Ik wil mijn oude leven terug :(

07-10-2016 13:11 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om met de deur in huis te vallen: ik wil mijn oude leven terug. Was dat perfect, nee dat niet maar wel stukken beter vergeleken met dit.



Eind augustus ben ik alleen gaan wonen, gedeeltelijk met mijn kinderen. De relatie liep niet meer, al lange tijd niet. Mijn ex en ik hebben een co-ouderschap. Dit valt me erg zwaar. De kinderen zijn maar 1 dag in de week bij mij want ik werk 4 dagen. Mijn ex werkt 3 dagen in de week dus ze zijn meer bij hem. De weekenden dat hij ze heeft zie ik ze donderdagochtend voor het laatst en dan dinsdag na het werk weer. Dit voelt echt niet goed en ik heb hier veel last van.



Ik woon in een vakantiewoning een eindje weg bij mijn ex vandaan waar ik veel geld voor betaal en niet mijn eigen meubels/spullen heb. Het voelt dus niet echt als thuis. Ik heb de huur al opgezegd en ben bezig met andere huizen. Maar dit is het allemaal niet want ik wil mijn gezin terug. Ik heb geprobeerd met mijn ex of ik daar terug kan komen. Ik wil gewoon zo graag dat alles weer 'normaal' is. Hij ziet dat niet zitten en vindt het wel best zo.



Ik voel me hier iedere dag slecht om en weet niet hoe ik verder moet. Ik weet niet waar ik moet gaan wonen. Op mijn werk gaat het niet goed. Alles staat op losse schroeven en dat voelt heel rot. Ik hoop dat er mensen zijn die mij adviezen kunnen geven...
Alle reacties Link kopieren
Als je je kinderen zo mist maar je ex wil niet meer samen verder, kun je het dan met hem zo regelen dat je in die vijf dagen dat ze bij hem zijn dat jij er dan ook een dagje (plus nacht) mag zijn?



Dan ga je vanuit je werk naar hen toe. Vervolgens samen eten en breng je de avond met je kinderen door. Daarna slaap je op de bank om vervolgens de volgende ochtend weer naar je werk te vertrekken.



Zou zoiets een (tijdelijke) optie zijn? Om je even door een vervelende periode te halen? In de tussentijd als de sodemieter op zoek gaan naar andere woonruimte en werkzaamheden dichter bij het huis van je ex.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet de hoofdzorg, dat hebben we beide alleen hij werkt wat minder en ziet de jongste daardoor 2 dagen meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:52:

[...]





Die heb ik en ga ik volgende week weer heen.



En helpt dat wel?

Misschien andere dingen proberen?

yoga, magnetiseur, homeopaath?

Succes en vecht voor jezelf.Je bent het aan je kinderen verplicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:53[/message]:

[...]





Wat moet ik dan doen???



minder bezig zijn met mannen.

zoals je gemerkt hebt, die gaan je ook niet redden.



ga leven, ga wat doen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
oh nou fijn dat je volgende week in ieder geval iemand anders aan jou kan laten werken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 07 oktober 2016 @ 13:53:

[...]





Door de tijd te nemen e.e.a. te verwerken, met de psycholoog te blijven praten. In ieder geval níet door je in een volgende relatie te storten omdat je dénkt dat je nou eenmaal niet alleen kan zijn. Kortom, ophouden met dat zelfmedelijden.



Och ze zal niet de eerste en zeker niet de laatste vrouw/man zijn die niet zonder partner durft te leven hoor.!

Alleen lost een partner het probleem vaak niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 07 oktober 2016 @ 13:53:

Als je je kinderen zo mist maar je ex wil niet meer samen verder, kun je het dan met hem zo regelen dat je in die vijf dagen dat ze bij hem zijn dat jij er dan ook een dagje (plus nacht) mag zijn?



Dan ga je vanuit je werk naar hen toe. Vervolgens samen eten en breng je de avond met je kinderen door. Daarna slaap je op de bank om vervolgens de volgende ochtend weer naar je werk te vertrekken.



Zou zoiets een (tijdelijke) optie zijn? Om je even door een vervelende periode te halen? In de tussentijd als de sodemieter op zoek gaan naar andere woonruimte en werkzaamheden dichter bij het huis van je ex.



Dat wil hij niet. Hij wil niet eens samen eten. Dat heb ik toevallig gevraagd voor vandaag want ik haal ze straks op maar dat wil hij dus niet.



Ik heb woonruimte gevonden wat maar iets dichtbij ze is. Heel dichtbij is er niks. Werk is op normale afstand van ze. Ik werk 4 dagen wat ik ook teveel vind want daardoor zie ik ze bijna niet. Maar ja mijn baan houdt toch over een tijdje op.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 07 oktober 2016 @ 13:55:

[...]





Och ze zal niet de eerste en zeker niet de laatste vrouw/man zijn die niet zonder partner durft te leven hoor.!

Alleen lost een partner het probleem vaak niet op.Laten we eerlijk zijn, iedereen wil een relatie (op een uitzondering daar gelaten).
Alle reacties Link kopieren
En de reacties van forummers hier zijn misschien hard. Maar een kern van waarheid zit er wel in.



Heb niet al je topics nog paraat in mijn geheugen maar mijn indruk onderhand is wel dat je erg instabiel bent en moeilijk in staat om je eigen verantwoordelijkheid te nemen. Zet je eigen leven nu eens goed op de rit. Zonder dat je daarvoor de aandacht van andere mannen /potentiële partners nodig hebt.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:56[/message]:

[...]





Laten we eerlijk zijn, iedereen wil een relatie (op een uitzondering daar gelaten).ik ben al jaren alleen, moet echt niet denken aan een relatie.
wij slapen nooit.
Regel dat je je kinderen meer ziet, nu zie je ze amper. En regel eigen woning. En aanpassen kost tijd. Maar jeetje, je ziet je kinderen nauwelijks, lijkt mij echt vreselijk zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:55:

[...]





Dat wil hij niet. Hij wil niet eens samen eten. Dat heb ik toevallig gevraagd voor vandaag want ik haal ze straks op maar dat wil hij dus niet.



Ik heb woonruimte gevonden wat maar iets dichtbij ze is. Heel dichtbij is er niks. Werk is op normale afstand van ze. Ik werk 4 dagen wat ik ook teveel vind want daardoor zie ik ze bijna niet. Maar ja mijn baan houdt toch over een tijdje op.Dat is jammer want een baan biedt inkomen en afleiding
quote:miedo schreef op 07 oktober 2016 @ 13:55:

[...]





Och ze zal niet de eerste en zeker niet de laatste vrouw/man zijn die niet zonder partner durft te leven hoor.!

Alleen lost een partner het probleem vaak niet op.



Precies!

En jezelf heul zielig blijven vinden (want echt hoor, dat is wat elk topic weer terugkomt) lost het probleem ook niet op.



TO, je zegt net dat je wel wat met de tips doet. Wat zoal?
Hoe oud zijn ze, en klopt het dat je je kinderen maar twee of een dag per week ziet??
Alle reacties Link kopieren
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:56:

[...]





Laten we eerlijk zijn, iedereen wil een relatie (op een uitzondering daar gelaten).





Voor het gros zal dit idd gelden maar je vergeet 1 belangrijk ding: jij bent nu niet 'geschikt' voor een relatie. Je hebt teveel issues waar je nog aan moet werken. Een relatie volwaardig opbouwen lukt je in deze huidige situatie gewoon niet. Daarbij komt ook nog dat je, omdat je zo graag een relatie wilt, zeer waarschijnlijk blijft hangen aan de verkeerde man.



Allemaal redenen waarom het niet gaat werken. Je komt er mee 'van de regen, in de drup' en bent uiteindelijk nog veel slechter af. Dat is een complicatie die jij er al helemaal niet bij kunt hebben.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:55:

[...]





Dat wil hij niet. Hij wil niet eens samen eten. Dat heb ik toevallig gevraagd voor vandaag want ik haal ze straks op maar dat wil hij dus niet.



Ik heb woonruimte gevonden wat maar iets dichtbij ze is. Heel dichtbij is er niks. Werk is op normale afstand van ze. Ik werk 4 dagen wat ik ook teveel vind want daardoor zie ik ze bijna niet. Maar ja mijn baan houdt toch over een tijdje op.



En waarom kun jij ze na je werk niet zien?

De hoofdverzorger is overigens de ouder waar het kind het meeste is, en dat is in dit geval toch echt hun vader.
Fijn dat je als een goede soapserie elke week een nieuwe aflevering opent. Meis, ga even met iemand praten ipv zoveel topics over je ongelukkige leven openen. Wij kunnen je niet helpen denk ik.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:56:

[...]





Laten we eerlijk zijn, iedereen wil een relatie (op een uitzondering daar gelaten).Los van dat dit nonsens is ben jij psychisch verre van in orde en daar zitten maar weinig mannen op te wachten tenzij ze zelf ook psychisch niet in orde zijn dan wil er misschien wel iemand jou 'redden'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:49:

[...]





Ja oke, maar hoe dan wel?



Dat zeg je er dan niet bij, beetje jammer. Dat zijn juist de adviezen waar ik wel wat aan heb.



Joh, als ik een hapklaar antwoord klaar had dat ik na 5 minuten tekst lezen van iemand kon geven dat zou werken, dan was ik nu multimiljonair met een Online-hulp service. Of als het een enkelvoudig standaard antwoord was, zou ik er een dik boek omheen schrijven en dat verkopen.



Je zult blijkbaar eerst je eigen persoonlijkheid onder ogen moeten komen, en dat is een diep duister dal om doorheen te gaan, iets waar een heleboel mensen niet sterk genoeg voor zijn zolang ze hun huidige plekje niet willen verlaten. Want dat houdt namelijk in dat je geen "jamaar" meer mag zeggen wanneer jij je eigen gedragingen bekijkt. Oftewel, geen excuses mag accepteren om je gedrag goed te praten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:55:

[...]





Dat wil hij niet. Hij wil niet eens samen eten. Dat heb ik toevallig gevraagd voor vandaag want ik haal ze straks op maar dat wil hij dus niet.



Ik heb woonruimte gevonden wat maar iets dichtbij ze is. Heel dichtbij is er niks. Werk is op normale afstand van ze. Ik werk 4 dagen wat ik ook teveel vind want daardoor zie ik ze bijna niet. Maar ja mijn baan houdt toch over een tijdje op.Tja, is dat niet omdat jij overduidelijk bent in dat je weer terug wil? Iets wat hij niet (meer) wil en ik denk dat hij een compleet drama voorziet en daar (terecht, want kinderen in de buurt) geen trek in heeft. Dat zou ik me goed kunnen voorstellen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Niet zitten kniezen over het verleden, want hoe het was wordt het toch niet meer. Probeer te bedenken hoe je dingen NU kunt verbeteren.
quote:Singlegirlx schreef op 07 oktober 2016 @ 13:56:

[...]





Laten we eerlijk zijn, iedereen wil een relatie (op een uitzondering daar gelaten).





Een relatie willen is 1 ding. Een relatie nodig hebben is iets heel anders.

Tot die laatste categorie behoor jij en dat is zeer zorgelijk. Zeker mbt de kinderen.



Ik begrijp niet dat dat er bij jou niet in gaat.
Eind augustus ben ik alleen gaan wonen, gedeeltelijk met mijn kinderen.



Huh? Wanneer is die relatie dan verbroken? Eind augustus zat je ook al maanden met een andere man te chatten via een datingsite.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 07 oktober 2016 @ 13:52:

[...]





Het is wel de moeite om even de 10 andere topics van to te lezen van de afgelopen paar weken.

Iedereen komt adviezen, maar we kunnen net zo goed in de lucht lullen. Volgende week opent ze weer een topic over een mislukte tinderdate of over dat het leven geen zin heeft.

Het is dweilen met de kraan open.

Het is niet gek dat mensen, waaronder ik, blij zijn te lezen dat vader nu de hoofdzorg over de kinderen heeft.Als mensen bij jou in real life voor advies komen neem je dan ook al hun eerdere reacties eerst onder de loep?
Alle reacties Link kopieren
quote:fbjewel schreef op 07 oktober 2016 @ 15:01:

[...]





Als mensen bij jou in real life voor advies komen neem je dan ook al hun eerdere reacties eerst onder de loep? Als mensen in real life om advies komen, ja, dan neem ik inderdaad alles mee wat ik van die persoon weet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven