hoevaak zus/broer zien?

17-11-2013 10:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan goed opschieten met mijn zusje en zien elkaar ook regelmatig.

zelfs elke dag omdat we ook nog hetzelfde werk doen.

Ik ben nu zelfs een weekendje bij haar te logeren. En ze vroeg of ik dit weekend weer bij haar kwam logeren. Ze woont nu tijdelijk ergens anders, en over 3 weken verhuist ze weer naar de plaats waar ik en mijn ouders ook wonen, in een appartement, omdat die nu nog niet klaar is. Ideaal om haar te helpen met inpakken volgende week.



Maar ze slaapt ook regelmatig mij en we doen veel leuke dingen samen.



Hoe vaak zien jullie je broer/zus? En doen jullie ook veel dingen samen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mijn broertje 5 keer per jaar, heb niet zon band met hem. Als hij er is, is hij meestal aan het gamen met mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Zusje: met verjaardagen en moederdag, vaderdag en dat soort bijeenkomsten.



Broertje: zo'n drie keer per week of vaker. Wij lopen bij elkaar in en uit.



Wonen allebei op zo'n 10 minuten rijden van elkaar.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ene broertje paar keer per jaar, andere broertje eens per week of vaker. Wanneer je allemaal niet meer thuis woont dan verschilt de frequentie van omgang pp. Met mijn ene broertje heb ik minder, met de andere ben ik ook bevriend.
Alle reacties Link kopieren
Helaas te weinig.



M'n zus woont aan de andere kant van het land.. Maar ze is 1 van m'n beste vriendinnen en we spreken elkaar dagelijks (telefoon/app).



Maar soms zien we elkaar bijvoorbeeld 3 maanden niet en nu zien we elkaar 3 weekenden achter elkaar.

M'n broer woont wel dichterbij (ca 40 min rijden) maar die heeft t gewoon heel druk met z'n werk waardoor we elkaar gewoon niet zo vaak zien. Maar ook hem zie ik komende 3 weekenden



En daar ben ik dan heel erg blij om.. Want ondanks dat we elkaar niet vaak zien hebben we een hele hechte band met z'n drieën.
Alle reacties Link kopieren
Ik het twee zusjes maar ik woon op 100 km afstand van ze. Ik zie ze eens per maand denk ik, en uiteraard met verjaardagen en feestdagen. We spreken elkaar telefonisch wel meermaals per week.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Als ik ergens mee zit bel ik eerder mijn zusjes dan een vriendin
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Broertje zie ik ongeveer 2 keer per week, woont nog bij mijn ouders. Ontzettend leuke knul. Zusje max 2 keer per maand. En ik denk er zelfs over om het contact met haar te verbreken. Zolang het mij alleen maar stress, frustratie en verdriet kost en weinig oplevert, zie ik niet in waarom ik nog contact met haar zou moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mijn broers bijna dagelijks of we hebben telefonisch contact, maar we werken ook samen.



Met mijn jongste broer doe ik ook veel samen met de kinderen, vanmiddag naar de intocht van sinterklaas, bijvoorbeeld.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ene zus spreek ik wekelijks meerdere keren, ze woont ook 5 minuten fietsen bij mij vandaan. Zien elkaar veel, maar niet met vaste regelmaat. Ik kom haar ook tegen op de sportvelden, op de markt etc. Hebben sleutel van elkaars huis, weten de weg in elkaars keuken etc.



Andere zus, zou ook zo kunnen zijn maar helaas woont ze aan de andere kant van het land!
Met een van mijn zussen heb ik meerdere keren per week contact via Skype/WA/telefoon. Overige familie zie ik 5 of 6x per jaar.
Alle reacties Link kopieren
De jongste om de zoveel dagen, middelste zus elke week, asl ze even tijd heeft. Gaan regelmatig samen wijntjes doen of lekker eten.

Onderling zien ze elkaar bijna dagelijks, ze wonen vlak bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer woont aan de andere kant van het land. Gemiddeld zien we elkaar 4/5 keer per jaar. We appen dagelijks en gamen ook regelmatig samen.

Maar dat is pas sinds het overlijden van onze moeder..
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
de laatste keer dat ik ze zag?

5 jaar geleden

en dat hou ik graag zo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 zusje en die woont hier helaas 200 km vandaan. We zien elkaar gemiddeld 1x per maand, denk ik, inclusief verjaardagen etc. Verder hebben we ook neit zo heel veel contact, af en toe via FB of chatten tijdens een potje Ruzzle of zo. Maar we kunnen wel heel goed met elkaar overweg, het is alleen de afstand en de drukte en het feit dat we allebei niet zulke bellers zijn.
..
Mijn broer woont 2 straten achter mij maar sinds mijn moeder hulpbehoevend is geworden zien zowel mijn moeder als ik hem niet meer.Hij is als de dood dat hij hulp zou moeten geven/bieden.Hij mailt af en toe hoe moeilijk hij het toch allemaal heeft (baan kwijt geraakt) Mijn moeder heeft 4 jaar lang op zijn kinderen gepast maar moet het bedankje nog horen.Ik vind het best zo,enige wat ik hem wens is dat zijn 2 kinderen hem later net zo behandelen als hij zijn (lieve!) moeder.
Ongeveer 1 keer per maand. Soms vaker soms minder. Ik heb niet zo'n behoefte aan contact, wat niks afdoet aan onze hechte band.
Alle reacties Link kopieren
5 dagen in de week, omdat mijn broer en ik bij hetzelfde bedrijf werken. En 1x in de week eten we bij elkaar. Mijn broer en ik zijn totaal verschillend, maar wel twee handen op 1 buik.
Alle reacties Link kopieren
Hier verschilt het heel erg met welke zus (heb er 3) en ook in hoe vaak. De ene keer ligt de behoefte anders dan de andere en nu met whatsapp 'spreken' we elkaar vaker. En nu jongste zusje en ik voor de tweede keer tegelijk zwanger zijn, hebben we ook iets meer contact.

Oudste zus heeft het geboortekaartje voor ons ontworpen, dus nu wat meer contact.



Soms zien we elkaar 2x per week en soms maanden niet. We wonen een 30-45 minuten uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer en zus spreek ik vaak, zeker 3 keer per week. Mijn moeder nog meer, mijn vader iets minder. Wij hebben verder geen familie dus daarom trekken we erg naar elkaar toe.
Alle reacties Link kopieren
elke dag wel eigenlijk.
Zie mijn zus eens per jaar, vaker als er ziekte of begrafenis in familie is. Overige familie zie ik ook weinig. Afstand is 300km en drukke levens/ banen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 broers en een zus. Met mn oudste broer (22) studeer/woon ik in dezelfde stad en die zie ik ongeveer 1 à 2x id week, op de uni of in een café om bier te drinken. Ook hebben we een bijbaantje bij hetzelfde bedrijf. Andere broer (20) studeert in een andere stad, maar die komt hier vaak stappen/logeren met ons of anders ga ik bij hem langs. Meestal 1x id week, maar met hem heb ik wel dagelijks contact via whatsapp.

Mijn zusje (18) daarentegen spreek ik misschien 1x id 2 weken? Woont nog thuis en trekt meer naar vriendinnen toe. Ander type meisje dan ik, maar wel hartstikke leuk als ik d'r dan weer zie of spreek.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Alle reacties Link kopieren
ik zie mijn zusje drie keer per week gemiddeld:) wij sliepen ook altijd nog bij elkaar op de kamer dus heb altijd goed contact gehad met haar. Tot voor kort woonden we samen maar nu wonen we allebei met onze vriend.
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik mijn broer zag was in april toen mijn ouders en ik hem uitzwaaiden en op het vliegtuig naar Vietnam hebben gezet. Komende februari zal ik hem weer zien. Wel praktisch dagelijks contact via whatsapp. En af en toe ook Skype. Mijn vader en moeder daarentegen spreek ik eigenlijk elke dag, ben stiekem en vader en een moederskindje
It ain't me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven