Iets gevonden

06-02-2016 16:13 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend heeft een tas die hij gebruikt voor meerdere doeleinden. Hij neemt de tas mee naar zijn werk of naar de sportschool. Vandaag vond ik een pakje condooms in die tas, waar 2 gebruikte condooms inzaten. Wij gebruiken geen condooms, ik heb erover gevraagd en hij zei dat deze al 1 jaar oud waren. Toen hadden wij nog geen relatie. Hij werd ontzettend boos, hij voelde zich voor het blok gezet en hij flipte wel een beetje. Terwijl ik simpelweg gewoon vroeg, waarom zit dat in je tas. Hij zei dat hij het vergeten was (de condooms zaten in een zijvakje). Nu geloof ik hem wel, maar ik vraag me af of niet naïef ben. Vertrouwen doe ik ook zeker, maar soms ben je blind van liefde en blind voor signalen.



Wat denken jullie?

Heb ik reden om te twijfelen?

Totaal aantal stemmen: 175

Nee, je doet er goed aan om hem te vertrouwen (11%)
Ja, je moet realistisch zijn en vraagtekens zetten (89%)
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
2 gebruikte condooms? gatverdamme.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vloeibaar was het zaakje nog? Want een jaar in een tas, lijkt me dat zoiets hard wordt en indroogt?
Alle reacties Link kopieren
Gebruikte condooms? Van een jaar oud? In zijn tas?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:14:

2 gebruikte condooms? gatverdamme.Ik ben er ook letterlijk misselijk van geworden.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
quote:bettyboef schreef op 06 februari 2016 @ 16:15:

Hoe vloeibaar was het zaakje nog? Want een jaar in een tas, lijkt me dat zoiets hard wordt en indroogt?Niet echt vloeibaar, leek ook amper sperma in te zitten. Er zat wel een knoop in.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Ik zou zeggen:



Yeah right, ga je moeder voor de gek houden
Lekker lopen jassen in de wc waarschijnlijk ergens. Effe ruiken of je een poes ruikt?
Alle reacties Link kopieren
wat een sukkel sorry
Waarom zou je uberhaupt gebruikte condooms in een tas doen? Daar zijn prullenbakken voor.
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal... En zijn reactie zo mogelijk nog raarder...

Ik zou mijn vraagtekens zetten
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 06 februari 2016 @ 16:17:

Lekker lopen jassen in de wc waarschijnlijk ergens. Effe ruiken of je een poes ruikt?







Gatver!!!!!!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Misschien een nieuw soort groepssexles op de sportschool?
quote:Chart schreef op 06 februari 2016 @ 16:19:

[...]







Gatver!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 06 februari 2016 @ 16:17:

Lekker lopen jassen in de wc waarschijnlijk ergens. Effe ruiken of je een poes ruikt?Ik dacht hetzelfde, maar bah zeg
Gatver
Het feit dat hij ontzettend boos werd dat geeft te denken toch? Als er niets aan de hand was kon hij het gewoon uitleggen. Ik zou het niet vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Voor de duidelijkheid: hij zei dat de condooms al een jaar oud zijn en hij toen seks had met een vrouw.
'Waarlijk, na moeilijke tijden komen er makkelijke tijden.' Quran 94:6
Alle reacties Link kopieren
quote:enisa22 schreef op 06 februari 2016 @ 16:29:

Voor de duidelijkheid: hij zei dat de condooms al een jaar oud zijn en hij toen seks had met een vrouw.



Maar waarom dan bewaren??

En er zo spastisch over doen??
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Neem aan dat je hem de deur gaat wijzen ?
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: Gatver.

Ten tweede: Er zijn prullenbakken.

En een jaar in zijn tas?

Vind het een heeeel vreemd verhaal en snap goed dat je hier vraagtekens bij zet.

Geloof je hem zelf?

Ik zou echt enorm geflipt hebben als ik überhaupt condooms in mijn vriend zijn sport tas zou vinden, laat staan gebruikte....
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
Hij gebruikt die tas inderdaad voor meerdere doeleinden...
En dan bewaard hij gebruikte condooms een jaar in die tas? Had hij nog geen gelegenheid gehad om ze weg te gooien of was ie ze vergeten, gezien de knoop erin? De knoop herinnert je er aan dat je ze na gebruik weg moet gooien. Of had ie er een speciale bestemming voor?
Alle reacties Link kopieren
Er moet ook een reden zijn waarom hij die gebruikte condooms na de seks weer met zich mee sleept! Ieder ander zou ze namelijk gelijk in de prullenbak doen.

Doet hij het met iemand die ook al bezet is?

(En natuurlijk heeft hij gewoon seks gehad de laatste tijd, zo iets smerigs laat je echt geen jaar in je sporttas zitten!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven