Ik sta op het punt m'n relatie te verbreken...

20-01-2017 16:32 322 berichten
Maar ik twijfel. Ik twijfel enorm of het wel de goede keuze gaat zijn en of ik er geen spijt van ga krijgen. Als ik eraan denk dat ik hem kwijt ben dan huil ik de ogen uit mijn kop. Maar zo verder gaan kan ook niet. Ik ben niet meer gelukkig, ook niet heel ongelukkig overigens.



Er staat 1 levensgroot ding tussen ons in. Wat niet oplosbaar is.



Verdorie! Ik wil hem geen pijn doen. Maar mezelf ook niet. Ik leef maar 1 keer, dan moet dat toch een gelukkig leven zijn?!
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 19:55:

[...]





Waar heb ik om advies gevraagd? Ik vraag juist geen advies omdat ik alles op mijn eigen manier doe. Ook al is dat niet geheel gangbaar, het is wel hoe ik het wil doen. Dat mensen menen toch advies te moeten geven waar ik niet om gevraagd heb en ook niet op zal volgen, daar kan ik niks aan doen. Ik kan er ook niks aan doen dat ze beledigd zijn als ik zeg hun advies niet op te volgen.



Oké.



En waarom open je dus een topic?
Alle reacties Link kopieren
Drama drama drama.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Lovestar schreef op 21 januari 2017 @ 22:13:

[...]







Hoe heb je dit boven water te weten krijgen? En als ik het verder lees, klopt het ook nog.



Felroze, kies voor jezelf en zet een punt achter de relatie. Wat onnodig veel dramatisch gedoe!To komt hier al langer dan vandaag en heeft onder een andere nick een permaban.
quote:Lovestar schreef op 21 januari 2017 @ 22:16:

[...]





Volgens mij ben je zo egoïstisch als wat.....Je vindt het gewoon moeilijk om een punt erachter te zetten omdat wanneer zij erachter komen dat jij een open relatie oid wil en je vriend/ex niet, dat je een bak (of dat terecht is of niet) over je heen krijg. En dat trek je niet, dus stel je uit en neem je de tijd.



Daar mogen/kunnen ze niet boos om worden, want dat is nou eenmaal hoe ik erover denk. Mijn gevoel. Ze kunnen het er alleen niet mee eens zijn, dat mag, maar meer ook niet.



En áls ze er wel boos om zouden zijn hoef ik ze nooit meer te zien. Wie mij niet respecteert hoef ik niet als vriend of familie. Gelukkig heb ik dan nooit meer met ze te maken als het uit zou gaan.



Mijn ouders zullen me altijd respecteren in mijn keuzes.
quote:Anyco schreef op 21 januari 2017 @ 22:23:

[...]





To komt hier al langer dan vandaag en heeft onder een andere nick een permaban.Hoe ben je daar achter gekomen? (Ben nieuw hier op viva)
quote:Labalade schreef op 21 januari 2017 @ 22:31:

[...]



Hoe ben je daar achter gekomen? (Ben nieuw hier op viva)Daar mag niet over gesproken worden en dat weet Anyco ook.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft dus toe dat je een perma hebt onder een andere nick?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ach laat forummen.



Soit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Weer terug on topic alsjeblieft.
Alle reacties Link kopieren
Maar een ding is nu heel duidelijk:





^

I

I

I

Felroze
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet nu in ieder geval het nut van daten en elkaar dus leren kennen, voor het een relatie wordt, waardoor je dit soort situaties kan voorkomen. Al weet ik niet of ik ooit nog wil en zal daten.
quote:Labalade schreef op 21 januari 2017 @ 22:31:

[...]



Hoe ben je daar achter gekomen? (Ben nieuw hier op viva)Schrijfstijl, topicverloop, nicknamen die worden gekozen etc.
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 22:33:

[...]





Daar mag niet over gesproken worden en dat weet Anyco ook.

Waarom niet? Als iemand met een permanente ban gewoon weer een nieuwe Nick kan nemen dan heeft die ban dus geen zin.

Ik kan me voorstellen dat jij ineens weer ontopic wil praten..

(En kan iemand me anders evt in een pb uitleggen hoe je dat kan zien en weten van die gebannede mensen? Scheelt mij een hoop nutteloos reageren)



Ontopic:
quote:Enn schreef op 21 januari 2017 @ 22:42:

Maar een ding is nu heel duidelijk:

[img]http://taalhelden.org/sites/default/fil ... r_eind.jpg[/img]



^

I

I

I

FelrozeHaha, ik weet dat deze echt 10 jaar terug gepost werd op een topic van TO. Door deze TO heb ik me aangemeld op het forum. Ik kon niet langer meer op m'n vingers zitten terwijl ik al maanden meelas.
quote:lolly-pop schreef op 21 januari 2017 @ 22:49:

[...]





Schrijfstijl, topicverloop, nicknamen die worden gekozen etc.Thanx! Voor nieuwelingen dus best lastig om die eruit te vissen..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen idee wie ze was, Labalade. Ben heel slecht in het herkennen van oude nicks.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolly-pop schreef op 21 januari 2017 @ 22:50:

[...]



Haha, ik weet dat deze echt 10 jaar terug gepost werd op een topic van TO. Door deze TO heb ik me aangemeld op het forum. Ik kon niet langer meer op m'n vingers zitten terwijl ik al maanden meelas.

Klopt maar dat was in een topic van Elske en dat is zeker niet deze TO.

Elske is echt iemand anders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, niet Elske, ook bij deze, een topic wat echt maanden, zo niet jaren heeft gelopen. Tenenkrommend was het.
quote:Labalade schreef op 21 januari 2017 @ 22:50:

[...]



Thanx! Voor nieuwelingen dus best lastig om die eruit te vissen..Ja, zeker als je de voorgeschiedenis niet kent. Bovendien nemen ze steeds weer een nieuwe Nick, waardoor het weer even duurt voor iemand het doorheeft etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 22:39:

Weer terug on topic alsjeblieft.

Dat wordt moeilijk Felroze,want er is geen topic behalve dan jouw dimensie van leven waarin veelal niemand herkenning heeft omdat het een dimensie betreft gespeend van enige mate van zelfreflectie.



Fijn om te lezen dat jouw ouders er voor je zijn, die zal je hard nodig hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dan stop ik bij deze met posten in dit topic. Dan maar geen antwoord op hoe het af gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 21 januari 2017 @ 22:51:

Ik heb ook geen idee wie ze was, Labalade. Ben heel slecht in het herkennen van oude nicks.

Even vergeten hoe lang jij hier nu alweer zit.



Ik herken de TO ook. Perma tijdens mijn meeleesperiode, maar daarna nog vaak teruggekomen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 21 januari 2017 @ 23:01:

Dan stop ik bij deze met posten in dit topic. Dan maar geen antwoord op hoe het af gaat lopen.

Je weet zelf niet wat je wilt. Hoe moeten wij dan gaan zeggen hoe het afloopt?



Maak een keuze en leer er mee leven. Beste advies dat iemand je kan geven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 21 januari 2017 @ 23:01:

[...]



Even vergeten hoe lang jij hier nu alweer zit.



Ik herken de TO ook. Perma tijdens mijn meeleesperiode, maar daarna nog vaak teruggekomen.Geen idee hoelang ik al mee lees, maar toch al een aantal jaar.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 21 januari 2017 @ 23:05:

[...]



Geen idee hoelang ik al mee lees, maar toch al een aantal jaar.Ik denk dat je ze kent.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven