Ik krijg geen reactie..

04-01-2012 22:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik weet even niet goed wat ik met deze situatie aanmoet.



Tijdje gedate met een jongen, daarna weinig van elkaar laten horen, druk enz. Heb hem met oud&nieuw gelukkig nieuwjaar gesmst, daar kreeg ik een leuk smsje op terug met 'dankjewel en ik zie je hopelijk heel snel weer! xxxxxx'. Best wel enthousiast voor zijn doen dus..



Heb ik hem gisteravond gesmst, 'Wanneer zien we elkaar weer?:)' Heb ik niks op terug gehad. Hij smst of heel snel terug of helemaal niet. Ik begrijp niet waarom ik hierop geen antw. krijg. Nu verwacht ik niet dat jullie hierbij antw. gaan geven, maar ik heb heel erg de neiging om er nog iets bovenop te sturen. Nu denk ik niet dat dat verstandig is, bovendien dit is al duidelijk genoeg: als hij niets laat horen zegt dat genoeg. Maar zo kan ik het niet afsluiten, en de verleiding is zoo groot om wat te sturen en wel antwoord te krijgen.. Wat zouden jullie doen in mijn geval? En hoe om te gaan met die neiging want ik word er gek van om telkens op mijn mobiel te kijken.



Ik ben btw 21.
Alle reacties Link kopieren
Ophouden met op je mobiel kijken, ga wat leuks doen en wacht gewoon af.
Alle reacties Link kopieren
Hey Kirsten_

Ik kan me jou best voorstellen. En ik heb hier ook geen pasklaar antwoord op. Zelf zou ik nog even afwachten. Ik heb ook een tijdje gedated met zo iemand. Die persoon deed dit iedere keer. De ene keer positief reageren en in het vervolg geen actie. Ik zou wel iemand willen waar ik van op aan kan.. Vandaar dat ik er uiteindelijk mee gekapt ben. Maar zover hoeft het voor jou natuurlijk nog niet te zijn.



Succes !
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer gewoon ff bellen!

Ik begrijp dat gesms gewoon echt niet!

Het is een soort terug gaan naar de postduif van 100 jaar geleden.

Als je belt kun je communiceren.
Is hij niet bezet?
Alle reacties Link kopieren
Telefoonnummer wissen. Als hij terug smst heb je t nummer weer. Als hij niet terug smst heb je ook de kans niet meer te blijven smsen. Hoeft niks aan de hand te zijn. Maar ik ken het killing gevoel
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met SMS-en. Bellen is duidelijker, en dan hoef je niet steeds op je mobiel te kijken. Misschien is hij hem wel ergens vergenten, niet iedereen zit aan zo'n apparaat vastgeplakt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
ga gewoon langs.
Alle reacties Link kopieren
Leren je verlies te nemen Kirsten_
Alle reacties Link kopieren
Hij is zeker weten niet bezet. Het kan wel zijn dat hij iemand anders leuk vindt natuurlijk, ik kan niet in zijn hoofd kijken. Maar dan vraag ik me af waarom ik het weekend dan wel nog zo'n smsje van hem krijg.



Jullie vinden dus ook echt niet dat ik hem nog een keer moet smsen?
Alle reacties Link kopieren
Worden jullie daar nou nooit moe van?

Dat smssen, whatsappen, pingen, mailen?



Ik ben vast compleet onzinnig en volslagen idioot maar waarom BEL je de beste man niet gewoon?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als je nog een keer smst en hij reageert niet word je alleen maar gekker.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
quote:Kirsten_ schreef op 04 januari 2012 @ 22:58:

Maar dan vraag ik me af waarom ik het weekend dan wel nog zo'n smsje van hem krijg.



?

Nou tussen 00.00 op oudejaaravond en 06.00 uur heeft hij misschien wel de liefde van zijn leven ontmoet!

Maar bel hem op en vraag eens of hij een leuk feestje gehad heeft, dan hoor je het misschien wel...
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik zweer het je, als hij jou echt helemaal te gek fantastisch leuk heerlijk lekker serious shit had gevonden, had je al een sms met datum gekregen..
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Bellen komt voor mijn inzien juist heel stalkerig over nu hij niet gereageerd heeft op dat smsje.
quote:Kirsten_ schreef op 04 januari 2012 @ 23:05:

Bellen komt voor mijn inzien juist heel stalkerig over nu hij niet gereageerd heeft op dat smsje.er staat ook bij in de toekomst nu niet idd. Vond die tip van telefoonnummer en sms'jes verwijderen een goede.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken je gevoel en ben daar veel te onsubtiel en baldadig voor. Ik had hem al lang gesmst: komt er nog wat van of niet?



Mijn stijl, en als een man dat niet trekt, is dat meteen duidelijk. Maar dan heb in elk geval het initiatief genomen en daar houd ik van.



Maar of je dat ook moet doen, dat weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik ook nog wat olie op het vuur gooien...bij mij zijn vorig jaar niet alle sms'jes aangekomen die ik na twaalven op oudjaarsavond gestuurd had dus hij kan 'm daadwerkelijk niet gekregen hebben....



Ik zou over een paar dagen bellen met een voorstel voor een nieuwe date. Weet je aan de hand van z'n antwoord meteen waar je aan toe bent. Hopelijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, het sms'je met Oud & Nieuw had 'ie juist wél gekregen...hmm....
Summer, ik ping jou al de hele tijd en krijg NOOIT een ping terug. Ik heb het nu via teletekst geprobeerd, relatieplanet, Lexa, Whatsup (dat vroeg ik via ping, maar nooit gehoord whats up with you), Viva, sms, facebook, Hyves, Linked-In, email.....



Maar bellen? Wat is dat? Ik heb een smartphone en die optie heb ik nog niet gevonden
Alle reacties Link kopieren
quote:Demissionair schreef op 04 januari 2012 @ 23:18:

Summer, ik ping jou al de hele tijd en krijg NOOIT een ping terug. Ik heb het nu via teletekst geprobeerd, relatieplanet, Lexa, Whatsup (dat vroeg ik via ping, maar nooit gehoord whats up with you), Viva, sms, facebook, Hyves, Linked-In, email.....



Maar bellen? Wat is dat? Ik heb een smartphone en die optie heb ik nog niet gevonden

*zucht*



Oh ben JIJ dat die de hele tijd mijn smartphone doet oplichten

Er komen ook steeds hele rare bliepjes en pongetjes uit dat ding

Maar dat ben jij dus....



Je moet even kijken

Als het goed is kan je ergens de optie CIJFERS kiezen op je phone

Dan verdwijnen de letters dus

Dan toets je mijn 10n cijferige nummer in....en dan neem ik op!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 23:23:

[...]



*zucht*



Oh ben JIJ dat die de hele tijd mijn smartphone doet oplichten

Er komen ook steeds hele rare bliepjes en pongetjes uit dat ding

Maar dat ben jij dus....



Je moet even kijken

Als het goed is kan je ergens de optie CIJFERS kiezen op je phone

Dan verdwijnen de letters dus

Dan toets je mijn 10n cijferige nummer in....en dan neem ik op!Hehe. Jij ook de beste wensen
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 23:23:

[...]



*zucht*



Oh ben JIJ dat die de hele tijd mijn smartphone doet oplichten

Er komen ook steeds hele rare bliepjes en pongetjes uit dat ding

Maar dat ben jij dus....



Je moet even kijken

Als het goed is kan je ergens de optie CIJFERS kiezen op je phone

Dan verdwijnen de letters dus

Dan toets je mijn 10n cijferige nummer in....en dan neem ik op!
Alle reacties Link kopieren
quote:paulo_coelho schreef op 04 januari 2012 @ 23:24:

[...]





Hehe. Jij ook de beste wensen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Demissionair schreef op 04 januari 2012 @ 23:27:

[...]





Off topic alert!!!!



Demi, hoe gaat het met je?

Alweer een beetje de oude?



who needs ping/whatsapp/sms/mail/telefoon..



Ik heb het forum!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven