Ik vind het kind van me vriend niet leuk

27-07-2013 09:49 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds anderhalf jaar een relatie, gaat allemaal prima alleen heeft hij een kind waar ik niks mee heb. Hij komt om de twee weken en elke keer kijk ik er tegen op. Nu hij schoolvakantie heeft komt hij vaker en ik irriteer me steeds meer aan zijn gedrag. Hij wordt heel vrij opgevoed, alles mag. Hij is tien jaar oud en zijn schoolprestaties zijn barslecht, vervolgens word hij beloond met een ps3 spelletje. Hij zit gemiddeld 8 uur per dag achter dat ding en speelt dan ook nog spelletjes die voor 18+ zijn. Toen tie 8 jaar oud was had hij het al over neuken en gangbangs. Een keer had hij een condoom gekregen ergens en gaf tie aan mij en zei toen dan kan je vanavond met me pa neuken...dat is toch niet normaal of wel soms. Hij heeft adhd wat word ontkent en krijgt savonds laat nog snoep frisdrank etc waar hij alleen maar drukker door word en vervolgens pas om 1 uur gaat slapen. Als ik er iets van zeg, zegt me vriend dat ik me niet moet bemoeien met de opvoeding, me vriend woont bij mij en ik moet alles maar pikken, dat kan toch niet, ik word ook ongevraagd opgedrongen om op zijn kind te passen dan staat hij in de late dienst maar zegt dan dat hij al kan komen want ik ben thuis. Dit zonder met mij te overleggen. Ik wil dat niet, ik heb totaal geen gevoelens voor dat kind, heb hem nog nooit geknuffeld en wil dat ook niet. Nu wilt me vriend iets groter gaan zoeken om te wonen zodat zijn kind bij ons kan wonen maar ik wil dat absoluut niet want dan zit ik elke keer opgescheept met een kind dat ik niet mag als hij werken is. Ik koester geen enkele moedergevoel voor hem en zal dat echt nooit gaan krijgen. Het is gewoon een stom kind. een vriendin heeft ook een kleine op wie ik dol ben en ook regelmatig oppas dus heb geen hekel aan kinderen. Wat moet ik nou doen...de relatie beeindigen vanwege dat kind?
ME vriend? pff
Alle reacties Link kopieren
MIJN, niet me!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En jouw schoolprestaties waren wel goed?
Welke toenaderingen heb jij gedaan om een band met het kind te krijgen?

Als je alleen maar kan klagen zou ik weggaan bij je vriend.

Als je alles eraan hebt gedaan om een band te krijgen en het lukt niet, zou je eens met je vriend moeten praten.
Lijkt me wel. Vriend komt met kind. Dat heb jij te accepteren. Kan je dat niet dan moet je je conclusie trekken.
Alle reacties Link kopieren






Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nee die van mij waren ook niet al te goed maar niet barslecht! Maar daar gaat het toch niet om, hij heeft dyslectie en er word nooit gezegt dat ie moet gaan lezen om het wat beter te maken, alleen maar achter die playstation
Alle reacties Link kopieren
Och jee... ja zeker de relatie beëindigen met tie.
En als dat kind zo vervelend is en zulke rare dingen doet en zegt, vraag ik me af wat zijn pa dan voor een type is?
Alle reacties Link kopieren
Jezus. Klinkt allemaal weer heel erg intelligent. Leuke vriend heb je, echt verantwoordelijk vader materiaal. Daar wil jij zeker wel een kind mee.

Een kind van 10 met dit soort gedrag is gewoon al beschadigd. Drie keer raden hoe dat kan. Fijn dat jij je in ieder geval over hem ontfermd. NOT.
Ja, je moet idd de relatie beëindigen. Voor een kind is het erg schadelijk om zoveel tijd door te brengen met iemand die hem niet moet. Als volwassene dien jij jouw verantwoordelijkheid te nemen en dat kind daarvoor te behoeden.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het kind in Oslo woont.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2013 21:32
Reden: trollhunting
% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelend mens ben jij, hoe jij praat over de tienjarige zoon van je vriend.

Er zal wel meer niet kloppen in jullie relatie, en je kunt er dus ook beter een punt achter zetten. Een kind hoort voor een ouder altijd op de eerste plaats te komen, en niet het nieuwe liefje.
Alle reacties Link kopieren
Me is mijn

Tie is hij

Hij wilt is hij wil



En verder. Jammer maar helaas voor jou. Een kind heeft altijd het recht om in het huis van een van de ouders te zijn als hij 10 jaar is. Groei op zeg! Een beetje jaloers zijn op een kind van 10 omdat het van je vriend en zijn ex is.



Zijn kind staat altijd op nummer een en dat hoort ook zo. Trek je dat niet dan moet je weg gaan. Enige juiste optie. Daar is ook dat joch mee gebaat ipv een heks van een stiefmoeder.



Dat knulletje heeft al genoeg voor zijn kiezen gehad op jonge leeftijd en dan krijgt hij ook nog eens een cruella de vil die hem hartstochtelijk haat voor de voeten gegooid.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ach gos dat arme kind. Papa kijkt duidelijk nauwelijks naar hem om en van opvoeding is geen sprake. Waar is zijn ex, de moeder?



Ik vind het echt erg hoe jij over dat ventje praat. Het is geen vervelend kind, hij doet zo omdat hij geen (goede) aandacht krijgt en aan zijn lot wordt overgelaten.



Jouw vriend vraagt teveel van jullie. Hij voedt zijn zoon niet op en zadelt jou ermee op. Fijne vent! Maar aangezien zij een package deal zijn zul je zijn kind moeten accepteren, óf de relatie verbreken.
Alle reacties Link kopieren
En wat vind jouw vriend ervan dat jij zo over zijn zoon denkt en praat?
Alle reacties Link kopieren
Maak 't uit. Dit kind gaat niet weg of zal niet veranderen. Als jij daar niet mee kunt leven dan houdt het gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me echt heerlijk als je als 10 jarige je ergens zo welkom voelt. Ik praat zijn gedrag niet goed maar misschien moet het een beetje van twee kanten komen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Vind die jongen trouwens SUPER intelligent dat hij jou een condoom geeft.
Ik denk dat als hij bij je komt wonen je zeker wel afspraken mag maken wat hij wel en niet mag en je mag bemoeien met de opvoeding, anders heb je dat ene weekend in twee weken tijd maar te slikken
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 27 juli 2013 @ 09:56:

Ja, je moet idd de relatie beëindigen. Voor een kind is het erg schadelijk om zoveel tijd door te brengen met iemand die hem niet moet. Als volwassene dien jij jouw verantwoordelijkheid te nemen en dat kind daarvoor te behoeden.Vermoed zomaar dat 'volwassen zijn' niet in het woordenboek van deze TO voorkomt.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Maar hij kan me toch niet opdingen om op zijn kind te letten dat overleg je toch eerst, en heb genoeg gedaan om een band te krijgen, vragen of hij ergens heen wil, spelletjes doen, taarten maken van alles maar hij wil alleen maar achter dat ding...heb ook gevraagd wat wil je doen..hij wil niks, zelfs niet met dit weer, wil niet eens naar zwembad
Alle reacties Link kopieren
quote:jetfreggel30 schreef op 27 juli 2013 @ 09:59:

Vind die jongen trouwens SUPER intelligent dat hij jou een condoom geeft.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Bij kinderen hoeft het niet van twee kanten te komen. De verantwoordelijkheid daarvoor ligt bij volwassenen.



Als ik jou was zou ik maar eens goed met je vriend gaan praten over de opvoeding en regels die gelden in jouw huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven