Hulp nodig bij ex????

23-08-2016 22:45 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben vrij nieuw hier maar heb even jullie hulp nodig.



We kennen het allemaal wel einde relatie... shit happens maar liefde maakt blind????



Wat te doen als je allemaal spullen hebt gekocht voor het huis waarin je zou gaan samenwonen, maar hij nadat het ingericht was via een SMS het uitmaakte en ervandoor gegaan is met 1 of andere tuthola die liep te stoken. Meneer wil ze niet terug geven en negeert en blokkeert alles van me. Nooit een dank je wel naar alle hulp gewoon hup weg was die. We hebben t helaas niet over een tientje.



Jullie mening graag????
Alle reacties Link kopieren
deurwaarder op hem afsturen ?



of gewoon helemaal niks,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
advocaat inhuren?
Ja, je kunt dit niet zo maar over je kant laten gaan. Een advocaat huren zoals Meds zei vind ik ook wel een goed idee.



Je niet zo maar laten afschepen...heb je de bonnetjes nog?
Ik denk niet dat we het allemaal kennen, maar ik zou me in dit geval vooral afvragen wat je kan aantonen
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 23 augustus 2016 @ 22:49:

Ja, je kunt dit niet zo maar over je kant laten gaan. Een advocaat huren zoals Meds zei vind ik ook wel een goed idee.



Je niet zo maar laten afschepen...heb je de bonnetjes nog?Ja heb ze nog gelukkig.... advocaat kost ook wel wat toch? Zie mezelf eerder met een knuppel langsgaan hahaha nee grapje
quote:Sabientje32 schreef op 23 augustus 2016 @ 22:51:

[...]





Ja heb ze nog gelukkig.... advocaat kost ook wel wat toch? Zie mezelf eerder met een knuppel langsgaan hahaha nee grapjeAdvocaten werken inderdaad zelden gratis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 augustus 2016 @ 22:50:

Ik denk niet dat we het allemaal kennen, maar ik zou me in dit geval vooral afvragen wat je kan aantonenHeb alle bonnen nog... vind t lastig! Ik bedoelde meer einde van een relatie ben blij voor iedereen als t een beetje op een normale manier kan gaan
Om hoeveel geld gaat het?
Aangifte doen van diefstal/oplichting?
Vrij nieuw? Gloed (end) nieuw...
Maar inderdaad vrij
Hoe lang hadden jullie een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik,nog nooit meegemaakt, ,,dacht aan aangifte van diefstal....



Of iig advies vragen bij politie, toeeigenen van jou eigendom...
Marktplaats
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 augustus 2016 @ 22:52:

Om hoeveel geld gaat het?Meer dan duizend en kan je zeggen laat maar zitten maar aan de andere kant heb daar ook voor moeten werken.
Als zij stookt dan blijft het warm
Alle reacties Link kopieren
quote:slensor schreef op 23 augustus 2016 @ 22:55:

Als zij stookt dan blijft het warmZitten ze toch nog in een warm huis
Alle reacties Link kopieren
quote:Fryskfaam schreef op 23 augustus 2016 @ 22:54:

Heb ik,nog nooit meegemaakt, ,,dacht aan aangifte van diefstal....



Of iig advies vragen bij politie, toeeigenen van jou eigendom...Ja zal morgen eens bellen. Ben benieuwd het zo makkelijk kan
Heb je geen sleutel (meer) van het huis?

Anders gewoon de spullen ophalen?



En als hij dan aangifte doet van diefstal... Jij hebt de bonnetjes toch? Kan je aantonen dat het jouw spullen zijn
quote:Sabientje32 schreef op 23 augustus 2016 @ 22:54:

[...]





Meer dan duizend en kan je zeggen laat maar zitten maar aan de andere kant heb daar ook voor moeten werken.

Dat zei ik niet he.



Jouw bijdrage is ruim 1.000,- voor spullen die hij nu bij zich houdt? Heb je nog een bestemming voor die spullen?



Een advocaat lijkt me een beroerd idee, tenzij je verzekerd bent. Een beetje advocaat is al snel duurder dan wat je terug kan krijgen.



Maar waarom geen aangifte van diefstal doen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je bonnetjes? Anders maak je geen kans vrees ik. Ah mosterd. Je kunt hem een aangetekende brief sturen met een opsomming van de spullen met de mededeling dat je de aankoopbewijzen hebt. Bij niet reageren worden er maatregelen genomen. Of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 augustus 2016 @ 22:59:

[...]



Dat zei ik niet he.



Jouw bijdrage is ruim 1.000,- voor spullen die hij nu bij zich houdt? Heb je nog een bestemming voor die spullen?



Een advocaat lijkt me een beroerd idee, tenzij je verzekerd bent. Een beetje advocaat is al snel duurder dan wat je terug kan krijgen.



Maar waarom geen aangifte van diefstal doen?



Bedoelde het niet naar jou...

Is zo makkelijk gezegd laat maar we gaan verder met ons leven... er is altijd wel iemand die er gelukkig van word. En anders marktplaats.



Ja ga morgen bellen wat een gedoe zeg
quote:Sabientje32 schreef op 23 augustus 2016 @ 23:01:

[...]





Bedoelde het niet naar jou...

Is zo makkelijk gezegd laat maar we gaan verder met ons leven... er is altijd wel iemand die er gelukkig van word. En anders marktplaats.



Ja ga morgen bellen wat een gedoe zegJa dat zijn lullige dingen, mensen zonder fatsoen
Geen sleutel dus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven