ik voel me enorm rot...

14-05-2007 18:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet waar ik beginnen moet..

Heb hier al een tijdje gelezen voor ik dit ging schrijven voor mezelf..



naja, komt ie..

Ik ben getrouwd maar heb gevoelens voor een ander. Op het sexuele aspect na is mijn huwlijk goed. Mijn man hoort bij die weinige procenten in nederland die niet van seks houdt...

Heb dus al iets van 2,5 jaar geen sex meer gehad. ja alleen met mezelf..

En ik weet dat ik daar met mij partner over praten moet maar heb nog geen geschikt tijdstip of moment er voor gevonden...



Eerder miste ik het niet want ik was depressief en gaf er meer om.

die depressie kwam doordat ik een traumatisch verleden heb en die begon me op te breken toen mijn zoon geboren werd.

Net nadat hij een jaar geweest was kon ik alleen maar huilen, verwaardeloosde mezelf en kon negens meer van genieten..



Das nu een 3 jaar geleden en langzamerhand krabbel ik er weer bovenop.

Maar sinds kort geniet ik dus ook weer meer van het uitgeen, kleine dingen etc en daar ben ik die jongen tegengekomen..ik heb hem op msn, heb zijn mobielnr etc...en er is niets gebeurd tussen ons behalve gewoon praten..

Het komt denk ik ook alleen maar van mijn kant dat ik hem leuk vind, denk nl niet dat dit wederzijds is..

En dan niet over mijn gevoelens naar hem  toe want dat wil ik niet..

Ik dacht dat mijn gevoel voor hem niet zo die zat want hij is vele jaren jonger maar ben bang dat dat dus wel zo is..



Ik ben niet iemand die gevoelens bij een ander heeft..

Maar om onbewust het contact een beetje af te kappen heb ik dus een bot smsje gestuurd op iets wat hij tegen zijn vader verteld heeft..

Heb overginds daarna wel een excuus mailtje gestuurd hoor.. maar hij reageert der al niet meer op.. maar ik voel me klote...

Wil mijn eigen relatie redden maar krijg hem niet uit mijn kop...



Mijn relatie duurt al 12,5 jaar waarvan er 5 jaar getrouwd..

En in die tijd heb ik nog nooit een diep gevoel voor een ander gehad.

Ben ook niet van plan er iets mee te doen trouwens..

Voel me rot, voel me kloten en ik kan wel janken...



En ik weet dat ik het een beetje verward geschreven heb maar hoop dat jullie het begrijpen..
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je idd niet helemaal volgen in je verhaal. Voel je je rot omdat je niks meer van hem hebt gehoord of omdat je gevoelens hebt voor iemand die niet je man is?



In ieder geval veel sterkte *;
Alle reacties Link kopieren


Ik kan je idd niet helemaal volgen in je verhaal. Voel je je rot omdat je niks meer van hem hebt gehoord of omdat je gevoelens hebt voor iemand die niet je man is?



In ieder geval veel sterkte *;






beiden idd...

Voel me rot dat ik wat voor een ander voel.

En voel me rot dat ik niets van hem terug hoor.



En eigenlijk voel ik me stom omdat ik in deze situatie terecht gekomen ben...
Vervelend dat je je nu zo rot voelt, Claartje.

Maar misschien is dit moment wel de wake-up call? Er is niets gebeurt tussen jou en een andere man, je hebt alleen in de gaten dat je iets mist, dat je intimiteit zoekt die je niet met je eigen man kunt delen.

Tijd om met je eigen man te praten, lijkt me.

Als dat niet lukt, therapeut erbij halen?



Succes en sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven