Ik wil het zo graag loslaten.

23-11-2014 19:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Die man wil niet hetzelfde als jij wilt. Geen contact meer met hem opnemen en verder gaan met jouw leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De tijd is aan jou zij.

Maar ik vind het wel verdrietig voor je.

.

Ook jij word ooit weer gelukkig, ..geluk en gelukkig.

Twee mooie woorden, die eigenlijk voor iedereen gelden, de tijd zal jou dat weer gaan geven.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is dat rot.

Dikke knuffel



Filmpje voor jou:

https://www.youtube.com/watch?v=trWgx7YoZyk
Alle reacties Link kopieren
Jee, Elle5460, zit je aan de paddo's ofzo?



Belles, deze liefde is overduidelijk niet wederzijds. Afkappen, over een paar maandjes weet je zijn naam niet eens meer
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat het lastig voor je is, maar als hij na 8 maanden geen duidelijkheid kan geven en 'bang' wordt van enige vorm van een relatie, dan wil hij duidelijk iets anders dan jij.

Waarom en wat dan zijn eigenlijk niet eens zo'n relevante vragen.

Jij bent toe aan duidelijkheid en dat is echt prima, maar dat ga je bij hem niet vinden.



Hij kan je dus niet geven wat je wilt! Dat is rot, om daar achter te komen, maar het gevoel gaat voorbij.



Probeer leuke dingen te doen, iets nieuws te ondernemen en voor je het weet gaan er dagen voorbij zonder dat je aan hem denkt!

Het komt goed hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 23 november 2014 @ 19:49:

Jee, Elle5460, zit je aan de paddo's ofzo?



Belles, deze liefde is overduidelijk niet wederzijds. Afkappen, over een paar maandjes weet je zijn naam niet eens meer Ja sorry...voel me idd kloten, maar goed geeft niet, zal wel weer overgaan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
@Elle5460: dat klinkt niet goed? Ik hoop voor je dat het snel voorbij gaat
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve reacties, ook voor het filmpje . Het doet vooral pijnlijk omdat hij het altijd over een gezamenlijke toekomst had. Die éne vrijdag nog, toen het zaterdag pats over was. Ik voel me een beetje voorgelogen. Maar tja, daar heb ik nu weinig aan.

Bedankt allen X
Na 6 maande zegt hij: nee we zijn geen stel.

Na 8 maanden zegt hij: nee we zijn geen stel.

Daarna heeft hij seks gehad met een ander.

Na 9 maanden vraag je hem weer mee op date.



Hij is heel erg duidelijk. Je bent leuk voor de neuk, maar geen relatiemateriaal. Hij liegt je niet voor, hij is reuze duidelijk. Jij wilde alleen het antwoord niet horen en dacht hem nog wel op andere gedachten te brengen.



Stop met deze man, die werd niets, wordt niets en zal ook nooit iets gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Hij had het over samen op vakantie gaan, dingen als 'wat vind je er van als ik dit ga doen', zullen we later.. Etc. Dat noem ik voorliegen + leuk voor de neuk.
Acties spreken luider dan woorden. Is er echt een vakantie geboekt? Een weekendje weg? Ben je voorgesteld aan zijn ouders, familie, vrienden? Heeft hij je in het openbaar gezoend, je zijn vriendin genoemd? Nee toch? En toch wilde jij geloven dat alles wat hij zei waar was. Dat is een droombeeld opwerpen, want als hij dit soort dingen niet had gezegd of als jij hem niet had geloofd, was je al eerder bij hem weg gegaan. Leer hiervan, dat als je na 6 maanden nog altijd niet weet waar jullie staan en dat je, wanneer je het vraagt, als antwoord krijgt dat jullie geen stel zijn, je hem gelooft en stopt met daten en op zoek gaat naar iemand die wel je vriend wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Beste belles1983,

Deze man wil wel de lusten. Maar niet de lasten.

Wil wel met je 'slapen' maar geen verplichtingen.

Kortom, jij wil graag een relatie. Hij wil dat dus helemaal niet.



Dat gaat dus niets worden. Je wil zo graag maar je trekt aan een dood paard.

Je hebt het nu een aantal keren geprobeerd. Maar je stoot steeds je neus.

Het is nu wel duidelijk toch? Stoppen met hem is helaas jou enige optie.
Alle reacties Link kopieren
We zoenden in het openbaar, zijn een klein weekend weggeweest en ik heb zijn vrienden ontmoet. Dus tja. Ik heb inderdaad mijn hoofd vaak genoeggestoten. In mijn Tipis staat dan ook dat ik hem wil loslaten en niet terug wil. Het voelt gewoon klote, dat is zo een beetje alles. Ik heb te veel hoop gehad. Maar ook inderdaad een les geleerd voor de toekomst. Bedankt beide.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat super, je bent verliefd, je ontmoet zijn vrienden enzovoorts....



Oftewel, je hebt een relatie!!



Waarom dan in GODSNAAM willen proberen dat wat jullie hebben in een hokje te stoppen???



Waarom kan iets niet gewoon zijn wat het is??
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij tegen mensen zei die vroegen wat we waren; 'we zijn gewoon vrienden'. Dus speculeer niets voordat je op deze manier in godsnaam reageert.



Als ik als vrouw voorzichtig vraag; we zijn een stel toch, en ik krijg een keiharde 'nee', dan maakt me dat onzeker, ja. Dus als ik of andere vrouwen iets in 'een hokje' wil stoppen, doe ik dat.



Dus reageer niet alsof ik dit verkloot heb, want dat heb ik alles behalve.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je duidelijkheid wilt hoor, na een half jaar... Maar sommige mannen zijn daar gewoon niet goed in, zodra het wordt uitgesproken is het vrijblijvende eraf. Ik snap hem niet, want kennelijk kan hij ook niet alleen zijn. Is hij meteen weer op zoek gegaan naar een ander in die vijf weken dat jullie uit elkaar waren (of was in ieder geval beschikbaar). Dat hij dan ook weer aan jou vraagt of je blijft slapen snap ik al helemaal niet. Het maakt hem kennelijk niet uit wie het is, als hij maar niet alleen is? En ondertussen naar de buitenwereld een beetje vaag houden. Komt op mij over alsof hij graag al z'n opties open houdt. Ofwel, niet echt wil kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:belles1982 schreef op 24 november 2014 @ 12:58:

Omdat hij tegen mensen zei die vroegen wat we waren; 'we zijn gewoon vrienden'. Dus speculeer niets voordat je op deze manier in godsnaam reageert.



Als ik als vrouw voorzichtig vraag; we zijn een stel toch, en ik krijg een keiharde 'nee', dan maakt me dat onzeker, ja. Dus als ik of andere vrouwen iets in 'een hokje' wil stoppen, doe ik dat.



Dus reageer niet alsof ik dit verkloot heb, want dat heb ik alles behalve.

Zo!!...en zo zeggen wij dat!

Heel goed meid...je moet het vooral in een hokje plaatsen, en als hij dat dan niet wil...hup weg ermee.

Dan is het toch ook niet de goeie voor je...en tenslotte willen wij allemaal de goede.

Zo klaar hupsakee.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt alleen de leuke dingen maar niet de eventuele minder leuke dingen van een "relatie". Met andere woorden: jij bent verliefd en hij niet. Wegwezen! Je doet jezelf alleen maar meer verdriet.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Pff, wat een flapdrol. Het is helemaal niet verkeerd dat jij er een naam aan wilde geven, ik denk dat ongeveer 99% van de vrouwelijke wereldbevolking hetzelfde zou denken als jij na zo'n lange tijd daten.

Ik denk toch dat je liefdesverdriet hebt en dat je er flink van baalt dat al het 'leuks' met hem voorbij is. Ik herken dat maar al te goed.

Toch kan hij jou niet geven wat jij wilt, namelijk bevestiging van een vaste relatie. Dus uiteindelijk was het toch niet goed gegaan.



Ik verbaas me er altijd over dat er mensen (mannen?) zijn die zo makkelijk doorgaan, geen rekening houden met jouw gevoel en dus doodleuk kunnen vragen of je nog blijft slapen... alsof er niets gebeurt is. Blijkbaar betekende het voor hem lang niet zoveel als voor jou.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, toch nog even een vraagje.



Hij begint me appjes te sturen. Hoe ist het, etc. Ik er één keer op gereageerd, maar na zijn volgende reacties niet meer. Zal ik het gewoon laten, niets sturen? Het doet me namelijk wat, maar ik word tegelijkertijd een beetje 'boos'.



Ik weet het, puberale vraag, ik ben nou eenmaal momenteel een beetje minder goed in het weten wat ik wil. Bedankt x
Meteen wissen, echt! en sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven