Hoe zorg je ervoor dat je ex je gaat missen en je terug wil?

13-10-2011 21:55 69 berichten
Het is sinds twee weken weer uit met mijn (ex) vriend.

We zijn al 5 jaar samen en zijn al meerdere keren uit elkaar geweest. Ik was degene die het meestal uitmaakte. Zo ook dit keer, nou ja eigenlijk in overleg. Hij wou het niet maar zij ik kan je niet dwingen. Dus uit elkaar gegaan. Nou mis ik hem en wil hem terug maar ik wil niet als eerste wat van me laten horen. Normaal had hij al lang iets laten horen. Nu heb ik niks gehoord. Niet eens een smsje, krabbel op hyves ofzo.



Ik heb al op hyves en facebook allemaal lekkere mannen toegevoegd. Misschien dat hij dan wat gaan doen.



Hebben jullie nog meer tips? En aub niet gaan loepen en weer zeiken over mijn andere topics.
Alle reacties Link kopieren




Verder zeg ik niks
Alle reacties Link kopieren
Als het al zo vaak uit is geweest, passen jullie misschien niet zo goed bij elkaar.

Sterkte in ieder geval..
Alle reacties Link kopieren
Je wil niet als eerste wat van je laten horen? Je voegt mannen toe in de hoop dat hij in actie komt? Hoe oud ben je... 15?
Ik hou ook wijselijk mijn mond
Alle reacties Link kopieren
Is 90 je geboortejaar?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zorg je dat je ex je gaat missen en je terug wil? Nou, als je leuk genoeg bent dan gaat ie je vanzelf wel missen en komt ie op hangende pootjes terug.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft groot gelijk! Wie zit er nou op een droeftoeteres als jou te wachten!?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, ga alsjeblieft een andere kerel zoeken die wel lief voor je is. Deze eikel is je tijd en aandacht echt niet waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 21:55:

Hebben jullie nog meer tips? En aub niet gaan loepen en weer zeiken over mijn andere topics.Dat is toch ook wel de goden verzoeken he...?
Alle reacties Link kopieren
quote:sirana90 schreef op 13 oktober 2011 @ 21:55:

En aub niet gaan loepen Wat denk je nu dat 9 van de 10 lezeressen hier gaat doen na het lezen van deze opmerking?
Alle reacties Link kopieren
door door te gaan met je leven,niet bellen,smsen en/of achter zijn kont aan te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Zeker weer ergens vakantie ofzo?
Alle reacties Link kopieren
En ik kon het niet laten... toch even geloept. Ondeugend he?



Maarre... nog geen twee weken geleden wilde je dat hij ophield met je te stalken. Nu is hij daar mee opgehouden, is het weer niet goed?

Ik ken je (ex)vriend niet, maar ik vraag me af wat hij gedaan heeft dat zo vreselijk is dat hij jou als vriendin verdient.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cacciatore schreef op 13 oktober 2011 @ 22:00:

Zeker weer ergens vakantie ofzo?Want?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger worden van hem?
Alle reacties Link kopieren
Die heeft helemaal geen tijd om je te smsen want hij is te druk met iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
Over loepen gesproken, heeft er al iemand geloept? Anything good?? Ik kan niet, want mobiel..

Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 13 oktober 2011 @ 22:02:

Die heeft helemaal geen tijd om je te smsen want hij is te druk met iemand anders?







Tsja, dat krijg je Sirana als je het steeds maar uit blijft maken...
Eerst zeur je dat hij je stalkt als je het uitmaakt..... nu zeur je dat hij je niet stalkt.



Als ik man was... zou ik gek van je worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ja sirana is een echte sirene..alleen haar lokroep is kapot..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Het is te hopen dat jouw ex verstandig is en niet meer terug komt, anders heeft hij weinig eigenwaarde.

Jij maakt het toch steeds uit, en dan ga je hem ook nog eens belachelijk pesten met andere mannen op facebook.

Hij is geen jojo.
quote:Veronicas schreef op 13 oktober 2011 @ 22:01:

En ik kon het niet laten... toch even geloept. Ondeugend he?



Maarre... nog geen twee weken geleden wilde je dat hij ophield met je te stalken. Nu is hij daar mee opgehouden, is het weer niet goed?

Ik ken je (ex)vriend niet, maar ik vraag me af wat hij gedaan heeft dat zo vreselijk is dat hij jou als vriendin verdient.





Ik wou dit keer echt ermee stoppen, ik maak hem en mezelf kapot met deze relatie. Dus toen hij stalkte vond ik het op dat moment niet leuk want ik wist zeker dat onze relatie toch niet zou lukken.



Nu al twee weken niks gehoord meer en opeens besef ik me hoe ongelukkig ik me voel zonder hem. Ik wil hem echt terug. En eigenlijk is hij heel lief ik ben de gekke in de relatie. Hij heeft zoveel van me gepikt en ik heb hem gedumpt om niks. Ik heb een overtijdsbehandeling gehad en hij was heel lief wou er voor me zijn en ik duwde hem weg
90 moet haast wel je IQ zijn. Vind ik nog aan de hoge kant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cacciatore schreef op 13 oktober 2011 @ 22:00:

Zeker weer ergens vakantie ofzo?Ja, hebben ze al ergens herfstvakantie? Zou kunnen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven