Hoe kunnen jullie mannen nog vertrouwen na alle onderzoeken?

16-03-2012 22:03 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten allemaal hoe mannen zijn. Toch willen we geloven in iets wat niet bestaat.



Mannen kunnen opzich wel van een vrouw houden, daar geloof ik in MAAR



Als ze de kans krijgen gaan ze vreemd. Nu kun je wel zeggen van mijn man doet dat niet enzo. Als een aantrekkelijke vrouw zich aanbied zal geen enkele hetero man nee zeggen, vooral als hij weet dat niemand er achter zou komen. Ze blijven ontkennen geven het nooit toe echt nooit tenzij er keihard bewijs is. Zelfs mannen met de mooiste vrouwen gaan nog steeds mis dus hoeveel hoop is er voor ons?



Je kunt het gewoon accepteren dat ze vreemdgaan en liegen dan heb je een kans op een goede relatie maar aub hou jezelf niet langer voor de gek.
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 22:43:

[...]





22 weken.



Hoe lang zou het duren voor mijn man me achterlaat met mijn bloedjes van kinderen voor zijn bloedgeile secretaresse?



Statistisch, percentueel, procentueel, instinctief, gevoelsmatig of met de glazen bol gezien?

Of aan mijn water voelen? Kan ook thee lezen. Of kaart leggen...

Pendelen? Of?
Conclusie: Als je man is vreemdgegaan betekent het gewoon dat je niet hard genoeg gezogen hebt.



Wie opent het volgende topic?
Herstel onderzoeken
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:45:

[...]



Ik zou er bijna weer ééntje zwanger voor makenZe moeten er ook weer uit he Amand. En dan is het 21 jaar afzien. En betalen. Beter van niet dus.
Something Borrowed? net gezien TO?
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin te leven in wantrouwen. Ik vertrouw mezelf. En dat is genoeg. Ik kan anderen niet beheersen, alleen mezelf.
quote:secondhandsuus schreef op 16 maart 2012 @ 22:45:

[...]





Statistisch, percentueel, procentueel, instinctief, gevoelsmatig of met de glazen bol gezien?

Of aan mijn water voelen? Kan ook thee lezen. Of kaart leggen...

Pendelen? Of?Doe es een gok. De dame in kwestie is overigens 54 en heeft een snor.
quote:elastiekje schreef op 16 maart 2012 @ 22:46:

Conclusie: Als je man is vreemdgegaan betekent het gewoon dat je niet hard genoeg gezogen hebt.



Wie opent het volgende topic? jij!
Zwijgzaam typje ben je
quote:rozenstruikje schreef op 16 maart 2012 @ 22:48:

Het heeft geen zin te leven in wantrouwen. Ik vertrouw mezelf. En dat is genoeg. Ik kan anderen niet beheersen, alleen mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Zo..dat is een opluchting.

34 weken zwanger, seks gaat hem niet worden.

Maar gelukkig pijp ik hem al die tijd vrij regelmatig..gewoon voor de zekerheid.
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 22:48:

[...]





Doe es een gok. De dame in kwestie is overigens 54 en heeft een snor.



Zummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

De kaarten zeggen dat ze je man iets gaat vragen. Iets heel persoonljks. Hij zal hier aanstoot aan nemen en zich geen houding meer weten te geven. Er zal spanning zijn. Veel spanning.

Hij zal zich schuldig voelen door haar onzekerheid.



De bol is errug wazig vanavond.... Ik zie iets met een mes... Iets wittigs, schuim, iets met... Ik zie het niet goed, ik zie een badkamer? Ja een badkamer....met een wasbak....

Iets met scheren? Kan dat? Scheerschuim en... Wacht.... Wacht...

Een scheermes?



Herken je daar iets in? Zegt het je iets?
Verstandig hoor, cheer
Alle reacties Link kopieren
quote:wgaca schreef op 16 maart 2012 @ 22:10:

Jullie negeren waar het om gaat. De onderzoeken, statistieken en feiten die toch bewijzen dat ik gelijk heb.

Interessante kwestie, maar ik denk dat je het te somber ziet.



In de eerste plaats: voor elke man die vreemd gaat, zou er ook een vreemdgaande vrouw moeten zijn. Het kan natuurlijk zijn dat één vrouw verantwoordelijk is voor honderd echtbrekende mannen, zodat het aantal echtbreeksters kleiner is dan het aantal echtbrekers, maar grosso modo moeten er altijd even veel ontrouwe vrouwen en mannen zijn.



In de tweede plaats: we hebben in feite te maken met een zogeheten "Nash Equilibrium". Als mensen compleet vrij zouden zijn in hun parnerkeuze, zouden er heilloze gevechten uitbreken. Daarom accepteert iedereen één partner, wetend dat misschien beter/meer mogelijk zou zijn, maar dat het leidt tot een verstoring die ook in het eigen nadeel zou zijn. Dat bewustzijn leidt toch tot stabiliteit.



Anders gezegd, hoewel de verleiding er voor beide geslachten altijd is, kiezen uiteindelijk voldoende mensen voor stabiliteit.
Alles is liefde
Jeetje, wat een knappe pijperTs lopen hier rond zeg! Applaus voor ons dames



TO, ik zou de tijd die je besteed aan het openen van topics en het lezen van wetenschappelijke artikelen maar besteden aan het rondstoeien in de slaapkamer als ik jou was. Verkleint de kans weer op vreemdgaan
Alle reacties Link kopieren
Ga zo pijpen of mn leven er afhangt.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik schrik van de invloed die ik heb. Ben ik koning Midas?
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 23:03:

Ik schrik van de invloed die ik heb. Ben ik koning Midas?Vanavond wel, morgen ben je Bambi. Bereid je maar vast voor.
Ach, weet je, ik doe miijn best, en als die van mij denkt dat hij het ergens anders beter krijgt, dan moet hij zijn spullen pakken en gaan.

Vreemdgaan doet ie niet, weet ik zeker. Heb hem heel subtiel duidelijk gemaakt wat ik met hem kan als ik erachter kom.



Bovendien ben ik een kei in orale sex. En alle andere sex ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Er zullen zeker heel wat mannen vreemdgaan. Om meerdere redenen waarschijnlijk, maar jouw OP is duidelijk een gevalletje eigen frustratie (gezien de OP) van je andere topic).
Duidelijk Suus.



Je bent kennelijk niet een Char in de dop.
Ik vlucht voor al het pijp-geweld hier hoor. Truste
quote:secondhandsuus schreef op 16 maart 2012 @ 23:06:

Ach, weet je, ik doe miijn best, en als die van mij denkt dat hij het ergens anders beter krijgt, dan moet hij zijn spullen pakken en gaan.

Vreemdgaan doet ie niet, weet ik zeker. Heb hem heel subtiel duidelijk gemaakt wat ik met hem kan als ik erachter kom.



Bovendien ben ik een kei in orale sex. En alle andere sex ook trouwens. Zóóóóóóóóóóóóóóóóó kom je nog eens wat te weten
quote:helene31 schreef op 16 maart 2012 @ 23:07:

Duidelijk Suus.



Je bent kennelijk niet een Char in de dop. Shit... Zat daar wel aan te denken. Naja. Dan moet ik maar wat anders verzinnen...
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 16 maart 2012 @ 22:55:

Verstandig hoor, cheerHaha, ach alleen omdat je zwanger bent hoef je niet al je hobby's op te geven toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven