Ik heb niemand

18-02-2017 18:10 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkent iemand dat? Dat je niemand hebt om mee te overleggen op belangrijke momenten? Dat je gewoon echt niemand hebt? Echt niemand gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ons! Vertel



On-topic: ja dat heb ik wel eens. Dan is iedereen drukdruk bezig, terwijl ik echt heel nodig even mijn ei kwijt moet haha. Shit happens, andersom gebeurt het ook.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me heel heel zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt eraan waar het over gaat.

Sommige dingen wil ik zelf niet met anderen bespreken, maar ik heb wel mensen om me heen.

Herken het wel van vroeger. Vervelend dat dit zo is, Noesa
Beetje genant, maar:Ja.
quote:Muurhanger schreef op 18 februari 2017 @ 18:13:

Je hebt ons! Vertel



On-topic: ja dat heb ik wel eens. Dan is iedereen drukdruk bezig, terwijl ik echt heel nodig even mijn ei kwijt moet haha. Shit happens, andersom gebeurt het ook.Ja maar als er geen sprake is van 'iedereen' dan is dat niet aan de orde natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Sensor?
Alle reacties Link kopieren
Echt niemand niemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 18 februari 2017 @ 18:16:

[...]



Ja maar als er geen sprake is van 'iedereen' dan is dat niet aan de orde natuurlijk.



Ah ik begreep er meer uit dat TO bedoelt dat iedereen bezig is als er ff iets belangrijks aan bod komt.



Maar in dat geval nogmaals: je hebt ons TO (als je daar behoefte aan hebt).
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een nieuw huis krijgen. Maar niemand wil even met met me mee om te kijken. Is dat zo'n rare vraag?

Ik vraag me af wat mijn relatie is met mijn familie.
Alle reacties Link kopieren
niet leuk van je familie
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon lekkeralleen je moet t toch zelf doen

Verwacht niks
Alle reacties Link kopieren
Makelaar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geven ze een reden op bij "nee" of heb je zo'n onderkoelde familie die zulke zaken onverschillig laat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 18 februari 2017 @ 18:18:

Echt niemand niemand?Ja niemand echt. Er bestaan zulke mensen als ik. Ik wist het vroeger ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 februari 2017 @ 18:19:

Ik kan een nieuw huis krijgen. Maar niemand wil even met met me mee om te kijken. Is dat zo'n rare vraag?

Ik vraag me af wat mijn relatie is met mijn familie.Ach flauw zeg, ik zou dat juist super leuk vinden. Maar bedenk je ook dat er veel mensen zijn die het onzinnig vinden om naar een kaal huis te gaan kijken wat misschien een nieuwe bewoner krijgt. Dat ligt niet aan jou!
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad wat Sweety zegt, jij moet er straks in wonen dus jij moet het zelf fijn vinden in het huis. Anders iemand meenemen die verstand heeft van gebreken etc? Ik weet niet hoe zulke mensen heten. Inspecteurs? Of doen makelaars dat ook?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel. Misschien op een iets andere manier. Ik heb familie en ook vriendinnen en kennissen. En daar zitten ook mensen tussen op wie ik wel een beroep kan doen. Maar toch heb ik het gevoel dat ik niemand heb. Een eenzaam gevoel is dat. Ik steek overigens wel veel energie in mezelf, in de ontwikkeling van mezelf en ben blij met wie ik ben, dat maakt het eenzame gevoel minder zwaar..
Ik vind het heerlijk om juist dingen zoals het bekijken van mijn nieuwe huis alleen te doen, dan kan ik er even lekker op los dromen over wat ik er allemaal mee ga doen. Moet er niet aan denken dat er dan iemand bij is die alles beïnvloedt. Nee hoor, er huppelend naartoe en weer huppelend weg.

Maar goed, ik ben dan ook een einzelgänger pur sang en hoewel ik wel een paar vriendinnen heb die graag met me mee zouden gaan, zou ik het ze niet eens vragen.



Tuurlijk kan ik me voorstellen dat de afwijzing helemaal niet leuk is meid, maar ga lekker alleen en geniet ervan.

Ik hoop voor je dat het het huisje van je dromen is.
Zou zo met je meegaan. Leuk juist een huis bekijken en meedenken. Raar dat niemand mee wil. Kun je geen collega vragen?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt mij niet helemaal duidelijk waarom je familie niet meewil. Kunnen ze allemaal niet op dat tijdstip, is het te ver weg of zijn ze al heel wat keren meegegaan? Ik weet het niet. Maar misschien is het juist wel fijn om alleen te gaan. Dan kun je je concentreren op jezelf en je eigen gevoel bij dat huis. Als het een koophuis is, kun je altijd nog een deskundige meenemen om het huis te bekijken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik herken dit wel.



Ik heb geen ouders meer en met de rest van de familie nagenoeg geen contact, ik weet niet beter of ik sta altijd overal alleen voor.



Paar maanden geleden nog, met ambulance naar het ziekenhuis gebracht en vervolgens zoek je het zelf maar uit hoe je weer thuis komt.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 18 februari 2017 @ 19:45:

Ja hoor, ik herken dit wel.



Ik heb geen ouders meer en met de rest van de familie nagenoeg geen contact, ik weet niet beter of ik sta altijd overal alleen voor.



Paar maanden geleden nog, met ambulance naar het ziekenhuis gebracht en vervolgens zoek je het zelf maar uit hoe je weer thuis komt.dat is zeker heel vervelend kan me voorstellen, dat je je dan heel alleen voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 18 februari 2017 @ 19:45:

Ja hoor, ik herken dit wel.



Ik heb geen ouders meer en met de rest van de familie nagenoeg geen contact, ik weet niet beter of ik sta altijd overal alleen voor.



Paar maanden geleden nog, met ambulance naar het ziekenhuis gebracht en vervolgens zoek je het zelf maar uit hoe je weer thuis komt.Daarom moet je er altijd voor zorgen dat je wat geld gespaard hebt. Dan ben je niet afhankelijk van anderen voor bepaalde dingen. Voelt prettiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 18 februari 2017 @ 20:39:

[...]





Daarom moet je er altijd voor zorgen dat je wat geld gespaard hebt. Dan ben je niet afhankelijk van anderen voor bepaalde dingen. Voelt prettiger.Huh hoezo geld? Misschien heeft ze we gewoon een taxi gepakt, maar het is jammer dat niemand je even op kan halen. Dat bedoelt ze denk ik.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven