Ik ben bang help mij pt. 2

16-01-2017 01:35 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,



Ik wilde jullie graag bedanken omdat jullie mij hebben geholpen. Ik ben weggegaan bij mijn man hij weet op dit moment niet waar ik ben. Mijn zus heeft mij opgehaald ik ben nu bij haar en niemand kan mij vinden hier. Ik ben zo blij toen ik mijn zus zag alle pijn en verdriet kwam eruit eindelijk zag ik iemand die ik vertrouw en mij kan helpen. Morgen ga ik helaas terug naar Nederland om aangifte te doen tegen mijn man en moet ik naar de Blijfgroep. Ik kijk hier echt tegenop omdat ik echt bij mijn zus wil blijven met haar kinderen het voelt vertrouwd hier en zij begrijpt mij. We hebben goed gepraat en zij heeff mij echt duidelijk gemaakt dat ik niet terug moet gaan naar mijn man. Ik vind het zo moeilijk en ik besef nu pas hoe zwaar dit gaat worden voor mij en mijn kind. Ik hou echt van mijn man en zou graag willen dat hij verandert maar ik zie geen verandering. Hij slaat mij al 4 jaar ik ben er gewend aangeraakt en denk/dacht dat het normaal is dat je man je slaat. Ik vind het dus heel moeilijk om bij hem weg te gaan. Maar sinds ik zwanger ben lijkt het alsof ik wakker word en echt zie dat hij niet om mij geeft en al helemaal niet om de baby anders zou hij Zijn zwangere vrouw niet slaan. Ik hoop dat ik hier uitkom en dat ik over paar maanden met een gerust hart met mijn baby eens een avond zonder geweld lekker kan slapen.



Ik vind het echt zo lief dat jullie mij berichten hebben gestuurd zonder jullie en moondancer had ik dit NOOIT gedurfd maar alleen gedroomd ik ben jullie echt dankbaar dank jullie wel.



Kus Jada
Alle reacties Link kopieren
Wat knap van je Jada,

Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. De eerste stap is gezet naar een mooiere toekomst voor jou en je baby.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je vorige topic deels gelezen, maar wilde je toch even laten weten dat ik het echt goed vind dat je die stap hebt gezet.

Goed gedaan!!!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Probeer je te focussen op de toekomst meid en denkt aan je baby
Wat knap van je Jada. Heel goed dat je deze stap gezet hebt. En wat fijn dat je zus je steunt. Blijf aan jullie toekomst denken en niet teveel aan die man. Je laat je kind nu zien wat een sterke vrouw je bent.



Dat je weggegaan bent betekent niet dat je huwelijk niets waard was. Het heeft er ook toe geleid dat je baby geboren is. Maar het is een slecht idee om naar hem terug te willen. Hij is niet goed voor jou en je kind. Zijn gedrag is geen liefde en het is gevaarlijk. Bescherm jezelf en je kind daartegen.
Wat een goede stap Jada. Je zus heeft gelijk, nooit terug gaan. Je bent nu al een hele goede moeder die als eerste om de veiligheid van haar kindje denkt. Een goede man beschermt zijn zwangere vrouw en zou haar nooit slaan. Ik wens je alle goeds en liefde en een hele gezonde en lieve baby. Je kunt trots op jezelf zijn!
Wat lief van je. Gebeurt best vaak dat we niks meer terug horen, dus dankjewel voor de update. Geweldig dat je nu bij je man weg durft te gaan. Niet gaan twijfelen hoor, je zit op de juiste weg. De Blijfgroep, er zitten wel allemaal vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. Dat kan ook een warm bad zijn hoor. Sterk blijven nu, je doet het voor een betere toekomst en die komt eraan! Sterkte.
Alle reacties Link kopieren




Op naar een fijne tijd, jij en je kindje!
Heel veel respect voor jou Jada, wat een enorm grote stap moet dit voor je geweest zijn! Wat ben je dapper en sterk! De komende tijd zal best heel erg zwaar zijn, maar je weet waarom je dit doet: vergeet dat niet en de toekomst voor jou en je kindje gaat er echt zonniger uitzien dan je je nu voor kunt stellen. Als dit achter de rug is weet je al zeker dat je naar je zus kunt, dat is fijn om aan vast te houden. Heel veel kracht voor jou
Goed zo, Jada! Je bent een sterke vrouw, en jij en je kindje (straks) verdienen een veilige omgeving. Daar ben jij nu voor aan het zorgen. En natuurlijk is het spannend en eng, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen.
Heel veel sterkte voor de toekomst en ik hoop dat je af en toe nog een update komt geven met hopelijk heel veel positieve berichten.
Alle reacties Link kopieren
Goed om dit te lezen! Heel veel sterkte de komende tijd!



En een miljoen kudo's voor Moondancer!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn een update. Wat dapper van je dat je de stap echt hebt genomen.

Heel veel geluk gewenst.
Wow Jada... Wat ontzettend dapper en sterk van je.

Je hebt ECHT de enige goeie keuze gemaakt. Hou vol hè. Het zal nog best heel moeilijk gaan worden, en misschien slaan op die momenten zelfs de twijfels even toe. Maar pak dan deze 2 topics van je er bij en lees ze weer door, als het moet keer op keer.. Tien tegen een dat je dan weer precies weet waarvoor je het doet!!



Ik wens je veel sterkte en liefde en een hele mooie toekomst met je kindje.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je!
Vergeet je niet jezelf te bedanken? Dat je voelde dat het niet goed was, durfde te praten en vervolgens ook nog handelde?
Alle reacties Link kopieren
Wow, goed om dit te horen!



Je gaat hier vast sterker dan ooit uitkomen!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed van je meid! Heel veel sterkte.

Zie de blijfgroep als een nieuwe kans. Daar kunnen ze je beter naar een nieuw leven helpen dan je zus. Die mensen hebben er volop ervaring mee,je zult herkenning vinden en ws ook psychische ondersteuning.

Kijk vooral naar de toekomst. Zoek uit wat je prettig zou vinden. Als je zoveel steun en warmte bij je zus ervaart kun je bijvoorbeeld fantaseren over hoe je in de toekomst bij haar in de buurt kunt gaan wonen.

En laat die man los! Er zijn nog zoveel mannen op de wereld die jou liefde WEL verdienen. Waarbij je je veilig voelt.

Nogmaals sterkte en veel geluk!
Alle reacties Link kopieren








Sterke vrouw!
aan het typen......
Diep respect vrouw!

Ik, als westerse vrije vrouw kan me nauwelijks voorstellen hoe dit voor jou moet zijn (geweest).

Ik wens je sterkte, moed en kracht voor de komende tijd en gun je van harte veilige en mooie momenten met je kindje.

En wie weet een lieve goede man die jullie verdient.

Top moeder!
Alle reacties Link kopieren
Wat een opluchting om dit te lezen! Goed van je



Die Blijfgroep gaat vast reuze meevallen, echt waar. Je kent elkaar binnen no-time.
quote:yette schreef op 16 januari 2017 @ 09:39:

Wat een opluchting om dit te lezen! Goed van je



Die Blijfgroep gaat vast reuze meevallen, echt waar. Je kent elkaar binnen no-time.



Dit



Ben erg blij voor je
Dapper van je! Super om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je Jada! Hoop dat je je weg gaat vinden met je kindje en NOOIT MEER terug zal gaan naar je man.

Heel veel sterkte, het moeilijkste heb je al gehad.
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Heel goed van je Jada! Je kiest voor jezelf en voor je kind.



Een man die van zijn vrouw houdt, behandelt haar met respect en zal haar nooit slaan.

Wat geweldig dat je uit die gevaarlijke vicieuze cirkel bent gestapt.

Keer er alsjeblieft nooit meer naar terug!

En ontplooi jezelf en voed je kind op tot een goed mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven