Ik vertrouw me vriend niet

28-05-2015 11:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik vertrouw mijn vriend niet helemaal en ik heb geen idee waarom, ik weet ook niet of het terecht is, maar het knaagt aan me. Ik zal je een paar dingen noemen die ik zelf dan raar vindt. Dan zei die dat die hierheen zou komen maar uiteindelijk kiest die ervoor om alleen thuis te blijven en dan uiteindelijk gaat die bbqen met een vriend (althans dat is wat die mij verteld) en dan 4 uur niet meer on is terwijl die thuis zit en dan wanneer die on is op whatsapp gelijk dik een halfuur , zodra ik online komt gaat die off, dan zeg ik wat en ontvangt die gelijk niks meer. En dat gebeurt wel vaker. Ook dat die online is en gewoon weleens niet op me reageerd en off gaat of leest en weggaat. Elke avond als die gaat slapen ontvangt die geen berichtjes en dan reageert die de volgende ochtend dat die ineens in slaap is gevallen, terwijl die paar minuten geleden nog had gereageerd en daarna niks meer ontving, terwijl die gewoon wifi thuis heb. De volgende ochtend doet die soms ook extreem lief. zodra die bij mij is is die alleen op zn mobiel als ik er niet ben en als ik kom stopt die gelijk en als die thuis is is die bijna alleen maar online op whatsapp te vinden of hij zegt uren niks tegen mij. In het begin van de relatie opende hij zijn whatsapp en stonden 2 meiden die zeiden wat tegen hem van "heb ik iets verkeerds gezegd" en de ander zei "hey you" hij heeft ze verwijderd zonder te lezen of op te reageren. ik vroeg ernaar en hij zei dat ze vervelend deden en geen behoefte aan ze heb. Hij heeft ook contact met zn ex waar die 2 jaar een relatie mee heb gehad 6 jaar geleden. maar toch knaagt er wat aan me. zulke dingen heeft die heel vaak, hij zegt wel altijd dat die betrouwbaar is en dat ik hem kan vertrouwen, maar het blijft aan me knagen...



Jullie mening?



groetjes,



Miranda
anoniem_234269 wijzigde dit bericht op 28-05-2015 11:41
Reden: moest nog wat bij..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verder ben jij helemaal geen control-freak denk ik ?



Ik zou er heel snel een punt achter zetten bij iemand die jouw gedrag toont.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zo'n man. Hy appte nooit alleen met mij. Dat zei die ook en niemand appte 'm als die bij mij was. Als die iets gad getypt naar mij bleef die online staan om te kijken of ik reageerde soms 10 minuten lang bleef die kijken.

Hy zei een keer tegen een vriendin van mij toen ik op vakantie was... wat raar ze komt wel online en tegen mij zegt ze niks (hy had ook niks gezegd waarop ik kon antwoorden ofzo).

Echt niks beters te doen dus uiteindelijk is het ook niks gewordne gekke stalkers.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat niet alleen op Whatsapp mensen, Ik zit niet uren z'n whatsapp te checken, dat maken jullie ervan, de keren dat ik op Whatsapp ben gebeurd dat. Als mijn partner zegt dat die om 7 uur zou komen, komt die 3 uur later dan gepland en heeft daar meeste van de keren geen geldige verklaring voor. Laat niet van zich horen dat die later komt en dan zit ik te wachten. En jullie hoeven ook niet op mijn Nederlands te letten, want nee ik ben geen volbloed nederlander.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gewoon andere dingen doen... en als ik tijd over heb is hij van harte welkom.. maarja of je zin hebt een zo'n relatie. Een keer wachten is niet erg maar de heletijd als hij zoveel beters heeft te doen pleurt die toch lekker op. Je gevoel liegt nooit dat is wat ik weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrj6anda schreef op 28 mei 2015 @ 14:21:

En jullie hoeven ook niet op mijn Nederlands te letten, want nee ik ben geen volbloed nederlander.Zet je dat ook op je C.V.?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrj6anda schreef op 28 mei 2015 @ 14:21:

Dit gaat niet alleen op Whatsapp mensen, Ik zit niet uren z'n whatsapp te checken, dat maken jullie ervan, de keren dat ik op Whatsapp ben gebeurd dat. Als mijn partner zegt dat die om 7 uur zou komen, komt die 3 uur later dan gepland en heeft daar meeste van de keren geen geldige verklaring voor. Laat niet van zich horen dat die later komt en dan zit ik te wachten. En jullie hoeven ook niet op mijn Nederlands te letten, want nee ik ben geen volbloed nederlander.Pff zou het niet meer aankunnen met zo'n iemand die zo laks is met afspraken. Wordt al moe van als ik dat lees. Meid je bent nog hartstikke jong zou zeggen kies voor je eigen geluk.
Alle reacties Link kopieren
1: doe alsjeblieft iets aan je spelling. Geen volbloed zijn, is geen excuus voor de manier waarop je typt, dan zou je andere fouten maken. Niet de woordjes als: die, in plaats van hij. Of me, in plaats van mijn. Dat zijn gewoon fouten die heel veel Nederlanders maken.



2: Het klinkt onbetrouwbaar, ik heb zo'n ex gehad. Altijd online, nooit iets zeggen. Altijd smoesjes, blabla.

Ik zou er in ieder geval mee stoppen. Nooit afspraken nakomen, niks laten horen, opeens in slaap vallen, ik ken die verhalen, ze zijn nooit waar!
Als ik die was, ging ik ook offline en bbq'en met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sometimesigetsoblue schreef op 28 mei 2015 @ 14:44:

Als ik die was, ging ik ook offline en bbq'en met vrienden.Die is gewoon liever bij zijn vrienden. Helaas komt die niet zo betrouwbaar over maar ja hij denkt vast: straks raak ik me vrienden nog kwijt, laat ik me vriendin maar negeren, dat is stoer, je weet toggggg!
quote:mrj6anda schreef op 28 mei 2015 @ 14:21:

Dit gaat niet alleen op Whatsapp mensen, Ik zit niet uren z'n whatsapp te checken, dat maken jullie ervan, de keren dat ik op Whatsapp ben gebeurd dat. Als mijn partner zegt dat die om 7 uur zou komen, komt die 3 uur later dan gepland en heeft daar meeste van de keren geen geldige verklaring voor. Laat niet van zich horen dat die later komt en dan zit ik te wachten. En jullie hoeven ook niet op mijn Nederlands te letten, want nee ik ben geen volbloed nederlander.Erg leerbaar ben je ook niet. Als hier iedereen zegt dat je HIJ moet gebruiken en niet DIE dan ga me vrolijk verder met DIE. Je zinsbouw is verder best goed, dus ik vermoed zomaar dat je hier wel gewoon op school hebt gezeten. Dus kun je deze fouten niet meer op je afkomst schuiven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn topic gaat niet over de Nederlandse taal, beetje onrelevant dus.
quote:Salstar25 schreef op 28 mei 2015 @ 14:59:

[...]





Die is gewoon liever bij zijn vrienden. Helaas komt die niet zo betrouwbaar over maar ja hij denkt vast: straks raak ik me vrienden nog kwijt, laat ik me vriendin maar negeren, dat is stoer, je weet toggggg!



Misschien denk die wel ik kan me vriendin die haar whatsapps niet helemaal volgen dus leest hij het wel maar doet er een uur over om die te laten bezinken en valt van ellende in slaap.





Nee, het gaat zeker niet om de Nederlandse taal. Maar dit is wel een Nederlands forum en het lijkt me stug dat je geen basiskennis hebt van de Nederlandse taal. En niet alleen jij maar helaas een groot deel van de jongere mensen die hier meeschrijven. Als je een hulpvraag hebt, formuleer deze dan ook goed. Is niet zo moeilijk en dan krijg je ook fatsoenlijke antwoorden.



En nu OT: ik vertrouw je vriendje niet op basis van wat je geschreven hebt. In plaats van de geschreven taal te gebruiken, zou ik als ik jou was gewoon met hem praten over wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 11:43:

waarom heb je dan een relatie met hem>die
Alle reacties Link kopieren
Besteed de tijd die je nu verspilt aan hem aan school. Regel je toekomst en blijf niet naar whatsapp staren. Met die gast ga je niet gelukkig worden. Tijdverspilling. Ontwikkel jezelf.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrj6anda schreef op 28 mei 2015 @ 16:43:

Mijn topic gaat niet over de Nederlandse taal, beetje onrelevant dus.



Het leest wel beter als je normaal Nederlands schrijft.



En ach. Dan haal je je mbo1 diploma toch niet. Je vriend gaat jouw leven wel financieren. Toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je geen volbloed Nederlander bent (wie is dat feitelijk) krijg je andere taalles op school ofzo? Andere boeken om Nederlands voor nietvolbloeden te leren?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrj6anda schreef op 28 mei 2015 @ 16:43:

Mijn topic gaat niet over de Nederlandse taal, beetje onrelevant dus.Irrelevant heet dat. Maar het is juist wél relevant! Als je advies wil van de mensen hier is het wel zo netjes om normaal Nederlands te schrijven. Dat is gewoon een kwestie van fatsoen; ald je wilt dat je tekst gelezen wordt moet je ervoor zorgen dat lezers geen moeite hoeven doen om 'm te lezen en/of te begrijpen. Als je het, zelfs na tips, gewoon verdomt om normaal te schrijven moet je niet raar opkijken als mensen geen zin meer hebben om nog serieus op je te reageren. Je maakt mij niet wijs dat je niet weet dat het 'hij' is, in plaats van 'die'. En mocht je dat echt niet weten dan weet je het nu in ieder geval wel. Doe er je voordeel mee.
Wat een vermoeiende OP. Is je relatie ook zo vermoeiend? Ik zou er geen zin in hebben.
quote:mrj6anda schreef op 28 mei 2015 @ 16:43:

Mijn topic gaat niet over de Nederlandse taal, beetje onrelevant dus.





Irrelevant poes.

Irrrrrrrelevant.



Die komt gewoon niet zo leuk over.

Beetje een douchebag die Die.

Zo'n knul die voor de vorm een vriendin heeft maar daar alleen tijd voor maakt en leuk tegen is als het hem uitkomt.

Misschien zit ik er naast hoor maar Die wekt wel die indruk in jouw postings over hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg er niet snel wat van maar mijn hemel, wat een slecht Nederlands

Als ik dat joch was geweest had ik ook niet meer terug geappt

Wat een ontzettende afknapper is dat zeg!



Verder

Misschien eens leven in de echte wereld in plaats van leven op de whatsapp?

Gek idee misschien hoor, en vast ook hopeloos ouderwets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Eleonora schreef op 28 mei 2015 @ 18:26:

[...]





Irrelevant poes.

Irrrrrrrelevant.



Die komt gewoon niet zo leuk over.

Beetje een douchebag die Die.

Zo'n knul die voor de vorm een vriendin heeft maar daar alleen tijd voor maakt en leuk tegen is als het hem uitkomt.

Misschien zit ik er naast hoor maar Die wekt wel die indruk in jouw postings over hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 28 mei 2015 @ 18:14:

Als je geen volbloed Nederlander bent (wie is dat feitelijk) krijg je andere taalles op school ofzo? Andere boeken om Nederlands voor nietvolbloeden te leren?Ja in het nietvolbloedenboek staat Die terwijl er in het welvolbloedenboek Hij staat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 28 mei 2015 @ 18:26:

[...]





Irrelevant poes.

Irrrrrrrelevant.



Die komt gewoon niet zo leuk over.

Beetje een douchebag die Die.

Zo'n knul die voor de vorm een vriendin heeft maar daar alleen tijd voor maakt en leuk tegen is als het hem uitkomt.

Misschien zit ik er naast hoor maar Die wekt wel die indruk in jouw postings over hem.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 28 mei 2015 @ 18:26:

[...]





Irrelevant poes.

.

Lè, ik moet wat kwijt

Ik word altijd een beetje verdrietig dat (of die dat weet ik nie) je iedereen altijd maar poes noemt

Maar mij nooit!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar lieve poes, als jij poes genoemd wil worden door mij dan houden we die (nee, niet Die) er toch in!?

Ik noem jou poes wanneer je maar wil!

Graag zelfs hoor poes!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven