ik weet me geen raad meer in onze relatie

12-02-2014 10:35 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna 8 jaar ben ik samen met mijn partner.

Twee fantastische kinderen, en toch zit ik met dat raar gevoel over onze relatie waar ik vanaf wil.

Vorig jaar is het wat slechter beginnen gaan in onze relatie, hij heeft fouten gemaakt die zeker niet door de beugel kunnen.

Na aandringen is hij er wel voor in therapie gegaan. Enkele maanden terug in augustus leerde ik roy kennen op een feestje.

We danste, lachte en hadden veel plezier.

Met mijn partner heb ik in 8 jaar nog nooit gedanst, hij kan het niet en wil het niet kunnen.

Wat ik die avond bij roy voelde was onbeschijfbaar. Hij lieft me op een of andere manier speciaal voelen.

Na enkele weken was onze band enkel nog sterker geworden en besloten we om er samen voor te gaan. Hij nam er met veel plezier onze 2 kids bij, plande zelfs al een weekendje weg met ons 4.

Geweldig om al die positieve aandacht te krijgen.

Ondertussen had mijn ex partner een andere woonst gevonden en was hij klaar om te verhuizen. enkel het gedacht dat ik de kinderen een volledige week zou moeten missen maakte me gek. een week voor hij zou verhuizen heb ik mijn nieuwe relatie stop gezet en en ben ik weer naar mijn partner gegaan waar ik al 8 jaar met samen was. Nu zijn we weer enkele maanden verder en ik voel nog steeds niet wat ik in die korte tijd voelde bij roy, is dat normaal? mijn partner klamt zich vast an me en wil elke seconde weten wat ik doe of wal ik wil gaan doen. Ik ben sinds januari begonnen met een eigen kinderdagverblijf, ik werk van 6uur tot 19 uur, mijn strijk blijft staan thuis tot in het weekend, koken doen mijn partner, voor de rest doe ik zo veel mogelijk in het weekend. Ik krijg dagelijks verwijten dat ik te weinig doe in ons huishouden, of is hij slecht gezind als ik iets like van een andere man op facebook, terwijl het maar om een futuliteit gaat. Hij vind seks het belangrijkste in een relatie, en ook op dat vlak gaat het heel slecht. Omdat ik met zoveel dingen tergelijk bezig ben in mijn gedachten, lijkt het erop dat ik gewoon geen behoefte heb aan seks. En aangezien hij dit heel belangrijk vind, is hij daardoor ook weer heel slecht gezind.

Het is mijn eerste relatie, ik heb nu het gevoel dat ik niet kan voldoen aan zijn wensen, aan onze relatie. Ik heb het gevoel dat ik nutteloos ben in ons huishouden. ik had me een relatie helemaal anders voorgesteld... Onverwachts een complimentje, mekaar vertrouwen, vrijheid gunnen, Ik weet me echt geen raad meer, ik heb echt het gevoel dat ik op ben
Alle reacties Link kopieren
Jullie lijken echt het slechtste in elkaar naar boven te brengen. Volgens mij zijn jullie beiden ongelukkig.



Ik vind het lichtelijk bijzonder dat hij dingen deed die niet door de beugel konden, dat jij daarna vreemdging, dat jullie uit elkaar gingen maar omdat je de kinderen geen week kon missen, dat jullie weer bij elkaar zijn?! Had je daar van tevoren niet over kunnen nadenken?
Alle reacties Link kopieren
Nou,....jouw beurt voor een rondje therapie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nah. Wat vreemd. Normaal doet het wonderen voor je relatie als je er met een ander vandoor gaat, compleet met kinderen. Ik snap er niets van. Hoe kan hij je nou niet vertrouwen? Ik bedoel, je bent bij hem terug omdat je de kinderen niet kan missen, dan moet je relatie wel goed zitten.
Sorry maar jij vind raar dat hij jou niet meer vertrouwd? Je zet je vent aan de kant voor een ander exemplaar en dan besluit je toch maar weer terug te gaan naar het bekende? Dan weet je toch dat je niet zomaar je oude relatie kan oppakken? Ik begrijp je partner wel eigenlijk, vind het al heel wat dat hij t weer wilde proberen.

Ga lekker naar Roy want volgens mij weet je dat zelf ook al. Je wist van tevoren dat je je kinderen zou moeten missen of ben je daar pas over na gaan denken toen het daadwerkelijk zover was?
Alle reacties Link kopieren
In die week zonder kinderen had je neuk- en dansmarathons met die Roy kunnen houden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tja je was bijna ontsnapt.... maar je durfde niet.

Geeft niks, maar toch; 'iets met op de blaren zitten?'
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ok en wat wil je precies weten? Hoe je je relatie nieuw leven in kan blazen of wil je horen dat je weg moet gaan bij hem?
Zelfstandige woonruimte zoeken en het eens een lange tijd zonder welke kerel dan ook doen is zeker geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Ga met je vent op dansles.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Samen in therapie.



Jij wilde hem fixen en vervolgens doe jezelf dingen die niet door de beugel kunnen.

Ik vind het niet zo raar dat jullie relatie slecht gaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 februari 2014 @ 10:48:

Ga met je vent op dansles.Dat zou ik niet doen...dat is een enkeltje scheiding.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
onze relatie ging slecht nadat hij het nodig vond om telkens zijn broek te laten zakken voor mijn stiefmoeder. Hij wou seks met zoveel mogelijk vrouwen inclusief mijn stiefmoeder. Daardoor is de band met mijn ouders er niet beter opgeworden en zij zijn alles wat ik heb van familie...
Alle reacties Link kopieren
quote:fianne schreef op 12 februari 2014 @ 10:50:

onze relatie ging slecht nadat hij het nodig vond om telkens zijn broek te laten zakken voor mijn stiefmoeder. Hij wou seks met zoveel mogelijk vrouwen inclusief mijn stiefmoeder.
Alle reacties Link kopieren
maar zo'n dingen kunnen blijkbaar allemaal door de beugel en moet ik maar aanvaarden...

Dat hij dit deed in het bijzijn van kinderen. dat hij na 1 sessie zegt dat hij genezen is...
Dat is nog geen excuus om je kinderen hierin mee te slepen en ze opeens met een nieuw neukertje te confronteren en vervolgens weer terug te gaan naar je eigen vent.



Kies iets. Ga weg, of ga samen in therapie.
quote:fianne schreef op 12 februari 2014 @ 10:52:

maar zo'n dingen kunnen blijkbaar allemaal door de beugel en moet ik maar aanvaarden...

Dat hij dit deed in het bijzijn van kinderen. dat hij na 1 sessie zegt dat hij genezen is...Dat maakt jpu alleen nog zieker, dat je bij zo'n vent blijft.
Alle reacties Link kopieren
mijn kinderen hebben ,nooit iemand anders gezien!
Alle reacties Link kopieren
quote:fianne schreef op 12 februari 2014 @ 10:52:

maar zo'n dingen kunnen blijkbaar allemaal door de beugel en moet ik maar aanvaarden... Hoeft niet, doe jezelf. Je had hem ook met kleding en al op straat kunnen zetten en een leuker exemplaar gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:fianne schreef op 12 februari 2014 @ 10:50:

onze relatie ging slecht nadat hij het nodig vond om telkens zijn broek te laten zakken voor mijn stiefmoeder. Hij wou seks met zoveel mogelijk vrouwen inclusief mijn stiefmoeder. Daardoor is de band met mijn ouders er niet beter opgeworden en zij zijn alles wat ik heb van familie...En met deze man wil jij het nog steeds proberen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt geen oplossing om een nieuwe relatie aan te gaan voordat je uit deze puinhoop bent en je de boel hebt verwerkt en afgerond.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je er zelf aan gedaan om de relatie te verbeteren?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:sole-mare schreef op 12 februari 2014 @ 10:44:

Zelfstandige woonruimte zoeken en het eens een lange tijd zonder welke kerel dan ook doen is zeker geen optie?Ik herhaal hem nog maar een keer..
Alle reacties Link kopieren
Z'n broek laten zakken voor jouw stiefmoeder in het bijzijn van jullie kinderen. Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Roy is het helemaal. Je superman, je soulmate, je superlover!



Je man is een eikel, klootzak en sukkel.



Verlaat die lul, ga naar Roy neuk je suf, word je gelukkig van en dus je kinderen automatisch ook. Dat kinderen bij hun echte papa en mam willen wonen is zo achterhaald, wat hen echt gelukkig maakt is dat hun moeder gelukkig is en goed genomen wordt!



Hoe dan ook, van een scheiding worden ze juist hard, is goed voor ze! Bovendien zijn kinderen heel flexibel en worden ze doodongelukkig als ze zien dat jij niet geil gelukkig in je relatie bent!



Zo. is dit wat je wou horen?



Verder, ben je een trol volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven