Ik wil mijn oude leven terug :(

07-10-2016 13:11 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om met de deur in huis te vallen: ik wil mijn oude leven terug. Was dat perfect, nee dat niet maar wel stukken beter vergeleken met dit.



Eind augustus ben ik alleen gaan wonen, gedeeltelijk met mijn kinderen. De relatie liep niet meer, al lange tijd niet. Mijn ex en ik hebben een co-ouderschap. Dit valt me erg zwaar. De kinderen zijn maar 1 dag in de week bij mij want ik werk 4 dagen. Mijn ex werkt 3 dagen in de week dus ze zijn meer bij hem. De weekenden dat hij ze heeft zie ik ze donderdagochtend voor het laatst en dan dinsdag na het werk weer. Dit voelt echt niet goed en ik heb hier veel last van.



Ik woon in een vakantiewoning een eindje weg bij mijn ex vandaan waar ik veel geld voor betaal en niet mijn eigen meubels/spullen heb. Het voelt dus niet echt als thuis. Ik heb de huur al opgezegd en ben bezig met andere huizen. Maar dit is het allemaal niet want ik wil mijn gezin terug. Ik heb geprobeerd met mijn ex of ik daar terug kan komen. Ik wil gewoon zo graag dat alles weer 'normaal' is. Hij ziet dat niet zitten en vindt het wel best zo.



Ik voel me hier iedere dag slecht om en weet niet hoe ik verder moet. Ik weet niet waar ik moet gaan wonen. Op mijn werk gaat het niet goed. Alles staat op losse schroeven en dat voelt heel rot. Ik hoop dat er mensen zijn die mij adviezen kunnen geven...
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval dichtbij gaan wonen zodat je je kinderen veel meer bij je kan hebben. Dat scheelt al zoveel. De rest zal moeten slijten, je mag best rouwen om je gebroken relatie.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Hij ziet het niet zitten dus blijven drammen dat je terug wilt gaat niet helpen.

Wat heb je trouwens met alle adviezen die je in al je andere topics over hetzelfde hebt gekregen gedaan?
Je hebt kennelijk gekozen de relatie te beëindigen, en nu wil je letterlijk je oude leven terug? Spijt van de scheiding?
Alle reacties Link kopieren
Je moet niet terug willen naar je oude leven.Je moet vooruit kijken.Nieuwe plannen maken,huis zoeken en evt een andere baan.Jullie zijn uit elkaar gegaan omdat het niet meer ging en nu wil je terug?Kom tot een goede oplossing met de kinderen.Kom op!
Alle reacties Link kopieren
Heb je de relatie Zelf verbroken?



De relatie is in elk geval niet voor niets stuk gegaan,dat jeje nu beseft dat het gezin onder een dak wel fijn was is natuurlijk klote maar misschien is het ook het wennen aan de nieuwe situatie.

Wanneer je eigen stek hebt en je een beetje gewend bent aan de nieuwe constructie komt er waarschijnlijk ook rust.
Vorige week was je nog aan het tinderen met andere mannen en nu wil je jouw ex terug?!



Als dit serieus is (waar ik erg aan twijfel!) dan wordt het hoog tijd om hulp te gaan zoeken on te leren tevreden te zijn met jezelf, zonder dat je daar een partner bij nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had moeten loepen
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Heb ff jouw andere topics terug gelezen,nav andere reacties hierboven....maar mennn,jij praat jezelf ook wel de put in zeg.Denk dat het forum hier weinig aan kan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 07 oktober 2016 @ 13:18:

Ik had moeten loepen +1
Alle reacties Link kopieren
tja mop, het draait in het leven niet om wat je wi-hi-h-il maar om wat je zelf voor elkaar weet te boksen
Lorem Ipsum
Wilde je hem terug of het gemak van hoe het leven toen was?
Alle reacties Link kopieren
zorg dat je zwanger wordt van je ex
Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben te lezen dat de kinderen veel bij hun vader zijn.

Je bent zo vreselijk labiel.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: waarop wil je advies?en is dat advies al niet al een keer aan je gegeven?
quote:Dragisa schreef op 07 oktober 2016 @ 13:23:

Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben te lezen dat de kinderen veel bij hun vader zijn.

Je bent zo vreselijk labiel.

Gezien haar andere topics en ook die onder haar oude nick denk ik dat co-ouderschap geen goed idee is.

To heeft dringend hulp nodig.
Je hebt geen co ouderschap zo te lezen, maar een omgangsregeling.



Wanneer ga je eens iets aan jezelf doen voor jezelf en je kinderen? Ik hoop dat het bij papa stabiel is. Wat ongelooflijk sneu allemaal.
Je lijkt zo bang om alleen te zijn. Waar ben je bang voor?
Alle reacties Link kopieren
tja, je bent dus niet zo,n goeie catch als jezelf dacht.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
zoek hulp voor jezelf



goed dat de kinderen bij hun vader zijn zeg,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 07 oktober 2016 @ 13:32:

tja, je bent dus niet zo,n goeie catch als jezelf dacht.
Alle reacties Link kopieren
nee miedo, een baby nemen, dat was pas een top post
Lorem Ipsum
Natuurlijk is een scheiding vreselijk rot en ja hoor, daar mag je verdrietig om zijn.

Maar je opent topic na topic waarin je schrijft hoe bagger het allemaal voor je is, krijgt voldoende tips van goedwillende forummers, maar doet er kennelijk helemaal niks mee, behalve je blijven wentelen in zelfmedelijden.

Als je hier niet alleen uit kunt komen, zoek dan hulp en probeer wat stabieler in het leven te staan. Als je het niet voor jezelf wil, doe het dan in godsnaam voor je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 07 oktober 2016 @ 13:38:

nee miedo, een baby nemen, dat was pas een top post
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 07 oktober 2016 @ 13:15:

Je hebt kennelijk gekozen de relatie te beëindigen, en nu wil je letterlijk je oude leven terug? Spijt van de scheiding?Dat ging min of meer samen. Hij zag het ook niet helemaal meer zitten en was het ermee eens. Ja ik heb er wel spijt van denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven