Ik snap niks meer van mannen

31-05-2014 16:12 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een maand chatten en een leuke date is dit nu al de derde keer dat een man aangeeft dat hij me toch meer als gewone vriendin ziet. Ik snap er niks meer van, ik zie er volgens genoeg mannen goed uit (altijd tiptop verzorgd, lang blond haar, zandloper figuur, luchtje), ben sociaal, heb humor en ben intelligent. Waarom die mannen mij dan toch niet als relatiemateriaal zien is mij een raadsel.



Ik heb jarenlang samengewoond en ben nu 5 maanden single. In de tussentijd heb ik flink wat afgedate maar of ik vind de man in kwestie niks, of hij wil alleen een vriendschap met mij. Ik word er helemaal horendol van. Ik heb alles geprobeerd: Tinder, vrienden van vrienden, ik heb mezelf nu maar aangemeld op OKCupid maar ergens vind ik het helemaal niks. Komend semester ga ik studeren en dan hoop ik maar dat er leuke mannen voorbij komen.



Het zou kunnen dat ik nog niet helemaal over mijn relatie heen ben, maar als ik de hele tijd alleen blijf gebeurt dat ook niet.



Wat is dit toch! Vroeger ging het allemaal zo soepel, nu lijken de mannen allemaal wel clueless te zijn.
Ben je niet te wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie? Mannen zijn daar allergisch voor en haken dan snel af.
Alle reacties Link kopieren
Goh je bent "al" 5 maanden single? Gewoon nog niet de juiste vent ontmoet. Wat maak jij je druk zeg, met dat je al "vanalles" geprobeerd hebt. Wil je soms graag een relatie? En je uiterlijk en innerlijk zegt niks over hoe leuk je bent.
Alle reacties Link kopieren
Je komt in mijn ogen nogal wanhopig over, misschien waarschijnlijk denken die mannen hetzelfde. Is wel een afknapper..
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:14:

Ben je niet te wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie? Mannen zijn daar allergisch voor en haken dan snel af.Ja, misschien wel, maar bij die laatste vent was ik juist heel erg voorzichtig, ik heb wel een paar keer tegen hem aangeklaagd over mijn werk maar verder niks labiels/wanhopig's.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 31 mei 2014 @ 16:15:

Goh je bent "al" 5 maanden single? Gewoon nog niet de juiste vent ontmoet. Wat maak jij je druk zeg, met dat je al "vanalles" geprobeerd hebt. Wil je soms graag een relatie? En je uiterlijk en innerlijk zegt niks over hoe leuk je bent.Nou ja, ik zou begrijpen als mannen mij niet aantrekkelijk vonden als ik er uit zag als Ma Tokkie of zo, maar ja, ik wil inderdaad gewoon weer graag een vriend.
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:16:

[...]



Ja, misschien wel, maar bij die laatste vent was ik juist heel erg voorzichtig, ik heb wel een paar keer tegen hem aangeklaagd over mijn werk maar verder niks labiels/wanhopig's.Ook niet te vaak contact zoeken / willen afspreken?
Aan je verhaal te lezen wil je té graag....mannen voelen dit aan en haken af....geloof me! (ik ben zelf man)
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:16:

[...]



Nou ja, ik zou begrijpen als mannen mij niet aantrekkelijk vonden als ik er uit zag als Ma Tokkie of zo, maar ja, ik wil inderdaad gewoon weer graag een vriend.En dat is dus echt het probleem hier. Mannen voelen dat.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt aan jou. Je bent ergens niet heel aantrekkelijk als relatiemateriaal.
quote:minnimouse schreef op 31 mei 2014 @ 16:15:

Goh je bent "al" 5 maanden single? Gewoon nog niet de juiste vent ontmoet. Wat maak jij je druk zeg, met dat je al "vanalles" geprobeerd hebt. Wil je soms graag een relatie? En je uiterlijk en innerlijk zegt niks over hoe leuk je bent.Haha je uiterlijk en je innerlijk niet? Wat dan wel? Verder wel eens met je post en ik denk inderdaad wel dat je (op papier standaard aantrekkelijke) uiterlijk en innerlijk weinig zeggen over hoe leuk je bent in de ogen van een specifieke man. Misschien was er gewoon geen match, dat betekent niet dat er iets mis is met jou of met hem.
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:18:

[...]





En dat is dus echt het probleem hier. Mannen voelen dat.Hahaha net wat ik zei. Ik ben toch echt geen man, maar ik heb die ervaring met een hopeloos zoekende vriendin gehad. Was echt kansloos en tenenkrommend.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:19:

[...]





Hahaha net wat ik zei. Ik ben toch echt geen man, maar ik heb die ervaring met een hopeloos zoekende vriendin gehad. Was echt kansloos en tenenkrommend.Voorbeeld. Ik kan me niet voorstellen hoe iemand dan doet.
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:19:

[...]





Hahaha net wat ik zei. Ik ben toch echt geen man, maar ik heb die ervaring met een hopeloos zoekende vriendin gehad. Was echt kansloos en tenenkrommend.dat is dom, ik quoot mezelf maar wilde Xander68 quoten..
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik bedoel dat lang blond haar, een zandloperfiguur en humor niks zeggen. Niet iedereen houdt van lang blond haar en een zandloperfiguur en iedereen heeft andere humor. Bovendien is het niet zo dat je ook standaard een leuk koppie hebt als je lang blond haar hebt.



Maar goed, je bent veel te wanhopig en dat straal je uit "geef mij liefde/aandacht!!"
quote:funky2901 schreef op 31 mei 2014 @ 16:20:

[...]



Voorbeeld. Ik kan me niet voorstellen hoe iemand dan doet.In een discotheek zich op elke man storten die een beetje aandacht gaf. Gelijk willen afspreken. De volgende dag zelf meteen bellen etc etc.
Alle reacties Link kopieren
True minni! Ik ken wel een paar lelijke vrouwen met lang blond haar, een zandloperfiguur en humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:22:

[...]





In een discotheek zich op elke man storten die een beetje aandacht gaf. Gelijk willen afspreken. De volgende dag zelf meteen bellen etc etc.O zo. Dat waren zeker dertigers?
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:17:

[...]





Ook niet te vaak contact zoeken / willen afspreken?Ugh, ja, misschien wel ja.
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:29:

[...]



Ugh, ja, misschien wel ja.



Kijk, dat is het probleem. Niet doen.

Als een man je echt leuk vind, komt hij wel naar jou toe.

Dus niet zelf steeds iets opperen, laat het initiatief aan hem over. Is moeilijk, maar op de langere termijn heb je er echt meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, dan ben ik blijkbaar te wanhopig geweest. Betekent dat dan dat ik voorgoed heb afgedaan bij zo'n vent? Ik weet het ook niet hoor.
De wanhoop spat er vanaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:30:

[...]





Kijk, dat is het probleem. Niet doen.

Als een man je echt leuk vind, komt hij wel naar jou toe.

Dus niet zelf steeds iets opperen, laat het initiatief aan hem over. Is moeilijk, maar op de langere termijn heb je er echt meer aan.Ik word met elke afwijzing steeds onzekerder en denk dat niemand me nog echt leuk zal vinden tenzij ik moeite doe...
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je zo graag?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 31 mei 2014 @ 16:33:

Waarom wil je zo graag?Ik heb jarenlang samen gewoond. Ik weet niet eens meer hoe ik echt alleen moet zijn. Ik voel me eenzaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven