Ik vertrouw me vriend niet

28-05-2015 11:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik vertrouw mijn vriend niet helemaal en ik heb geen idee waarom, ik weet ook niet of het terecht is, maar het knaagt aan me. Ik zal je een paar dingen noemen die ik zelf dan raar vindt. Dan zei die dat die hierheen zou komen maar uiteindelijk kiest die ervoor om alleen thuis te blijven en dan uiteindelijk gaat die bbqen met een vriend (althans dat is wat die mij verteld) en dan 4 uur niet meer on is terwijl die thuis zit en dan wanneer die on is op whatsapp gelijk dik een halfuur , zodra ik online komt gaat die off, dan zeg ik wat en ontvangt die gelijk niks meer. En dat gebeurt wel vaker. Ook dat die online is en gewoon weleens niet op me reageerd en off gaat of leest en weggaat. Elke avond als die gaat slapen ontvangt die geen berichtjes en dan reageert die de volgende ochtend dat die ineens in slaap is gevallen, terwijl die paar minuten geleden nog had gereageerd en daarna niks meer ontving, terwijl die gewoon wifi thuis heb. De volgende ochtend doet die soms ook extreem lief. zodra die bij mij is is die alleen op zn mobiel als ik er niet ben en als ik kom stopt die gelijk en als die thuis is is die bijna alleen maar online op whatsapp te vinden of hij zegt uren niks tegen mij. In het begin van de relatie opende hij zijn whatsapp en stonden 2 meiden die zeiden wat tegen hem van "heb ik iets verkeerds gezegd" en de ander zei "hey you" hij heeft ze verwijderd zonder te lezen of op te reageren. ik vroeg ernaar en hij zei dat ze vervelend deden en geen behoefte aan ze heb. Hij heeft ook contact met zn ex waar die 2 jaar een relatie mee heb gehad 6 jaar geleden. maar toch knaagt er wat aan me. zulke dingen heeft die heel vaak, hij zegt wel altijd dat die betrouwbaar is en dat ik hem kan vertrouwen, maar het blijft aan me knagen...



Jullie mening?



groetjes,



Miranda
anoniem_234269 wijzigde dit bericht op 28-05-2015 11:41
Reden: moest nog wat bij..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat die ik weet ook niet waarom maar ik denk dat het raar is en dat je veel focust op whatsapp en zijn telefoon maar dat die wel logisch is want dat het raar is en een beetje chaotich en niet echt te volgen maar misschien kun je het er beter met die over hebben dat werkt handiger dan op een forum weet je.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Mijn mening? Die = hij.

En verder vind ik dat je 'm wel heel erg controleert. Als je hem niet vertrouwt maak je het uit, als je hem wel vertrouwt hoef je hem niet zo in de gaten te houden. Jouw keuze.
Alle reacties Link kopieren
Handigmetgeld
Ik denk dat je te veel let op zijn whatsapp gedrag. Dat vinden mannen over het algemeen niet aantrekkelijk. Ik kan me wel voorstellen dat het bij je knaagt. Alsof hij je niet belangrijk genoeg vindt om even een appje te sturen. Toch vind ik whatsapp gedrag niet echt bepalend voor of iemand te vertrouwen is. Hoe is hij in het dagelijks leven? Gedraagt hij zich dan ook anders of niet?
Je leeft op whatsapp
waarom heb je dan een relatie met hem>
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het uitmaken. Via whatsapp. Gewoon je status veranderen, hotzee.
Alle reacties Link kopieren
Praat er nog eens over met hem. Overthinking kills your happiness
Alle reacties Link kopieren
Doet het ertoe of hij met anderen appt? Hoe moet ik me dat voorstellen: dat hij zegt dat hij naar jou komt en dan komt hij niet. Zonder bericht. En dan later blijkt dat hij wat anders is gaan doen. Doet hij dat vaker, dat je voor Jan Doedel op hem zit te wachten? Of is dat maar een enkele keer gebeurd?
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 11:43:

waarom heb je dan een relatie met hem>

Nou stel je voor dat die met een ander mokkel gaat zeg dat kan toch niet?
In hoeverre ben je het gesprek met hem aangegaan hier over? Want iemand die zegt dat hij te vertrouwen is.. tja daar kan je ook niet zo veel mee. Wat is zijn uitleg? En probeer niet te overanalyseren. Hoe zit het met je eigen waarde? Ben je onzeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 28 mei 2015 @ 11:42:

ik denk dat die ik weet ook niet waarom maar ik denk dat het raar is en dat je veel focust op whatsapp en zijn telefoon maar dat die wel logisch is want dat het raar is en een beetje chaotich en niet echt te volgen maar misschien kun je het er beter met die over hebben dat werkt handiger dan op een forum weet je.



Nou zoiets ja.



Echt zijn jullie 14 ofzo??

Waarom ben jij zo op WA gefocust en waarom controleer je hem zo?



En dat online/offline klopt ook niet altijd hoor. Goh wat was dat heerlijk dat je dat toen uit kon zetten, scheelde een hoop gezeik van mensen zoals jij.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:parbleumondieu schreef op 28 mei 2015 @ 11:47:

Doet het ertoe of hij die met anderen appt? Hoe moet ik me dat voorstellen: dat hij die zegt dathij die naar jou komt en dan komt hij die niet. Zonder bericht. En dan later blijkt dat hij die wat anders is gaan doen. Doet hij die dat vaker, dat je voor Jan Doedel op hem zit te wachten? Of is dat maar een enkele keer gebeudierd?
Alle reacties Link kopieren
wat?
Ik zou het er gewoon even over hebben. Waarschijnlijk is er niets aan de hand en maak je je druk om niets. Blijft het knagen, dan doe je jezelf pijn om bij hem te blijven. Zoals de rest ook zegt, heb je niets beters te doen dan de hele dag controleren of hij nog online komt?

Ik heb daar geen tijd voor, maargoed...
Alle reacties Link kopieren
Die is gek. Die ander trouwens ook.
Die?
Mijn god zeg, de tekst is niet te lezen.
Alle reacties Link kopieren
ik zeg zelf altijd als je onderbuik iets vreemd voelt, dan voel je dat niet zomaar.

Ik spreek uit ervaring en dat is niet dat je altijd achterdochtig wil doen, maar sommige mensen stralen het uit.

Zo dacht ik inmiddels mijn bij mij ex ook over sommige situaties,. Als je gevoel zegt dat er iets niet klopt dan klopt dat meestal wel. Het enige wat ik jou kan zeggen, vertrouw je hem niet?! dan zou ik bij hem weggaan. Geloof me het zal je een hoop kopzorgen schelen. En hoe leuk en geweldig iemand ook is, ik weet er alles van! Maar je relatie moet wel leuk blijven.

En dat bestaat uit elkaar vertrouwen en elkaar liefhebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 28 mei 2015 @ 11:42:

ik denk dat die ik weet ook niet waarom maar ik denk dat het raar is en dat je veel focust op whatsapp en zijn telefoon maar dat die wel logisch is want dat het raar is en een beetje chaotich en niet echt te volgen maar misschien kun je het er beter met die over hebben dat werkt handiger dan op een forum weet je.En dan heb die ook nog contact met ex met wie die 2 jaar een relatie heb gehad en dan gaat die ook nog eens bbqen met een vriend weet je TO met zo'n ding die jij gebruikt om die berichten te sturen via whats app daar kan jij ook mee bellen dat deed ik vroeger namelijk als ik contact met iemand wilde hebben maar tegenwoordig gaat het tegenwoordig alleen maar via whatsapp waardoor er misverstanden kunnen ontstaan dus probeer die eens te bellen misschien gaat er een wereld voor jou en die open
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
serieus gaat dit om whatsapp ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Zonder vertrouwen = geen goede relatie.



Isse simpel.
Alle reacties Link kopieren
Doet die het of doet die het niet? That's the question
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 12:01:

[...]





En dan heb die ook nog contact met ex met wie die 2 jaar een relatie heb gehad en dan gaat die ook nog eens bbqen met een vriend weet je TO met zo'n ding die jij gebruikt om die berichten te sturen via whats app daar kan jij ook mee bellen dat deed ik vroeger namelijk als ik contact met iemand wilde hebben maar tegenwoordig gaat het tegenwoordig alleen maar via whatsapp waardoor er misverstanden kunnen ontstaan dus probeer die eens te bellen misschien gaat er een wereld voor jou en die open

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven