Iets heel fouts gedaan

24-03-2017 14:43 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na mijn scheiding heb ik een tijdje een vriend gehad. Het is een superleuke vent die succesvol is en er -vind ik- heel goed uitziet.

Hij heeft een jaar lang getwijfeld over mij en onze relatie en het is in die periode 3 keer uitgeweest en weer aangegaan. In september heeft er definitief een punt achter gezet maar zijn we wel vrienden gebleven. Hij heeft toen gezegd dat hij ging internet daten. In december vond hij een aardige dame die echter in januari plotsklaps besloot terug te gaan naar haar ex. Mijn vriend bleef verbijsterd achter en trok weer naar mij. Ik heb hem getroost (in bed) en hoopte dat een en ander zou betekenen dat het weet goed zou komen tussen ons. Een paar weken hebben we intensief contact gehad en leek alles koek en ei. Totdat hij opeens vertelde een date te hebben met een 10 jaar jonger modelletje. Ik was totaal van de kaart. Had deze niet aan zien komen. Inmiddels zijn we een tijdje verder en kwam ik erachter dat de betroffen dame nog altijd een e-matching profiel heeft. En dat terwijl mijn vriend stapelverliefd alle internetprofielen heeft verwijderd.

Nu komt het schokkende. Ik heb een nep-profiel aangemaakt (met de beste profielfoto die ik kon vinden) en heb het met de dame in kwestie aangepapt. Ze trapt er volledig in. Ik heb haar gevraagd of ze vrijgezel is, en dat beaamde ze. Ze vertelde zelfs dat ze al maanden geen contact had gehad met mannen omdat ze het zo druk had.

Mijn dilemma is het volgende. Ze stuurt aan op een ontmoeting. Ze belooft in sexueel opzicht een onvergetelijke date (ze is ook heel knap). We zijn inmiddels geswitcht naar Whatsapp en ze dringt aan op telefonisch contact. Dat kan natuurlijk niet maar waar ik het meest mee zit is dat mijn vriend denkt dat ze geheel betrouwbaar is en dat dus absoluut niet blijkt te zijn. Ik vind dat ik mijn vriend niet kan confronteren met wat ik gedaan heb, en vind zelf dat ik te ver ben gegaan. (Enig eigenbelang is hier natuurlijk ook in het spel)



Wat moet ik doen? Of wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:SF_ schreef op 24 maart 2017 @ 15:00:

Gewoon met haar afspreken. Misschien klikt het wel.



hahaha +1
.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge...



Geef haar het telefoonnummer van 'je vriend'
Alle reacties Link kopieren
Ach ik heb ook ooit een nep profiel aangemaakt, was toen nog MSN zodat ik kon praten met de jongen die ik leuk vond maar ik was 13! Toen werd hij nog verliefd op 'haar' ook...terwijl ik het gewoon was



Ik zou het nummer blokkeren en verwijderen en hiermee stoppen.
.
Alle reacties Link kopieren
En wat heb jij hier precies aan?.. Lekker ermee stoppen!
Lieverd hij komt bij je als hij luduvudu heeft. Hij gebruikt je. En dit is dus zijn KARMA, deze dame. Hou op ermee te bemoeien en laat KARMA z'n werk doen. Ophouden en zelf een leven gaan creeren.
Dit keer is het een jonge, knappe vrouw. De volgende keer een gemiddelde knapperd. Maakt helemaal niet uit. He's just not that into you, anders had hij het alleen al in het eerste jaar met jou niet al DRIE keer uitgemaakt.

Jij bent gewoon makkelijk voor de lege momenten, omdat hij weet dat jij alles van hem pikt. Intussen gaat hij gewoon verder met het zoeken van een geschikte partner, zelfs als jullie elkaar zien.
Alle reacties Link kopieren
WhatsApp afkappen. Contact met de man afkappen. Het hele drama loslaten en doorgaan met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even zeiken over het gebruik van "modelletje". Dat ze jonger is dan jij, en modellenwerk doet zegt niks over wie ze is als persoon, dus geen reden om zo denigrerend te doen. Zie ik trouwens wel vaker op dit forum, dat er - met name wanneer het om nieuwe vriendin van de ex gaat - best minachtend over vrouwen gesproken worden puur op basis van leeftijd.
Als ik jou was zou ik heel snel zorgen dat ik per ongeluk zwanger van hem werd, zodat hij altijd bij me bleef.

En dan gezellig met z'n drieen in een noorse blokhut gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Héél simpel toch dit?

Maak een nieuw mailadres aan bv 10jaarjongermodelletje@hotmail.com

Mail hem alle appcontacten.

Hij zal diepgeschokt zijn en bij jou uitkomen neuken huilen. Als je nou heel lief bent wordt hij vast en zeker weer smoorverliefd en zal hij nooooit meer naar een ander omkijken!

En ze leefden nog lang en gelukkig
What comes around..
Zo dan zit er echt een steekje los als je zoiets doet , Jezus wat sneu dit zeg .
quote:Foodsandbeats schreef op 24 maart 2017 @ 15:12:

dat je zoiets doet als je 14 bent, maar als volwassen vrouw? Kom op zeg.Vind het zelfs voor een 14 jarige nog kinderachtig
Alle reacties Link kopieren
Vervelend is dat toch als je met de beste bedoelingen iemands relatie om zeep probeert te helpen!
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Naast de bovenstaande berichten. Zal hij niet bij je terug komen... wel als een tijdelijke backup. Zoals eerder maar waarom je er mee bemoeien?
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het vertellen aan jouw ('mijn') vriend en dan ermee stoppen. Ook met jouw vriend. Get a life.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet zo goed waarom je hem "mijn vriend" noemt. Hij date met iemand anders.. jij bent gewoon zijn neukertje toch?
Alle reacties Link kopieren
Ben jij een reservewiel of zo?? Hij wil graag met anderen daten maar waneer hij even niemand heeft dan gaat hij even met jou gebruiken (neuken).

Waar is je zelfwaarde meid?

Vergeet hem en ga op zoek naar een man die voor jou gaat.

Verwijder het nummer van die vrouw en de nep account.
Alle reacties Link kopieren
Het is 3x uit geweest binnen een jaar en hij heeft de relatie definitief verbroken. Nu komt hij alleen bij je terug omdat zijn dates niet hebben uitgepakt en jij blijkbaar toch altijd beschikbaar bent. Ben je een deurmat ofzo? Hij is niet je vriend. Jij bent zijn scharrel voor als er niets beters voorbij komt.



In plaats van je voor je kop te slaan omdat je je zo laat gebruiken en je zo weinig eigenwaarde hebt, ga je het nog even erger lopen maken door zijn date (blijkbaar kan hij tijdens jullie 'relatie' daten met anderen) en hem te belazeren.



Wat je moet doen? Ik zou eens serieus overwegen om naar een psycholoog te gaan!
Wat een puinhoop, en waarom in godsnaam?

Toen je zag dat zij nog actief was, vond je het niet een idee om tegen hem te zeggen: 'zeg vriend, weet jij wel dat jouw vriendinnetje nog hevig actief is op e-matching?'

Je vond het beter om via één of andere dwaze constructie deze dame te ontmaskeren of zo?
Alle reacties Link kopieren
Laat hem lekker zijn eigen fouten maken, de kans dat je bedonderd wordt tijdens het internetdaten is vrij groot, het is een les. Heel vervelend dat dit gebeurd, maar het is niet jouw probleem.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf je zo achter die man aanlopen? Hij wil je helemaal niet - hij komt alleen maar bij je als er niemand anders beschikbaar is, zodra hij iemand anders vindt is hij weer weg. Ik snap echt niet dat je je hiervoor leent. Stel dat dit kapot gaat, dan heeft hij binnen no-time weer een ander. Hij wil jou namelijk niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wauw, dit is best wel freaky.



Van jou dus. Dat je zo met je laat sollen en met jezelf solt. Ga je eigenwaarde zoeken joh!
Wat maak je je druk over iemand die jou blijkbaar niet wil.....

En ookal komt hij erachter dat zn nieuwste date onbetrouwbaar is oid, wat voor winst geeft dat jou?? Of je moet denken dat hij jou dan weer terugneemt en dat jullie dan een onwaarschijnlijk gelukkige toekomst hebben....?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven