Ik wil mijn ex terug

11-02-2014 20:04 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Ik heb een relatie gehad voor 5 jaar met deze jongen en we zijn nu net 4 maanden uit elkaar. We hebben het samen uitgemaakt vanwege irritaties over en weer.

De bron was hier in zijn moeder, die onze relatie niet accepteerde, maar dat wilde hij niet zien. Hij had veel gezeur thuis hier over wat hij weer op mij af reageerde. In ieder geval, het werd ons teveel en gingen uit elkaar.

Het ging mij eigenlijk wel makkelijk af zonder hem. We hadden zeer regelmatig contact, maar ik hield het vrij oppervlakkig. Tot ik er lucht van kreeg dat hij ineens met een ander meisje date.

Ik realiseerde mij hierdoor dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Dat 'vrienden' niet genoeg voor mij is.

Maar ik vond het ook heel vreemd aangezien 3 weken geleden hij nog hand in hand met mij over straat liep.

In ieder geval, we hebben hier over gepraat en de emoties liepen hoog op.

Ik zei dat ik inderdaad vond dat ie moet doen en laten wat hij zelf wil, maar dat het mij wel pijn doet.

Hij zei dat hij mij geen pijn wilde doen, maar dat hij geen relatie meer wil.

Vrij duidelijk verhaal?

Niet echt. We hebben hierna seks gehad. Eigenlijk in eerste instantie onder het mom 'No strings attached.' maar op dat moment gebeurde er gewoon iets in mijn hart. Hij viel in slaap op mijn borst en het was gewoon weer zoals het hoort.

Daarna hebben we nog gebeld hier over, maar ik wilde niet mijn echte gevoelens laten merken. Ik was dus heel casual.

Van zijn kant kwamen veel stiltes. Misschien hoop ik het te veel, maar ik weet dat zijn stiltes betekenen dat hij heel hard nadenkt.

Nu zie ik hem morgen weer, we gaan naar de film, maar ik weet niet wat ik moet doen.

Ik wil hem niet wegjagen, hij heeft immers gezegd dat hij er klaar mee is, maar er moet gewoon nog iets zijn. Ik merk het aan hem.



Bedankt voor het lezen. Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan zeg.

Tips en adviezen zijn zeer welkom want ik weet echt niet wat ik moet doen... Update op pagina 3...
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Je ex heeft nu een vriendin, dus laat hem met rust.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
En je denkt dat zijn moeder je nu wel gaat accepteren en dat de irritaties als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen? En je denkt dat Ik wil geen relatie meer met je, eigenlijk het tegenovergestelde betekent in geheimtaal?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hij komt zelf wel..niet achteraan zeuren,

Komt hij niet dan is hij nu happy
quote:De bron was hier in zijn moeder, die onze relatie niet accepteerde, maar dat wilde hij niet zien



Dan heeft je wel/niet vriendje ofwel geen ruggengraat, als zijn moeder nog zoveel invloed heeft, of hij is gewoon een moederskindje. Beide keren zullen de problemen gewoon weer verder gaan waar ze zijn gebleven.



Zoek iemand die de mening van zijn moeder niet zo belangrijk vind om ruzie met jou over te maken.
Je ex is bezig met een ander, stop met stoken. Je wil hem niet, je wil hem gewoon niet met een ander zien. Als je hem wilde had je dat wel eerder bedacht in plaats van pas toen hij interesse in een ander toonde.
hij heeft een ander. Vind jij het leuk om vijfde wiel aan de wagen te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:guillaumette schreef op 11 februari 2014 @ 20:16:

Je ex heeft nu een vriendin, dus laat hem met rust.



Het was gewoon een date. Geen officiele relatie. Nog lang niet zelfs heeft hij gezegd want hij weet niet of hij haar op die manier ziet.



Het punt is zeg maar dat hij heel wispelturig is geweest. Het ene moment wilde hij me wel en het andere moment niet.

Ik ben er overigens wel van overtuigd dat nu we afstand hebben genomen er meer aan te doen valt dan we in eerste instantie dachten
She needed a hero. So that's what she became.
Hij wil je echt niet. Dat heeft hij je al verteld en dat meende hij ook. En nu "denkt hij na" omdat hij na de sex niet meer weet hoe hij dat kan zeggen zonder lullig te doen.
Alle reacties Link kopieren
WOW! Exact mijn situatie. Ik heb laatst ook seks gehad met mijn ex, hij afstandelijk en blablabla... Mijn tip is: laten gaan, focus je op jezelf/je eigen (leuke) leven..
quote:enchantedjewell schreef op 11 februari 2014 @ 20:33:

[...]





Het was gewoon een date. Geen officiele relatie. Nog lang niet zelfs heeft hij gezegd want hij weet niet of hij haar op die manier ziet.



Het punt is zeg maar dat hij heel wispelturig is geweest. Het ene moment wilde hij me wel en het andere moment niet.

Ik ben er overigens wel van overtuigd dat nu we afstand hebben genomen er meer aan te doen valt dan we in eerste instantie dachten

als hij je echt wil dan had die momenten dat hij je niet wil niet.

En wees eerlijk: waarom is het uit als hij je ergens wel wil?
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van 5 jaar te hebben gehad, en dan in de 4 maanden dat het uit is nog wel steeds af spreken en zoals morgen naar de film gaan, nee natuurlijk zijn zijn gevoelens niet weg. Ik zou niet weten wat hij wil. Misschien loopt hij ook wel met de gedachte te spelen het wel weer te proberen maar wil hij eerst zien hoe het verder spontaan tussen jullie loopt, in plaats van af te spreken weer bij elkaar te zijn. Kan me goed voorstellen als het een pijnlijke breuk is geweest voor beide kanten, wanneer us een relatie van 5 jaar verbreken dat niet.

En het is rot voor jou dat zijn moeder de relatie niet accepteerde, maar net zo goed voor hem. Hij zat tussen 2 vuren in en moest iedereen tevreden houden. Aan de ene kant zijn moeder, aan de andere kant zijn vriendin. Dus ja kan me goed voorstellen dat hij ook bezig is zichzelf te beschermen en het rustig aan wil doen.

Als jij hem echt terug wilt, loop dan ook niet te hard van stapel en ga al helemaal geen ruzie met hem maken. Dat werkt bij mannen vaak alleen maar averechts.



Alleen geloof ik eigenlijk niet dat je hem echt terug wilt. Want je kon prima zonder hem, dat zijn je eigen woorden. Alleen nu iemand anders ook interesse in hem toont en jij het niet kunt verkroppen dat hij zijn aandacht ook aan iemand anders schenkt in plaats van alleen maar aan jou, wil je hem ineens wel weer. Meid, tuurlijk is die gedachtegang logisch, je bent ook maar een mens. Maar het is totaal niet eerlijk. Niet tegenover hem, maar ook niet tegenover jezelf. Want als het zo is wat ik typte, hou je jezelf voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen niet zeggen dat hij haar niet wil. Uit z'n daden laat hij juist zien van wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 11 februari 2014 @ 20:24:

En je denkt dat zijn moeder je nu wel gaat accepteren en dat de irritaties als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen? En je denkt dat Ik wil geen relatie meer met je, eigenlijk het tegenovergestelde betekent in geheimtaal?Ja joh, je weet toch
Alle reacties Link kopieren
Laat hem gaan!
quote:funky2901 schreef op 11 februari 2014 @ 20:58:

Jullie kunnen niet zeggen dat hij haar niet wil. Uit z'n daden laat hij juist zien van wel.

He? Zijn daden:

1. hij heeft het uitgemaakt

2. hij doet het met een ander



Dat hij het ook nog met haar doet zegt niks. Veel maken pakken de kans als die zich voordoet. Gewoon om de seks niet omdat ze een relatie willen
Alle reacties Link kopieren
Hij doet het met een ander? Hij date (misschien nu niet meer?) met een ander. Staat totaal los van seks, los van gevoelens. Die informatie hebben we niet. Het is maar een date/het zijn maar dates.



Zijn daden:

- hij maakt het uit

- hij zoekt contact

- hij wil afspreken en contact houden

- één keer seks gehad (dat betekent niet dat hij haar gebruikt voorn seks, al wil jij beweren van wel - we weten het niet)

- is na de seks eventjes stil (betekent dus nadenken) en wil alsnog afspreken (naar de film, dus leuk) dus contact houden
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen vullen al snel te veel in voor een man.

Dat hij nu stil is, hoeft niet te betekenen, dat hij nadenkt. Hij kan ook gewoon in de kroeg hangen met vrienden, aan zijn motor sleutelen of een ander neuken.
Alle reacties Link kopieren
Als een man zegt dat hij klaar is met de relatie geloof 'm dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet niks met een ander op dit moment behalve een keertje naar de film gaan.

Daarnaast hebben we samen besloten om uit elkaar te gaan.



Ik zie gelukkig ook een paar hele fijne reacties. Ik ben blij dat jullie mij een ander perspectief kunnen tonen.

Ik moet wel zeggen dat ik er heel zeker van ben dat ik nog gevoelens heb gehad al die tijd. Ik wilde niet voor niks regelmatig afspreken. Alleen had ik die gevoelens weggestopt om mezelf een beetje te redden.

Nu zijn al die gevoelens in 1x los gekomen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Dat jij allemaal gevoelens hebt wil niet zeggen dat hij die dan ook allemaal maar heeft hè.

Dat hij (nog) erectiediep wil gaan zegt natuurlijk niets over wat er in zijn hart speelt.

Praat eens eerlijk met hem, zonder jouw gevoelens te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff... Wat een rare reacties hier.



Hij heeft geen ander, hij was alleen even aan het daten. En hallo een relatie van 5 jaar proberen te herstellen gaat wel voor op een nieuwe scharrel van een paar weken.



Ik denk als ik het zo lees dat jullie nog wel een poging kunnen wagen. Maar praat met hem, jullie zijn lang samen geweest dus een open en eerlijk gesprek moet lukken toch.



Hoe oud zijn jullie?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 20, hij is 23.



De vorige keren dat we eerlijk over onze gevoelens hadden gepraat zaten we beiden in een tweestrijd.

Onze harten zeiden iets anders dan ons hoofd. En we hebben steeds naar ons hoofd geluisterd.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
In tweestrijd waarover?
quote:enchantedjewell schreef op 11 februari 2014 @ 21:26:

Hij doet niks met een ander op dit moment behalve een keertje naar de film gaan.

Daarnaast hebben we samen besloten om uit elkaar te gaan.



Ik zie gelukkig ook een paar hele fijne reacties. Ik ben blij dat jullie mij een ander perspectief kunnen tonen.

Ik moet wel zeggen dat ik er heel zeker van ben dat ik nog gevoelens heb gehad al die tijd. Ik wilde niet voor niks regelmatig afspreken. Alleen had ik die gevoelens weggestopt om mezelf een beetje te redden.

Nu zijn al die gevoelens in 1x los gekomen.

Naief hoor. Sinds wanneer gaan mannen alleen naar de film met een date? Sinds wanneer wordt er niet meer gefriemeld in het donker of gezoend bij het vertrek. Kom op zeg, of was hij met een nonneke naar de film?

Jullie zijn vijf jaar samen geweest. Natuurlijk voel je dan nog wat voor elkaar, dat is logisch. Maar het is niet genoeg, want feit is dat hij het uit heeft gemaakt. En je nog steeds niet heeft gesmeekt om een terugkeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven