Hoe kunnen jullie mannen nog vertrouwen na alle onderzoeken?

16-03-2012 22:03 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten allemaal hoe mannen zijn. Toch willen we geloven in iets wat niet bestaat.



Mannen kunnen opzich wel van een vrouw houden, daar geloof ik in MAAR



Als ze de kans krijgen gaan ze vreemd. Nu kun je wel zeggen van mijn man doet dat niet enzo. Als een aantrekkelijke vrouw zich aanbied zal geen enkele hetero man nee zeggen, vooral als hij weet dat niemand er achter zou komen. Ze blijven ontkennen geven het nooit toe echt nooit tenzij er keihard bewijs is. Zelfs mannen met de mooiste vrouwen gaan nog steeds mis dus hoeveel hoop is er voor ons?



Je kunt het gewoon accepteren dat ze vreemdgaan en liegen dan heb je een kans op een goede relatie maar aub hou jezelf niet langer voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Ook moeders houden van een avontuurtje.



Mannen die vreemdgaan: we moeten er niets van weten. Maar vrouwen kunnen er ook wat van - en een gezin houdt ze daarbij lang niet altijd tegen!



Moeders

Uit Brits onderzoek bleek dat een kwart van de moeders die werden ondervraagd wel eens is vreemdgegaan. Veel vrouwen (64 procent) reden de scheve schaats voordat zij kinderen kregen, maar degenen die daarna als een blok voor een ander vielen, hadden vaak kinderen die jonger waren dan vijf jaar. Lang niet alle romances waren een lang leven beschoren - een derde liet het bij een one-night stand. Maar tweevijfde had een serieus avontuurtje en zo'n twintig procent werd echt verliefd.



Veel moeders bleken bovendien niet vies van 'recycling'. 37 procent belandde bij een ex in bed en 12 procent koos een jeugdliefde. Bijna eenderde viel voor een vreemde, maar ook de beste vriend van manlief of de partner van een vriendin bleken doelwit, zij het bij slechts een klein percentage (respectievelijk 5 en 2,5 %).



Vaders

Natuurlijk moeten we de lieve papa’s ook niet onderschatten. Veertig procent van mannen die meededen aan het onderzoek is wel eens vreemd gegaan.



Oudere kinderen: minder avontuurtjes

Opvallend is dat hoe ouder de kinderen worden, hoe minder vrouwen vreemdgaan. Komt dit omdat de relatie dan al voorbij is? Of is het omdat vrouwen zelf ook ouder worden? Voelen zij zich op oudere leeftijd minder aantrekkelijk en nemen zij hun huidige man dan maar voor lief?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat hele stuk wat je naar voren haalt kan men ook omdraaien. Ook bepaalde vrouwen kunnen de fout ingaan en door een bepaalde man verleid worden. We moeten hier niet gaan doen alsof de vrouwen heilig zijn. Het gaat om de persoon en op een bepaalde moment kom je echt wel de juiste persoon tegen.
Interessante cijfers BGB.



TO, hoe komt het dat jij die speld in een hooiberg hebt getroffen? Trek je verkeerde mannen aan?
Riep er iemand 'kut'?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is knap, lief en trouw.



Wat maakt jou zo verbitterd?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk idd dat veel mannen vreemdgaan, zeker als er sprake is van een lange relatie, sleur etc. En sneu zijn de vrouwtjes die altijd menen: mijn vent gaat niet vreemd!! terwijl meneer vaak genoeg avances heeft gemaakt naar mij of vriendinnen. Maargoed, ik laat ze lekker in die waan.



Wat ik eigenlijk veel essentieler vind, is dat er altijd zo benauwd wordt gedaan over die eeuwige trouw. Is dat nou echt zo belangrijk? Is het zo vreselijk dat als je een goede, lange relatie hebt, dan 1 van de 2 (of allebei) een keertje een nacht met iemand anders heeft doorgebracht? Ik heb het niet over een lange verhouding, maar een keer een zwak moment hebben gehad, doet dat iets af aan de relatie die je al jaren hebt met iemand anders? Ik denk het niet. Het zou voor mij dus ook geen reden zijn om een relatie af te kappen. Mits het natuurlijk niet aan de lopende band gebeurt, dan wordt het wel wat anders. Ik denk dat veel mensen in een bubbel leven. Ze wíllen gewoon niet zien dat de mens van nature geen trouw wezen is. Uitzonderingen daargelaten. Maar dat is dan weer de uitzondering die de regel bevestigt..:-)
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:21:

Riep er iemand 'kut'?Lul toch?
Tja, en als je vliegt kun je neerstorten, als je rijdt kun je een ongeluk krijgen, als je parachutespringt dan kan het zijn dat ie niet opent en je te pletter stort op de aarde,

En als, en als...



En als mijn tante kloten had gehad, dan was het mijn oom geweest..



Gewoon rustig doorademen. Het leven loopt, zoals het lopen moet.
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:03:

We weten allemaal hoe mannen zijn. Toch willen we geloven in iets wat niet bestaat.



Mannen kunnen opzich wel van een vrouw houden, daar geloof ik in MAAR



Als ze de kans krijgen gaan ze vreemd. Nu kun je wel zeggen van mijn man doet dat niet enzo. Als een aantrekkelijke vrouw zich aanbied zal geen enkele hetero man nee zeggen, vooral als hij weet dat niemand er achter zou komen. Ze blijven ontkennen geven het nooit toe echt nooit tenzij er keihard bewijs is. Zelfs mannen met de mooiste vrouwen gaan nog steeds mis dus hoeveel hoop is er voor ons?



Je kunt het gewoon accepteren dat ze vreemdgaan en liegen dan heb je een kans op een goede relatie maar aub hou jezelf niet langer voor de gek.



Och lieverd toch,... en ik maar denken dat IK beschadigt was...

Maar ja... jij spant de kroon.

Hoe kun je ooit van iemand houden, als je zo'n instelling hebt?

En wat is je in godsnaam overkomen dat je zo verbitterd bent.
quote:secondhandsuus schreef op 16 maart 2012 @ 22:26:

Tja, en als je vliegt kun je neerstorten, als je rijdt kun je een ongeluk krijgen, als je parachutespringt dan kan het zijn dat ie niet opent en je te pletter stort op de aarde,

En als, en als...



En als mijn tante kloten had gehad, dan was het mijn oom geweest..



Gewoon rustig doorademen. Het leven loopt, zoals het lopen moet.
quote:Marsepeintje schreef op 16 maart 2012 @ 22:23:

Ik denk dat veel mensen in een bubbel leven. Ze wíllen gewoon niet zien dat de mens van nature geen trouw wezen is. Uitzonderingen daargelaten. Maar dat is dan weer de uitzondering die de regel bevestigt..:-)



Ik las daar een tijd terug een interessant onderzoek over.



Het blijkt dat er kleine genetische verschillen zijn tussen monogame en niet-monogame mensen. Dat kan verklaren waarom de een moeiteloos trouw blijft en de ander niet.



Het leek me ook heel logisch. Ik voel totaal de behoefte niet, kan me er ook niets bij voorstellen, bij een ander gaat het na een jaar al kriebelen.



Alleen is de pech dat je van tevoren eigenlijk niet weet of je partner wel de juiste match is voor je.
Hoe ver ben je nu, Helene?
Alle reacties Link kopieren
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:10:

Jullie negeren waar het om gaat. De onderzoeken, statistieken en feiten die toch bewijzen dat ik gelijk heb. Er zal wel een klein percentage zijn die trouw blijft denk aan te lelijk, sociaal ongemakkelijk en dat soort dingen, maar daar moet je dan ook maar mee samen willen zijn, een win situatie is er niet.Stel nou he... gewoon even hypothetisch, stel nou dàt ik inderdaad wakker ga liggen van wat al die onderzoeken dan aan zouden tonen.. Wat schiet ik daar mee op? Met andere woorden: waarom zou ik er eigenlijk wakker van gaan liggen? Als je me die vragen kunt beantwoorden, praten we verder. Tot die tijd: ignorance is bliss gaat wat die onderzoeken betreft zeker op voor mij.
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:03:

Als ze de kans krijgen gaan ze vreemd. Nu kun je wel zeggen van mijn man doet dat niet enzo. Als een aantrekkelijke vrouw zich aanbied zal geen enkele hetero man nee zeggen, vooral als hij weet dat niemand er achter zou komen.Ik denk dat je gewoon niet kunt pijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:10:

Jullie negeren waar het om gaat. De onderzoeken, statistieken en feiten die toch bewijzen dat ik gelijk heb. Er zal wel een klein percentage zijn die trouw blijft denk aan te lelijk, sociaal ongemakkelijk en dat soort dingen, maar daar moet je dan ook maar mee samen willen zijn, een win situatie is er niet.

Welke onderzoeken en statistieken? Bron? Link?



Tja, ergens las ik jouw uitspraak "vieze vreemdgaande ex", zou het kunnen zijn dat dit jouw beeld van mannen beïnvloed? Zomaar een gedachte hoor.
Zou je liever verbitterd willen leven met de statistieken in je achterhoofd of liever een aantal keer op je bek gaan maar toch enorm hebben genoten van de liefde en het leven?



Ik kies persoon voor het laatste (ook al hoop ik natuurlijk dat ik niet al te vaak op m'n bek ga wat mannen betreft )
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:33:

[...]



Ik denk dat je gewoon niet kunt pijpen.





Ja vrouw, pijpen is een kunst ,gewoon blijven oefenen, probeer het op een banaan!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:33:

[...]



Ik denk dat je gewoon niet kunt pijpen.







*gaat oefenen*
Alle reacties Link kopieren
Diegene die dit topic heeft geopend zegt totaal niks terug....zegt wel genoeg lijkt mij...
Welnee TO hoe kom je hier nu bij? En begin niet dat alle mannen vreemdgaan, echt zo dom gelul en ik kan het weten, die van mij wil niet

Hij stribbelt altijd tegen
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:33:

[...]



Ik denk dat je gewoon niet kunt pijpen.



Dus als je goed kan pijpen, gaat je man niet vreemd?

Zal ik goed slapen vanavond en de rest van alle avonden...
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:29:

Hoe ver ben je nu, Helene?



22 weken.



Hoe lang zou het duren voor mijn man me achterlaat met mijn bloedjes van kinderen voor zijn bloedgeile secretaresse?
quote:secondhandsuus schreef op 16 maart 2012 @ 22:42:

[...]





Dus als je goed kan pijpen, gaat je man niet vreemd?

Zal ik goed slapen vanavond en de rest van alle avonden... Precies. Gewoon het risico niet nemen
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 22:43:

[...]





22 weken.



Hoe lang zou het duren voor mijn man me achterlaat met mijn bloedjes van kinderen voor zijn bloedgeile secretaresse? Nou, voorlopig zit hij nog goed in jouw 2e trimester. Damn... zwangere seks is zó geil. Ik zou er bijna weer ééntje zwanger voor maken Gelukkig ben ik gesteriliseerd.
Waar kan ik dit onderzoek zien TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven