Hoe kom ik hier weg??

17-11-2011 20:20 736 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke dit is moeilijk maar ik snap mezelf echt niet weet dat veel mensen het niet zullen snappen.



Ik ben mezelf kwijtgeraakt in een relatie. Ik kan niet weg. Ik wordt behandeld als shit maar ik blijf. Als ik op het punt sta naar het station te lopen houdt iets me tegen. En blijf ik.



Hoe kom ik weg? Ik heb mijn baan. vrienden en alles opgegeven voor hem. Al 7 jaar lang.



Ben destijds van huis weggelopen was minderjarig en moest onder toezichtstelling van bureau jeugdzorg. Ik ben toen naar hem gegaan en eigenlijk daar 7 jaar lang gebleven. Niks gedaan, geen opleiding geen werk nee ik was zijn huisvrouwtje. Zat echt alleen maar binnen gingen nooit ergens heen.



Hij zegt dat ik lelijk dik en walgelijk ben en ik geloof hem daarom wil en kan ik ook niet weg voel me zonder hem leeg en alsof mijn leven geen zin heeft maar als ik bij hem ben ben ik ook ongelukkig.



3 jaar geleden heb ik het contact met men moeder hersteld waar hij heel boos om was. Ik had toen ik weg liep problemen met mijn stiefvader ze zijn nu niet meer samen. Ik kan bij haar terrecht altijd dat weet ik maar hoe hoe neem ik die stap. Als ik de deur uitga om weg naar het station naar men moeder te gaan barst ik onder het lopen in tranen uit bel hem op en smeek of ik terug mag komen. Hij gelooft me ook niet meer als ik zeg dat ik wegga.



Hoe hoe hoe neem ik de stap om weg te gaan??Ik heb vandaag al vier uurtjes getwijfeld. Mijn gezicht ziet er heel eng uit van al het huilen, gezwollen gezicht ogen. Maar ik kan het niet meer maar weggaan lukt ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat jullie nog steeds vragen hoe het gaat, veel beter gelukkig.



Ik woon nu in een soort opvang op een kamer met meerdere mensen in een groep. Na een knallende ruzie heeft mijn moeder me met mij erbij uitgeschreven en was ik dakloos. Gelukkig kon ik terecht bij de opvang. Ik had natuurlijk ook aandeel in de ruzie we liggen elkaar gewoon niet ondanks dat we van elkaar houden



Werk heb ik nog steeds niet ik soliciteer echt veel maar het wil maar niet lukken. Schoonmaakwerk en productiewerk willen ze me niet eens voor. Dat maakt me wel een beetje moedeloos maar hoop wel dat dat goed gaat komen.



Heb nog wel veel moeite met de abortus en vooral met het missen van mijn ex, het lijkt steeds meer te worden ipv minder alsof ik nu pas besef dat ik hem echt nooit meer zal zien.



Toch heb ik nu heel veel vertrouwen in de toekomst, kijk uit naar september een opleiding volgen en in de zorg werken en ooit weer een nieuwe vriend en een kat
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je het er niet bij laat zitten. Leuk een opleiding volgen. En een vriend en kat, dat gaat echt nog wel een keer komen. Probeer alleen als je een leuke man ontmoet niet te snel gaan samenwonen. Probeer straks ergens een kamer te huren. Ik heb wel eens gehoord van iemand die zo n opleiding volgde dat er soms mogelijkheden zijn om een kamer te huren.

Misschien zijn er hier nog wel forummers die daar meer info over hebben. In mijn woonplaats is er een flat naast het ziekenhuis waar studenten zitten.



Hou je van kinderen? Misschien kan je oppaswerk zoeken. Heb je iemand die je kan steunen en adviseren bij het zoeken van werk?



Succes!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, en je klinkt helder! Ik denk dat het erg goed is dat je op jezelf woont nu zonder je ex, zonder je moeder, dan kan je van binnen tot rust komen. Knap dat je zo kalm blijft ondanks de moeilijkheden met solliciteren. Straks als je eenmaal je opleiding volgt zal dat vast wel goed komen, in de zorg zijn zóveel handen nodig! Wel raar dat je je ex zo mist, want hij heeft je zoveel leed aangedaan, hopelijk leidt het er niet toe dat je terug wilt? Er komt namelijk een dag dat je een man ontmoet die je zóveel gelukkig gaat maken dan je ex deed



Dikke knuffel Joladila en lief dat je komt updaten hier!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om van je horen joladila, ik ben het eens met de vorige posters.

Hou vol!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed om weer wat van je te horen Joladila! vindt het erg fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met jou!! Je komt er wel!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Jolida, ik heb niet eerder op dit topic geschreven wel net het hele topic gelezen.

Wil zeggen dat ik het heel knap van je vindt, en dat ik erg veel respect heb voor je hoe je dit allemaal aangepakt hebt.



You go girl!
Joladila, een hele fijne toekomst gewenst ! Je verdient het.

Je bent nu op de goede weg.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om weer van je te horen, Joladida.

Ik wens je heel veel geluk voor de toekomst. Goede stappen heb je gezet zeg!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Loskomen van iemand is een heel langdurig proces en dat kan wel dik een jaar duren. MAar het gaat echt wel een keer over en dan zul je je veel prettiger voelen, gelukkiger worden.



Balen dat je geen baan kunt vinden. De tijd heb je niet mee, dat heeft wat dat betreft bijna niemand. Willen werken voor je geld maar de kans niet krijgen. Dat is ook niet fair.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vandaag wakker en voel me eindelijk weer gelukkig. Ik moest meteen aan dit topic denken, wil iedereen echt heel erg bedanken.



Heb alles teruggelezen vanaf het begin, hoe lief en behulpzaam iedereen was, ik reageerde niet altijd maar het heeft me echt geholpen.



Ik ben nu zo goed als over mijn ex heen, ik denk nog aan hem, moet soms ook nog huilen maar we hebben geen contact meer. IK weet dat het tijd kost om hem helemaal te vergeten.



Ik heb ondanks dat ik verlegen ben een vriendin die in een zelfde situatie zat, hebben elkaar leren kennen in de opvang, waar ik nog steeds woon. In september ga ik een opleiding doen in de zorg, doe nu vrijwilligerswerk in een bejaardenhuis. Ik heb zin in een nieuw leven.
Alle reacties Link kopieren
geweldig Joladila.....je kan trots op jezelf zijn en straks met zorg-papiertje in de hand, kan je altijd je eigen geld verdienen.
Alle reacties Link kopieren
moest gister nog aan e denken en hoe het was. Fijn om weer even van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hee, dat is een mooie positieve posting van je joladila!

Goed gedaan, jij komt er wel!

Wat een mooie plannen.

Heb je helemaal geen contact meer met je ex? Super!



Geniet van het zonnetje.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws zeg! Ben ontzettend blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
quote:joladila schreef op 21 mei 2012 @ 10:56:

Ik werd vandaag wakker en voel me eindelijk weer gelukkig. Ik moest meteen aan dit topic denken, wil iedereen echt heel erg bedanken.



Heb alles teruggelezen vanaf het begin, hoe lief en behulpzaam iedereen was, ik reageerde niet altijd maar het heeft me echt geholpen.



Ik ben nu zo goed als over mijn ex heen, ik denk nog aan hem, moet soms ook nog huilen maar we hebben geen contact meer. IK weet dat het tijd kost om hem helemaal te vergeten.



Ik heb ondanks dat ik verlegen ben een vriendin die in een zelfde situatie zat, hebben elkaar leren kennen in de opvang, waar ik nog steeds woon. In september ga ik een opleiding doen in de zorg, doe nu vrijwilligerswerk in een bejaardenhuis. Ik heb zin in een nieuw leven.



Ik ben ZOOOOO trots op je. Wat je allemaal hebt bereikt en nog gaat doen. Jij komt er wel meis. Super te horen.



Ik zat toevallig van de week te zoeken naar dit topic. Leuk te lezen. Ga zo door.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je 22 bent en niets hebt, maar als je blijft wordt je misschien 80 met hem en heb je nooit wat kunnen opbouwen.

Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je nog tijd zat hebt om alsnog iets van je leven te maken, maar dat je eerste prioriteit nu weggaan bij hem moet zijn. Laat hem maar eens zien wat je waard bent!
Alle reacties Link kopieren
En nu scrol ik pas naar boven en zie ik dat je bij hem weg bent gegaan. Goedzo! Het duurt even voordat je leven nu loopt, maar je bent iig ermee bezig, dat is al hartstikke knap van je
Alle reacties Link kopieren
quote:joladila schreef op 21 mei 2012 @ 10:56:

Ik werd vandaag wakker en voel me eindelijk weer gelukkig. Ik moest meteen aan dit topic denken, wil iedereen echt heel erg bedanken.



Heb alles teruggelezen vanaf het begin, hoe lief en behulpzaam iedereen was, ik reageerde niet altijd maar het heeft me echt geholpen.



Ik ben nu zo goed als over mijn ex heen, ik denk nog aan hem, moet soms ook nog huilen maar we hebben geen contact meer. IK weet dat het tijd kost om hem helemaal te vergeten.



Ik heb ondanks dat ik verlegen ben een vriendin die in een zelfde situatie zat, hebben elkaar leren kennen in de opvang, waar ik nog steeds woon. In september ga ik een opleiding doen in de zorg, doe nu vrijwilligerswerk in een bejaardenhuis. Ik heb zin in een nieuw leven.Wat heb jij het goed gedaan meid! Hier mag je echt trots op zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je topic doorgelezen en ik heb echt heel veel respect voor jou!

Ook al ken ik je niet, ik ben er trots op dat je bij hem bent weggegaan. En wat fijn dat je zo positief de toekomst in gaat. Ik werk ook in de zorg en kan je zeggen dat er altijd wel een baan in ligt! Het gaat helemaal goedkomen met je.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te lezen dat je eindelijk gelukkig bent!!! :hug:
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om dit te lezen! Je kunt supertrots zijn op jezelf! :flower:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er kippenvel van. Wat fijn voor je Joladila! Je verdient het! :hug:
Geweldig Joladila



Zie je wel dat je de sterke kanjer bent die wij allemaal door je teksten heen zagen komen!



Ik ben zo trots op je!



Heel veel succes met je nieuwe opleiding en alles wat je gaat doen.Fijn ook dat je een vriendin hebt gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Joladila, hoe gaat het met je?
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama20 schreef op 25 juni 2012 @ 02:23:

Joladila, hoe gaat het met je?



Het gaat wel goed, helaas nog steeds geen werk. Ik heb een leeg cv dus dat gaat gewoon moeilijk worden. Zeggen de uitzendbureaus ook tegen me. Verveel me heel vaak. Ik doe wel veel dingen maar toch, voel me zo nutteloos.



Heb nu wel twee dagen in de week een maatje via vrijwlligerswerk met een beperking waar ik dan boodschappen mee ga doen, of kaarten en dat soort dingen. Dat is wel leuk.



Rare is ik mis hem steeds meer en denk ook teveel aan hem. Ik wil het niet maar het is gewoon zo. Zal wel een proces zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven