Ik vind het kind van me vriend niet leuk

27-07-2013 09:49 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds anderhalf jaar een relatie, gaat allemaal prima alleen heeft hij een kind waar ik niks mee heb. Hij komt om de twee weken en elke keer kijk ik er tegen op. Nu hij schoolvakantie heeft komt hij vaker en ik irriteer me steeds meer aan zijn gedrag. Hij wordt heel vrij opgevoed, alles mag. Hij is tien jaar oud en zijn schoolprestaties zijn barslecht, vervolgens word hij beloond met een ps3 spelletje. Hij zit gemiddeld 8 uur per dag achter dat ding en speelt dan ook nog spelletjes die voor 18+ zijn. Toen tie 8 jaar oud was had hij het al over neuken en gangbangs. Een keer had hij een condoom gekregen ergens en gaf tie aan mij en zei toen dan kan je vanavond met me pa neuken...dat is toch niet normaal of wel soms. Hij heeft adhd wat word ontkent en krijgt savonds laat nog snoep frisdrank etc waar hij alleen maar drukker door word en vervolgens pas om 1 uur gaat slapen. Als ik er iets van zeg, zegt me vriend dat ik me niet moet bemoeien met de opvoeding, me vriend woont bij mij en ik moet alles maar pikken, dat kan toch niet, ik word ook ongevraagd opgedrongen om op zijn kind te passen dan staat hij in de late dienst maar zegt dan dat hij al kan komen want ik ben thuis. Dit zonder met mij te overleggen. Ik wil dat niet, ik heb totaal geen gevoelens voor dat kind, heb hem nog nooit geknuffeld en wil dat ook niet. Nu wilt me vriend iets groter gaan zoeken om te wonen zodat zijn kind bij ons kan wonen maar ik wil dat absoluut niet want dan zit ik elke keer opgescheept met een kind dat ik niet mag als hij werken is. Ik koester geen enkele moedergevoel voor hem en zal dat echt nooit gaan krijgen. Het is gewoon een stom kind. een vriendin heeft ook een kleine op wie ik dol ben en ook regelmatig oppas dus heb geen hekel aan kinderen. Wat moet ik nou doen...de relatie beeindigen vanwege dat kind?
Uit onderzoek blijkt dat gaming goed is voor kinderen met dyslexie.

Twee groepen dyslectische kinderen, de ene moest lezen, de anderen gamen. En juist bij die laatste groep werd de dyslexie minder erg. Heeft te maken met focussen.



Dus lekker laten gamen.

(Verder niet je hele lap tekst gelezen, ik hakte af bij 'me' en de klaagzang die volgde.)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet met jou naar het zwembad willen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:ongelukkigetweeling schreef op 27 juli 2013 @ 09:59:

Maar hij kan me toch niet opdingen om op zijn kind te letten dat overleg je toch eerst, en heb genoeg gedaan om een band te krijgen, vragen of hij ergens heen wil, spelletjes doen, taarten maken van alles maar hij wil alleen maar achter dat ding...heb ook gevraagd wat wil je doen..hij wil niks, zelfs niet met dit weer, wil niet eens naar zwembad



Hij is 10!!!!

En dus vraag je het niet, maar zeg je; "bel snel een vriendje! Ik heb je zwembroek al gepakt, we gaan over een half uur lekker naar het meer/zwembad."



Maar die knul voelt in elke vezel van zijn lijf dat jij een tyfushekel aan hem hebt.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Jij wil geen kind, je vriend heeft een kind.

Er zijn ook mannen zonder kind.

Zie je al een oplossing?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:ongelukkigetweeling schreef op 27 juli 2013 @ 09:49:

Wat moet ik nou doen...de relatie beeindigen vanwege dat kind?



Ja.

Zo snel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 27 juli 2013 @ 10:02:

Jij wil geen kind, je vriend heeft een kind.

Er zijn ook mannen zonder kind.

Zie je al een oplossing?Neejoh, ze wil alleen DIT kind niet. Deze is stom.
Je vriend kan beter gaan verhuizen en jou laten zitten waar je zit..
Alle reacties Link kopieren
En heb je al met je vriend besproken dat jij niet voor zijn kind wil zorgen?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Wat is er dan erg aan om op een kind te letten dat toch alleen maar zit te gamen? Gooi d'r af en toe wat drinken in en een boterham en klaar ben je .
Alle reacties Link kopieren
quote:jetfreggel30 schreef op 27 juli 2013 @ 10:03:

[...]



Neejoh, ze wil alleen DIT kind niet. Deze is stom.Oh nou de oplossing blijft hetzelfde, alleen zijn er dan nog meer mannen om uit te kiezen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon een stom kind? Wat ben jij een kleuter zeg!



Jij laat het allemaal gebeuren in jou huis! Dit kind hoort bij je vriend, het is dus vriend met kind of geen vriend met kind. Meer smaken zijn er niet.



En hij is op zoek naar een groter huis voor jullie allen? terwijl jij dat niet wil, praten jullie wel EMS met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Overigens is het kind niet stom, maar wordt het stom gemaakt. Door vader, moeder en een stevige duit van stiefmoeder.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Overigens, als partner totnogtoe geen afspraken heeft willen maken over gedrag en regels in jouw huis, dan zal dat er ook niet meer van komen. Je hebt nu al over je heen laten lopen en dus heb je jouw kans gemist.
Ik neem aan dat je dit zelf ook wel bedacht hebt, maar ik zal het toch nog even opschrijven voor je:



Dat kind gaat nergens heen! Die zal altijd bij jouw vriend horen en zal er ook altijd zijn. Je kunt niet verwachten dat hij voor jou zijn eigen zoon aan de kant schuift.



Dat hij dingen doet zonder dat met jou te overleggen, daar mag jij je vriend zeker op aanspreken. Ga er alleen niet vanuit dat een man van jou kan blijven houden als jij zo'n hekel aan zijn kind hebt.



Of je leert hiermee leven, maakt afspraken met vriend en kind wat de regels bij jou thuis zijn ( het is tenslotte jouw woning waar ze in verblijven ) of je zet hier een punt achter en zet beiden je huis uit..
Alle reacties Link kopieren
Dat jochie voelt haarscherp aan hoe jij over hem denkt. Dan ga je echt niet met veel plezier mee zwemmen



Zijn gedrag is misschien niet juist, maar dat komt ook ergens vandaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mijn pleegdochter woont bij mij omdat haar eigen moeder is overleden toen ze vier was (door eigen toedoen). Vader had een nieuw mokkel die mijn pleegdochter een 'indringer' en 'lastig' vond. Daarom moest ze maar bij oma (moeder van moeder) gaan wonen. Tot die overleed en ze nu dus bij ons woont, en voor het eerst in haar leven zo welkom en zo verschrikkelijk gewenst is. Nu pas. Voor het eerst. Ik kan alleen maar hopen dat dat genoeg is om haar tot stabiele en zelfverzekerde volwassene te maken. Maar die weg is lang. Wij mogen goedmaken wat alle volwassenen in haar leven die het hadden MOETEN doen chronisch verkloot hebben.



Dus TO, wees wijs. Ga weg. En verkloot het leven van dit joch niet nog erger dan al gedaan is.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je dan? Dat hij jouw dikke reet boven zijn eigen kind verkiest? Schaam je diep. Kinderen komen altijd eerst en je vriend zou je eens moeten horen zo over zijn eigen vlees en bloed.



Vriend komt met kind. Als je kind niet iedere dag bij je wil hebben zul je vriend toch de deur moeten wijzen.
Kind heeft gebeld. Hij vindt jou ook niet zo leuk.
Wat een mooi overzichtelijk topic.

To vind kind van vriend stom, vriend wil kind meer betrekken in zijn leven, To wil dit niet.

Kind en vriend zijn 1 pakketje, horen bij elkaar.

Oplossingen in de richting van het verbeteren van contact lijken op voorhand al niet bespreekbaar ergo....einde relatie?
Alle reacties Link kopieren
Adorabull, wat fijn om te lezen warm mens ben je



Helemaal eens, to zorg dat dit jochie zich gewenst kan voelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook, het is altijd nog mijn huis en ik moet alles maar pikken, alles mag en kan. Vrije opvoeding ok, maar zo vrij nee.
Wel jammer voor To, dat snap ik dan weer wel. Maar iets anders lijkt er niet in te zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ongelukkigetweeling schreef op 27 juli 2013 @ 10:12:

Ja dat vind ik ook, het is altijd nog mijn huis en ik moet alles maar pikken, alles mag en kan. Vrije opvoeding ok, maar zo vrij nee.
Wanneer neem je zelf verantwoordelijkheid? Je hoeft in je eigen huis niets te pikken. Het enige wat je dan wel moet doen is grenzen stellen en er consequenties aan verbinden als iemand over die grenzen heen gaat. Dat doe je niet en dus heb je ervoor gekozen om het te pikken.
Alle reacties Link kopieren
Ipv je dan af te reageren op dat knulletje (hoe infantiel) moet je dan vooral zijn vader gewoon stom vinden. En weg gaan. Dat kind kan er niks maar dan ook niks aan doen dat hij omringt is met mensen die stuk voor stuk te incapabel voor woorden zijn om hem op te voeden (jijzelf incluis)
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven