hoe vaak zien jullie je vriend

11-11-2013 17:42 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak zien jullie je vriend per week/maand

wat is normaal ?
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt er maar net vanaf hoe ver je van elkaar af woont. Toen mijn vriend bij mij in de buurt werkte zag ik hem bijna dagelijks. Nu hij een andere baan heeft 1-2 keer per week. Soms anderhalve week niet.
Hoe vaak zie jij je vriend dan? Dit om even een idee te krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Als je samenwoont .. nogal vaak.



Het ligt er een beetje aan wat de wederzijdse behoefte is. Daar is geen universele verdeelsleutel voor Momenteel zie ik mijn vriendin 4 à 5 dagen per week. Omdat we dat allebei graag willen.
Alle reacties Link kopieren
nu een week ,ik word er gek van blijf hem maar bellen en smsen waar hij niet op reageert hij kan me gewoon niet zoveel aandacht geven
Toen mijn vrouw nog mijn vriendin was zag ik haar 2x per week i.v.m. afstand. Als ze dichterbij had gewoond dan was het denk ik wel 3 of 4x per week.
Alle reacties Link kopieren
Toen wij nog verkering hadden en niet samenwoonden zagen we elkaar ook al vrij snel zowat elke dag.

Woonden nog wel elk bij onze ouders maar vrij snel sliepen we de meeste tijd in mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed, 2 minuten geleden

nu een week ,ik word er gek van blijf hem maar bellen en smsen waar hij niet op reageert hij kan me gewoon niet zoveel aandacht geven

Zegt hij dat je verstikkend bent?
Alle reacties Link kopieren
we wonen in dezelfde stad maar hij heeft projectjes en vrienden ,ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:44:

nu een week ,ik word er gek van blijf hem maar bellen en smsen waar hij niet op reageert hij kan me gewoon niet zoveel aandacht geven



Maar wat hebben jullie afgesproken dan de laatste keer dat je hem zag en hoe lang zijn jullie samen?



En over dat niet bellen en smssen tsja als jij tig berichtjes stuurt zou ik op een gegeven moment ook niet meer reageren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 11 november 2013 @ 17:47:

[...]





Zegt hij dat je verstikkend bent?

nja meer dat hij me niet zoveel aandacht kan geven

en dat hij ook een leven heeft enzo

ik probeer het te begrijpen dus heb ik mij een week ingehouden ,zelfs afgezegd deze donderdag
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:47:

we wonen in dezelfde stad maar hij heeft projectjes en vrienden ,ik nietDan zou ik maar eens gaan zorgen voor eigen vriendinnen en een hobby...
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 11 november 2013 @ 17:48:

[...]





Maar wat hebben jullie afgesproken dan de laatste keer dat je hem zag en hoe lang zijn jullie samen?



En over dat niet bellen en smssen tsja als jij tig berichtjes stuurt zou ik op een gegeven moment ook niet meer reageren...



ik ben idd heel claimerig ja ,ik wil daar hulp voor gaan zoeken

we hebben niks afgesproken ik zei donderdag dat ik geen zin had om te doen als hij
Alle reacties Link kopieren
Je zegt af? Dat lijkt me ook niet echt constructief gedrag.



Ik kan me voorstellen dat hij niet zit te wachten op de hele dag door berichtjes. Je kunt jouw eenzaamheid niet op hem projecteren.



Zoek hobby's, vrienden... Ga wat leuks doen met je familie. Ga sporten, leer jezelf vermaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 11 november 2013 @ 17:49:

[...]





Dan zou ik maar eens gaan zorgen voor eigen vriendinnen en een hobby...

dus het ligt inderdaad aan mij ?

ik dacht aan ons beiden
Alle reacties Link kopieren
hoevaak elkaar zien is dan wel normaal ?



wat ik hier om mij heen hoor is toch wel een stuk vaker dan hij wil namelijk
Alle reacties Link kopieren
Wat is normaal en wat is abnormaal ?

Maakt dat wat uit ?

Doe wat je zelf wilt en wat goed voelt voor je.

Daar zijn echt geen standaard regels voor, gelukkig trouwens.

Het is vreemd dat je zo'n vraag stelt overigens.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:44:

nu een week ,ik word er gek van blijf hem maar bellen en smsen waar hij niet op reageert hij kan me gewoon niet zoveel aandacht gevenOei!, wel claimgedrag hoor! En geloof me...mannen kunnen niet tegen claimerige/verstikkende vriendinnen. Rustig aan hoor, anders ben je 'm zo kwijt...
Alle reacties Link kopieren
Normaal is zo vaak als jullie beider behoefte is.



Het is maar net wat je mogelijkheden en behoeften zijn.



Als we in dezelfde stad zouden wonen zou het wel vaker zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:51:

[...]



dus het ligt inderdaad aan mij ?

ik dacht aan ons beiden



Waarom zou het aan hem liggen dat jij geen eigen leven hebt en hij wel.



En wat maakt het uit wat normaal is en hoe het er bij anderen aan toe gaat?

Als jij niet tevreden bent met de frequentie dat je hem ziet moet je met hem betere en duidelijke afspraken maken.



Maar je kan niet van hem verwachten dat hij elke dag suf bij jou op de bank komt zitten en nooit meer naar zijn vrienden gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak wil hij jou zien dan? En kom jij dan met het initiatief of hij?
Alle reacties Link kopieren
ik denk ook dat het verstandig is om pas weer een relatie aan te gaan als ik mijn shit op orde heb dit maakt zowel mij als hem kapot



ik weet niet of ik uberhapt klaar ben voor een relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 11 november 2013 @ 17:54:

Hoe vaak wil hij jou zien dan? En kom jij dan met het initiatief of hij?

ik kom bijna altijd met het initiatief



niet vaak misschien 1 x pw 1x per 2weken



een soort weekendrelatie
Wat is het nut van afzeggen dan?



Toen mijn man nog mijn vriend was zag ik hem slechts in het weekend. En soms zag ik hem drie weken niet. Of zelfs een half jaar niet. Maar goed, hij was dan ook militair en ik was niet beter gewend. Ik had mijn eigen leven en als we elkaar zagen waren dat heerlijke romantische momenten.



Hij wilde je donderdag zien en je zegt zelf af. Dat vind ik niet handig als je hem blijkbaar al zoveel mist.



Berichtjes sturen zijn leuk maar ik kan me voorstellen dat hij niet de hele dag kan antwoorden. Laat hij nou twee dagen niks weten op jouw lieve en vast hele leuke berichtjes, dan kan ik me voorstellen dat je dat minder leuk vind. En dan heb ik het wel over het feit dat hij daar dus alle kans op zou hebben gehad en niet, zoals mijn man toen, geen kans had om te reageren. Maar volgens mij is dat niet het geval of wel?
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het als jullie elkaar zien? Is hij lief voor je?



Spreken jullie elkaar tussendoor ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven