Hopeloos gevoel

29-04-2017 22:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ik.heb een relatie met een man uit irak zijn geloof is christelijk maar doet hier niets tot weinig mee. Zijn ouders hierin tegen met name zijn moeder is erg gelovig. Hij is 35 ik 44 ik heb 3 kinderen. De relatie tussen ons is erg goed maar wij kunnen het niet officieel maken naar zijn ouders toe omdat het gewoon niet kan in haar ogen. Ze weten wie ik ben en dat we met elkaar omgaan. Maar zijn moeder denkt dat het kalver liefde is en wel over gaat. Nou sorry maar die fase ben ik echt allang voorbij. Ik ben echt heel erg gek op hem en hij op mij. Maar het vreet gewoon aan mij dat ik niet geaccepteerd word. Mijn vriend kan niet kiezen en probeert zoveel mogelijk de midden weg te kiezen en er voor beide partijen te zijn. Maar ik weet niet of ik dit nog wel kan hij komt bij mijn familie en is volledig geaccepteerd. Mss ben ik te nederlands maar dat wil ik ook graag. En als dat niet kan wil ik eigenlijk dat hij voor mij kiest. Maar dan ben ik hem waarschijnlijk kwijt. En dat kan ik niet aan.

Ik ben een beetje radeloos en wil goed genoeg zijn voor zijn ouders.

Wat is er mis met mij. Goed ik ben niet gelovig maar ik hou heel veel van hem zegt dat dan helemaal niets. Als moeder wil je je kind toch gelukkig zien en dat is hij met mij .

Pffff ik weet het niet meer.



Groeten hopeloos gevoel.
Alle reacties Link kopieren
De sleutel ligt toch bij je vriend. Maar kom op hoor die kerel is 35 jaar wat een meutje ben je dan als je niet voor jezelf op kan komen en zeggen dit is mijn liefde, je went er maar aan.
Wat een slappe hap die vent van je. Ik had het wel geweten, groetzels
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat krijg je erbij bij zo'n interculturele relatie. Het is aan jou of je dat kan accepteren en daar mee om kan gaan.

Waarom is zijn moeder er zo tegen? Omdat je Nederlands bent?
Hij is 35! Kom op, als hij nu nog zo aan zijn ouders hangt is het geen relatiemateriaal.
Alle reacties Link kopieren
Mss hebben jullie gelijk.

Maar ik begrijp zijn kant ook wel hij wil.zijn ouders.ook niet kwijt en dat gebeurt als hij voor mij kiest.
Dan blijf je bij hem tot zijn ouders een andere vrouw voor hem gevonden hebben. Dit ga je nooit winnen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn ouders kennen jou blijkbaar niet of niet goed genoeg. Het enige wat zij waarschijnlijk weten is dat jij een stuk ouder bent en 3 kinderen hebt. Ik denk dat ( hoewel het heel oneerlijk is) veel ouders in het begin hun bedenkingen zouden hebben. Je hebt nu eenmaal wat meer bagage. Dus het hoeft nog niet eens aan jouw cultuur te liggen. Is er een mogelijkheid om hen uit te nodigen om zo hen te laten ervaren hoe jij werkelijk bent en hoe jullie interactie onderling is?

Hoe moeilijk ook, je vriend is volwassen en heeft zijn keus blijkbaar al gemaakt, want hij is toch met jou? Ga niet aan hem lopen trekken wat zijn ouders betreft,want dat zal alleen maar meer afstand tussen jullie scheppen. Blijf de relatie tussen hem en zijn ouders aanmoedigen. Dan ben jij in ieder geval nooit die "Nederlandse heks" ( mijn woorden) die hun zoon heeft gehehersenspoeld. Sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Anna issabel

Lief dat je dit schrijft. Ze kennen mij niet goed genoeg denk ik. Maar ben daar wel paar keer geweest heb de ouders ook geholpen. Maar we hebben officieel geen relatie. Klint gek maar is wel zo. We wonen niet samen en zoals het er nu voorstaat gaat dat dus ook niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe werd je dan benoemd? Zei je vriend niet dat je zijn vriendin bent? Ik vraag me ook af hoe je hen geholpen hebt.

Wonen ze ook in Nederland of in Irak? En hoe denkt de vader er over?



Ergens snap ik zijn moeite naar zijn moeder toe, maar aan de andere kant laat hij zijn leven dus wel erg beïnvloeden door zijn moeder en kiest hij niet volledig voor jou maar probeert zijn moeder vooral tevreden te houden.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Kom op, je bent 44! Dit wil je toch niet?



Zoek een man die wel voor je gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven