Iets heel fouts gedaan

24-03-2017 14:43 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na mijn scheiding heb ik een tijdje een vriend gehad. Het is een superleuke vent die succesvol is en er -vind ik- heel goed uitziet.

Hij heeft een jaar lang getwijfeld over mij en onze relatie en het is in die periode 3 keer uitgeweest en weer aangegaan. In september heeft er definitief een punt achter gezet maar zijn we wel vrienden gebleven. Hij heeft toen gezegd dat hij ging internet daten. In december vond hij een aardige dame die echter in januari plotsklaps besloot terug te gaan naar haar ex. Mijn vriend bleef verbijsterd achter en trok weer naar mij. Ik heb hem getroost (in bed) en hoopte dat een en ander zou betekenen dat het weet goed zou komen tussen ons. Een paar weken hebben we intensief contact gehad en leek alles koek en ei. Totdat hij opeens vertelde een date te hebben met een 10 jaar jonger modelletje. Ik was totaal van de kaart. Had deze niet aan zien komen. Inmiddels zijn we een tijdje verder en kwam ik erachter dat de betroffen dame nog altijd een e-matching profiel heeft. En dat terwijl mijn vriend stapelverliefd alle internetprofielen heeft verwijderd.

Nu komt het schokkende. Ik heb een nep-profiel aangemaakt (met de beste profielfoto die ik kon vinden) en heb het met de dame in kwestie aangepapt. Ze trapt er volledig in. Ik heb haar gevraagd of ze vrijgezel is, en dat beaamde ze. Ze vertelde zelfs dat ze al maanden geen contact had gehad met mannen omdat ze het zo druk had.

Mijn dilemma is het volgende. Ze stuurt aan op een ontmoeting. Ze belooft in sexueel opzicht een onvergetelijke date (ze is ook heel knap). We zijn inmiddels geswitcht naar Whatsapp en ze dringt aan op telefonisch contact. Dat kan natuurlijk niet maar waar ik het meest mee zit is dat mijn vriend denkt dat ze geheel betrouwbaar is en dat dus absoluut niet blijkt te zijn. Ik vind dat ik mijn vriend niet kan confronteren met wat ik gedaan heb, en vind zelf dat ik te ver ben gegaan. (Enig eigenbelang is hier natuurlijk ook in het spel)



Wat moet ik doen? Of wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon stoppen en verder gaan met mijn leven
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Wow.. ik wist niet dat mensen dit echt doen.

Dat nummer wissen en blokkeren en je nep profiel verwijderen.
Internagelaktisch
Koekkoek
quote:zoetjerminder schreef op 24 maart 2017 @ 14:46:

Ik zou gewoon stoppen en verder gaan met mijn leven+1
Alle reacties Link kopieren
Poeh wat heb je het jezelf lastig gemaakt.

Los van het feit dat ik het niet vind kunnen... zou je die meid kunnen schrijven dat je weet dat ze date met 'naam vriend' en dat je het niet fair vindt en dat je wil dat zij bij hem gaat bekennen bijvoorbeeld.

Je zou nog kunnen zeggen dat als zij niet eerlijk opbiecht dat jij dat dan gaat doen. Zonder jouw identiteit te verraden natuurlijk.
Heb jij zelf geen leven?
Alle reacties Link kopieren
Enige eigenbelang is in het spel? Je bedoeld er is alleen eigenbelang in het spel.



Laten rusten, nooit meer doen en er niet intrappen als ex alsnog erachter komt dat deze dame niet te vertrouwen is en weer bij jou komt uitjanken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wie A zegt moet ook B zeggen...



Dus bedenk een plannetje om hem mee te lokken naar dit loeder zodat hij met eigen ogen kan zien dat ze onbetrouwbaar is en hij uiteindelijk weer met jou verder wil.



*koekoek*koekoek*koekoek*
Ja en?
P
anoniem_64351e0e5a990 wijzigde dit bericht op 21-05-2018 13:03
0.00% gewijzigd
Bah. Naar mens.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 24 maart 2017 @ 14:46:

Ik zou gewoon stoppen en verder gaan met mijn leven



Dit!

En vergeet hem, als hij echt interesse heeft in een serieuze relatie, dan zoekt hij niet naar 10 jaar jongere modelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:roze-roos schreef op 24 maart 2017 @ 14:52:

[...]





Dit!

En vergeet hem, als hij echt interesse heeft in een serieuze relatie, dan zoekt hij niet naar 10 jaar jongere modelletjes.Heyuh, misschien is hij wel 45 ofzo
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:aankleefsjaan schreef op 24 maart 2017 @ 14:48:

Poeh wat heb je het jezelf lastig gemaakt.

Los van het feit dat ik het niet vind kunnen... zou je die meid kunnen schrijven dat je weet dat ze date met 'naam vriend' en dat je het niet fair vindt en dat je wil dat zij bij hem gaat bekennen bijvoorbeeld.

Je zou nog kunnen zeggen dat als zij niet eerlijk opbiecht dat jij dat dan gaat doen. Zonder jouw identiteit te verraden natuurlijk.



Dit denk ik



En hem niet weer gaan troosten, hij blijft toch niet bij je. Zie hem als 'een' vriend, niet als 'jouw' vriend.

Grote kans trouwens dat hij jou gaat beschouwen als een exvriendin, die hij voorlopig niet meer hoeft te zien. Eigenljk kun je dat alleen maar hopen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nepprofiel verwijderen, en die vriend ook dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Sneu dit. Heb je niets beter te doen met je leven? Hij kiest toch niet voor jou.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon met haar afspreken. Misschien klikt het wel.



Jou vriend?
En jij vraagt serieus wat te doen nu? Verbreek het contact met hem en haar en ga je heel snel schamen.
Ik zou er een film over maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 15:01:

Ik zou er een film over maken.Omgekeerde Catfish
Waar is je eigenwaarde gebleven als je zo laag moet gaan voor een man. Echt knettergek.
Alle reacties Link kopieren
Waarom noem je hem überhaupt nog "mijn vriend"? Laat hem lekker zelf op z'n bek gaan als hij een verkeerde treft.
Alle reacties Link kopieren
Doe je dit voor al je vrienden?
Alle reacties Link kopieren
quote:aankleefsjaan schreef op 24 maart 2017 @ 14:48:

Poeh wat heb je het jezelf lastig gemaakt.

Los van het feit dat ik het niet vind kunnen... zou je die meid kunnen schrijven dat je weet dat ze date met 'naam vriend' en dat je het niet fair vindt en dat je wil dat zij bij hem gaat bekennen bijvoorbeeld.

Je zou nog kunnen zeggen dat als zij niet eerlijk opbiecht dat jij dat dan gaat doen. Zonder jouw identiteit te verraden natuurlijk.

Haar identiteit geheim houden is lastig denk ik. Stel dat die vrouw tegen TO's ex vertelt dat ze 'bedreigd' wordt via WhatsApp en hij ziet TO's nummer dan weet hij al genoeg natuurlijk ...





Je kan er gewoon niet veel mee TO. Het enige dat je kan doen is afwachten tot hij er zelf achterkomt dat die vrouw niet te vertrouwen is?

Moet wel even kwijt dat ik het niet vindt kunnen wat je hebt gedaan. Je hebt het veel te ver laten komen door ook nog eens te gaan appen met haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven