Ik erger me soms dood aan mensen met kinderen, wie nog?

20-10-2013 17:02 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva'ers,



Het lijkt soms of je het niet mag zeggen, maar ik ga het dus wel doen. Ik erger me dood aan sommige mensen met kinderen.



En dan met name aan dit:



- Collega's die de hele dag niet uitgepraat raken over de slaaptijden, papjes, enz van hun baby's.

- Vrienden die pas na weken of soms helemaal niet een sms/mail beantwoorden, want ja, 'wij hebben kinderen'.

- Mensen die als je zegt dat je moe bent, antwoorden: 'Wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat moe zijn betekent.'

- Dat er in sommige huishoudens geen enkel gesprek mogelijk is tot de kinderen naar bed zijn.



...



Feel free om ook jouw ergernissen te delen. Ik lees ze graag.



O ja, voor die ergernissen hoef je trouwens niet kindervrij te zijn. Een vriendin van me heeft een zoontje, maar loopt ook weg van gesprekken over borstvoeding, slaaptijden enzovoort.
quote:saaaaar81 schreef op 20 oktober 2013 @ 17:31:

[...]





Wat heb je gerookt?Niks vanwaar deze opmerking? Mag je geen mening hebben volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 20 oktober 2013 @ 17:32:

[...]





Ja, heerlijk is dat! Ik jut ze voor de winkel ook nog wat extra op. Voor elke scheen een snoepje. En dan hóp achter zo'n karretje. Lachen joh!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:oldschoolchic schreef op 20 oktober 2013 @ 17:30:

Ik haat kinderen. Maar eigenlijk de ouders die ze (niet) opvoeden. Zit gelukkig nog niet in de fase dat mijn omgeving er al aan begint. Hopelijk gaat dat nog heeel lang duren.Daar zou ik morgen toch eens de huisarts over bellen. Dat is niet gezond hoor, haten.
quote:saaaaar81 schreef op 20 oktober 2013 @ 17:34:

[...]





Met veel kleurstof erin! Ha!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op 20 oktober 2013 @ 17:34:

[...]



Niks vanwaar deze opmerking? Mag je geen mening hebben volgens jou?Ik vraag wat je gerookt hebt en jij trekt de conclusie dat je geen mening mag hebben? Knap hoor.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik moet altijd zo lachen om ouders die zich door dit soort topics voelen aangesproken. Alsof het over hen persoonlijk en over hún kinderen gaat. Ik moet nog meer lachen als ik dan topics lees over 'Ik beken-geen zin om mee te helpen' want geen zin in de kinderen van een ander en de topics over 'help kinderfeestje, what to do, ik wil geen andere kinderen bij me over de vloer'. Dat zegt dan toch iets, lijkt me. Mensen met kinderen vinden hun eigen kinderen perfect, die van een ander weren ze zo veel mogelijk maar je mag er als kindvrije niets over zeggen, want dan heb je issues. Verdraagzaamheid is een groot goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 20 oktober 2013 @ 17:35:

[...]



Met veel kleurstof erin! Ha!





Nee nee, de kleurstof en de suiker heeft er geen zak mee te maken, het is de clown op het kinderfeestje die de kinderen echt helemaal wild maakt en compleet in adhd modus laat schieten



(was zo'n geinig onderzoekje met vergelijkend warenonderzoek )
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 20 oktober 2013 @ 17:36:

Ik moet altijd zo lachen om ouders die zich door dit soort topics voelen aangesproken. Alsof het over hen persoonlijk en over hún kinderen gaat. Ik moet nog meer lachen als ik dan topics lees over 'Ik beken-geen zin om mee te helpen' want geen zin in de kinderen van een ander en de topics over 'help kinderfeestje, what to do, ik wil geen andere kinderen bij me over de vloer'. Dat zegt dan toch iets, lijkt me. Mensen met kinderen vinden hun eigen kinderen perfect, die van een ander weren ze zo veel mogelijk maar je mag er als kindvrije niets over zeggen, want dan heb je issues. Verdraagzaamheid is een groot goed.





Voor mij vallen dit soort topics in dezelfde straatjes als ; ik haat alle honden, turken, negers, bomen.



Net zo debiel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 oktober 2013 @ 17:32:

Ik erger me aan mensen die het verschil tussen is en eens en me en mijn niet kennen.En eens en is.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een beetje ergernis wel eens lekker. Daarom kom ik ook in zulke topics.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 20 oktober 2013 @ 17:32:

[...]





Ja, heerlijk is dat! Ik jut ze voor de winkel ook nog wat extra op. Voor elke scheen een snoepje. En dan hóp achter zo'n karretje. Lachen joh! En dan nog op hoge poten aan komen lopen als een andere winkelganger je kind heeft verzocht rustig te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 20 oktober 2013 @ 17:36:

Ik moet altijd zo lachen om ouders die zich door dit soort topics voelen aangesproken. Alsof het over hen persoonlijk en over hún kinderen gaat. Ik moet nog meer lachen als ik dan topics lees over 'Ik beken-geen zin om mee te helpen' want geen zin in de kinderen van een ander en de topics over 'help kinderfeestje, what to do, ik wil geen andere kinderen bij me over de vloer'. Dat zegt dan toch iets, lijkt me. Mensen met kinderen vinden hun eigen kinderen perfect, die van een ander weren ze zo veel mogelijk maar je mag er als kindvrije niets over zeggen, want dan heb je issues. Verdraagzaamheid is een groot goed.



Welnee. Alleen kan je je eigen kinderen toch moeilijk de deur uit zetten, dus daar zit je aan vast.



Kinderen zijn leuk, maar niet allemaal, en zeker niet in kuddes. Ik houd eindeloos van mijn kinderen en ik HAAT kinderfeestjes (ook die van mijn eigen kinderen). Gelukkig is mijn man er goed in en dus sjouw ik met drinken en taart en regelt hij de rest.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Of dat tegenwoordig kinderen KINDJES worden genoemd. Waarom?!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik háát mijn eigen kinderen. Maar ja, dat mag je natuurlijk weer niet zeggen in dit land.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Zo heten ze tot ze oud genoeg zijn om kids te worden genoemd, Hertog.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 20 oktober 2013 @ 17:48:

Ik háát mijn eigen kinderen. Maar ja, dat mag je natuurlijk weer niet zeggen in dit land.Daar kunnen anderen zich dan toch weer leuk aan ergeren?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 20 oktober 2013 @ 17:49:

Zo heten ze tot ze oud genoeg zijn om kids te worden genoemd, Hertog. :puke:
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier durf ik het wel op te schrijven. Anoniem en zo. Maar het is een taboe hè.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
@ Scriptum: haha, helemaal mee eens!

Zoals dat topic een tijd geleden over die broer die een bruiloft zonder kinderen wilde. De (soms erg harde) reacties bleven maar komen, dat topic blééf maar doorgaan haha.



En het woord 'kids' inderdaad... Vréselijk jeukwoord!
Ik herken niks van je verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 20 oktober 2013 @ 17:52:

Ja hier durf ik het wel op te schrijven. Anoniem en zo. Maar het is een taboe hè.Welnee joh. Gooi het eruit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:hertog schreef op 20 oktober 2013 @ 17:47:

Of dat tegenwoordig kinderen KINDJES worden genoemd. Waarom?!!!!!!!!!!Kindjes, à la limite - maar KIDS, grrrrr, daar erger ik me nou weer aan.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, ik erger me ook vaak aan mensen met kinderen, vooral met kleine kinderen. Ze worden zelf zo infantiel meestal brrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 20 oktober 2013 @ 17:55:

[...]





Welnee joh. Gooi het eruit.



Nou dan kan je wachten op de zure reacties van de perfectemoedermaffia die hun kinderen adoreren. Die kinderen knallen nooit eens tegen een scheen aan in de supermarkt.* Nee bedankt.



*Die van mij ook niet meer, ik laat ze tegenwoordig het huis niet meer uit. Ik kan het de samenleving niet aandoen.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 20 oktober 2013 @ 17:49:

Zo heten ze tot ze oud genoeg zijn om kids te worden genoemd, Hertog.Hertog Jan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven