Ik hou van 2 mannen en kan niet kiezen

23-07-2007 13:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar ben ik na 6jaar alleen na een gebroken relatie gepaard met veel pijn,mijn allereerste vriendje van toen ik 14 jaar was.

We hebben het 3 maanden heel fijn gehad en passen perfect bij elkaar.

maar hij had me van het begin af aan duidelijk gemaakt dat ie geen relatie maar alleen sex zocht,wat ook geweldig was tussen ons.

ik verlangde naar meer en kwam een ander tegen.

Dat is een heel ander type en ik heb daar nu een half jaar verkering mee.

we houden heel veel van elkaar en hij is super lief voor mij alleen botst het zo vaak door onze karakter verschillen.

Gisteren is de bom gebarsten en ben ik terug gevlucht naar mijn ex omdat de sex daar veel beter is en hij veel minder complx is.

Vanavond komt mijn vriend het uitpraten met mij,en nu weet ik niet wat ik moet doen.
Zeg dat je met je ex neukt en dat de sex nmet je ex veel beter is.
Alle reacties Link kopieren
Dat "houden van" van jou kan ik niet zo serieus nemen als ik je openingspost zo lees.
Ik begrijp je post niet helemaal, m.n. de eerste zin. Ben je nu 6 jr alleen geweest na je eerste relatie od duurde je eerste relatie 6 jaar, vanaf je 14e?



Doet er ook niet zoveel toe, je zegt dat je van je huidige vriend houdt.

Over je ex alleen dat de sex beter is.



Dus als je weet wat je belangrijker vindt, goeie sex of een relatie met iemand van wie je houdt en die van jou houdt, dan lijkt me de keuze eenvoudig.



Sterkte en wijsheid.
Alle reacties Link kopieren
Met beide stoppen en een nieuw exemplaar zoeken die wel liefde wil EN waar je goede sex mee hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt misschien niet leuk, maar ik denk dat het met beide jongens geen zin heeft om mee verder te gaan.

Je ex wil je alleen voor de sex hebben en met je huidige vriend botst het te vaak en ben je niet tevreden.



Succes! Ik hoop dat je eruit komt.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de tips,ter verduidelijking,ik ben 6jaar alleen geweest na een relatie van 12 jaar ,die is inmiddels gelukkig met een ander.met mijn ex bedoel ik mijn eerste vriendje waar ik ook van hou,maar ik weet niet of dat wederzijds is,bij mijn huidige vriend weet ik dat wel.

maar het punt is dat mijn ex mijn eerste keus was om na 6 jaar verdriet weer iets op te bouwen,maar ik heb het idee dat ie wel om moj geef maar last van bindingsangst heeft en mijn huidige vriend wil niets liever dan trouwen en kinderen met mij,maar we hebben zo vaak ruzie,ik kom er niet uit,maar ik denk dat het laatste advies dat ik van jullie krreg,te stoppen met allebei een goed plan is,maar wel moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
Als je je relaties zo in een notendop samenvat, zie je dan niet wat een rare verhoudingen er zijn? Je houdt van je eerste vriendje, de seks is goed, maar je weet niet of hij ook van jou houdt. VRAGEN!!! enige mogelijkheid om erachter te komen. Je nieuwe vriend, waarmee je zes maanden bent, is qua karakter geen goede combinatie en de seks is niet goed. Bij een knallende ruzie, ren je meteen naar je ex (is dat dan dat eerste vriendje, of die ex waarmee je 12 jaar wat hebt gehad?)

En dan tenslotte die bindingsangst. Altijd maar weer die smoes. Ik snap niet zo goed dat je, maar ook wij in het algemeen, daar intrappen. "Ja, ik wil geen relatie, want ik vind het eng om me te binden, maar ik wil wel seks hoor, dat kan ik best los van elkaar zien". Ik ben heel blij dat mijn vriend niet alleen achter zijn hormonen aan hobbelt. 

Zwiebertje, ik zou bij mezelf te rade gaan: twee jongens gaat niet. In dit geval houd je je huidige vriend en jezelf aan het lijntje. Probeer voor jezelf op een rijtje te zetten wat er nou is. Als jij, tijdens een relatie met de een, zo passioneel aan iemand anders kunt denken, is er iets niet goed.
Alle reacties Link kopieren
hoi Ingmagh,ik wil even reageren op je reactie die ik heel duidelijk vond en mij deed nadenken over mijn situatie.

ik heb gisteren een gesprek met mijn vriend gehad,wat mij daarvan is duidelijk geworden is dat ik moeite heb met onze ruzie`s omdat ik die met mijn ex waar ik 12jaar mee ben samen geweest en 2 kinderen van heb,te veel heb mee gemaakt.

ik wil dat mij zelf en mijn kinderen niet meer aan doen.

dat ik gelijk naar mijn ex vriend ben gerend was verkeerd,maar bij hem voel ik me altijd zo goed,onze karakters passen beter bij elkaar,ik ken hem al zo lang,ben hem nooit uit het oog verloren,ook hij heeft vervelende relatie s achter de rug,wil daarom ook geen relatie meer,,maar ik voel dat het bij hem gewoon verder gaat dan alleen maar sex.

ik en mijn vriend zijn tijdelijk uit elkaar,zodat ik alles op een rijtje kan zetten,want 2mannen tegelijk wil ik helemaal niet!
Met beide stoppen en een nieuw exemplaar zoeken die wel liefde wil EN waar je goede sex mee hebt.
Hier sluit ik me bij aan. Ze voldoen beiden niet aan je verwachtingen, en je kan ze niet veranderen.
Alle reacties Link kopieren
naar wipkipje toe:WAAR VIND IK DIE?
Alle reacties Link kopieren
In de supermarkt, gangpad 3, middelste stelling.
Zeg dat je met je ex neukt en dat de sex nmet je ex veel beter is.
Wat heerlijk "tactvol" gebracht zeg.....
Nja, dan weet je wel zeker dat je daarna gen 2 mannen meer hebt. Zachte heelmeesters....
Alle reacties Link kopieren
ik moest er wel om lachen ,hou wel van recht voor zijn raap,maar volg het maar niet op,ben te tactvol daarvoor.
ik moest er wel om lachen ,hou wel van recht voor zijn raap,maar volg het maar niet op,ben te tactvol daarvoor.
 Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Volgens mij heb je ook wel genoeg serieuze reacties gehad van de iommer wijze dames hier. kennelijk zijn beide heren niet helemaal wat je wilt, dus op naar de Ah voor en nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
das wel heel makkelijk gezegd,hou van die 2,daarbij loopt er niet veel soeps bij AH
Alle reacties Link kopieren
das wel heel makkelijk gezegd,hou van die 2,daarbij loopt er niet veel soeps bij AH
Alle reacties Link kopieren
das wel heel makkelijk gezegd,hou van die 2,daarbij loopt er niet veel soeps bij AH
Probeer het dan eens bij Edah of C1000 :)
Alle reacties Link kopieren
iene mien mutte tien pot grutte tien pond kaas, wie is de seks het meeste de  baas.

maar jij mag de baas niet zijn, want jij bent nog veel te klein.



O nee , niet die, opnieuw....
Alle reacties Link kopieren


iene mien mutte tien pot grutte tien pond kaas, wie is de seks het meeste de  baas.

maar jij mag de baas niet zijn, want jij bent nog veel te klein.



O nee , niet die, opnieuw....

:D
Alle reacties Link kopieren
?!



Is die eerste zin door de vertaalmachine geweest, en zo ja, slaap jij regelmatig met je handtas door het bed?
Alle reacties Link kopieren
?!



Is die eerste zin door de vertaalmachine geweest, en zo ja, slaap jij regelmatig met je handtas door het bed?




Nou als dat zo is dan moet ze echt oppassen :?

Het zou toch niet echt :o nee toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat ik op het behang zou letten...dat is alles wat ik er over wil zeggen....
Alle reacties Link kopieren
awaaaaaaaaaaaaaaaaah, je kan leuk zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven