Iemand ervaring met zo een situatie?

02-10-2012 17:44 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
**
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring.

Ik zou het ook echt niet kunnen, geen seks

Daar is het voor mij te belangrijk voor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
1x was genoeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het lastige situatie is. Als hij zich echt van al die zaken wil onthouden, dan is hij best streng in de leer. Voor hem zal hem zal het geloof het fundament van zijn (gevoels)leven zijn. Vindt hij het niet erg dat jij niet gelovig bent?
Alle reacties Link kopieren
Geen huwelijk voor de sex! Ik zou het niet kunnen. Als de sex goed is, is het 10% van de relatie, als de sex slecht is is het 90% van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dadelijk ben je getrouwd en is ie waardeloos in bed! Sta je ook lekker te kijken. Zou voor mij absoluut geen optie zijn.

Als je een nieuwe auto wilt maak je toch ook eerst een proefrit?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Dat zou mijn bezwaar ook zijn, stel dat ie helemaal niet lekker is in bed. En wat als je later kinderen krijgt dan? Heel erg gelovige zijn nogal star en dat zou daarin nog meer tot uiting kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is zijn overtuiging doorslag gevend en niet die van jou of een compromis?



Hoe of op welke basis willen jullie je toekomstige kids opvoeden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geen sex voor het huwelijk zou ik geen probleem vinden.

Die situatie is maar tijdelijk en een afzienbare tijd.



Maar als je straks wel getrouwd bent dan blijft dat geloof de rest van jullie relatie een rol spelen. Een geloof waar jij niets mee hebt. Zeker als er straks eventueel kinderen komen.

Gaat hij ook naar de kerk en verwacht hij dan dat jij meegaat?