hoe krijg ik het voor elkaar?

11-06-2015 11:02 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen, .

wie wil er met me meedenken?

Sinds vorige topic, over het ontmoeten van het kind van vriend, wat overigens heel gezellig verlopen is... kind is keileuk en helemaal fan van mij dus dat zit allemaal super.... alleen gaat het nu minder super tussen ons. Het lijkt een beetje ' buit is binnen' achtig gedrag. Nou is dat natuurlijk waar, ik ben niet van plan om de stekker eruit te trekken nu ik net die kleine meid heb ontmoet.... maar

(zucht)

Ik maak me wel zorgen.

Zijn gedrag naar mij is wisselend tussen normaal/ afwezig dus min of meer gezellig, maar iets extra's zit er niet in. (Denk aan wat afleiding bieden na een vervelend voorval, of iets leuks doen)

Niet als ik hints geef/grapjes maak, niet als ik direct om aandacht vraag (hee, kom eens gezellig naast me zitten) niet als ik een behoefte aangeef, mijn verwachtingen uitspreek. Niks nada. Sterker nog, gisteren gooide ik het over de ' ik ben eigenlijk niet zo blij' boeg en sindsdien is het hommeles. Hij voelde zich aangevallen, was boos en heeft zelfs meteen maar zijn spullen opgehaald

Inmiddels een dag verder heb ik de excuses binnen. Hij kan niet goed met emoties (lees kritiek) omgaan... eh duhh...

Maar wat nu? Ik moet zeggen dat ik dit niet tof vind. Ik wil niet steeds mijn zin krijgen ofzo maar het zou leuk zijn als er wat meer ruimte was voor mijn behoeftes in deze relatie (ik kies wel steeds dominante types uit... meh) en als dit de voorbode is van de toekomst (dit is niet de eerste keer dat hij uit zijn plaat gaat omdat ik 'onmogelijk' doe) dan heb ik me vergist. Het is nu eigenlijk alleen maar leuk als ik altijd de kar trek en gezellig ben voor twee. Huishouden komt inmiddels steeds meer op mij neer, hij doet alsof ik een hotel ben. Sex word steeds matiger, voor mij met name. Hoe geef ik hier nog een positieve wending aan?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
hahaahaaa



ach fuck it... iedereen off topic. lekker weertje he?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ja, lekker weertje.

Gelukkig nog niet zo drukkend dat de autisten van het dak vallen.
Alle reacties Link kopieren
Oe la la....

Tur, heb nog wel een vraag.

Vertoont jouw vriend gedrag wat steeds hetzelfde is, mijn ex sms'te me elke morgen; lekker geslapen Lief? en elke avond; slaap lekker Lief.

Groen en geel ergerde ik me er aan, natuurlijk wel eens wat van gezegd en toen veranderde hij 'lief' in 'schat'.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
De dooie mussen wel, met de deur in huis zelfs...



vriend heeft knallende ruzie met ex, en ik moet zeggen, ik begrijp ex wel.

Ze flipt en doet gemeen, maar ik zie ook wel waardoor dat komt.



Ik ben heel benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen, lastig voor hem dat hij nu twee crisissituaties tegelijk heeft, maar tja.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 25 juni 2015 @ 11:13:

Oe la la....

Tur, heb nog wel een vraag.

Vertoont jouw vriend gedrag wat steeds hetzelfde is, mijn ex sms'te me elke morgen; lekker geslapen Lief? en elke avond; slaap lekker Lief.

Groen en geel ergerde ik me er aan, natuurlijk wel eens wat van gezegd en toen veranderde hij 'lief' in 'schat'.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha pausini, jup... klopt als een bus. Beter dan een bus zelfs want die komt nog wel eens te laat.

Je kunt er je klok op gelijk zetten. Tekstueel gezien zit er wat iets meer variatie in maar het tijdstip is consequent.



Nou vind ik dat eigenlijk juist wel leuk....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Nóg wel meis, nog wel
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Of dan belde hij me, oproep gemist, sms'te ik of hij gebeld had, antwoordde hij Ja. punt.



Het informatie-uittrekken heb ik ervaren alsof ik hem steeds uit het moeras moest trekken.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Wuhahahahahahaa!!



ok die kende ik nog niet, komt omdat we meer appen dan bellen denk ik.



Ik hou jullie op de hoogte, van de shitzooi en de dingen om om te lachen hoor.

Morgen hebben we een bruiloft, ik ben benieuwd hoe dat voelt zo met zijn tweetjes, of ik dan denk 'he dat wil ik ook, met jou'
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 26 juni 2015 @ 15:02:

Wuhahahahahahaa!!



ok die kende ik nog niet, komt omdat we meer appen dan bellen denk ik.



Ik hou jullie op de hoogte, van de shitzooi en de dingen om om te lachen hoor.

Morgen hebben we een bruiloft, ik ben benieuwd hoe dat voelt zo met zijn tweetjes, of ik dan denk 'he dat wil ik ook, met jou'

Een bruiloft ...das wel groots he?...denk eens iets kleiner, ''wat fijn dat ik hier zit, met iemand die ik mag liefhebben''...waar ik hopelijk na de ruzie weer in ''opbouw'' kom''...''dat het allemaal goed komt tussen ons''.



Denk eerst maar eens zo.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:turquasi schreef op 26 juni 2015 @ 15:02:

Wuhahahahahahaa!!



ok die kende ik nog niet, komt omdat we meer appen dan bellen denk ik.



Ik hou jullie op de hoogte, van de shitzooi en de dingen om om te lachen hoor.

Morgen hebben we een bruiloft, ik ben benieuwd hoe dat voelt zo met zijn tweetjes, of ik dan denk 'he dat wil ik ook, met jou'Denk je om jezelf Turq?
Alle reacties Link kopieren
Ga voorlopig maar niet op kraamvisite.
Ik lees dit en denk 'Huh je hebt morgen een bruiloft? En ons feestje dan?'

Sorry het kwartje valt een beetje laat.

Als je van ons zooitje ongeregeld al zin krijgt om te trouwen dan berg je maar....
Alle reacties Link kopieren
Een mooie dag toegewenst Grumpy!
Hatsjikideee...
Ik dacht met mijn domme kop 'zo die heeft t druk met twee feestjes op 1 dag'
Is morgen de grote dag Grump? Veel

Plezier!!! En turquasi en vriend ook veel plezier, even een dagje fijn zorgeloos genieten
quote:Stormkraft schreef op 26 juni 2015 @ 22:35:

Is morgen de grote dag Grump? Veel

Plezier!!! En turquasi en vriend ook veel plezier, even een dagje fijn zorgeloos genieten Yup maar daar jubel k even in het tindertopic over om Turquasi haar topic niet te verzieken :P
Alle reacties Link kopieren
hahaha, nou de bruiloft was fantastisch en de sfeer super.....

het was zeker inspirerend haha, maar wat elle zegt eerst maar zien



(dat ik dit ooit nog zou typen)



ik was inderdaad gewoon al heel blij dat hij fijn naast me zat in mijn hand te knijpen, de schat moest huilen bij de speech van de vader van de bruidegom....
Lorem Ipsum
Hij ook al? Volgens mij ging iedereen los. En ik maar denken.... 'mijn makeup mijn makeup mijn makeup' hahaha ik stond het echt weg te puffen. Maar inderdaad een goed teken. Als hij hier niet om had gejankt jonge nou dan snap ik dat je twijfelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 30 juni 2015 @ 11:37:

hahaha, nou de bruiloft was fantastisch en de sfeer super.....

het was zeker inspirerend haha, maar wat elle zegt eerst maar zien



(dat ik dit ooit nog zou typen)



ik was inderdaad gewoon al heel blij dat hij fijn naast me zat in mijn hand te knijpen, de schat moest huilen bij de speech van de vader van de bruidegom....

Stap voor stap.

dan gaat alles beter.

.

En noem hem maar niet ''de schat''...een tikkeltje denigrerend.

Doe maar niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Want?

Zo noem ik die van mij ook als hij iets liefs heeft gedaan. Of Poedeliewoepsie. Nog erger
Alle reacties Link kopieren
meestal zeg ik 'die mafkees'

maar dat is een eer hoor, namelijk alleen voor ingewijden



had ik al ergens getypt dat ik niet zo romantisch ben?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 30 juni 2015 @ 16:23:

meestal zeg ik 'die mafkees'

maar dat is een eer hoor, namelijk alleen voor ingewijden



had ik al ergens getypt dat ik niet zo romantisch ben?

Kijk!...en daar werd hij een ''mafkees'' van!..haha, maar een geintje he?

Ik ben over romantisch, maar'' de schat,'' en woorden als mafkees...vind ik echt niet aantrekkelijk. ik vind het zo...alsof jij meer bent ofzo, zo voelt het voor me.

Probeer de liefde weer terug te winnen, in je hart...dat doe je door een begin te maken, en te krijgen in je taalgebruik.

dan komt het later...onbewust terug in je hart.

.

Hij zal je dankbaar zijn.

Maar jij uiteindelijk ook.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Stap voor stap, tree voor tree..

dan komt het vast allemaal goed.

.

Dan neemt het vast een mooie ''vorm'' aan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven