Ik ben verliefd op mentor en hij ook op mij

23-10-2014 00:13 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hij heeft meer te verliezen als jij. Hij moet wel met je praten, want hij is je mentor en jij zit ergens mee.
Alle reacties Link kopieren
Mensen zijn niet gek hoor, Kjell. Zelfs als jullie nooit betrapt worden bij een ontmoeting (jouw fiets wordt nooit voor zijn huis gezien, er komt nooit iemand onverwacht langs als je bij hem bent, niemand ziet je bij hem aanbellen, jullie worden nooit in het openbaar samen gezien, niemand krijgt ooit lucht van de sms'jes/telefoontjes/briefjes/gesprekken tussen jullie waarin jullie afspraakjes maken, jouw ouders en zijn vrouw/man/kinderen hebben geen argwaan over de tijd die jullie in het geheim met elkaar doorbrengen), dan nog pikken anderen de seksuele spanning tussen jullie op. Dat kun je gewoon niet verbergen, hoe goed je ook probeert toneel te spelen. Je hebt best kans dat sommige mensen dit al doorhebben en hun vermoedens hebben.



Maar jouw keus hoor. Jij hebt weinig te verliezen natuurlijk.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Kjell, hij gaat echt niet boos worden hoor, hij heeft meer te verliezen dan jij en er alle belang bij dat jullie de rest van het schooljaar normaal en prettig met elkaar om kunnen blijven gaan.



Als iemand reden heeft tot boosheid ben jij het in dit verhaal, hoor! NIet hij. Daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn en als het wel zo mocht zijn, dan is het een slappe zak hooi en weet je ook genoeg. En dan maar ff boos terug doen, dan draait ie snel genoeg bij. Maar dat verwacht ik niet, als ie daarvoor een goede gesprekspartner was en een fijne persoon. Dat verandert niet zomaar, ik denk dat hij ook niet goed weet wat ie hiermee aan moet.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 26 oktober 2014 @ 19:11:

Zoiets wil ik ook wel zeggen. Ben er heel nerveus van wat als hij niet wil praten wat als hij boos word wat als hij me zomaar in een andere klas zet wat als hij het toch verteld heeft wat als wat als wat als... Zit mezelf op te fokken en dat is ook niet goed.



Ik ben nooit genegeerd ( gelukkig niet, ik zou daar heel boos van worden) maar heb het grote 'dit kan niet en mag niet en moet stoppen'-gesprek ook gehad. Niet dat we ons daar later aan gehouden hebben, maar toen was dat wel een serieus einde van een bijzondere maand. Heb daar goede herinneringen aan. Was heel eerlijk en open en duidelijk.



Wat wil jij hem echt laten weten ( bijvoorbeeld: ik vond het fijn wat gebeurd is en verschrikkelijk dat je me daarna volledig negeerde).

Wat wil jij echt van hem weten ( bijvoorbeeld: op welke manier ga jij nu als mentor verder)

Schrijf dat voor jezelf op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 00:36:

[...]





Nee dat denk ik niet. Hij is denk ik bang dat ik het doorvertel ofzo maar dat doe ik echt niet. Hij was heel lief voor me en zo dat vergeet je niet zomaar.een onenightstand was ooit voor mij ook heel lief, betekent nog niet dat hij verder iets voor je voelt of dat een fijne nacht gevoelens los maakt (in mijn geval). Kjell, je zal het hier met je mentor over moeten hebben, alleen dan weet je hoe jullie hier beiden instaan.
Alle reacties Link kopieren
Een andere reden waarom hij je niet meer wil zien, Kjell, kan ook juist zijn dat je zo tot over je oren verliefd op hem bent. Hij heeft dat vast wel door. Jij zegt dat je nooit iets zal doen om hem te kwetsen omdat hij altijd zo lief voor je is geweest. Voor hem, als volwassene, kan jouw heftige gevoelens anders interpreteren. Als 30/40-jarige weet hij wel wel uit ervaring dat zulke heftige gevoelens heel makkelijk omslaan. De gevoelens van een afgewezen minnaar kunnen heel explosief zijn, omdat haat en liefde dicht bij elkaar liggen.



Jij bent natuurlijk nog heel jong en hebt dit nog nooit meegemaakt, maar hij ongetwijfeld wel. Voor hem is dit een risico. Op het moment dat jij kwaad wordt (en nee, dat ga jij natuurlijk nooit worden), zou je hem grote schade kunnen berokkenen.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Of hij verliefd is weet ik niet maar ik denk dat er iets is gebeurd wat hij niet heeft voorzien.

Hij is de volgende dag wakke geworden met een behoorlijke kater, vermoed ik.



Ik zou een gesprek met hem aangaan en hierover praten.

Praat dit uit en bedenk dat hij zijn baan niet wil verliezen dus verwacht geen relatie oid van hem.

Veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
En? Heb je hem gesproken?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Sterkte!
My god, heeft hij dat met die woorden tegen je gezegd?
Hebben jullie het wel goed uit kunnen praten Kjell?
Alle reacties Link kopieren
Laat die boosheid dan nu maar komen, Kjell. En nogmaals:praat erover met iemand die je vertrouwt, jij hoeft voor niemand geheimen bewaren. Jouw verhaal mag gewoon naar buiten.


Ik vind het heel dapper van je dat je de confrontatie aan hebt gedurfd. Nu heb je in ieder geval wel zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
x1000



Je komt hier doorheen Kjell, echt waar.

Ik denk zelfs sterker dan je nu kunt vermoeden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
.
Heeft hij het wel uitgelegd Kjell? Of bleef hij je uit de weg gaan? Heeft hij toegegeven dat hij stom was geweest om er in mee te gaan?



Hebben jullie afspraken gemaakt hoe het nu verder moet? Blijft hij je mentor?
Sterkte. Wat heeft hij gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Jij verdient veel beter!
Je bent jong, kjell. Je bent jezelf en de wereld aan het ontdekken. Dat gaat helaas niet zonder je neus te stoten. Veroordeel jezelf niet hierom. Geef jezelf een paar dagen rust, doe de dingen die je leuk vindt.



En ga dan eens op zoek naar leeftijdsgenoten bij het COC of bij www.dekringen.nl bijvoorbeeld. Het zou me niets verbazen als je daar jongens tegenkomt wiens 'eerste keer' vergelijkbaar was met die van jou.
Kjell, je bent niet stom en naïef! Je bent een goed en leuk mens die gelooft in de liefde. Laat dat ajb niet verloren gaan door deze ene gebeurtenis.

Het doet idd enorm pijn (dat mag je ook toelaten!), En het gaat tijd kosten om je hart weer vrij te maken. Nu geloof je het nog niet, maar op een dag zal je je hart kunnen geven aan iemand die zijn hart terug kan geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 27 oktober 2014 @ 20:15:

Ik kom hier niet doorheen het doet fucking veel zeer. Ik kon niet alles zeggen bevroor gewoon. Ben niet dapper. Ik ben stom naïef alles wat jullie zeiden jullie hadden al die tijd gelijk. en



Volgens mij ben je hartstikke leuk. En een lieverd. En je bent wel dapper, want je bent op hem afgestapt. Wat een afknapper die mentor!



Sterkte, je komt er doorheen, de eerste week is het ergst. Verliefd zijn en afgewezen worden, doet pijn. Je bent iemand beter waard!





Het is jammer dat we op het punt gelijk hadden dat hij je heeft gebruikt.

Maar niemand heeft gezegd dat je stom en naïef bent, dat ben je ook niet namelijk.

Natuurlijk doet dit vreselijk veel pijn, van afstand een dikke welgemeende knuffel!
Even wat anders Kjell, ik vind het hartstikke leuk dat je je bij dit forum hebt aangemeld en mee schrijft. (Wel jammer van de reden.) Maar zien we je ook terug in andere draadjes? Zou ik leuk vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven