Ik ben jaloers

21-08-2015 12:44 644 berichten
Ok lieve collega Viva mensen,



Dit is geloof ik de eerste keer dat ik een topic open op relaties. Best eng. maar het moet even. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.



Al meer dan 10 jaar samen met vriend, twee kinderen, nooit jaloers geweest. Vriend is supertrouw, ik ook trouwens, en onze relatie is alleen maar mooier en sterker geworden door de jaren heen. De laatste tijd sprak hij heel enthousiast over een vrouw die hij met zijn hobby ziet en ook tijdelijk mee samenwerkt. Hij werkt heel vaak met vrouwen, en ik heb hem gewoon nooit (zo) enthousiast gezien over een andere vrouw en dat vind ik moeilijk. Dat vind ik echt oprecht fucking moeilijk. Het kan een keer gebeuren en het zou mij ook kunnen gebeuren.



Hij geeft me helemaal geen aanleiding om jaloers te zijn met zijn gedrag. Hij had zelf niet eens door dat hij anders dan anders over haar praatte. Ik heb het pas uitgesproken want ik heb wel geleerd dat mijn onderbuikgevoel/intuïtie wat je het ook wil noemen niet iets is om te negeren. Zij is een heel enthousiaste warme persoonlijkheid en geeft hem positieve aandacht, dus ik snap wel dat het hem wat doet. (Ze heeft zelf een gezin trouwens.)

Ik heb rationeel gezien echt niets om me zorgen over te maken. Heb hem (natuurlijk) ook niets verboden of wat dan ook. Het is is mijn probleemDoordat ik het heb uitgesproken na een paar maanden denk ik wel dat hij misschien iets bewuster is. En een beetje afstand houdt.



Het is gewoon zon rotgevoel. Het is zon eerlijke, lief geweldige man waar ik vreselijk veel van hou. En ik vind het niet fijn dat een andere vrouw hem een positieve boost geeft. Ik ben ook gewoon bang, omdat ik niet weet wanneer het over gaat, omdat we in onze hele relatie zoiets nog nooit aan de hand hebben gehad. Omdat het zo iets kleins is en het me toch zo van mijn stuk brengt.
Ok. Ik heb koffie op, gepraat met vriend en ik ga proberen zonder spelfouten te schrijven.



Ja dat mijn 'red flages' helemaal terecht waren, dat is wat. Ik heb het gelukkig al keer eerder meegemaakt dat mijn intuïtie loepzuiver was dus ik durf daar echt op te vertrouwen. Daarom was ik het gesprek ook aangegaan een paar weken geleden.



En het is ook zo raar als je veel topics hebt gelezen en ineens veranderd je leven zelf in zo'n topic.



Hij is boos. Maar inmiddels op haar. Want ze zitten samen op een hobby die hij al veel langer doet en geweldig vind dus dat is nu lastig. Daar hebben we geen beslissingen nu over genomen, dat moet even zinken. Gelukkig is hun proffessionele klus samen bijna klaar.



Maar hij begrijpt nu wel dat het ' vrienden worden' apje niet handig is en hij gaat zeker niet met haar naar concerten. Door het gesprek heb ik wel weer een beetje vertrouwen, maar wel nog pijn. Ik weet en begrijp dat hij inderdaad iemand is die graag aardig wil worden gevonden en conflictvermijdend is, dat maakt hem voor het grootste gedeelte een heel mooi warm mens. Maar dat zijn nu ff geen handige eigenschappen. Ik heb in elk geval mijn grenzen wel al heel helder. Ik heb haar net geblokt op Facebook en helaas de speeldate waar onze kinderen zich op verheugden zie ik nu echt niet meer zitten. Wil een zon vrouw die op haar eigen feest waar haar man rond loopt haar gevoelens met en voor mijn man gaat zitten bespreken terwijl ik net weg ben niet in mijn privé leven. Gewoon niet.



Als hij nou gewoon zaterdag verteld had over het hoe en wat had ik die speeldate (haar voorstel) ook gewoon nog nonchalant af kunnen houden. Maar ik dacht dus echt dat het goed zat. Dus nu weet ik nog niet hoe ik dat ga communiceren. Of dat vriend het gaat communiceren. Hij zit ook te broeden. Echt lastig dit en dan is er nog niet eens 'echt' wat gebeurd. Gelukkig, ik vind dit al heftig.
Hij vindt haar interessant en voelt zich gevleid (dit is heel nieuw voor hem. Ik ben ooit als een blok voor hem gevallen maar verder heeft ie die ervaring niet) en vond haar ook al bij de hobby en de klus heel grensoverschrijdend. Een zuiger (mijn woorden).



Zij had laatst tegen hem gezegd dat ie zo gesloten was en zo weinig van zich zelf liet zien. Echt pure manipulatie want mijn vriend ging zich gelijk zitten afvragen of hij inderdaad zo gesloten was. GGGR.



Nou ja grenzen aangeven vind ie moeilijk maar daarom is hij nu boos, hij moet (wil zelf) nu op allerlei vlakken naar haar toe grenzen aan geven. En natuurlijk hebben we ook nog slecht geslapen en een oversture vriendin was natuurlijk net wat ie had willen voorkomen.
Ik heb niet beloofd dat ik nooit meer in zijn WA ga kijken. Hij vindt dat naar. Ik vind dat ook naar. Maar zo is het nu even. Als hij stiekem wil dan kan het altijd en daar zie ik hem echt niet voor aan. Dat vertrouwen heb ik. Dat vrienden appje gaat over aardig willen worden gevonden. Hij dacht hij daarmee een grens aangaf naar haar.
Vervelend voor jullie zeg! Mannen hebben soms echt een bord voor hun hoofd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net alles gelezen en volgens mij heb je het geweldig gedaan! je intuïtie is echt heel goed en ik vindt het ook geweldig dat je dit goed naar hem hebt gecommuniceerd! Hij snapt het misschien niet allemaal even goed maar dat kun jij hem allemaal wel vertellen. Hij doet in ieder geval op zijn manier zijn best. Goed dat het contact nu zo goed als verbroken wordt. Zo te horen komen jullie er wel samen uit.
OMG
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ff niet snap: het is dus een vrouw die hij kent via zijn hobby, maar ook jullie kinderen zijn bevriend met die van hun dus?

En jullie langzaamaan in hun vriendenkring terecht zijn gekomen, gezien dat jullie uitgenodigd waren op haar feestje en als vrienden toegevoegd op Fb, whatsappen?

Is dat van haar uit, dat ze dichterbij wilde komen en contacten aanhalen buiten die hobby en klus om?



Als jij haar al bedreigend vond, waarom gingen man en jij dan niet gewoon tegelijkertijd samen naar huis?

Dat zijn imo ook manieren om grenzen aan te geven.



Hoe hij nu grenzen helder kan aangeven is door haar te zeggen/appen dat jullie een ijzersterk team/stel zijn, dol zijn op elkaar, en hij niet met haar afzonderlijk wil appen of naar concerten, geen behoefte heeft aan verder contact buiten die hobby om.



Het is zinloos dat hij boos op zichzelf zou zijn dat hij dat niet doorhad, maar alsnog die grenzen neerzetten.

Het hoeft niet op een kwetsende manier, (als hij daar bang voor is, al vind ik dat zij zelf die grens had mogen respecteren van het simpele feit dat hij (en zijzelf) niet vrij zijn en niet stiekem 1 op 1 dingen voor te stellen en gevoelens uit te spreken), dat alsnog gewoon heel beslist en duidelijk zijn naar haar, dat ie daar niet van gediend is. En zeggen dat hij niet wil appen met haar buiten jou om.



Aardig zijn of aardig gevonden willen worden zien mensen als zij als aanmoediging/ kans hebben.

Die hebben een duidelijke "Ho!" nodig.

Door te zeggen wat hij wil hoeft hij verder geen mening over haar te geven of wat hij daarvan vindt, maar gewoon dat hij dat niet wil is voldoende.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Dank je wel Juno en ea!



Suzy daar moet ik even over nadenken. Die hobby, die klus, dat de kinderen elkaar al lang kennen maar nu opzochten, dat is allemaal van de afgelopen 2(?) maanden. De aanleiding van haar contact met mij (en echt toevallig dat ze tegelijkertijd ook die hobby ging doen die mijn vriend doet) was dat haar dochter met de mijne wilde spelen. Vandaar appen en ook FB (het is nogal een uitbundig iemand)



Dat feestje was een paar weken na ons gesprek, ik was weer 'bekomen', had vertrouwen in vriend dat hij gepaste afstand zou opzoeken en ging mee naar dat feestje als een soort ' afsluiting' van mijn hele jaloeziegevoelens. (little did I know..)



Ik had de nacht daarvoor gewerkt, was kapot en wilde naar de oppas. Dat hij bleef vind ik helemaal ok. Er waren allemaal mensen van hun hobby en als ik hem al niet alleen op feestjes zou kunnen laten dan zou het toch echt niet veel waard zijn onze relatie. Dat zij op haar eigen feest met haar eigen man gevoelens gaat opbiechtte tegen de mijne had ik ook echt niet voorzien.



-update van het drama



Ik heb haar geblokt op FB, daar krijg je geen melding van maar toch had ze het onmiddellijk door (echt hoezo dat?) en ging gelijk met

mijn vriend appen wat er aan de hand was. (Gaat lekker met werken zo vandaag). Hij heeft geappt dat ze ons met rust moet laten dus dat was wel fijne duidelijke taal. Zij ' heeft spijt dat ze hem in deze positie heeft gebracht en wil ten alle tijde met mij praten en dingen uitleggen' zoiets stond er. Tja. Ik heb geen behoefte aan uitleg. Je blijft gewoon weg van andermans man. Maar goed, schoolpleintechnisch gezien ontkom ik niet aan een gesprek om de ongemakkelijkheid weg te halen vermoed ik. Ik hoop dat het nog even duurt. Ik wil het even laten bezinken. Echt geen idee hoe ik nou met dit soort dingen om moet gaan.
quote:Suzy65 schreef op 10 september 2015 @ 10:48:





Aardig zijn of aardig gevonden willen worden zien mensen als zij als aanmoediging/ kans hebben.

Die hebben een duidelijke "Ho!" nodig.

Door te zeggen wat hij wil hoeft hij verder geen mening over haar te geven of wat hij daarvan vindt, maar gewoon dat hij dat niet wil is voldoende.



Daar heb je helemaal gelijk in en ik geloof dat het nu ook tot hem doordringt.

Ik hoop voor hem dat hij zijn hobby en de groepsapp, dat hij daar een goede manier voor vindt.



En dat FB, speeldates van kinderen en privé app er af gaan. Dat heb ik net bedacht dat ik dat graag zo wil. Even afwachten waar hij zelf mee komt. We zijn allebei mensen die een beetje tijd nodig hebben om op onze gevoelens en handelen te kauwen, dus hij heeft op zich wel even tijd (geen weken) om zelf te bedenken hoe je elkaar nou tegen kunt komen en ontlopen tegelijkertijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 10 september 2015 @ 11:01:

Dank je wel Juno en ea!



Suzy daar moet ik even over nadenken. Die hobby, die klus, dat de kinderen elkaar al lang kennen maar nu opzochten, dat is allemaal van de afgelopen 2(?) maanden. De aanleiding van haar contact met mij (en echt toevallig dat ze tegelijkertijd ook die hobby ging doen die mijn vriend doet) was dat haar dochter met de mijne wilde spelen. Vandaar appen en ook FB (het is nogal een uitbundig iemand)



Dat feestje was een paar weken na ons gesprek, ik was weer 'bekomen', had vertrouwen in vriend dat hij gepaste afstand zou opzoeken en ging mee naar dat feestje als een soort ' afsluiting' van mijn hele jaloeziegevoelens. (little did I know..)



Ik had de nacht daarvoor gewerkt, was kapot en wilde naar de oppas. Dat hij bleef vind ik helemaal ok. Er waren allemaal mensen van hun hobby en als ik hem al niet alleen op feestjes zou kunnen laten dan zou het toch echt niet veel waard zijn onze relatie. Dat zij op haar eigen feest met haar eigen man gevoelens gaat opbiechtte tegen de mijne had ik ook echt niet voorzien.



-update van het drama



Ik heb haar geblokt op FB, daar krijg je geen melding van maar toch had ze het onmiddellijk door (echt hoezo dat?) en ging gelijk met

mijn vriend appen wat er aan de hand was. (Gaat lekker met werken zo vandaag). Hij heeft geappt dat ze ons met rust moet laten dus dat was wel fijne duidelijke taal. Zij ' heeft spijt dat ze hem in deze positie heeft gebracht en wil ten alle tijde met mij praten en dingen uitleggen' zoiets stond er. Tja. Ik heb geen behoefte aan uitleg. Je blijft gewoon weg van andermans man. Maar goed, schoolpleintechnisch gezien ontkom ik niet aan een gesprek om de ongemakkelijkheid weg te halen vermoed ik. Ik hoop dat het nog even duurt. Ik wil het even laten bezinken. Echt geen idee hoe ik nou met dit soort dingen om moet gaan.



Nou, dan zeg je haar precies dit op het schoolplein.

Klaar.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Jee blijftgewoondametje, wat heftig allemaal. Super dat je naar je gevoel hebt geluisterd en zo te lezen is je man er danig van geschrokken en onderneemt hij krachtig actie. Mijn man heeft het nooit door als anderen hem leuk vinden en zou waarschijnlijk net zo aardig gereageerd hebben. Denk niet dat je hier iets achter hoeft te zoeken (dat doe je ook niet geloof ik). Kan me wel voorstellen dat je het naar vindt dat hij je niet vertelt heeft over haar gevoelens, dat zou mij ook dwars zitten. Waarschijnlijk heeft hij het voor alle partijen netjes op willen lossen. Sterkte joh, zo'n turn of events is niet tof!
Alle reacties Link kopieren
Dametje, ik vind het heel goed hoe jij en je man hiermee omgaan.



Mijn tip: geef haar niet teveel macht. Ze probeert, maar jij en je man houden haar af. Het precieze invullen van dat afhouden komt wel. Maar ga niet teveel tijd besteden aan haar, haar acties en hoe je daarop moet reageren. Ga dit weekend vooral samen wat leuks doen, geniet weer van elkaar en laat je man merken hoe blij je met hem bent en hoe fijn je het vindt dat hij niet open staat voor deze vrouw. Laar haar niet je relatie beinvloeden, maar ga het leuk hebben dit weekend. Samen zijn en voelen dat je van elkaar houdt doet veel meer dan welk gesprek ook.
Ik ga oefenen Bella!



Ik ben echt zo labiel even. Amper geslapen, superdrukke werkweek met zo belangrijke bespreking. Ik kan wel een potje janken. Misschien doe ik dat straks maar zodat ik morgen stevig in mijn schoenen dat plein oploop. Ik wil iemand helemaal niet hoeven uitleggen waarom ik geen contact wil en ik wil ook geen toelichting of sorry. Maar ik ben toch echt blij dat ze nu niet voor mijn snufferd staat.



En dat allemaal terwijl mijn relatie top is. Echt, het gaat zo goed tussen ons. Dus waar gaat dit eigenlijk over?
Wat een verhaal Dametje! Maar zo te lezen komt dit wel goed met jullie. Ik hoop dat hij zich zo sterk blijft houden, dat hij op haar afgeknapt is nu.

Mijn zorg blijft een beetje dat hij haar wel interessant vindt, en zich gevleid voelt, en er de mogelijkheid was om deze gevoelens te laten groeien. Hij heeft (onbedoeld waarschijnlijk) wel aanleiding gegeven en haar opening gegeven om haar hevoelens te uiten.



Te sterk op hem vertrouwen in die zin, zou ik dus niet doen. Het blijft aanlokkelijk, een vrouw die interesse heeft en die hij ook interessant vindt.



Ogen open houden dus. En whatsapp checken?! Hell yes! Na zoveel jaren relatie, zou dat niet eens een punt van discussie/onderwerp moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk dat zij verkeerd zit en jij niet. Zij zou zich dus rot moeten voelen, jij zit eigenlijk in de machtspositie. Zij is de poep onder jouw schoen, even plastisch, jammer dat je erin bent gestapt met je spoelt het er ook zo weer af en zij verdwijnt dan in het riool. Jij bepaalt, jij hebt in dit geval "de macht" in handen. Jij bent haar geen uitleg verschuldigd. Als ze je al benaderd is een "jou wil ik niet spreken" genoeg. Sterkte joh, en dan straks ook nog een bespreking...bah.
quote:MarijeMarije schreef op 10 september 2015 @ 11:15:

Dametje, ik vind het heel goed hoe jij en je man hiermee omgaan.



Mijn tip: geef haar niet teveel macht. Ze probeert, maar jij en je man houden haar af. Het precieze invullen van dat afhouden komt wel. Maar ga niet teveel tijd besteden aan haar, haar acties en hoe je daarop moet reageren. Ga dit weekend vooral samen wat leuks doen, geniet weer van elkaar en laat je man merken hoe blij je met hem bent en hoe fijn je het vindt dat hij niet open staat voor deze vrouw. Laar haar niet je relatie beinvloeden, maar ga het leuk hebben dit weekend. Samen zijn en voelen dat je van elkaar houdt doet veel meer dan welk gesprek ook.Graag. Maar we gaan heel goed en om nu ineens extra lief te gaan doen tegen hem omdat er een vrouw achter hem aanzit? Dan lijkt het net of ik een competitie aanga. En dat hoeft niet. Dat gevoel heb ik gelukkig niet. Maar het/haar nu los laten en niet teveel aandacht aan geven ga ik bij deze ook oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik snap best dat je even van slag bent hoor.



Het is niet niks als er een derde in je relatie komt poeren.



Jullie vormen echter nu één blok en dat is alleen maar goed.

En verder zou ik doen wat Marije zegt.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Pelikaan, jij ook bedankt voor het hart onder de riem. Echt zo fijn vandaag.



@Dubbus, zij is niet iemand die veel aanleiding nodig heeft om haar gevoelens te uiten. Dus wat dat betreft. Maar ik hoop inderdaad dat hij nu wel afgeknapt is en zal het sowieso dondersgoed in de gaten houden. Niet dat ik nou van plan ben om structureel apps te lezen. Pff, ik hoop dat ik het niet doe. Maar ik ben wel heel duidelijk geweest dat ik niet kan beloven dat ik dat niet doe. Dat door dat verzwijgen mijn vertrouwen een deuk heeft.
Jullie zijn echt schatten. Bedankt voor alle invalshoeken. Ik ga mezelf nu weer aan het werk schoppen. (gelukkig ben ik eigen baas)
Pff, wat een stom wijf zeg! Als je haar morgen tegenkomt, zou ik haar in eerste instantie proberen te negeren. Gewoon doen alsof je haar niet ziet, zij is lucht voor je. Mocht ze je toch op zo'n manier benaderen dat je gedwongen bent om op haar te reageren, zou ik haar zeggen dat ze haar energie beter in haar eigen man/gezin kan steken en of die al weet dat ze gevoelens heeft voor een ander, heel wat werk aan de winkel dus. Dat ze geen enkele kans maakt bij jouw man, want die heeft JOU tenslotte. Heel arrogant erbij kijken natuurlijk



Dus het vooral háár probleem maken. En dan weglopen. Dan moet het wel duidelijk zijn dat ze jouw man voortaan beter met rust laat. Ik zou inderdaad ook van mijn man eisen dat er geen enkele 1 op 1 contact meer met haar plaatsvindt.

Ze heeft het zelf verpest doordat ze zo nodig haar gevoelens voor hem bekend moest maken. Dus wegwezen met die trut.



Werkze meid, het komt wel goed met jou en je vriend hoor!
quote:MarijeMarije schreef op 10 september 2015 @ 11:15:

Dametje, ik vind het heel goed hoe jij en je man hiermee omgaan.



Mijn tip: geef haar niet teveel macht. Ze probeert, maar jij en je man houden haar af. Het precieze invullen van dat afhouden komt wel. Maar ga niet teveel tijd besteden aan haar, haar acties en hoe je daarop moet reageren. Ga dit weekend vooral samen wat leuks doen, geniet weer van elkaar en laat je man merken hoe blij je met hem bent en hoe fijn je het vindt dat hij niet open staat voor deze vrouw. Laar haar niet je relatie beinvloeden, maar ga het leuk hebben dit weekend. Samen zijn en voelen dat je van elkaar houdt doet veel meer dan welk gesprek ook.Dit vind ik een heel goed advies
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 10 september 2015 @ 00:59:

En clichés hitten ook mijn leven. Gvd.



Ik keek in zijn whatsappen vanavond en zij heeft hem pas op haar feestje ( ik was al naar huis) over haar gevoelens verteld. En hij heeft dat niet aan mij verteld maar haar geappt gewoon heel fijn vrienden te willen zijn.

So far voor afstand nemen. Au. Dikke au.Dat is niet leuk om achter te komen. Maar jij weet wat je aan hem hebt en of je hem kunt vertrouwen. Het is voor een man ( en voor een vrouw ook natuurlijk) vleiend om te horen dat iemand gevoelens voor je heeft. Het siert hem dan toch dat hij terug appt dat hij gewoon vrienden wil blijven. Kan me wel voorstellen dat het jou niet geruster maakt nu je dit weet, vrouwen kunnen soms zo subtiel te werk gaan dat een man het niet eens door heeft. Dus ik zou het wel in de gaten houden en het steeds bespreken wanneer je je er niet happy bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 10 september 2015 @ 07:02:

Dank voor de reacties vanacht. Ik kom gewoon niet goed uit mijn woorden.

Maar teug appen dat 'je het fijn vind dat we vrienden aan het worden zijn' en vervolgens gaat het over concertkaarten. ( dus, samen stappen. ) Voelt voor mij niet als netjes afkappen.Oh, ik dacht dat hij had geantwoord dat hij gewoon vrienden wilde zijn. Dit is wel wat anders ja. En samen naar een concert, ja, dat zou kunnen als zij echt alleen maar vrienden waren of als jullie een open relatie hadden, maar in dit geval niet. Zij wil iets van hem en dan vind ik het niet handig van hem om met haar naar dat concert te gaan. Gevalletje kat op het spek binden. Ik zou dat ook gewoon tegen hem zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem het contact met haar te verbreken. Of beter nog: eis het.

Op stap met z'n tweeën, zijn ze helemaal gek geworden. Dat kan echt niet als er minstens 1 verliefde gevoelens heeft!



! Sorry, had nog niet alles gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 10 september 2015 @ 11:19:

Ik ga oefenen Bella!



Ik ben echt zo labiel even. Amper geslapen, superdrukke werkweek met zo belangrijke bespreking. Ik kan wel een potje janken. Misschien doe ik dat straks maar zodat ik morgen stevig in mijn schoenen dat plein oploop. Ik wil iemand helemaal niet hoeven uitleggen waarom ik geen contact wil en ik wil ook geen toelichting of sorry. Maar ik ben toch echt blij dat ze nu niet voor mijn snufferd staat.



En dat allemaal terwijl mijn relatie top is. Echt, het gaat zo goed tussen ons. Dus waar gaat dit eigenlijk over? Ah meid, je hebt het top gedaan en dat doe je nog. Laat die kutgevoelens er na je werk maar eens even lekker uit in een gierende huilbui zodat je er morgen weer tegen kunt. Het is ook niet niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 10 september 2015 @ 11:22:

[...]





Graag. Maar we gaan heel goed en om nu ineens extra lief te gaan doen tegen hem omdat er een vrouw achter hem aanzit? Dan lijkt het net of ik een competitie aanga. En dat hoeft niet. Dat gevoel heb ik gelukkig niet. Maar het/haar nu los laten en niet teveel aandacht aan geven ga ik bij deze ook oefenen.



Ik bedoel ook zeker niet dat jij nu extra lief moet doen. Het gaat er meer om, zoals je zelf ook merkt, dat ze nu een negatieve invloed heeft op jullie relatie. En dat moet je proberen niet te laten gebeuren. Daarom mijn advies iets leuks te gaan doen.



En je man wil graag leuk gevonden worden. Is gevleid door aandacht. Waarom dan niet uitspreken wat je wel vindt: dat je blij bent dat hij niet op haar uitnodiging ingaat, maar jou nog steeds erg leuk vindt. En dat jij van hem houdt. Ongeacht hoe goed en lief het tussen jullie zit, vindt iedereen het leuk om dit te horen. En beter een keer teveel dan te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven