Restaurant vlak bij Carré

26-04-2024 15:56 43 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dinsdag hebben we een voorstelling in Carré en ik zoek nog een plekje om te eten. Ik zoek me helemaal suf, maar vind weinig. Of het is vrij prijzig met alleen een hamburger zonder iets er bij voor €15,-, of het is allemaal van dat hippe gedoe met shared dining, of het is veel te chique. Ik zoek gewoon een eetcafé of iets waar ze een biefstuk hebben, een hamburger, een schnitzel of iets dergelijks, zonder poespas er omheen en niet ontiegelijk duur.
Wie kan me helpen? De zoekfunctie is overbelast krijg ik te zien, dus vandaar toch maar een topic geopend.
Vorige keer hebben we naast Carré gegeten in de Carrékelder, maar die is helaas dicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
http://demagerebrug.nl/
Alle reacties Link kopieren Quote
Café de Ysbreeker, misschien?

https://www.deysbreeker.nl/menukaart/diner-nl/

Ik ben er zelf alleen al heeeel lang niet geweest, dus durf niets te zeggen over de kwaliteit…

En ja, alles in (de buurt van) het centrum van Amsterdam is prijzig, helaas.
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladyday21 schreef:
26-04-2024 16:16
Café de Ysbreeker, misschien?

https://www.deysbreeker.nl/menukaart/diner-nl/

Ik ben er zelf alleen al heeeel lang niet geweest, dus durf niets te zeggen over de kwaliteit…

En ja, alles in (de buurt van) het centrum van Amsterdam is prijzig, helaas.
Ysbreeker is nog steeds leuk, maar daar moet je dus wel alles apart erbij bestellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bar Lempicka op de hoek bij Carre/brug, maar ja, wel het gewenste menu maar wel duur, denk dat je daar niet aan ontkomt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
26-04-2024 16:18
Ysbreeker is nog steeds leuk, maar daar moet je dus wel alles apart erbij bestellen.
Dat dus inderdaad, had hem al wel gezien maar vond het vrij prijzig worden met alles zo apart er nog bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna1053 schreef:
26-04-2024 16:20
Bar Lempicka op de hoek bij Carre/brug, maar ja, wel het gewenste menu maar wel duur, denk dat je daar niet aan ontkomt.
Die hebben echt geen schnitzels ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
26-04-2024 16:08
http://demagerebrug.nl/
Deze ook gezien, maar vind het menu zo vaag. Ik snap niet helemaal wat nou de keuzes zijn bij het 3-gangen theatermenu bijvoorbeeld. Vind het niet heel duidelijk allemaal. Alles staat ook door elkaar, dan weer Engels en ineens Nederlands.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna1053 schreef:
26-04-2024 16:20
Bar Lempicka op de hoek bij Carre/brug, maar ja, wel het gewenste menu maar wel duur, denk dat je daar niet aan ontkomt.
Dat is dus shared dining. En als gewoon hoofdgerecht heb je 2 salades en 2 burgers, waarvan er 1 ook nog veggie is. Niet echt wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
26-04-2024 16:23
Deze ook gezien, maar vind het menu zo vaag. Ik snap niet helemaal wat nou de keuzes zijn bij het 3-gangen theatermenu bijvoorbeeld. Vind het niet heel duidelijk allemaal. Alles staat ook door elkaar, dan weer Engels en ineens Nederlands.
Stuur je ze een mailtje. Ze hebben wel het soort eten waar je naar op zoek lijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
26-04-2024 16:25
Dat is dus shared dining. En als gewoon hoofdgerecht heb je 2 salades en 2 burgers, waarvan er 1 ook nog veggie is. Niet echt wat ik zoek.
De Cantarell! Is een opgeleukte snackbar maar het is niet duur, altijd druk en volgens mij wel waar je zin in hebt: niet te gek en niet te ingewikkeld. Geen liflafje te bekennen daar.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.oldbell.nl/menu/

Anders naar de Ierse pub om de hoek.
Alle reacties Link kopieren Quote
makreel schreef:
26-04-2024 16:32
De Cantarell! Is een opgeleukte snackbar maar het is niet duur, altijd druk en volgens mij wel waar je zin in hebt: niet te gek en niet te ingewikkeld. Geen liflafje te bekennen daar.
Ah, dat ziet er op zich wel prima uit. Zag eerst echt alleen snackbar-spul, maar verder naar onder op het menu staan wat uitgebreidere gerechten. Prima voor nu, we zijn de laatste tijd al iets te vaak uit eten geweest dus wat simpels en niet zo duur is fijn. Thanks!
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
26-04-2024 16:36
https://www.oldbell.nl/menu/

Anders naar de Ierse pub om de hoek.
Dat ziet er ook prima uit! Ga deze en de Cantarell aan man voorleggen. Jij ook bedankt! Was deze nog niet tegen gekomen via Google.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
26-04-2024 16:47
Ah, dat ziet er op zich wel prima uit. Zag eerst echt alleen snackbar-spul, maar verder naar onder op het menu staan wat uitgebreidere gerechten. Prima voor nu, we zijn de laatste tijd al iets te vaak uit eten geweest dus wat simpels en niet zo duur is fijn. Thanks!
Aan de linkerkant is het ook echt een snackbar, aan de rechterkant meer cafetaria/eetcafé.
Als je toch naar een voorstelling gaat, is dit toch prima? Dan is 'uit eten' niet het vermaak van de avond.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet om de hoek, maar als je met OV gaat wel goed bereikbaar en moest het even noemen omdat je het specifiek over schnitzel had:

Wurst & Schnitzelhaus Zuidas (WuSH)
https://maps.app.goo.gl/cygZJXkNkHr7a7ySA?g_st=ic


:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ravintola schreef:
26-04-2024 17:54
Niet om de hoek, maar als je met OV gaat wel goed bereikbaar en moest het even noemen omdat je het specifiek over schnitzel had:

Wurst & Schnitzelhaus Zuidas (WuSH)
https://maps.app.goo.gl/cygZJXkNkHr7a7ySA?g_st=ic


:mrgreen:
We gaan met de auto, dus dat is te ver uit de richting :)
Alle reacties Link kopieren Quote
makreel schreef:
26-04-2024 17:36
Aan de linkerkant is het ook echt een snackbar, aan de rechterkant meer cafetaria/eetcafé.
Als je toch naar een voorstelling gaat, is dit toch prima? Dan is 'uit eten' niet het vermaak van de avond.
Dat was dus inderdaad ook ons idee. Even simpel wat eten, maar wel graag iets met een normaal tafeltje (dus geen zak friet bij de afhaal) en iets meer restaurant dan de Mac ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Cantarell heeft mij ooit te weinig wisselgeld terug gegeven en toen ik daar wat van zei werd ik voor een volle zaak voor van alles en nog wat uitgescholden.

Ik zou lekker naar de vapiano of Wagamama bij Rembrandtplein gaan, of naar iets in de Utrechtse straat. Dan maar geen biefstuk…
s7rin wijzigde dit bericht op 26-04-2024 18:45
4.74% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anders misschien op de route vlakbij de nieuwmarkt: captein en co leuk goedkoop buurtrestaurant of van beeren. Of voor de kaasfondue liefhebbers: Bern.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naar Youp?
Wij gaan woensdag, we willen bij Amstelhaven gaan eten. Is ongeveer 10 minuutjes lopen naar Carré. Saté, biefstuk, burger etc op de kaart.
Alle reacties Link kopieren Quote
S7rin schreef:
26-04-2024 18:41
Cantarell heeft mij ooit te weinig wisselgeld terug gegeven en toen ik daar wat van zei werd ik voor een volle zaak voor van alles en nog wat uitgescholden.

Ik zou lekker naar de vapiano of Wagamama bij Rembrandtplein gaan, of naar iets in de Utrechtse straat. Dan maar geen biefstuk…
We pinnen, dus dat probleem hebben we niet ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
dicha schreef:
26-04-2024 18:47
Naar Youp?
Wij gaan woensdag, we willen bij Amstelhaven gaan eten. Is ongeveer 10 minuutjes lopen naar Carré. Saté, biefstuk, burger etc op de kaart.
Jep, we gaan naar Youp :) probleem is dat ik momenteel niet heel ver kan lopen ivm hielspoor aan 2 voeten en nog haglundse exostose aan 1 voet. De cantarell is dichterbij zie ik.
Veel plezier in ieder geval woensdag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Cafe noir. Dan krijg je je eten van de buren Cantarell zonder dat je kans loopt uitgescholden te worden😁
Ik vind het aardige mensen daar en qua eten wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
26-04-2024 18:51
We pinnen, dus dat probleem hebben we niet ;)
Het ging mij ook niet om het geld, maar de manier hoe ze met hun klanten om gaan.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven