Huurder woning vriend

10-11-2014 14:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem en weet niet zo goed wat ik er mee moet.



Ik ben nu een jaar bij mijn vriend en het gaat tussen ons heel goed. Nu heeft hij al een tijdje een vrouw bij hem in huis wonen die hij tijdelijk onderdak verschaft. Het is al jaren een vriendin van hem en ik ken haar ook en ze had hulp nodig. Nou prima, heb ik helemaal geen problemen mee. Ze hebben duidelijke afspraken over het gebruik van badkamer en keuken en ze zit de meeste tijd op haar eigen logeer kamer.



Ik begon me 2 maand geleden te irriteren aan het feit dat ze constant nieuwe dingen aanschaft, haar eigen spullen verkoopt om daar van op stap te gaan en noem maar op.. Uitkering krijgen omdat ze niet aan t werk kan wegens gezondheidsredenen maar wel zwart werk aannemen. Een van de redenen dat ze daar tijdelijk woont is omdat ze geldproblemen heeft. Maar wie ben ik om mij daar mee te bemoeien?



Ik heb het er toen wel met mijn vriend over gehad dat ik dit toch een rare gang van zaken vind. Hij vond dit ook maar hij had al een paar keer woorden met haar gehad over het feit dat ze nog steeds niks doet aan haar geld problemen. Hij ging niet weer dat gesprek met haar aan.



3 week geleden kreeg ik ineens een email van haar met het verhaal dat ze het niet zo leuk vond dat ik daar geregeld over de vloer kwam want zij wilde ook wel wat privacy. En dat ik mij niet met haar situatie moest bemoeien. Het vriendelijke verzoek aan mij of ik weg wilde blijven uit HAAR huis. Ik ben altijd vriendelijk tegen haar geweest en zelfs als ik daar ging eten vroeg ik of ze mee wou eten, dus van mijn kant nooit geen raar gedrag.



Ik heb deze mail toen aan mijn vriend laten zien waarop wij samen naar zijn huis gegaan zijn om met haar te gaan praten. Mijn vriend is toen naar haar kamer gegaan en gevraagd of ze beneden kon komen om te praten. Dit weigerde ze. Ze heeft toen haar fiets gepakt en is vertrokken.



Ik heb haar toen een berichtje gestuurd dat ik toch graag met haar wilde praten over de email die ze mij gestuurd had. Toen kreeg ik als reactie terug.. VAL DOOD!

Hier heb ik niet meer op gereageerd want ik was kwaad en wilde het niet uit de hand laten lopen.



Sinds die email, heb ik 32 smsjes gekregen van haar. Ze zou seks hebben met mijn vriend, ze zou bij hem in bed slapen, een foto van een positieve zwangerschaps test, een kerstkaart van mijn hond waar zijn hoofd uitgeknipt is. Een vakantie foto van mijn vriend en mij waar zij mijn hoofd vervangen heeft door haar hoofd. En niet te vergeten dat ze mij elke nacht wel 4 x belt, als ik opneem wordt er niks gezegd en opgehangen. De laatste week neem ik niet eens meer op.



Ik vertel alles iedere keer aan mijn vriend en hij heeft haar gevraagd waarom zij mij steeds smst en belt en ze zegt dat ze dat niet doet. Sinds vorige week krijg je ook een buiten gebruik toon als je haar nummer belt. Terwijl ze na die tijd nog wel smst en belt... Dit vind ik wel heel vreemd.



Aangezien zij zegt dat ze dat niet doet, twijfelt mijn vriend nu aan de waarheid.... Ben ik dus mooi klaar mee.



Ik ben er zover mee heen dat ik wil dat ze direct uit dat huis vertrekt, ik weet wel dat zij niet goed bij haar hoofd is door zulke dingen te doen maar ik word hier knettergek van.. Ik vertrouw mijn vriend dat hij niks met haar doet maar toch krijg ik af en toe argwaan wat ik helemaal niet wil maar dat komt puur door die smsjes die ze stuurt. Ik slaap slecht, loop alle dagen met hoofdpijn, mijn bloeddruk is veel te hoog.. Ik weet dat ik niet een heel sterk gestel heb, Ik krijg snel lichamelijke klachten van stress en spanning maar dit houd ik zo niet nog veel langer vol.



Mijn vriend wil haar niet per direct er uit zetten.. Ze heeft tijd nodig om een ander huis te zoeken.

Hij wil wel met haar het gesprek aangaan dat ze op zoek moet naar wat anders maar ze kan tot 1 februari blijven.. dat houdt dus in dat ik nog bijna 3 maand met dit gekloot opgescheept zit.



Ik heb ook contact gehad met de politie, die kunnen een aangifte opmaken maar ze snappen niet waarom het door hun opgelost moet worden terwijl het veel simpeller kan door haar er uit te zetten... Tja daar hebben ze gelijk in maar mijn vriend weigert dit.



Ik weet niet meer wat ik moet doen, wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Dat andere topic ken ik niet maar ik zal die eens gaan lezen.



Nee mijn vriend doet vrij weinig vind ik zelf, zij ontkend dat ze mij smsjes stuurt en belt en hij leest alles wel wat ik binnen krijg op mijn telefoon maar zij blijft volhouden dat ze dat nummer niet meer gebruikt. Hij appt met haar ook op een ander nummer.



Het feit dat zij niet eens een gesprek met mij daarover wil aangaan zegt mij al genoeg. Ik bewaar idd alles en zal ook aangifte gaan doen.



Volgens mij hebben ze wel iets zoals een overeenkomst of zo dus ik weet ook eigenlijk niet of hij haar er wel zomaar uit kan zetten..



Maar ik ben er zat van, ik heb geen zin in elke dag zulke smsjes en telefoontjes. En ik kan wel gaan denken laat dat kind maar ze weet niet beter maar zo zit ik niet in elkaar.. Ik zit mezelf steeds meer op te vreten...



Het liefste ging ik naar zijn huis en gooide ik al haar spullen op straat..
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op 10 november 2014 @ 14:34:

jij kan willen dat zij er uit wordt gezet maar je vriend heeft haar onderdak verschaft

hij MAG haar er dus niet maar zó uitzetten, hoe graag jij dat ook zou willen



en als ik dit verhaal lees, vraag ik mij af hoe graag hij haar er uit wil zetten en hoe graag jij nog iets met hem zou moeten willenIk kom bij jou logeren en je kunt me er niet uitzetten????
Verwijderd ; was al niet meer van toepassing, al beantwoord, ik typ niet snel genoeg.
Ah, je bent iemand anders.

Nou, ik vind je vriend een kutjanus. Hij neemt het niet voor je op en gelooft je niet eens. Ik zou snel klaar zijn met zo'n vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:truusje29 schreef op 10 november 2014 @ 14:46:

Dat andere topic ken ik niet maar ik zal die eens gaan lezen.



Nee mijn vriend doet vrij weinig vind ik zelf, zij ontkend dat ze mij smsjes stuurt en belt en hij leest alles wel wat ik binnen krijg op mijn telefoon maar zij blijft volhouden dat ze dat nummer niet meer gebruikt. Hij appt met haar ook op een ander nummer.



Het feit dat zij niet eens een gesprek met mij daarover wil aangaan zegt mij al genoeg. Ik bewaar idd alles en zal ook aangifte gaan doen.



Volgens mij hebben ze wel iets zoals een overeenkomst of zo dus ik weet ook eigenlijk niet of hij haar er wel zomaar uit kan zetten..



Maar ik ben er zat van, ik heb geen zin in elke dag zulke smsjes en telefoontjes. En ik kan wel gaan denken laat dat kind maar ze weet niet beter maar zo zit ik niet in elkaar.. Ik zit mezelf steeds meer op te vreten...



Het liefste ging ik naar zijn huis en gooide ik al haar spullen op straat..

Aangifte doen? Waarvan? Denk je nou echt dat de poltie zit te wachten op dit soort geneuzel.

Dit soort idioterie moet je gewoon zelf op kunnen lossen. Je vriend moet haar er gewoon stante pede uitzetten. Als dat niet kan, vanwege inschrijving, huurcontract, moet hij haar aangetekende de wacht aanzetten wegens een ernstig verstoorde relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat vriend het wel lekker vindt zo.



Twee om te neuken.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 november 2014 @ 14:50:

Ik denk dat vriend het wel lekker vindt zo.



Twee om te neuken.Zou zomaar kunnen Bella, anders snap ik het ook niet. Waarschijnlijk lachen ze TO hartelijk uit als hij weer zijn kwakkie geloost heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hij twijfelt omdat zij zegt dat ze het niet doet! en dat nummer niet meer gebruikt.



Alles bewaar ik en laat ik hem lezen, Hij is zelfs al op internet aan het kijken geweest of je via pc met iemand anders z`n nummer kunt bellen.. Sms blijkt dus wel te kunnen via internet.



maar op de foto`s die ze mij stuurt is duidelijk op de achtergrond meubels vanuit de woonkamer te zien.. dus hoezo ze doet niks?
Alle reacties Link kopieren
Pff m'n handen jeuken bij zulke krengen en al helemaal bij jou vriend.Ik vind het gedrag van je vriend nog erger..



Ik begrijp niet dat je zo over je heen laat lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:truusje29 schreef op 10 november 2014 @ 14:51:

Hij twijfelt omdat zij zegt dat ze het niet doet! en dat nummer niet meer gebruikt.



Alles bewaar ik en laat ik hem lezen, Hij is zelfs al op internet aan het kijken geweest of je via pc met iemand anders z`n nummer kunt bellen.. Sms blijkt dus wel te kunnen via internet.



maar op de foto`s die ze mij stuurt is duidelijk op de achtergrond meubels vanuit de woonkamer te zien.. dus hoezo ze doet niks?Is ze lekker, is ze wild? Zou een hoop verklaren. Betaalt ze eigenlijk voor haar onderdak?
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 november 2014 @ 14:50:

Ik denk dat vriend het wel lekker vindt zo.



Twee om te neuken.Dat denk ik ook!
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk.. denk ik dat er misschien wel een kern van waarheid in haar verhalen zit. Waarom zou vriend er anders zo mee omgaan? TO, vertrouw je hem?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat twijfel van je vriend aan jouw geloofwaardigheid je niet superboos maakt TO. Heb je soms een keer eerder fantasieverhalen aan je vriend verteld, dat hij je nu niet meteen geloofd?
Alle reacties Link kopieren
Of hij doet het inderdaad met haar, ook een mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen lelijke vrouw om te zien nee. En ja ze betaald wel maar ik weet zo niet hoeveel het is..



Het erge vind ik gewoon dat mijn vriend weet wat dit met mij doet en hoe ik mij voel (zoals mijn klachten) en dat hij dan niet op treed en dit gewoon laat gebeuren.



Hij kwam er wel zelf mee dat hij het gesprek met haar aan ging dat ze op zoek moet naar wat anders en tot 1 febr de tijd heeft, wel met de opmerking daarna dat dit op zijn manier ging en dat hij daar verder geen commentaar of gezeur over wilde hebben... Nu ik hier zo over nadenk, is alleen die opmerking toch al te gek voor woorden...
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is dat te gek voor woorden.

Het komt er gewoon op neer dat je je kop moet houden voor de rest en dat zij (en je vriend)maar alles kunnen flikken.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb nooit tegen hem gelogen, andersom is hij niet altijd even eerlijk maar geen verdenkingen over vreemdgaan of zo.. Ik denk ook niet dat hij wat met haar doet, maar ik ben wel heel eerlijk dat ik af en toe wel argwaan krijg. Vooral op het moment dat ik van haar weer een sms krijg en ik hem dan app en uren lang geen reactie krijg. Ja hij is dan aan het werk of naar voetbal maar zo wordt het er niet beter op
Alle reacties Link kopieren
quote:Oscita schreef op 10 november 2014 @ 14:55:

Eigenlijk.. denk ik dat er misschien wel een kern van waarheid in haar verhalen zit. Waarom zou vriend er anders zo mee omgaan? TO, vertrouw je hem?



Dat zeg ik!



Die vent lacht zich kapot.

Twee vrouwen die om hem strijden en hij neukt ze allebei!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je vriend het prima voor elkaar heeft. Jij moet gewoon je plaats kennen. Zij staat gewoon hoger in de pikorde. Blijkbaar ben je niet aantrekkelijk/belangrijk genoeg voor hem. Aan jou om daar akkoord mee te gaan of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ok, dus geen eerder vreemd gedrag vanuit jou, wel verdenkingen naar hem. Daarnaast behandelt hij je respectloos.



En jij pikt dit soort ongein. Nou, succes ermee dan.
Alle reacties Link kopieren
Markovic...boks!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wat zet jouw vriend je voor gek, Truusje29.
het is hier binnen beter dan buiten
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 november 2014 @ 15:01:

[...]





Dat zeg ik!



Die vent lacht zich kapot.

Twee vrouwen die om hem strijden en hij neukt ze allebei!





Dat heeft ie goed voor elkaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 november 2014 @ 15:03:

Markovic...boks!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als jij het uitmaakt met je vriend hij niet eens moeite voor je zal doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven