Ik weet het niet meer

28-05-2015 21:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om eindelijk lid te zijn van Viva, hallo mensen!

Er zit mij wat dwars en ik heb nodig advies van jullie nodig.

Ik en mijn partner zijn al een lange tijd samen. in het begin was alles super leuk en aardig, maar later in de relatie krijg ik toch vertrouwens problemen. Ik ben al een paar keer belazerd door eerdere partners, het kan ook zijn dat ik daardoor meer oplet.

Mijn partner komt zijn afspraken heel slecht na, als je iets met hem afspreekt, komt er altijd wat tussen en is het 2 of 3 uur later voordat hij er is. Hij is vaak uren onbereikbaar en dan reageerd hij de volgende dag overdreven lief. Wij wonen niet samen en wonen ongeveer circa een uur van elkaar, dus we zien elkaar meestal alleen in het weekend, omdat we beide moeten werken. Hij werkt ook vaak ineens 6 uur over.

Ik heb al meerdere malen met hem over gehad en hij verteld altijd dat ik hem kan vertrouwen en dat hij niet vreemd gaat omdat hij zelf ook gekwetst is vroeger. Ik heb weleens gevraagd naar zijn vorige relaties, maar hij is daar vaag over en zegt dat ze geen zin meer hadden. Ik weet niet meer wat ik moet doen, mijn hoofd zegt laat gaan maar mn hart zegt niet loslaten. Ik kan moeilijk zeggen dat mijn partner vreemdgaat, maar mijn gevoel maakt me onzeker.



Enige tips of meningen over deze situatie, ik weet mezelf geen raad meer.



Gr, Vrouw
Alle reacties Link kopieren
Even als eerste, naast sterkte..heb je nou je eigen naam hier staan? Zo ja, gauw laten anonimiseren en een nieuwe naam verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat dat is toch niet je echte naam? Je bent anders wel heel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Als het vertrouwen weg is dan houdt het al snel op... Het klinkt eerlijk gezegd ook niet alsof jullie heel open communiceren. Hoe goed kennen jullie elkaar nou echt?
Beter een half motto....
Als ie vreemd wil gaan doet ie het toch wel, kun je hem net zo goed het voordeel van de twijfel geven, heb je tenminste nog een leuke relatie,

eigen keus om bezitterig en achterdochtig te doen, als je mannen niet kunt vertrouwen maak het dan uit zodat jullie beiden rust hebben
Alle reacties Link kopieren
Jaren samen geweest met een man die zich op een of andere manier niet aan afspraaktijden kon houden

Ik wist wel 100% zeker dat hij niet vreemd ging, hij ging hel erg op in waar hij op dat moment mee bezig was

(meestal met een een of ander ontwerp van het een of ander)



Wat bij ons hielp was geen ruzie, geen gesprekken maar gewoon geen tijd meer afspraken

Ik zie je zaterdag

Nou hadden we elkaars sleutel dus we konden zo bj elkaar naar binnen lopen

Toen het op een gegeven moment wel heel veel voorkwam dat hij hierheen kwam en ik niet thuis kwam is hij op eigen initiatief wel weer gaan afspreken

En toen ging het wel goed

Spraken nooit om 14.28 en 13 seconden af hoor

Dan was het hier, begin van de middag

Werkte prima hier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor het zeggen over me naam, ik wist niet dat dat hier ook moest !



Ik heb nu ongeveer 8 maanden samen. oke, ik geef toe dat is nog niet heel lang, maar het is langer dan ik ooit heb gehad tot nu toe.



Als hij bij mij is praten we over van alles en we hebben vaak goede en diepe gesprekken over serieuze onderwerpen, maar ik ben meer geregeld dan mijn partner en hij is daarmee een stuk lakser.



Ik krijg tegenwoordig ook niet meer te horen wat hij aan het doen is, omdat hij nu vaak ineens zo lang onbereikbaar is, terwijl wij dat normaal elkaar wel vertelde wat we die dag hadden gedaan. Ik vindt dat opzich geen probleem, maar als ik vraag of hij nog plannen heb of wat hij gedaan heb die dag, doet hij er heel vaag over of praat er op 1 of andere manier over heen..
Alle reacties Link kopieren
Of hij vreemd gaat weet je niet op basis van zijn moeite met afgesproken tijden. Dat hij vaak onbereikbaar is (voor jou op dat moment) en vaak te laat komt, is iets waar je mee moet kunnen omgaan (of niet). Dat is aan jou.
Ik Ben ook zoals je je vriend beschrijft. Heb gewoon moeite met afspraken. Hoeft niks met vreemdgaan te maken te hebben. Kan ook verregaande vaagheid zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me niks, als je over essentiële zaken zo verschillend denkt, vooral als je je er steeds weer opnieuw over opwindt. Ik denk dat je ermee moet kappen. Gesteld dat hij van jouw ongenoegen weet en niets wil veranderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maar hij is de laatste paar dagen ook heel slecht bereikbaar, eigenlijk sinds z'n ouders op vakantie is en hij dus alleen thuis is. En dan komt hij met antwoorden als "me tel was leeg" , terwijl hij mij vertelde dat hij thuis was..
Alle reacties Link kopieren
Gaat het erom of hij vreemdgaat ?

Nee volgens mij niet. Het gaat er volgens mij om of jij je goed voelt bij die man.

Als jij hem niet vertrouwt en hij probeert daar

Niets aan te doen....

Hoe gelukkig ben je dan met hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven