Hulp nodig bij ex????

23-08-2016 22:45 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben vrij nieuw hier maar heb even jullie hulp nodig.



We kennen het allemaal wel einde relatie... shit happens maar liefde maakt blind????



Wat te doen als je allemaal spullen hebt gekocht voor het huis waarin je zou gaan samenwonen, maar hij nadat het ingericht was via een SMS het uitmaakte en ervandoor gegaan is met 1 of andere tuthola die liep te stoken. Meneer wil ze niet terug geven en negeert en blokkeert alles van me. Nooit een dank je wel naar alle hulp gewoon hup weg was die. We hebben t helaas niet over een tientje.



Jullie mening graag????
Alle reacties Link kopieren
quote:SpaanseSlof schreef op 23 augustus 2016 @ 22:59:

Heb je geen sleutel (meer) van het huis?

Anders gewoon de spullen ophalen?



En als hij dan aangifte doet van diefstal... Jij hebt de bonnetjes toch? Kan je aantonen dat het jouw spullen zijnHeb de bonnen nog gelukkig.... Geen sleutel meer is afgenomen al. Eerst liet ik het zitten was meer kapot van hoe t ging maar nu denk ik ik ben gek ook.
Heb je het al aan hem terug gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 23 augustus 2016 @ 23:02:

Geen sleutel dus?Nee al ingenomen.
Juridische hulp en deurwaarder inschakelen. Eerst met officiele brief met deadline teruggave en mocht hij niet op officiele deurwaarder brief reageren alle juridische kosten op hem verhalen en verdere stappen nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 23 augustus 2016 @ 23:04:

Heb je het al aan hem terug gevraagd?Via sms via voicemail via mail alles wordt geblokkeerd en genegeerd.
Heet deze "fijne meneer" toevallig 'Maximilliaan'..?
quote:Sharpay schreef op 23 augustus 2016 @ 23:05:

Heet deze "fijne meneer" toevallig 'Maximilliaan'..?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 augustus 2016 @ 23:06:

[...]



Nee
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 23 augustus 2016 @ 23:04:

Juridische hulp en deurwaarder inschakelen. Eerst met officiele brief met deadline teruggave en mocht hij niet op officiele deurwaarder brief reageren alle juridische kosten op hem verhalen en verdere stappen nemen.Dank je ga morgen informeren
quote:Sabientje32 schreef op 23 augustus 2016 @ 23:03:

[...]





Heb de bonnen nog gelukkig.... Geen sleutel meer is afgenomen al. Eerst liet ik het zitten was meer kapot van hoe t ging maar nu denk ik ik ben gek ook.

Dat is jammer.

Al onder de bloempot bij de voordeur gezocht naar de reserve sleutel?



Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Is toch zonde dat hij nu geniet van de spullen van jouw zuurverdiende centen.



Ik hoop voor je dat je het op de een of andere manier nog terug krijgt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabientje32 schreef op 23 augustus 2016 @ 22:54:

[...]





Meer dan duizend en kan je zeggen laat maar zitten maar aan de andere kant heb daar ook voor moeten werken.



ik zei of gewoon helemaal niks maar ik dacht aan kleine dingen bijvoorbeeld,

in jou geval zal ik er wel werk van maken, bijvoorbeeld een deurwaarder die ik al opperde in de eerste bericht

je kan altijd informeren tenslotte
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
aangifte doen van verduistering. "Anders dan door diefstal verkregen".
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:SpaanseSlof schreef op 23 augustus 2016 @ 23:10:

[...]



Dat is jammer.

Al onder de bloempot bij de voordeur gezocht naar de reserve sleutel?



Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Is toch zonde dat hij nu geniet van de spullen van jouw zuurverdiende centen.



Ik hoop voor je dat je het op de een of andere manier nog terug krijgt!Z'n nieuwe vriendin is niet zo van de bloempotten die teert liever op mijn leuke inrichting hahah. Ja ik ook zielig gedrag
Reservesleutel bij de buren?
Heel veel sterkte
quote:Sabientje32 schreef op 23 augustus 2016 @ 23:08:

[...]





Dank je ga morgen informerenJurofoon kan je ook eerst bellen voor advies. Je hebt wel verschil gerechtsdeurwaarder, incasso en juristen, even goed uitzoeken wie en wat je nodig hebt etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 23 augustus 2016 @ 23:19:

Reservesleutel bij de buren?

En dan voor inbraak opgepakt worden...



Aangifte doen zou ik.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Niemand die kan bemiddelen?

Ik zou samen met mijn vader mijn spullen gaan ophalen
Alle reacties Link kopieren
Druk leggen op zn sociale omgeving? Dat hij dit normaal vind wil nog niet zeggen dat zn ouders of gezamenlijke vrienden dat ook zien. Of staat iedereen aan zijn kant? Wellicht kan iemand van hun bemiddelen?
Alle reacties Link kopieren
Even een briefje door de brievenbus doen,met de mededeling...als je het dan en dan niet klaar hebt staan, tref ik maatregelen.

Eerst even bang maken, trapt hij daar niet in?....dan zorgen dat je een paar sterke jongens hebt klaarstaan.

De jongens die vaak bij het uitgaansgelegenheid, aan de in en uitgang staan, die doen het vaak erg goed.

Doe hoeven niks te doen hoor, ..alleen maar even te kijken, en ja, die helpen vrouwen maar wat graag.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Staat het huis ook op jouw naam?
Als je al aangifte gaat doen doe dat niet van diefstal maar van verduistering.
quote:elle5460 schreef op 24 augustus 2016 @ 08:11:

Even een briefje door de brievenbus doen,met de mededeling...als je het dan en dan niet klaar hebt staan, tref ik maatregelen.

Eerst even bang maken, trapt hij daar niet in?....dan zorgen dat je een paar sterke jongens hebt klaarstaan.

De jongens die vaak bij het uitgaansgelegenheid, aan de in en uitgang staan, die doen het vaak erg goed.

Doe hoeven niks te doen hoor, ..alleen maar even te kijken, en ja, die helpen vrouwen maar wat graag.Nee brief moet aangetekend zijn en met deadline waarin hij spullen terug moet geven (bijvoorbeeld binnen zeven dagen) en anders volgen er juridische stappen, en optie is ook om de brief direct door deurwaarder gegeven te laten worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 24 augustus 2016 @ 08:20:

[...]





Nee brief moet aangetekend zijn en met deadline waarin hij spullen terug moet geven (bijvoorbeeld binnen zeven dagen) en anders volgen er juridische stappen, en optie is ook om de brief direct door deurwaarder gegeven te laten worden.

Ja, klopt, maarcdat zijn de officiële wegen, die vaak erg lang duren...die mensen zijn al zo druk!

Maar goed, ik zou het zo eens eerst even geprobeerd hebben....maar eerlijkheid boven alles...

Het moet echt van jou zijn.

Zo ja, dan huurde ik zo,n mannetje in, om dan maar te gokken dat hij er in trapt.

Zo nee, dan gaan we via de officiële wegen.

.

Maar een beetje een vent, geeft het uit zichzelf terug.

Je kunt ook zeggen tegen hem, zo van...of we gaan de lange weg betreden, of de korte weg, maar terug krijgen , doe ik het.

Mijn ex man deed ook eerst moeilijk....om later toch te zeggen, elle, je krijgt dit en dit nog.

Of anders heel vaak hem bellen...worden ze ook knetterkrankjorem van.

Voet bij stuk houden.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Mensen gaan vaak snel reageren als ze een officiele brief krijgen, dus het werkt wel. Je geeft dan ook de boel over aan jurist of deurwaarder etc, ipv dat je zelf heel veel energie en last ervan hebt. Dat is ook wat waard. En ik weet niet of deze man net als die van jou, gaat toegeven onder veel bellen en vragen..misschien of misschien krijgt ze dan alles kapot terug, ik weet het niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven