Huurder woning vriend

10-11-2014 14:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem en weet niet zo goed wat ik er mee moet.



Ik ben nu een jaar bij mijn vriend en het gaat tussen ons heel goed. Nu heeft hij al een tijdje een vrouw bij hem in huis wonen die hij tijdelijk onderdak verschaft. Het is al jaren een vriendin van hem en ik ken haar ook en ze had hulp nodig. Nou prima, heb ik helemaal geen problemen mee. Ze hebben duidelijke afspraken over het gebruik van badkamer en keuken en ze zit de meeste tijd op haar eigen logeer kamer.



Ik begon me 2 maand geleden te irriteren aan het feit dat ze constant nieuwe dingen aanschaft, haar eigen spullen verkoopt om daar van op stap te gaan en noem maar op.. Uitkering krijgen omdat ze niet aan t werk kan wegens gezondheidsredenen maar wel zwart werk aannemen. Een van de redenen dat ze daar tijdelijk woont is omdat ze geldproblemen heeft. Maar wie ben ik om mij daar mee te bemoeien?



Ik heb het er toen wel met mijn vriend over gehad dat ik dit toch een rare gang van zaken vind. Hij vond dit ook maar hij had al een paar keer woorden met haar gehad over het feit dat ze nog steeds niks doet aan haar geld problemen. Hij ging niet weer dat gesprek met haar aan.



3 week geleden kreeg ik ineens een email van haar met het verhaal dat ze het niet zo leuk vond dat ik daar geregeld over de vloer kwam want zij wilde ook wel wat privacy. En dat ik mij niet met haar situatie moest bemoeien. Het vriendelijke verzoek aan mij of ik weg wilde blijven uit HAAR huis. Ik ben altijd vriendelijk tegen haar geweest en zelfs als ik daar ging eten vroeg ik of ze mee wou eten, dus van mijn kant nooit geen raar gedrag.



Ik heb deze mail toen aan mijn vriend laten zien waarop wij samen naar zijn huis gegaan zijn om met haar te gaan praten. Mijn vriend is toen naar haar kamer gegaan en gevraagd of ze beneden kon komen om te praten. Dit weigerde ze. Ze heeft toen haar fiets gepakt en is vertrokken.



Ik heb haar toen een berichtje gestuurd dat ik toch graag met haar wilde praten over de email die ze mij gestuurd had. Toen kreeg ik als reactie terug.. VAL DOOD!

Hier heb ik niet meer op gereageerd want ik was kwaad en wilde het niet uit de hand laten lopen.



Sinds die email, heb ik 32 smsjes gekregen van haar. Ze zou seks hebben met mijn vriend, ze zou bij hem in bed slapen, een foto van een positieve zwangerschaps test, een kerstkaart van mijn hond waar zijn hoofd uitgeknipt is. Een vakantie foto van mijn vriend en mij waar zij mijn hoofd vervangen heeft door haar hoofd. En niet te vergeten dat ze mij elke nacht wel 4 x belt, als ik opneem wordt er niks gezegd en opgehangen. De laatste week neem ik niet eens meer op.



Ik vertel alles iedere keer aan mijn vriend en hij heeft haar gevraagd waarom zij mij steeds smst en belt en ze zegt dat ze dat niet doet. Sinds vorige week krijg je ook een buiten gebruik toon als je haar nummer belt. Terwijl ze na die tijd nog wel smst en belt... Dit vind ik wel heel vreemd.



Aangezien zij zegt dat ze dat niet doet, twijfelt mijn vriend nu aan de waarheid.... Ben ik dus mooi klaar mee.



Ik ben er zover mee heen dat ik wil dat ze direct uit dat huis vertrekt, ik weet wel dat zij niet goed bij haar hoofd is door zulke dingen te doen maar ik word hier knettergek van.. Ik vertrouw mijn vriend dat hij niks met haar doet maar toch krijg ik af en toe argwaan wat ik helemaal niet wil maar dat komt puur door die smsjes die ze stuurt. Ik slaap slecht, loop alle dagen met hoofdpijn, mijn bloeddruk is veel te hoog.. Ik weet dat ik niet een heel sterk gestel heb, Ik krijg snel lichamelijke klachten van stress en spanning maar dit houd ik zo niet nog veel langer vol.



Mijn vriend wil haar niet per direct er uit zetten.. Ze heeft tijd nodig om een ander huis te zoeken.

Hij wil wel met haar het gesprek aangaan dat ze op zoek moet naar wat anders maar ze kan tot 1 februari blijven.. dat houdt dus in dat ik nog bijna 3 maand met dit gekloot opgescheept zit.



Ik heb ook contact gehad met de politie, die kunnen een aangifte opmaken maar ze snappen niet waarom het door hun opgelost moet worden terwijl het veel simpeller kan door haar er uit te zetten... Tja daar hebben ze gelijk in maar mijn vriend weigert dit.



Ik weet niet meer wat ik moet doen, wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Dossier gaan bijhoude zodat je aangifte kan doen.
never a failure, always a lesson
Ik vind je vriend slappe hap en zou wel klaar zijn met hem.
Belachelijk, maar waarom komt je vriend niet voor je op?
Alle reacties Link kopieren
Ik was allang klaar met die vriend van je. Ik zou eisen: zij eruit, of ik eruit? En dan ook echt doen!!
Alle reacties Link kopieren
Je vriend moet haar gewoon uit huis zetten. Punt uit .Of is ze officieel medehuurder?
Alle reacties Link kopieren
Eh, je vriend voor de keus stellen: zij er uit of het is uit?



Edit: Hij 'twijfelt' of jouw verhaal wel klopt? Laat die keuze maar zitten, ik zou hem dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Ah,mosterd.
Alle reacties Link kopieren
O, dat was bij mij heel simpel.



"Lieve vriend. Ik ben dat zieke wijf helemaal zat. Dus aan jou de keuze. Zij eruit of ik eruit."



Kiest hij voor haar, dan ben je hem sowieso beter kwijt dan rijk.



Ach. Nog een potje mosterd.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wow en jouw vriend doet er niet echt iets mee he?!

Ik zou zo'n slapjanus dumpen.. daaaaag wat ben je voor een vent
.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel is niet nodig.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Echt, wat een slappe hap zeg. Onvoorstelbaar.
.
jij kan willen dat zij er uit wordt gezet maar je vriend heeft haar onderdak verschaft

hij MAG haar er dus niet maar zó uitzetten, hoe graag jij dat ook zou willen



en als ik dit verhaal lees, vraag ik mij af hoe graag hij haar er uit wil zetten en hoe graag jij nog iets met hem zou moeten willen
Alle reacties Link kopieren
Buiten schoppen natuurlijk, vandaag nog!
En nou is het afgelopen!
Dit verhaal kennen we toch al?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend hoort ten alle tijden achter je te staan dus ook in deze situatie ,

Als je vriend dat weigert dan weet jij toch ook genoeg?



Ga een goed gesprek aan en stel hem de keuze zij of jij
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 10 november 2014 @ 14:36:

Dit verhaal kennen we toch al?vriend geeft andere vrouw tijdelijk onderdak ?



Deed het mij aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan ze tot 1 februari blijven? Als hij haar de tijd wil geven om onderdak te vinden dan is een maand ook goed genoeg. Het is al heel wat dat hij haar er niet gelijk uit zet na alle smsjes, telefoontjes en dreigementen van haar kant.
Alle reacties Link kopieren
quote:zomaardus schreef op 10 november 2014 @ 14:37:

[...]





vriend geeft andere vrouw tijdelijk onderdak ?



Deed het mij aan denken.Dacht ik ook aan ja.
.
quote:zomaardus schreef op 10 november 2014 @ 14:37:

[...]





vriend geeft andere vrouw tijdelijk onderdak ?



Deed het mij aan denken.Ja, dank je. Die bedoelde ik inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 10 november 2014 @ 14:36:

Dit verhaal kennen we toch al?Ik kreeg ook een dejavu.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
32 smsjes en je vriend twijfelt nog ?

Ik zou niet meer twijfelen en voor de eer bedanken !
Alle reacties Link kopieren
quote:zomaardus schreef op 10 november 2014 @ 14:37:

[...]





vriend geeft andere vrouw tijdelijk onderdak ?



Deed het mij aan denken.Dit dus, had je niks aan de reacties van het andere topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op 10 november 2014 @ 14:34:

jij kan willen dat zij er uit wordt gezet maar je vriend heeft haar onderdak verschaft

hij MAG haar er dus niet maar zó uitzetten, hoe graag jij dat ook zou willen



en als ik dit verhaal lees, vraag ik mij af hoe graag hij haar er uit wil zetten en hoe graag jij nog iets met hem zou moeten willenHoe kom je hier nou bij? Dat hangt er maar helemaal vanaf.
Alle reacties Link kopieren
die niet in gebruiktoon, ze heeft je geblokkeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven