hoe krijg ik het voor elkaar?

11-06-2015 11:02 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen, .

wie wil er met me meedenken?

Sinds vorige topic, over het ontmoeten van het kind van vriend, wat overigens heel gezellig verlopen is... kind is keileuk en helemaal fan van mij dus dat zit allemaal super.... alleen gaat het nu minder super tussen ons. Het lijkt een beetje ' buit is binnen' achtig gedrag. Nou is dat natuurlijk waar, ik ben niet van plan om de stekker eruit te trekken nu ik net die kleine meid heb ontmoet.... maar

(zucht)

Ik maak me wel zorgen.

Zijn gedrag naar mij is wisselend tussen normaal/ afwezig dus min of meer gezellig, maar iets extra's zit er niet in. (Denk aan wat afleiding bieden na een vervelend voorval, of iets leuks doen)

Niet als ik hints geef/grapjes maak, niet als ik direct om aandacht vraag (hee, kom eens gezellig naast me zitten) niet als ik een behoefte aangeef, mijn verwachtingen uitspreek. Niks nada. Sterker nog, gisteren gooide ik het over de ' ik ben eigenlijk niet zo blij' boeg en sindsdien is het hommeles. Hij voelde zich aangevallen, was boos en heeft zelfs meteen maar zijn spullen opgehaald

Inmiddels een dag verder heb ik de excuses binnen. Hij kan niet goed met emoties (lees kritiek) omgaan... eh duhh...

Maar wat nu? Ik moet zeggen dat ik dit niet tof vind. Ik wil niet steeds mijn zin krijgen ofzo maar het zou leuk zijn als er wat meer ruimte was voor mijn behoeftes in deze relatie (ik kies wel steeds dominante types uit... meh) en als dit de voorbode is van de toekomst (dit is niet de eerste keer dat hij uit zijn plaat gaat omdat ik 'onmogelijk' doe) dan heb ik me vergist. Het is nu eigenlijk alleen maar leuk als ik altijd de kar trek en gezellig ben voor twee. Huishouden komt inmiddels steeds meer op mij neer, hij doet alsof ik een hotel ben. Sex word steeds matiger, voor mij met name. Hoe geef ik hier nog een positieve wending aan?
Lorem Ipsum
Ik denk dat je nu zijn Ware Gezicht ziet. Sorry.
Als het niet werkt tussen jullie, dan houdt het op.

Was hij op zoek naar een huishoudster/kokkin/ oppas voor zijn kind of een vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Hoe je hier een positieve wending aan kunt geven? Dumpen die hap. Zoals je zelf al aangeeft lijkt dit op een voorbode van wat je te wachten staat. En als hij na korte tijd al het typische de-buit-is-binnen-dus-ik-kan-op-m'n-hol-zitten-en-mijn-partner-doet-al-het-werk-voor-me-gedrag vertoont, dan moet je niet raar opkijken dat dit niet zomaar zal veranderen.

Trekken aan een dood paard heeft weinig zin, behalve als trekken aan dode paarden je grootste hobby is.



Succes!
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk!
Alle reacties Link kopieren
ja maya angelou spookte ook al door mijn hoofd.... als iemand je laat zien hoe hij is, geloof hem dan
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 11 juni 2015 @ 11:10:

ja maya angelou spookte ook al door mijn hoofd.... als iemand je laat zien hoe hij is, geloof hem danEn je kan er echt altijd nog bij weg stappen. Zijn kind komt daar heus wel weer overheen. Jij mag meer voor jezelf eisen. Je bent meer waard dan dit.
Alle reacties Link kopieren
En toen begreep je zijn ex opeens een heel stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal niet echt gezellig. Wil jij een ongezellige relatie? Of kun je je tijd beter besteden?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
quote:julius schreef op 11 juni 2015 @ 11:13:

En toen begreep je zijn ex opeens een heel stuk beter.
Een positieve wending? "neem een baby, altijd goed"



En als dat niet werkt, wat zou je zeggen van wegwezen nu het nog kan?
Goh. Hij heeft zijn ware gezicht laten zien.
Wat jammer turquasi. Je was zo enthousiast over hem, nog niet zo lang geleden.

Ik vrees dat dit idd zijn ware gezicht is. Jammer dat hij niet zijn best doet. Of als dit zijn best is, jammer dat ie niet beter kan. Ik zou dit ook niet hoeven zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet steeds mijn zin krijgen ofzo maar het zou leuk zijn als er wat meer ruimte was voor mijn behoeftes in deze relatie (ik kies wel steeds dominante types uit... meh) en als dit de voorbode is van de toekomst (dit is niet de eerste keer dat hij uit zijn plaat gaat omdat ik 'onmogelijk' doe) dan heb ik me vergist.



Heel vervelend maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Hoe lang zijn jullie eigenlijk bij elkaar, niet dat het uitmaakt hoor maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Geen leuke man.



Echt niet.
Door weg te wezen.

Ohja.. en chocolade en wijn
Die vriend van jou heeft geen toegevoegde waarde.

En waarom moet jij er een positieve wending aangeven? Laat dat zijn taak maar zijn. Je hebt toch genoeg gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend zeg, best een afknapper. Begin vast met afstand te nemen. Maak afspraken met vrienden en vriendinnen buitenshuis. Tegelijkertijd minder in huis doen en taken verdelen. Het lijkt erop alsof hij nu al alles (inclusief jou en wat je voor hem doet) als vanzelfsprekend ziet dus dat kun je veranderen.

Doe het hoogstnoodzakelijke zolang je nog met hem samen bent en verandert er niets kun je zodra je er aan toe bent, stoppen met de relatie.

Ik begrijp wel dat het vervelend is nu je zijn dochtertje hebt ontmoet en het goed klikte met haar. Toch mag dat geen reden zijn om de stekker er niet uit te trekken. Het maakt het alleen wat lastiger misschien.
Alle reacties Link kopieren
Nu een half jaar, we zijn beide in de dertig ik weet best aardig wat ik nodig heb en belangrijk vind en je zou denken dat we allebei o.a. qua communicatie veel geleerd hebben van eerdere relaties.



Inmiddels begin ik zijn ex inderdaad beter te begrijpen en vraag ik me af of ze wel echt zo 'lastig' was als hij het steeds doet overkomen....
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 11 juni 2015 @ 11:54:

Nu een half jaar, we zijn beide in de dertig ik weet best aardig wat ik nodig heb en belangrijk vind en je zou denken dat we allebei o.a. qua communicatie veel geleerd hebben van eerdere relaties.



Inmiddels begin ik zijn ex inderdaad beter te begrijpen en vraag ik me af of ze wel echt zo 'lastig' was als hij het steeds doet overkomen....Als hij 'dominant' is, dan kan het wel eens heel anders zijn dan je denkt. Dominant is overigens niet altijd ene goede eigenschap hoor, zeker als je door dominantie probeert om je zin te krijgen. Ik ben ook heel dominant, maar dan in de zin van: doorzetter, ervoor gaan, aanwezig. Niet ten koste van (de gevoelens van) anderen. En als je schrijft dat hij al vaker uit zijn plaat is gegaan omdat jij iets anders wilde dan hij, dan is dat voor mij een eerste alarmbel. Hij wil zijn zin krijgen door uit zijn plaat te gaan en daarvoor is geen plaats in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 11 juni 2015 @ 11:54:

Nu een half jaar, we zijn beide in de dertig ik weet best aardig wat ik nodig heb en belangrijk vind en je zou denken dat we allebei o.a. qua communicatie veel geleerd hebben van eerdere relaties.



Inmiddels begin ik zijn ex inderdaad beter te begrijpen en vraag ik me af of ze wel echt zo 'lastig' was als hij het steeds doet overkomen....Lastig voor hem zal ze zijn geweest ja. Misschien ging ze ook wel eens tegen hem in, of wilde ze de huishoudelijke taken eerlijk verdelen.
Sterkte turq
Alle reacties Link kopieren




ik heb heel veel zin om er de klassieker maar 'hij kan ook heel leuk zijn' er in te gooien....

als alles goed gaat is het ook goed, dan kunnen we lachen met elkaar en hebben we genoeg gedeelde interesses om het gevoel te hebben dat het een match is. Tot voor kort kreeg ik veel bevestiging van hem in de vorm van complimentjes en lieve appjes, rozen laatst toen we een half jaar hadden.

Dat is leuk en lief, ik verwacht ook niet dat dat eeuwig zo door zou gaan maar als ik heel eerlijk ben.... Ik hoef niet zo nodig rozen en het dagelijkse appje, ik wil gewoon iemand die graag tijd met me doorbrengt en er voor me is als ik hem nodig heb.
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 11 juni 2015 @ 12:10:





ik heb heel veel zin om er de klassieker maar 'hij kan ook heel leuk zijn' er in te gooien....

als alles goed gaat is het ook goed, dan kunnen we lachen met elkaar en hebben we genoeg gedeelde interesses om het gevoel te hebben dat het een match is. Tot voor kort kreeg ik veel bevestiging van hem in de vorm van complimentjes en lieve appjes, rozen laatst toen we een half jaar hadden.

Dat is leuk en lief, ik verwacht ook niet dat dat eeuwig zo door zou gaan maar als ik heel eerlijk ben.... Ik hoef niet zo nodig rozen en het dagelijkse appje, ik wil gewoon iemand die graag tijd met me doorbrengt en er voor me is als ik hem nodig heb.



Lees, lees, lees en onthoudt!



Hij is niet de man die je zoekt.
quote:turquasi schreef op 11 juni 2015 @ 12:10:





ik heb heel veel zin om er de klassieker maar 'hij kan ook heel leuk zijn' er in te gooien....

als alles goed gaat is het ook goed, dan kunnen we lachen met elkaar en hebben we genoeg gedeelde interesses om het gevoel te hebben dat het een match is. Tot voor kort kreeg ik veel bevestiging van hem in de vorm van complimentjes en lieve appjes, rozen laatst toen we een half jaar hadden.

Dat is leuk en lief, ik verwacht ook niet dat dat eeuwig zo door zou gaan maar als ik heel eerlijk ben.... Ik hoef niet zo nodig rozen en het dagelijkse appje, ik wil gewoon iemand die graag tijd met me doorbrengt en er voor me is als ik hem nodig heb.





Nu door de zure appel heen bijten, uitmaken, afscheid nemen van zijn kind en dit weekend vele wijn en chocola.
Alle reacties Link kopieren
Turq

Maak het niet direct uit. Neem gewoon wat afstand. Lees het boek 'de ideale vrouw is een bitch'. En trek pas daarna je conclusies.
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven