Ik snap niks meer van mannen

31-05-2014 16:12 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een maand chatten en een leuke date is dit nu al de derde keer dat een man aangeeft dat hij me toch meer als gewone vriendin ziet. Ik snap er niks meer van, ik zie er volgens genoeg mannen goed uit (altijd tiptop verzorgd, lang blond haar, zandloper figuur, luchtje), ben sociaal, heb humor en ben intelligent. Waarom die mannen mij dan toch niet als relatiemateriaal zien is mij een raadsel.



Ik heb jarenlang samengewoond en ben nu 5 maanden single. In de tussentijd heb ik flink wat afgedate maar of ik vind de man in kwestie niks, of hij wil alleen een vriendschap met mij. Ik word er helemaal horendol van. Ik heb alles geprobeerd: Tinder, vrienden van vrienden, ik heb mezelf nu maar aangemeld op OKCupid maar ergens vind ik het helemaal niks. Komend semester ga ik studeren en dan hoop ik maar dat er leuke mannen voorbij komen.



Het zou kunnen dat ik nog niet helemaal over mijn relatie heen ben, maar als ik de hele tijd alleen blijf gebeurt dat ook niet.



Wat is dit toch! Vroeger ging het allemaal zo soepel, nu lijken de mannen allemaal wel clueless te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt té graag.. Heel onaantrekkelijk..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Mens, je bent 5 maanden single! Doe niet zo wanhopig. Kun je eruit zien als Doutzen Kroes maar dan ben je hartstikke onaantrekkelijk!
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:38:

[...]



Ik heb jarenlang samen gewoond. Ik weet niet eens meer hoe ik echt alleen moet zijn. Ik voel me eenzaam.

En wat moet een man met een vrouw die niet alleen kan zijn en dus voor haar gemoedstoestand afhankelijk is van hem???



Leer met jezelf te leven, dan word je een leuker en aantrekkelijker persoon.
Alle reacties Link kopieren
Het erge is dat ik alles met mijn vrienden heb besproken. Ik vond die gozer echt leuk en vroeg hen vaak om tips. Ik heb zo veel dingen vermeden, maar toch was het weer niks.



Ik denk dat ik maar een tijdje stop met daten want ik word er zo ongelukkig van...
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:41:

Het erge is dat ik alles met mijn vrienden heb besproken. Ik vond die gozer echt leuk en vroeg hen vaak om tips. Ik heb zo veel dingen vermeden, maar toch was het weer niks.



Ik denk dat ik maar een tijdje stop met daten want ik word er zo ongelukkig van...Als je op een dag een iemand die bij je past vindt hoef je geen tips of dingen te vermijden, hij past dan namelijk bij jou.
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:12:

Ik snap er niks meer van, ik zie er volgens genoeg mannen goed uit (altijd tiptop verzorgd, lang blond haar, zandloper figuur, luchtje), ben sociaal, heb humor en ben intelligent. Waarom die mannen mij dan toch niet als relatiemateriaal zien is mij een raadsel.Nou, omdat die twee dingen helemaal niets met elkaar te maken hoeven hebben. Zo simpel is het. Je valt op iemand, of je valt niet op iemand.
Het komt vast wel goed. Als je inderdaad gewoon een leuke vrouw bent, staat ze straks voor je in de rij, als ze die wanhoop niet meer zien. Gewoon lekker gaan daten en laat het initiatief van de ander afhangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:annelaure schreef op 31 mei 2014 @ 16:42:

[...]



Als je op een dag een iemand die bij je past vindt hoef je geen tips of dingen te vermijden, hij past dan namelijk bij jou.

Dat weet ik, maar hij was in alle gevallen mijn droomvent, ik wou niets fout doen.



Ik ben er echt verdrietig van. Ik wou dat ik hem nog van gedachten kon laten veranderen maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 31 mei 2014 @ 16:44:

[...]



Nou, omdat die twee dingen helemaal niets met elkaar te maken hoeven hebben. Zo simpel is het. Je valt op iemand, of je valt niet op iemand.Tsja, dat klopt wel. Toch maak je meer kans als je er leuk uit ziet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:45:

Het komt vast wel goed. Als je inderdaad gewoon een leuke vrouw bent, staat ze straks voor je in de rij, als ze die wanhoop niet meer zien. Gewoon lekker gaan daten en laat het initiatief van de ander afhangen.Ik heb ergens helemaal geen zin meer om actief op zoek te gaan. Het voelt steeds dwangmatiger, ik vond het vroeger altijd fijner om zo maar iemand tegen te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:46:

[...]



Dat weet ik, maar hij was in alle gevallen mijn droomvent, ik wou niets fout doen.Kijk en hier ga je dus de fout in. Je deed te gemaakt, iemand moet jou willen om wie jij bent en niet om wie jij denkt te moeten zijn. Wees trots op wie je bent. Zijn verlies hoor.
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:49:

[...]



Ik heb ergens helemaal geen zin meer om actief op zoek te gaan. Het voelt steeds dwangmatiger, ik vond het vroeger altijd fijner om zo maar iemand tegen te komen.Dan niet actief op zoek gaan! Gewoon lekker doen wat je altijd doet, probeer oude vriendschappen weer nieuw leven in te blazen, ga sporten, zoek een nieuwe hobby, maak nieuwe vriendinnen en ga genieten van je vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 31 mei 2014 @ 16:53:

[...]



Kijk en hier ga je dus de fout in. Je deed te gemaakt, iemand moet jou willen om wie jij bent en niet om wie jij denkt te moeten zijn. Wees trots op wie je bent. Zijn verlies hoor.Ik deed niet gemaakt, ik was mezelf maar ging niet meteen praten over mijn issues en andere dingen, wat ik eerst wel had gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee; mannen houden vaak van een heel warm, hartelijk, extravert, gevoelig, rondborstig type met een stralende glimlach. Hulpvaardig maar niet té, gek op lekker eten en een beetje te dik.



Voor de andere types is wel een markt, maar ze staan geen rijen dik. Je moet elkaar tegenkomen dus.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:55:

[...]





Dan niet actief op zoek gaan! Gewoon lekker doen wat je altijd doet, probeer oude vriendschappen weer nieuw leven in te blazen, ga sporten, zoek een nieuwe hobby, maak nieuwe vriendinnen en ga genieten van je vrijheid.Ben ik al aan het doen. Ik zou mezelf eindelijk eens op de eerste plaats moeten zetten eigenlijk. Gewoon zelfontplooiing de prioriteit geven en niet alles af laten hangen van een vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 31 mei 2014 @ 16:56:

Geen idee; mannen houden vaak van een heel warm, hartelijk, extravert, gevoelig, rondborstig type met een stralende glimlach. Hulpvaardig maar niet té, gek op lekker eten en een beetje te dik.



Voor de andere types is wel een markt, maar ze staan geen rijen dik. Je moet elkaar tegenkomen dus.Nouja, daar voldoe ik wel aan.
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:57:

[...]



Ben ik al aan het doen. Ik zou mezelf eindelijk eens op de eerste plaats moeten zetten eigenlijk. Gewoon zelfontplooiing de prioriteit geven en niet alles af laten hangen van een vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:48:

[...]



Tsja, dat klopt wel. Toch maak je meer kans als je er leuk uit ziet denk ik.

Leuk is subjectief. En ja bij de eerste indruk speelt uiterlijk zeker een rol, iedereen selecteert. Maar daarna moet je maar afwachten of het wederzijds klikt, of er niet te grote verschillen zijn, enzovoorts. Dat kun je niet forceren en als je dat wel probeert, krijg je frustratie.

Het lijkt me inderdaad verstandig om even wat minder actief te daten. Probeer het eens leuk te hebben met jezelf, dan hoef je je niet vast te klampen aan elke man die langskomt. Dan kun je ook wat meer genieten van het daten, omdat er niet zo'n druk op ligt.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 31 mei 2014 @ 17:01:

[...]



Leuk is subjectief. En ja bij de eerste indruk speelt uiterlijk zeker een rol, iedereen selecteert. Maar daarna moet je maar afwachten of het wederzijds klikt, of er niet te grote verschillen zijn, enzovoorts. Dat kun je niet forceren en als je dat wel probeert, krijg je frustratie.

Het lijkt me inderdaad verstandig om even wat minder actief te daten. Probeer het eens leuk te hebben met jezelf, dan hoef je je niet vast te klampen aan elke man die langskomt. Dan kun je ook wat meer genieten van het daten, omdat er niet zo'n druk op ligt.Ja, goed plan. Laat een man maar eens op MIJ afstappen.
Alle reacties Link kopieren
Jij klinkt als een type die haar geluk afhankelijk maakt van het hebben van iemand.

Is voor mij onaantrekkelijk.



Probeer je te focussen op het hebben van plezier.

Niet op het hebben van iemand.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ben je op de eerste date in bed beland met hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:kafkaontheshore schreef op 31 mei 2014 @ 16:57:

[...]



Nouja, daar voldoe ik wel aan.Dan heb je toevallig steeds het verkeerde lootje getrokken, het nietje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien een tijdje gelukkig worden met jezelf? Het klinkt alsof je een leegte wil opvullen.



Eenzaamheid hebben veel mensen last van geloof ik, heb je al gekeken naar het uitbreiden van je sociale kring?
Heb je dat vaak, allemaal spookrijders op de weg?
quote:gismo72 schreef op 31 mei 2014 @ 16:20:

[...]





dat is dom, ik quoot mezelf maar wilde Xander68 quoten.. Doe dan...doe dan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven