hoe krijg ik mijn ex terug

18-10-2012 19:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand rationele tips voor mij,om relatie weer terug te winnen?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Waarom zou je in hemelsnaam je ex terugwillen?
Wees eens wat vollediger. Wat is er gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ex is ex.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Niet
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:kookwekkertje01 schreef op 18 oktober 2012 @ 19:24:

Nee.





Misschien zou het wat helpen als je iets meer info in je topic kan zetten.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan alleen irrationele tips bedenken. Horen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
mijn ex is weduwnaar en heeft een lang huwelijk achter de rug,we hebben het samen goed,maar steeds maar weer die onrust,weet dat hij steeds vlucht,zegt ook onbewust op zoek te zijn naar iets wat er niet meer is.vindt dat ik bij hem pas,maar dit is nu al de 4e keer dat hij onrustig is. gisteren geopereerd en dan staan de mooiste rozen voor de deur met lief briefje wil contact met me als maatje maar is bang dat ik hem trigger.. wat moet ik nog meer vermelden?

ik ben een en al emotie,maar wil wat rationeler zijn. Zijn de rozen uit liefde? of is het uit schuldgevoel ,ik begrijp geen enen moer meer van mannen
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt het een stuk duidelijker van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Rozen vooor betershap al bedacht? Altdij leuk toch een bloemetje krijgen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:nouschi schreef op 18 oktober 2012 @ 19:38:

Hier wordt het een stuk duidelijker van.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je hem??
Alle reacties Link kopieren
Het ligt niet aan jou. Er is nog een rouwproces aan de gang.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
ja besef ik ook,ging regelmatig mee naar graf en gaf hem de ruimte hierin,maar hoe verder?

wat is wijsheid hoe ik me hierin opstel1
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 18 oktober 2012 @ 19:52:

Waarom wil je hem??

omdat ik mag zijn wie ik ben,we het heel goed hebben samen,ik ken hem hij kent mij weet precies hoe we reageren,alleen qua liefde begrijp ik niets van mannen.

Is het slim over 1 week te bellen voor lunchafspraak of is dat opdringerig en moet ik er dan shabby uitzien of tot in de puntjes, hij weet dat ik dat voor hem doe wat is wijsheid

ik weet het niet zo goed,zit net op dit forum ,dus ook nog niet handig ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de mijne ook terug



Hier staan trouwens een paar goede tips die ik op google heb gevonden: hoe krijg ik mijn ex terug tips van google gevonden!



Mijn ex heeft het 3 maanden geleden uitgemaakt en het is nu bijna nieuw jaar pfff ik hoop dat dit gaat werken en ik voor oud en nieuw nog samen met hem kan vieren. Ik begrijp het niet eerst was ik heel de wereld voor hem en uit het niets maakt die het uit.



Zucht
Alle reacties Link kopieren
Dit moet je niet willen voor jezelf, iemand die zo met zichzelf in de knoop ziten blijkbaar nog midden in een rouwproces. Focus je op je herstelproces na je operatie en neem afstand.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne ooit ook terug gewild.. En gekregen, niet gelukkig van geworden en inmiddels al een hele tijd weer uit elkaar. Daar ben ik pas gelukkig mee!



Het doet pijn als je hart wordt gebroken en dat kan best een tijd duren, maar echt; de pijn gaat over!



Sport, huil, neem afstand en focus je op iets anders. Hoe sneller jij verder wilt, hoe sneller de pijn overgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven