Ik sta op het punt m'n relatie te verbreken...

20-01-2017 16:32 322 berichten
Maar ik twijfel. Ik twijfel enorm of het wel de goede keuze gaat zijn en of ik er geen spijt van ga krijgen. Als ik eraan denk dat ik hem kwijt ben dan huil ik de ogen uit mijn kop. Maar zo verder gaan kan ook niet. Ik ben niet meer gelukkig, ook niet heel ongelukkig overigens.



Er staat 1 levensgroot ding tussen ons in. Wat niet oplosbaar is.



Verdorie! Ik wil hem geen pijn doen. Maar mezelf ook niet. Ik leef maar 1 keer, dan moet dat toch een gelukkig leven zijn?!
quote:Knuffelheks schreef op 21 januari 2017 @ 19:44:

[...]





Daarom zit ie er ook zo gezellig bij natuurlijk, als jij hapjes hebt gemaakt.Dat is omdat hij veel te verslaafd is aan z'n smartphone/internet. Moet hij zelf achterkomen, kan ik niet voor zorgen. Maar wat ik zei is waar: hij wil niemand anders dan mij.
quote:miems schreef op 21 januari 2017 @ 19:44:

Wat kunnen we hier op het forum eigenlijk nog voor jou betekenen. Niemand begrijpt je en elk advies wordt verdedigd of afgekeurd en eigenlijk geef je alleen maar net geen informatie, dus we komen geen steek verder. Wat wil jij hier nog uithalen vraag ik me oprecht af?Waar heb ik om advies gevraagd? Ik vraag juist geen advies omdat ik alles op mijn eigen manier doe. Ook al is dat niet geheel gangbaar, het is wel hoe ik het wil doen. Dat mensen menen toch advies te moeten geven waar ik niet om gevraagd heb en ook niet op zal volgen, daar kan ik niks aan doen. Ik kan er ook niks aan doen dat ze beledigd zijn als ik zeg hun advies niet op te volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 19:50:

[...]





Dat is omdat hij veel te verslaafd is aan z'n smartphone/internet. Moet hij zelf achterkomen, kan ik niet voor zorgen. Maar wat ik zei is waar: hij wil niemand anders dan mij.En dan vind je niet ergens een beetje ongezond gedrag van hem, zo'n houding? Ik zou het erg benauwend en ook....apart... vinden. Ik kan me prima voorstellen dat iemand ook met een andere vrouw heel gelukkig zou kunnen zijn.
quote:miems schreef op 21 januari 2017 @ 19:44:

Wat kunnen we hier op het forum eigenlijk nog voor jou betekenen. Niemand begrijpt je en elk advies wordt verdedigd of afgekeurd en eigenlijk geef je alleen maar net geen informatie, dus we komen geen steek verder. Wat wil jij hier nog uithalen vraag ik me oprecht af?Aandacht. Zo gaat het al een jaar of tien, topics vol. De een nog gekker dan de ander, feit is dat je geen steek verder komt en de forummers op een gegeven moment gek worden van frustratie omdat je niet door die enorme betonnen plaat heenkomt.
Wat ben jij een brok negatieve energie en een aandachtsorgel zeg. Ik zou zeggen veel succes verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 19:55:

[...]





Waar heb ik om advies gevraagd? Ik vraag juist geen advies omdat ik alles op mijn eigen manier doe. Ook al is dat niet geheel gangbaar, het is wel hoe ik het wil doen. Dat mensen menen toch advies te moeten geven waar ik niet om gevraagd heb en ook niet op zal volgen, daar kan ik niks aan doen. Ik kan er ook niks aan doen dat ze beledigd zijn als ik zeg hun advies niet op te volgen.Oh wacht..... Felroze hebben wij al eerder gesproken over jouw relaties op dit forum? Niet akelig bedoeld maar ik krijg ineens het idee dat ik je eerder heb gelezen. Kan dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Timetraveler schreef op 21 januari 2017 @ 19:56:

[...]



En dan vind je niet ergens een beetje ongezond gedrag van hem, zo'n houding? Ik zou het erg benauwend en ook....apart... vinden. Ik kan me prima voorstellen dat iemand ook met een andere vrouw heel gelukkig zou kunnen zijn.Als je dé tip hebt zodat zijn hart niet meer aan mij toebehoort, dan hoor ik hem heel graag!
quote:miems schreef op 21 januari 2017 @ 19:59:

Wat ben jij een brok negatieve energie en een aandachtsorgel zeg. Ik zou zeggen veel succes verder.Lees me dan niet...?
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 20:07:

[...]





Als je dé tip hebt zodat zijn hart niet meer aan mij toebehoort, dan hoor ik hem heel graag!
quote:Anyco schreef op 21 januari 2017 @ 20:23:

[...]





Wat is daar zo grappig aan?
Ze hebben het door......... ?
quote:marianko schreef op 21 januari 2017 @ 20:36:

Ze hebben het door......... ?Ik vroeg het aan Anyco.
Ik wil namelijk echt heel graag dat er íets is - wat dan ook - wat ervoor zou zorgen dat hij niet meer zoveel van me houdt als hij nu doet. Zonder hem onnodig pijn te doen of boos te maken.



Ik heb ervaring met een ex die ook ontzettend veel van me hield, en dat is geen leuke ervaring. En het zou voor hem een stuk makkelijker zijn geweest als hij niet zoveel van me gehouden had.



Daarom zorg ik ervoor dat ik me nooit zo erg bind aan iemand, ik laat niemand echt toe in m'n hart. Scheelt een hoop verdriet.
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 20:51:

[...]





Ik vroeg het aan Anyco.En ik gaf je het antwoord....?
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 20:57:

Ik wil namelijk echt heel graag dat er íets is - wat dan ook - wat ervoor zou zorgen dat hij niet meer zoveel van me houdt als hij nu doet. Zonder hem onnodig pijn te doen of boos te maken.

een toverdrankje....?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het triest voor je dat je nooit liefde hebt mogen ervaren, zo te lezen heb je alleen afhankelijkheid en aanhakelijkheid gekend, maar van echte liefde lees ik niks terug.
quote:Enn schreef op 21 januari 2017 @ 20:00:

[...]

Oh wacht..... Felroze hebben wij al eerder gesproken over jouw relaties op dit forum? Niet akelig bedoeld maar ik krijg ineens het idee dat ik je eerder heb gelezen. Kan dat?Volgens mij zit je goed.
1 April!!







Oh nee, 21 januari..
Ik heb er maar ff wat lekkere hapjes bijgepakt, dit topic is leuker dan t gemiddelde zaterdag avond programma.

Blokje kaas iemand?
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 19:55:

[...]





Waar heb ik om advies gevraagd? Ik vraag juist geen advies omdat ik alles op mijn eigen manier doe. Ook al is dat niet geheel gangbaar, het is wel hoe ik het wil doen. Dat mensen menen toch advies te moeten geven waar ik niet om gevraagd heb en ook niet op zal volgen, daar kan ik niks aan doen. Ik kan er ook niks aan doen dat ze beledigd zijn als ik zeg hun advies niet op te volgen.



Maar wat wil je dan met dit topic? Als je van je af wil schrijven en geen commentaar van anderen wil, begin dan een dagboek. Wellicht helpt je dat om wat inzicht in je eigen gevoelens en gedachten te krijgen.

Zeker wanneer je straks even zonder je vriend zit.
quote:Annelleke schreef op 21 januari 2017 @ 21:08:

Ik vind het triest voor je dat je nooit liefde hebt mogen ervaren, zo te lezen heb je alleen afhankelijkheid en aanhakelijkheid gekend, maar van echte liefde lees ik niks terug.Ik ben het gewend en heb het geaccepteerd dat ik nooit zulke gevoelens zal ervaren. Wel vind ik het jammer. Nooit zullen weten wat échte liefde is...
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 21:56:

[...]





Ik ben het gewend en heb het geaccepteerd dat ik nooit zulke gevoelens zal ervaren. Wel vind ik het jammer. Nooit zullen weten wat échte liefde is...Kind, je roert me tot tranen
quote:Anyco schreef op 21 januari 2017 @ 12:02:

[...]





Dit was een testje of ik onder je negeerknop sta.



Jij wil graag met andere mannen neuken, toch? En je vriend ziet een open relatie niet zitten.

En nu ga je de boel proberen zo te manipuleren dat ie jou alsnog je zin geeft.

Maar pas maar op voor hetzelfde geld komt ie ineens zomaar een ander lekker hapje tegen, beter dan een blokje kaas, en dan kun jij bij die vriend blijven wonen.





die zegt mij dat jij nu gaat schrijven dat hij dat echt nooit doet want hij is over the moon op jou en er zal voor hem nooit meer een ander zijn...en zo.

Succes in lalalaland.





Hoe heb je dit boven water te weten krijgen? En als ik het verder lees, klopt het ook nog.



Felroze, kies voor jezelf en zet een punt achter de relatie. Wat onnodig veel dramatisch gedoe!
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 16:35:

[...]





Ja, ik wil ze echt geen pijn doen. Bang voor hun reacties ben ik niet: ik hoef alleen maar te zeggen dat het om iets gaat wat tussen ons instaat en niet opgelost kan worden en het is duidelijk. (Ja zij krijgen natuurlijk wel te horen waar het exact om gaat.)



Zij zijn er zó van overtuigd dat wij elkaar gevonden hebben, dat we elkaar gelukkig maken. Ze zouden het absoluut niet begrijpen als het zo ineens uit zou gaan. Wat er tussen ons instaat is nou niet iets wat je gezellig op een verjaardag vertelt, dus ze hebben werkelijk geen flauw idee wat er precies aan de hand is. Voor hun lijkt onze relatie gewoon goed en liefdevol.Volgens mij ben je zo egoïstisch als wat.....Je vindt het gewoon moeilijk om een punt erachter te zetten omdat wanneer zij erachter komen dat jij een open relatie oid wil en je vriend/ex niet, dat je een bak (of dat terecht is of niet) over je heen krijg. En dat trek je niet, dus stel je uit en neem je de tijd.
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 18:10:

[...]





I know. Iedereen zou dat doen als ze mijn vriend waren. Zeggen ze...



Ik weet wel beter. Het is geen gebrek aan zelfrespect, noch dat het hem niet interesseert. Het is (bij hem dus) een kwestie van echte liefde. Diepe liefde voor mij.



Hoe dan? vraag je je af: ik heb echt geen flauw idee wat ik doe of heb of ben wat zo in mannen aantrekt. Ik kan doen wat ik wil, geen man zal me verlaten als ik ze zover heb (onbewust). Ook bij mijn vriend nu heb ik bepaalde dingen gedaan, waar iedere andere man bij een andere vrouw gillend voor weg zou lopen. Maar hij doet het niet. Ze doen het niet. Ook bij mijn exen ben ik niet altijd het lieverdje geweest. Ze willen me allemaal, stuk voor stuk, terug. Diep in hun hart.



Ik heb 1 ex gevraagd of hij z'n vriendin zou verlaten als ik aan zou geven met hem verder te willen. Zijn antwoord was een volmondig ja.



Ik heb echt geen flauw idee wat ik met ze doe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven