hoe vaak zien jullie je vriend

11-11-2013 17:42 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak zien jullie je vriend per week/maand

wat is normaal ?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 11 november 2013 @ 17:54:

[...]





Waarom zou het aan hem liggen dat jij geen eigen leven hebt en hij wel.



En wat maakt het uit wat normaal is en hoe het er bij anderen aan toe gaat?

Als jij niet tevreden bent met de frequentie dat je hem ziet moet je met hem betere en duidelijke afspraken maken.



Maar je kan niet van hem verwachten dat hij elke dag suf bij jou op de bank komt zitten en nooit meer naar zijn vrienden gaat.



niet elke dag gewoon 3 a 4 x per week

vindt hij teveel
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie samen? Heb je het gevoel dat jullie een volwassen gelijkwaardige relatie hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 11 november 2013 @ 17:52:

[...]





Oei!, wel claimgedrag hoor! En geloof me...mannen kunnen niet tegen claimerige/verstikkende vriendinnen. Rustig aan hoor, anders ben je 'm zo kwijt...ik ben hem pas gaan bellen na een week geen contact
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 11 november 2013 @ 17:58:

Hoe lang zijn jullie samen? Heb je het gevoel dat jullie een volwassen gelijkwaardige relatie hebben?



nee hij bepaalt de relatie want hij bepaalt wanneer hij zin heeft het is meestal mijn initiatief



ik heb het idee dat ik niet volwassen en stabiel genoeg ben voor een relatie



we hebben 6 maanden
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:56:

[...]



ik kom bijna altijd met het initiatief



niet vaak misschien 1 x pw 1x per 2weken



een soort weekendrelatie



Dat vind ik wel weinig voor iemand die bij je in de buurt woont. Hoe lang zijn jullie al samen? En wat doen jullie dan samen? Is het een man die het gezellig vind in bed en dan de deur achter zich dicht trekt? Of is het een echte relatie?

Ik noem het eerste geval geen relatie, maar vraag het toch maar. Er zijn zat vrouwen die daar anders over denken.



Ik zou het persoonlijk eens omdraaien. Laat het initiatief een beetje van hem afhangen. Ga zelf leuke dingen doen en wacht het af. Je weet meer dan genoeg als hij geen initiatief blijft nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het uitmaken Ragweed. Echt.
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:59:

[...]





nee hij bepaalt de relatie want hij bepaalt wanneer hij zin heeft het is meestal mijn initiatief



ik heb het idee dat ik niet volwassen en stabiel genoeg ben voor een relatie



we hebben 6 maandenWaarom projecteer je alles op je zelf? Kan het niet ook zo zijn dat Mister Perfect toch niet zo perfect is? En dat je gewoon beter af bent zonder hem? Misschien maakt deze relatie je juist zo onzeker en ben je sterker als je alleen bent.
Lieve ragweed, zou je niet even een tijdje alleen blijven?

In elk geval niet met deze jongen.

Jullie verwachtingen liggen mijlen ver uit elkaar. En jij bent al tijden ongelukkig met deze situatie. Hier gaat echt geen verandering in komen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:saintjeanoniem schreef op 11 november 2013 @ 18:01:

[...]





Dat vind ik wel weinig voor iemand die bij je in de buurt woont. Hoe lang zijn jullie al samen? En wat doen jullie dan samen? Is het een man die het gezellig vind in bed en dan de deur achter zich dicht trekt? Of is het een echte relatie?

Ik noem het eerste geval geen relatie, maar vraag het toch maar. Er zijn zat vrouwen die daar anders over denken.



Ik zou het persoonlijk eens omdraaien. Laat het initiatief een beetje van hem afhangen. Ga zelf leuke dingen doen en wacht het af. Je weet meer dan genoeg als hij geen initiatief blijft nemen.



ik ben wel aan zijn familie voorgesteld etc

en we zijn op een trip geweest maar meestal chillen we gewoon thuis
quote:saintjeanoniem schreef op 11 november 2013 @ 18:02:

[...]



Misschien maakt deze relatie je juist zo onzeker en ben je sterker als je alleen bent.Mijn gedachten
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 17:51:

hoevaak elkaar zien is dan wel normaal ?



wat ik hier om mij heen hoor is toch wel een stuk vaker dan hij wil namelijkEens per week vind ik wel heel erg weinig hoor, zeker als je in dezelfde stad woont. Als je verliefd bent wil je elkaar echt wel vaker zien dan dat. Ik zou dat persoonlijk niet trekken en het beschouwen als desinteresse. Graag of niet.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het idee dat hij gewoon een vriendin wil die hij mee kan tronen naar zijn familie etc

want op facebook staan onze foto's nog steeds



en hij heeft in een ruzie gezegd dat hij twijfelt of hij van mij houd maar me daarna wel uitgenodigd om familie die ik nog niet heb gezien te bezoeken



maar ik ben idd erg claimerig
Alle reacties Link kopieren
quote:thorsson schreef op 11 november 2013 @ 18:09:

[...]



Eens per week vind ik wel heel erg weinig hoor, zeker als je in dezelfde stad woont. Als je verliefd bent wil je elkaar echt wel vaker zien dan dat. Ik zou dat persoonlijk niet trekken en het beschouwen als desinteresse.ik zie dat ook zo maar ik heb wel een claimend karakter dus ik denk dat het misschien aan mij ligt
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 11 november 2013 @ 17:56:

En hoe is het als jullie elkaar zien? Is hij lief voor je?



Spreken jullie elkaar tussendoor ook?hij vindt dat ik teveel praat en ik praat ook erg veel dat ik elke emotie en gedachte met hem wil delen vindt hij niks
Alle reacties Link kopieren
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 18:10:

[...]

ik zie dat ook zo maar ik heb wel een claimend karakter dus ik denk dat het misschien aan mij ligt

Hij vindt het óf niet belangrijk genoeg óf hij vindt je niet leuk genoeg.

In beide gevallen zou ik het in elk geval niet pikken.



Als je echt verliefd bent en liefde voelt wil je graag bij iemand zijn, liefst vaak!

En dan neem je daar zeker ook regelmatig intiatief toe.
Nou zoals ik het nu lees ben jij niet bepaald een prioriteit voor hem. Krijg nou niet de indruk dat hij je graag ziet, anders zou hij wel tijd voor je maken - omdat hij graag bij je is. Ik zou daar in ieder geval niet mee uit de weg kunnen.



Wij zagen elkaar sowieso in het weekend, dan bleven we bij elkaar slapen. Doordeweeks soms 1 dag, soms bijna elke dag. En wij hadden gewoon genoeg tijd voor onze eigen vrienden, gezamenlijke vrienden en eigen hobby's.
Alle reacties Link kopieren
ik voel me een scharrel met het labeltje relatie



aangezien hij wel foto's van ons samen en onze vakantie op fb plaatst



ik heb idee dat hij vreemdgaat aangezien hij erg beschermend is qua telefoon
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je nog met hem dan?
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 18:15:

[...]





hij vindt dat ik teveel praat en ik praat ook erg veel dat ik elke emotie en gedachte met hem wil delen vindt hij niksEn jij gelooft dat hij van je houdt? Om wie jij echt bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:isdatzo_ schreef op 11 november 2013 @ 18:24:

[...]





En jij gelooft dat hij van je houdt? Om wie jij echt bent?ik praat idd erg veel dat vindt iedereen ik heb ook geen vrienden ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 11 november 2013 @ 18:24:

Waarom ben je nog met hem dan?





omdat ik denk misschie4n ligt het aan mij aangezien hij mij aan zijn vrienden en familie heeft voorgesteld



en foto's van ons samen op fb zet
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zijn getrouwd, hebben kinderen en gaan vreemd. Dat wil allemaal niks zeggen Ragweed.



Jij moet ook iets uit een relatie halen. Als dit je niet gelukkig maakt moet je accepteren dat jullie behoeften uit elkaar liggen en weggaan bij hem.
Je had het vorige maand toch uitgemaakt?
Alle reacties Link kopieren
nja ik kan hem niet loslaten dus alleen op FB

zoals nu
quote:ragweed schreef op 11 november 2013 @ 18:37:

nja ik kan hem niet loslaten dus alleen op FB

zoals nuIk snap er geen jota van. Hebben jullie nou wel of geen relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven