Ik ben in de war

29-07-2015 09:13 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even onder een nieuwe nick. Ik moet dit van me afschrijven want het maakt me gek.



Twee jaar heb ik nu een relatie. Beiden midden twintig. Ik was zijn eerste echte relatie. We kenden elkaar al een hele tijd voordat het officieel werd.



Hij ging twee weken geleden op vakantie. We hadden dagelijks contact nog. Tot hij afgelopen week ineens boos werd. Een onbenullige reden, niet in verhouding met hoe boos hij werd. Hij wwerd zo boos (via app) dat hij me uitschold, echt lelijke dingen. Ik heb op een gegeven moment niet meer gereageerd. Hij zei ook niets meer.



De volgende dag wilde ik hem aanspreken maar ik zag dat hij me had geblokkeerd. Omdat ik het toch wilde uitpraten, of het in ieder geval begrijpen, heb ik hem gesmst en gemaild. Geen teactie. De afgelopen vier dagen heb ik nog geprobeerd contact te zoeken. Maar hij negeert me volkomen.



Ik begrijp het niet, echt niet. Het knaagt aan me. Ik slaap slecht en ik denk er steeds aan.



Wat moet ik nu doen? Is dit iets dat je iemand vergeeft? Moet ik het laten?
Alle reacties Link kopieren
Wat kinderachtig van hem om je te blokkeren. Ik zou hem voor nu in zijn sop gaat laten koken. Is wel moeilijk, maar toch proberen.
Iemand negeren is heel laag, zo iemand kun je niet vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wil je niet bang maken, maar wellicht heeft hij nu tijdens zijn vakantie iets met een andere vrouw gehad en blokt hij je daarom?

Is mij namelijk ooit overkomen. Ging op precies dezelfde manier, eerst een ruzie om iets wat geen ruzie waard was, daarna de rest van zijn vakantie geen contact meer. Bij thuiskomst kwam de aap uit de mouw en bleek dat ie bezopen met een ander gezoend had.
Serieus? Wat een achterlijk gedrag zeg.

Zeker als je al twee jaar een relatie hebt en dan om een kleinigheid zo boos worden? Je zou dan toch verwachten dat je dingen uit kunt praten. Erg kinderachtig om je te blokkeren en negeren.



Het lijkt bijna wel alsof hij de relatie wil laten ontploffen ofzo.



Zijn er vrienden / familie van hem bij wie je zou kunnen informeren wat er aan de hand is?
Tot hij afgelopen week ineens boos werd. Een onbenullige reden, niet in verhouding met hoe boos hij werd.

Blijkbaar denkt hij daar anders over.



Waar ging het om?
Alle reacties Link kopieren
Een week is gewoon heel lang om iemand te negeren. En ik begrijp er niks van. Ik voel me zo rot.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kleuter. Schelden en negeren is echt een uitstekende oplossing om met ruzie om te gaan. Maar wel handig om de aard van het beestje te zien. Kun jij in de tussentijd bedenken of een relatie met iemand die zo reageert wel zo'n goede relatie is.
Hoe lang blijft hij nog weg? Ik zou proberen hem te negeren tot die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft echt erge dingen gezegd, kankerhoer zelfs. En de reden was echt niet in proportie met hoe hij reageerde.
Dumpen die loser..
Alle reacties Link kopieren
Goh, nou. Ik zou niet weten waarom je zo graag contact wil krijgen met iemand die je een kankerhoer noemt. Of een relatie wilt hebben met iemand die blijkbaar zo over je denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:May587 schreef op 29 juli 2015 @ 09:22:

Hij heeft echt erge dingen gezegd, kankerhoer zelfs. En de reden was echt niet in proportie met hoe hij reageerde.o wauw dat zeg je toch niet......
Wat een zak hooi. Ik zou keihard terug negeren. Dat is misschien t verkeerde woord. Ik zou het leuk gaan hebben, verder leven.Het moet nu van hem komen. Hij kon mij de boom in.
Alle reacties Link kopieren
Kankerhoer??



Jeetje



Ik zo idd eens verhaal halen bij zijn vrienden/familie
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:GateKeeper schreef op 29 juli 2015 @ 09:27:

[...]



o wauw dat zeg je toch niet...... Wat er tegenwoordig al niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Daarom wilde ik van anderen een mening horen.



Ik was zo gekwetst, en ik begreep er niks van. Daarom bleef ik proberen om verhaal te halen.
Alle reacties Link kopieren
Wat was de reden voor de ruzie?
Alle reacties Link kopieren
quote:De volgende dag wilde ik hem aansprekenWaarom? Hij heeft immers laten zien wie hij is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Verder gaan met je leven en er veel over praten met mensen die je vertrouwt. Deze jongen heeft duidelijk iets op zijn geweten en wil gewoon zo snel mogelijk van je af. Stel dat je het weer met hem probeert, dan zal dit de rest van je relatie beïnvloeden.
Mwa hij zou wat mij betreft lekker daar kunnen blijven.

Ik krijg hierbij ook idee van 'vreemdgegaan, dan maar ruzie dan kan ik er lekker mee door gaan' maar dat kan wellicht mijn zwartkijken zijn na ooit belazerd te zijn.



Zulke scheldwoorden zijn belachelijk en dan ook nog blokken. Dan ben je echt een sneue knakker
Ik zou al geen relatie willen met iemand die mij kankerhoer noemt. En ik zou zeker geen relatie willen met iemand die mij blokkeert en een week negeert.

De combinatie van beiden zou voor mij absoluut einde relatie betekenen. Ik zou geen contact meer zoeken.
Als mijn partner me op de block gooit kan die persoon bij thuiskomst zn koffers in de gang ophalen.



Wat een onvolwassen gedrag.



Ik ga er vanuit dat het idd iets onbenulligs is.... dan is het bye bye zwaai zwaai.
Kankerhoer?? Wow, die is niet wijs!!
Alle reacties Link kopieren
Wat was het onderwerp van jullie ruzie?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven