Ik snap het niet?

21-10-2016 12:47 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve mensen!



Ik heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen.



Ik heb nou een maandje contact met een jongen en heb hem een paar keer gezien. Ik had vanaf het begin al door dat ie eigenlijk nooit appt, en heb er nooit wat van gezegd. Ik zeur hier niet over maar merk wel dat ik er moeite mee krijg. Als ie bij me is dan houdt ie me wel vast, en is het gezellig maar hij heeft niet bepaald veel interesse getoond. Ik snap dat appen niet alles is, maar heb hem nou al een paar dagen niet echt gesproken en hij reageert heel erg droog. Soms maakt ie wel eens opmerkingen van 'heb je al over me verteld' etc en uiteindelijk antwoord hij pas dagen later.



Ik ben zelf ook niet zo'n apper, maar ken hem nog niet heel goed en zie hem 1 tot 2 keer in de week dat ik wel zoiets heb van; jeetje ik wil je graag spreken..



Na mijn idee doet hij vrij weinig moeite en heb niet zoveel zin om alles van mijn kant te laten komen.. En ja heb al aangegeven dat ik het moeilijk vind, en niet weet wat ik moet zeggen omdat hij weinig zegt. Hierop kreeg ik het antwoord: 'je kan altijd praten, ben alleen druk' ... En als ik hem vraag wanneer hij kan is het: 'we zien wel'



Heb er echt moeite mee, en vraag me echt af of ik hier nog wel moeite in moet steken.



Liefs x
Alle reacties Link kopieren
Graag of niet denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt niet echt geïnteresseerd over nee.
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie 2 keer per week uit?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dit klinkt niet alsof hij vol voor je gaat eerlijk gezegd...En als je er nu al (na een maandje) moeite mee hebt, waarom zou jij er dan nog wel mee door willen gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 21 oktober 2016 @ 12:50:

Gaan jullie 2 keer per week uit?Haha dan daten we, en dan is ie wel heel lief.. maar zodra hij weg is, is het super ongemakkelijk en stil.. Dus het is alleen zo tegenstrijdig :(
Alle reacties Link kopieren
Kan gebrek aan interesse zijn, kan gewoon karakter zijn en dan zegt het niet zoveel over wat hij van jou vindt.



Ik zou het wel verrekte saai en oninspirerend vinden, zelfs al is ie verder lief. Pfff.
Alle reacties Link kopieren
quote:Heksehazel schreef op 21 oktober 2016 @ 12:56:

Kan gebrek aan interesse zijn, kan gewoon karakter zijn en dan zegt het niet zoveel over wat hij van jou vindt.



Ik zou het wel verrekte saai en oninspirerend vinden, zelfs al is ie verder lief. Pfff.Behoorlijk inderdaad, het is frustrerend!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in Appers, of geen Appers, het gaat om het contact tenslotte...

En dat zoekt hij duidelijk niet.

Denk niet dat hij echt graag wil, of echt erg gek op je en met je is.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:04:

Ik geloof niet in Appers, of geen Appers, het gaat om het contact tenslotte...

En dat zoekt hij duidelijk niet.

Denk niet dat hij echt graag wil, of echt erg gek op je en met je is.Dat is indd het gevoel wat ik ook heb. Ben ook niet heeeel verliefd op hem, maar komt echt doordat ik me hier enorm aan irriteer. Dus ik ga het maar eens afsluiten, want zo'n man wil ik niet. Haha
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen van de eerste alinea wist ik al genoeg. He's just not that into you. Jammer. Op naar de volgende. Hopelijk iemand die wel voor je gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:krokodilletje20 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:06:

[...]





Dat is indd het gevoel wat ik ook heb. Ben ook niet heeeel verliefd op hem, maar komt echt doordat ik me hier enorm aan irriteer. Dus ik ga het maar eens afsluiten, want zo'n man wil ik niet. Haha

Is toch ook raar, zo,n man die nooit appt?..maar goed, lijkt me goed ja wat je gaat doen, dit is niks zo.

Dit wil geen vrouw hoor.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:08:

Na het lezen van de eerste alinea wist ik al genoeg. He's just not that into you. Jammer. Op naar de volgende. Hopelijk iemand die wel voor je gaat.Hoop ik ook! :):)
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 21 oktober 2016 @ 13:10:

[...]



Is toch ook raar, zo,n man die nooit appt?..maar goed, lijkt me goed ja wat je gaat doen, dit is niks zo.

Dit wil geen vrouw hoor.



Ik dacht dat het aan mij lag..

Nee niemand wilt dit inderdaad, dankjewel! X
Alle reacties Link kopieren
quote:krokodilletje20 schreef op 21 oktober 2016 @ 12:53:

[...]



Haha dan daten we, en dan is ie wel heel lief.. maar zodra hij weg is, is het super ongemakkelijk en stil.. Dus het is alleen zo tegenstrijdig :(



Dat is zeker tegenstrijdig.

Misschien moet het nog groeien bij hem?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Zou t kunnen dat ie vooral geïnteresseerd is in seks? Of hebben jullie op die dates voornamelijk goede gesprekken?
Alle reacties Link kopieren
Maak van iemand die jou alleen als optie ziet geen prioriteit.
Alle reacties Link kopieren
Vast een jongen die met meer vrouwen datet en alleen de 'leukste' zijn best voor doet en de anderen net genoeg aandacht geeft dat ze niet afhaken.
Wat is zijn argument in dit verhaal?
Je vindt hem gewoon niet zo geweldig.
De viva-regel is simpel: als hij niet als een uitgehongerde hond die een bloedend konijn achtervolgt achter je aan zit, is het kansloos. Ook bij minder dan driemaal daags neuken trouwens, of als je hem meneer noemt.



Gelul, maar als jij er in gelooft en er mee zit, dump hem dan direct.



Als je wat minder hysterisch aan dat soort onzinregeld hecht: er bestaan mensen die met meer bezig zijn in hun leven dan alleen een dame die ze net kennen. Kan je daar tegen, en is hij leuk: maak je niet zo druk
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang daten jullie al en wat bedoelt hij met heb je al over mij verteld?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 21 oktober 2016 @ 14:23:

De viva-regel is simpel: als hij niet als een uitgehongerde hond die een bloedend konijn achtervolgt achter je aan zit, is het kansloos. Ook bij minder dan driemaal daags neuken trouwens, of als je hem meneer noemt.



Gelul, maar als jij er in gelooft en er mee zit, dump hem dan direct.



Als je wat minder hysterisch aan dat soort onzinregeld hecht: er bestaan mensen die met meer bezig zijn in hun leven dan alleen een dame die ze net kennen. Kan je daar tegen, en is hij leuk: maak je niet zo drukdit
Je ziet hem 2 keer per week en wil tussendoor ook nog eens appen? Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er gewoon om dat we elkaar niet goed kennen, en ik hem max 2 keer per week zie. Waarvan deze week geen 1 keer. Maakt niet uit, maar als ik hem dan een berichtje doe antwoord ie nauwelijks. En dat is eigenlijk het frustrerende.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven