem.



Als ik hem kwijt ben ben ik alles kwijt want ik heb niks anders.



Hij wrijft het me ook constant in men gezicht, ik heb niks kan niks heb gefaald.



Ik ben ook afhankelijk van hem heb geen eigen inkomen heb gewoon niks.



Als ik nu weg ga voelt het hoe gek het ook klinkt als falen en hij hij heeft alles nog zijn huisje, zijn baan, zijn vrienden.



Je hebt nog niets bereikt. Dat kan je nooit meer veranderen. Maar.....



Wat je nog wel kan veranderen is wat er vanaf vandaag met je leven gaat gebeuren. Vandaag ga je beginnen met plannen. Mooie plannen voor een mooie toekomst. Dat is de eerste stap. Daarna ga je stap voor stap een stapje vooruit.



Je bent 22, niet 85. Het langste stuk van je leven ligt nog voor je!



Over een jaar kijk je terug en dan kan je tegen jezelf zeggen: dat heb ik maar mooi gedaan. Ik ben weggegaan, en ik heb mezelf mijn toekomst teruggegeven. Ok dan is het allemaal nog niet perfect, maar ik zal er komen en niets houdt mij tegen.



Je hebt een optie, dat is je moeder. Zorg ervoor dat ze jou (tijdelijk) onderdak verleent zodat je vanaf daar verder kan. Zorg dat je daar wegkomt.



En houd moed, je kan het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven