Ik wil mijn oude leven terug :(

07-10-2016 13:11 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om met de deur in huis te vallen: ik wil mijn oude leven terug. Was dat perfect, nee dat niet maar wel stukken beter vergeleken met dit.



Eind augustus ben ik alleen gaan wonen, gedeeltelijk met mijn kinderen. De relatie liep niet meer, al lange tijd niet. Mijn ex en ik hebben een co-ouderschap. Dit valt me erg zwaar. De kinderen zijn maar 1 dag in de week bij mij want ik werk 4 dagen. Mijn ex werkt 3 dagen in de week dus ze zijn meer bij hem. De weekenden dat hij ze heeft zie ik ze donderdagochtend voor het laatst en dan dinsdag na het werk weer. Dit voelt echt niet goed en ik heb hier veel last van.



Ik woon in een vakantiewoning een eindje weg bij mijn ex vandaan waar ik veel geld voor betaal en niet mijn eigen meubels/spullen heb. Het voelt dus niet echt als thuis. Ik heb de huur al opgezegd en ben bezig met andere huizen. Maar dit is het allemaal niet want ik wil mijn gezin terug. Ik heb geprobeerd met mijn ex of ik daar terug kan komen. Ik wil gewoon zo graag dat alles weer 'normaal' is. Hij ziet dat niet zitten en vindt het wel best zo.



Ik voel me hier iedere dag slecht om en weet niet hoe ik verder moet. Ik weet niet waar ik moet gaan wonen. Op mijn werk gaat het niet goed. Alles staat op losse schroeven en dat voelt heel rot. Ik hoop dat er mensen zijn die mij adviezen kunnen geven...
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 07 oktober 2016 @ 13:40:

Natuurlijk is een scheiding vreselijk rot en ja hoor, daar mag je verdrietig om zijn.

Maar je opent topic na topic waarin je schrijft hoe bagger het allemaal voor je is, krijgt voldoende tips van goedwillende forummers, maar doet er kennelijk helemaal niks mee, behalve je blijven wentelen in zelfmedelijden.

Als je hier niet alleen uit kunt komen, zoek dan hulp en probeer wat stabieler in het leven te staan. Als je het niet voor jezelf wil, doe het dan in godsnaam voor je kinderen.Ik doe wat met de tips hoor. Maar hier is de enige plek waar ik van me af kan schrijven.
Alle reacties Link kopieren
in haar andere topics vond ze de scheiding niet zo rot hoor.

ergens nog gelezen dat zij altijd degene is die relaties uitmaakt.

en dan is het natuurlijk wel heel zuur als blijkt dat er na je scheiding geen man op je zit te wachten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 07 oktober 2016 @ 13:16:

Vorige week was je nog aan het tinderen met andere mannen en nu wil je jouw ex terug?!



Als dit serieus is (waar ik erg aan twijfel!) dan wordt het hoog tijd om hulp te gaan zoeken on te leren tevreden te zijn met jezelf, zonder dat je daar een partner bij nodig hebt.Ik heb helemaal geen tinder.
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 07 oktober 2016 @ 13:21:

Wilde je hem terug of het gemak van hoe het leven toen was?Beide denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 07 oktober 2016 @ 13:42:

in haar andere topics vond ze de scheiding niet zo rot hoor.

ergens nog gelezen dat zij altijd degene is die relaties uitmaakt.

en dan is het natuurlijk wel heel zuur als blijkt dat er na je scheiding geen man op je zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:41:

[...]





Ik doe wat met de tips hoor. Maar hier is de enige plek waar ik van me af kan schrijven.Helpt het dan?Die indruk krijg ik niet.Neem een psych
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 07 oktober 2016 @ 13:23:

Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben te lezen dat de kinderen veel bij hun vader zijn.

Je bent zo vreselijk labiel.



Misschien ben ik dat ja. Ben er zelf ook niet blij mee dat ik me zo ongelukkig voel.



Maar ik wil wel graag bij mijn kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 13:26:

[...]



Gezien haar andere topics en ook die onder haar oude nick denk ik dat co-ouderschap geen goed idee is.

To heeft dringend hulp nodig.Ik heb al hulp. Nou ja ik ga naar een psycholoog.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 07 oktober 2016 @ 13:29:

Je lijkt zo bang om alleen te zijn. Waar ben je bang voor?Voor deze angstgevoelens die ik voel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:44:

[...]





Voor deze angstgevoelens die ik voel.Heb je wel een redelijk veilige jeugd gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen sommige nare reacties geven zeg



To als je erover wilt praten dan mag je me ook een privéberichtje sturen. Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 07 oktober 2016 @ 13:42:

in haar andere topics vond ze de scheiding niet zo rot hoor.

ergens nog gelezen dat zij altijd degene is die relaties uitmaakt.

en dan is het natuurlijk wel heel zuur als blijkt dat er na je scheiding geen man op je zit te wachten.



De eerste week niet nee, toen voelde ik een soort van vrijheid en opluchting. Maar daarna ging ik wel beseffen wat ik kwijt ben en wat ik had.



Ik ben ook degene die een relatie echt beeindigd. Dat is in het verleden ook zo geweest. Maar het komt altijd wel weer want ik heb altijd een relatie gehad vanaf mijn 15e.
Alle reacties Link kopieren
quote:fbjewel schreef op 07 oktober 2016 @ 13:46:

Wat kunnen sommige nare reacties geven zeg



To als je erover wilt praten dan mag je me ook een privéberichtje sturen. Sterkte!!



Ja ben het gewend hier. In ieder topic krijg ik dat maar ja ook daar krijg je een schild voor.



Dank je.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 07 oktober 2016 @ 13:46:

[...]





Heb je wel een redelijk veilige jeugd gehad?Veilig, wat bedoel je daar precies mee? Ik heb geen leuke jeugd gehad dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af in hoeverre jij het gedrag dat jouw moeder heeft zelf ook kopieerde naar je Ex en kinderen. Dan lijkt het mij logisch dat hij zo'n negatief en klagend persoon niet meer in huis wil hebben.



Met alleen maar klagen los jij je problemen echt niet op. En een ander gaat dat ook niet voor jou doen, dus denk maar niet dat je via een datingsite jouw oplossing kan vinden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 07 oktober 2016 @ 13:48:

Ik vraag mij af in hoeverre jij het gedrag dat jouw moeder heeft zelf ook kopieerde naar je Ex en kinderen. Dan lijkt het mij logisch dat hij zo'n negatief en klagend persoon niet meer in huis wil hebben.



Met alleen maar klagen los jij je problemen echt niet op. En een ander gaat dat ook niet voor jou doen, dus denk maar niet dat je via een datingsite jouw oplossing kan vinden.



Ja oke, maar hoe dan wel?



Dat zeg je er dan niet bij, beetje jammer. Dat zijn juist de adviezen waar ik wel wat aan heb.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:46:

[...]





De eerste week niet nee, toen voelde ik een soort van vrijheid en opluchting. Maar daarna ging ik wel beseffen wat ik kwijt ben en wat ik had.



Ik ben ook degene die een relatie echt beeindigd. Dat is in het verleden ook zo geweest. Maar het komt altijd wel weer want ik heb altijd een relatie gehad vanaf mijn 15e.Zou het niet eens goed zijn voor je om alleen te zijn?
Alle reacties Link kopieren
zelluf doen, niet steeds naar anderen kijken voor oplossingen



zelf jezelf aanpakken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 07 oktober 2016 @ 13:43:

[...]





Helpt het dan?Die indruk krijg ik niet.Neem een psychNee joh, dan moet je werken aan jezelf.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:49:

[...]





Ja oke, maar hoe dan wel?



Dat zeg je er dan niet bij, beetje jammer. Dat zijn juist de adviezen waar ik wel wat aan heb.In therapie gaan,er is toch borderline bij je geconstateerd of iig een vermoeden daarvan?
Alle reacties Link kopieren
[quote]Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:49:

[...]





Ja oke, maar hoe dan wel?



Minder klagen dus.

Je moeder heeft je het verkeerde voorbeeld gegeven?

Het is mijn ervaring dat als je over het algemeen genomen geen leuke jeugd had, het veel moeilijker is om psychisch stabiel te worden vandaar
quote:fbjewel schreef op 07 oktober 2016 @ 13:46:

Wat kunnen sommige nare reacties geven zeg



To als je erover wilt praten dan mag je me ook een privéberichtje sturen. Sterkte!!





Het is wel de moeite om even de 10 andere topics van to te lezen van de afgelopen paar weken.

Iedereen komt adviezen, maar we kunnen net zo goed in de lucht lullen. Volgende week opent ze weer een topic over een mislukte tinderdate of over dat het leven geen zin heeft.

Het is dweilen met de kraan open.

Het is niet gek dat mensen, waaronder ik, blij zijn te lezen dat vader nu de hoofdzorg over de kinderen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 07 oktober 2016 @ 13:43:

[...]





Helpt het dan?Die indruk krijg ik niet.Neem een psychDie heb ik en ga ik volgende week weer heen.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:49:

[...]





Ja oke, maar hoe dan wel?



Dat zeg je er dan niet bij, beetje jammer. Dat zijn juist de adviezen waar ik wel wat aan heb.Door de tijd te nemen e.e.a. te verwerken, met de psycholoog te blijven praten. In ieder geval níet door je in een volgende relatie te storten omdat je dénkt dat je nou eenmaal niet alleen kan zijn. Kortom, ophouden met dat zelfmedelijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 07 oktober 2016 @ 13:52:

[...]





Het is wel de moeite om even de 10 andere topics van to te lezen van de afgelopen paar weken.

Iedereen komt adviezen, maar we kunnen net zo goed in de lucht lullen. Volgende week opent ze weer een topic over een mislukte tinderdate of over dat het leven geen zin heeft.

Het is dweilen met de kraan open.

Het is niet gek dat mensen, waaronder ik, blij zijn te lezen dat vader nu de hoofdzorg over de kinderen heeft.Wat moet ik dan doen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven